home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124447 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #60: 12 Feb 2020, 12:16 »

Fedt at så mange er begyndt at få noget spilletid på førsteholdet, og de skifter der har været, har været velovervejede og til de rigtige klubber! Opstemt Lækkert at der allerede er fremgang at se i forhold til landsholdsfodbold også!

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig, Crazy-Poul! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #61: 12 Feb 2020, 13:14 »

Lækkert at se Kaj får lidt spilletid. Var ved at frygte, nu det var blevet til udlejelisten i første omgang, at Kaj blot skulle gå hen og blive reserve! Opstemt

Skulle nok ikke have valgt 20 i ambition, i en klub som FC United Of Manchester! Men regner med at blive klublegende, også på trods af deres ringe træningsfaciliteter 

Lækkert endelig at være igang, det har været ventetiden værd Smiley sikke dog et giftigt forsvar Danmarks U19 har med de 2 flotteste navne i midten Wink

Det er godt at høre Jonas, og ja det bestemt ikke et dumt makkerpar vi har på det danske U19 landshold  Hævet Øjenbryn

Fedt at så mange er begyndt at få noget spilletid på førsteholdet, og de skifter der har været, har været velovervejede og til de rigtige klubber! Opstemt Lækkert at der allerede er fremgang at se i forhold til landsholdsfodbold også!

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig, Crazy-Poul! Opstemt

Ja det går rigtig fint for de fleste af vores spillere indtil videre må man sige, og det er jo dejligt  Smiley

Der kommer en ny update ved en 6-7 tiden i aften Smiley

Og tusind tak for alle kommentarerne. Det gør det helt sikkert sjovere at lave det her projekt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #62: 12 Feb 2020, 14:30 »

Det er det kommende makkerpar på A-Landsholdet i 2 gange Jonas. De nye Lars Olsen og Kent Nielsen  Thumbs Up Thumbs Up Smiley Smiley

Forsæt det gode arbejde Crazy-Poul  Wink Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #63: 12 Feb 2020, 16:38 »

Det er det kommende makkerpar på A-Landsholdet i 2 gange Jonas. De nye Lars Olsen og Kent Nielsen  Thumbs Up Thumbs Up Smiley Smiley

Forsæt det gode arbejde Crazy-Poul  Wink Smiley

Ja nu tager vi lige U19 landsholdet nu her også om et år indtager vi A-holdet.... Sammen
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #64: 12 Feb 2020, 17:30 »

Det er det kommende makkerpar på A-Landsholdet i 2 gange Jonas. De nye Lars Olsen og Kent Nielsen  Thumbs Up Thumbs Up Smiley Smiley

Forsæt det gode arbejde Crazy-Poul  Wink Smiley

Mange tak Smiley

Ja nu tager vi lige U19 landsholdet nu her også om et år indtager vi A-holdet.... Sammen

Det ville være fornemt  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #65: 12 Feb 2020, 17:39 »






Vi er nået frem til den 1. december 2018, og vintervinduet står lige for døren. Det er tid til at se hvordan det går for vores 12 udvalgte.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – SØNDERJYSKE
Det er desværre gået lidt i stå for Ulrik hos SønderjyskE, men det var næsten også forventeligt i og med han trods alt er reservekeeper, og det er jo normalt ikke en position man rotere særlig meget på. Ulrik har kun spilet 1 enkelt kamp mere siden sidst, og Sebastian Mielitz sidder pt. tungt på keeperposten. Ulriks eneste optræden kom i 2-1 nederlaget til Hobro, hvilket givetvis ikke fik ham tættere på positionen som førstevalg. Der er dog lidt gode nyheder, da Ulrik er kommet ind omkring det danske U21 landshold. Han stod faktisk begge kampe mod Belgiens U21 landshold, hvor man vandt begge opgør med samlet 4-1 i playoffrunden for at komme med til U21 EM. Så hvis Ulrik kan holde sin plads her, skal han altså spille U21 EM den kommende sommer.

Jonas Petersen – SFB-OURE FA
Jonas Petersen er inde i en virkelig lovende udvikling hos SFB-Oure, hvor han virkelig får en masse spilleminutter i benene. Jeg ville blive meget overasket, hvis der ikke er større klubber der kigger hans vej i det kommende transfervindue. Det går også godt på det danske U19 landshold, hvor Jonas har fået 5 kampe mere på CV’et siden sidst, hvoraf de 3 af kampene var kvalkampe til det kommende U19 EM. Danmark vandt sine 3 kampe, og blev dermed gruppevinder i første kvalifikationsrunde . I anden kvalifikationsrunde, er man i pulje med Estland, Italien og Østrig.

Jonas Elsbøl – AB
Jonas er fortsat fast mand hos AB, og er nu oppe på 17 kampe for sæsonen. Han er blevet kampens spiller i 2 af dem, hvilket jo er ganske flot som centerback. Man ligger nummer 4 i 2. divisions pulje 2, hvor kun FC Helsingør ser ud til at have stukket afsted. Resten af toppen er ret så tæt. Ligesom Jonas Petersen, får Jonas også en del spilletid på det danske U19 landshold, og det er blevet til 4 optrædener siden sidst. Jonas er fortsat rygtet til Wolves, der også var interesseret i sidste update, så det bliver spændende at se om der sker et skifte her til vinter. 

Kaj Østergaard – TSV 1860 MÜNCHEN
Kaj viser sig at være en centerback, der bidrager med relativ mange mål, sin position taget i betragtning. 1 mål og 2 assist samt 3 gange kampens spiller i 16(2) er ret flot syntes jeg. Selve klubben ligger på en 2. plads i 3. liga, og er lige nu i en ganske fin position til oprykning til 2. bundesligaen til sommer.

Don Bundgaard – FC UNITED OF MANCHESTER
Don er stadig at finde på U18 holdet i klubben, og det er småt med spilletiden. Det er blevet til en enkelt optræden i FA Cuppens kvalrunde mod Merthyr Town, og så har Don også fået kæmpet sig vej ind hos det engelske U20 landhold, hvor det er blevet til 2 optrædener i den turnering, der hedder European U20 Elite League, hvor England pt. ligger nummer 1. Et hurtigt kig på Dons konkurrenter på førsteholdet, fortæller at Dons kvaliteter langt overstiger dem han konkurrere med, så han har bare brug for at manageren tager et kig ned på U18 holdet når han sætter holdet næste gang.

Peder Schurizek – FLEETWOOD TOWN
Det har været småt med spilletid sammenlignet med sidste update for Peder. Han har været ramt et par småskader, og så aktuelt er han ude med en forvreden ankel, der holder ham ude i op til 4 uger endnu. Dette kunne godt betyde at fremtiden fortsat er hos Fleetwood efter vinter. Peder er blevet skiftet ind i 3 kampe siden sidst, og har trods alt fået et mål mere på sit CV, så forhåbentlig kan han vende stærkt tilbage efter sin skade. På U19 landsholdet er det blevet til en del mere spilletid, og her har han fået 4 kampe mere med et mål til følge. Han er stadig på lejelisten i klubben.

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Dino er helt sikkert en af de spillere i hele projektet, hvis stats ser mest imponerende ud for tiden. Dino er oppe på 14(3) kampe, og det har resulteret i 3 mål og 1 assist. I League One, befinder Bolton sig som nummer 13 i rækken, men der er ikke alt for langt op til playoffpladserne, så det bliver spændende at se om Dino og Bolton kan holde sig inde i kampen om disse. Liverpool, City, Tottenham og flere andre, er stadig interesserede i Dino, mens han selv stadig håber på et skifte til sidstnævnte. Dino får også stadig spilletid for det italienske U20 landshold, hvor han har spillet yderligere 4 kampe, der i blandt en kamp mod det engelske U20 landshold og Don Bundgaard. Her trak sidstnævnte sig ud som vinder med en 2-1 sejr. 

Kristján Einarsson – BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján er fortsat at finde på U19 holdet hos Borussia Mönchengladbach efter sit skifte i sommers. Han har endnu sin førsteholdsdebut til gode, men han får af spilletid i diverse venskabskampe. Her går det ganske godt, og hans statistik lyder på 14 kampe, 3 mål, 2 assist og 1 gang kampens spiller. Hos det islandske U21 landshold, kører det også bare derud af. Han er nu oppe på 6 kampe og har også scoret sit første mål, og det kom mod Cypern i en 3-1 sejr.

Sebastian Nielsen – MIDDELFART BOLDKLUB   
Sebastian fortsætter sin gode målstime, og er nu oppe på 9 sæsonscoring og 4 assists i 15(2) kampe. Sebastian har også fået en udmærket rekord til sit CV, da han scorede efter 22 sekunder i kampen mod Ringkøbing IF, og dermed blev han den hurtigste målscorer i klubbens historie.  Middelfart er med helt fremme i 2. divisions pulje 1, hvor især 3 hold (Thisted FC 38, Middelfart 37 og Jammerbugt 37) har skabt en stor afstand ned til de næste. Sebastian, har ligesom flere af de andre Din-Vej-kollegaer, fået spilletid for det danske U19 landshold, og er pt. oppe på 3 kampe der.

Frederik Gade – FC HELSINGØR
Frederik bomber videre for Helsingør, og nu er han oppe på 9 mål i 16 kampe og så 2 assist oveni. Helsingør ligger klar nummer 1 i 2. divisions pulje 1, og der er da ingen tvivl om at Frederik har en stor hånd i dette. Frederik er delt topscorer i rækken sammen med 3 andre spillere, og det kunne da være en fin pris for Frederik at få i slutningen af sæsonen, skulle han holde dampen oppe. Frederik har også opnået 1 kamp for det danske U19 landshold.
   
Jonesy jr. – SKOVSHOVED IF
Jonesy må siges at være fast mand hos Skovshoved, og han er oppe på hele 18 kampe i alt, hvoraf de 15 er i ligaen. Det har kastet 5 mål og 3 assist af sig, hvilket jo er et ganske fint afkast. Skovshoved var overaskende tæt på at drille Brøndby i pokalens tredje runde, da man kun tabte 3-2 efter man var tæt på at lave et comeback sent i kampen med 2 mål der faldt i henholdsvis 78. og 79. minut. Skovshoved ligger nummer 10 i rækken, og som jeg også nævnte sidst, burde Jonesy nok kigge sig om efter en ny klub. Mon ikke vi ser et skifte i det kommende transfervindue? Jonesy har også fået 2 kampe for Danmarks U19 landshold.

Frederik Nørgaard – ALBINOLEFFE
Frederik får ikke specielt meget spilletid i officielle kampe, men hans udvikling er stadig rigtig fin. Dog får spilletid udenfor konkurrence, hvor han er oppe på 15(5) kampe med 1 mål og 2 assist. Sampdoria er på rygtebasis interesseret i Frederik. 




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #66: 12 Feb 2020, 18:25 »

Spændende om klubben forsætter direkte mod 1 Divison, kunne være godt for min udvikling. Fedt med en masse updates!
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #67: 12 Feb 2020, 18:30 »

Sådan lækkert med endnu en update, super godt stabilt arbejde CP, dejligt med god udvikling

Jonas, Du må kun skifte til Wolves hvis du er lovet fast spilletid så vi stadig kan owne det midterforsvar Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #68: 12 Feb 2020, 18:44 »

Uha uha. Man er godt nok lidt ambivalent, om man skal rykke op eller ej - Køber de en til positionen, der er bedre, hvis man rykker op eller beholder de en. Hvis man bliver, er man nok næsten garanteret spilletid igen Opstemt
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #69: 12 Feb 2020, 19:27 »

Åh hvor jeg dog håber at det ikke bliver til et skifte til Spurs!! Så går udviklingen da først i stå! Peace

Fede updates CP - Keep 'em Coming! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #70: 12 Feb 2020, 22:29 »

Spændende om klubben forsætter direkte mod 1 Divison, kunne være godt for min udvikling. Fedt med en masse updates!

Det i hvert fald den vej pilen peger  Thumbs Up og tak for kommentaren, det er godt at have dig med  Smiley

Sådan lækkert med endnu en update, super godt stabilt arbejde CP, dejligt med god udvikling

Jonas, Du må kun skifte til Wolves hvis du er lovet fast spilletid så vi stadig kan owne det midterforsvar Wink

Tak for kommentaren Jonas, sikker på Wolves ville være glade for din spillers kvaliteter  Wink

Uha uha. Man er godt nok lidt ambivalent, om man skal rykke op eller ej - Køber de en til positionen, der er bedre, hvis man rykker op eller beholder de en. Hvis man bliver, er man nok næsten garanteret spilletid igen Opstemt

Ja det er jo aldrig til at vide, men mon ikke Kaj har optjent lidt goodwill gennem sit gode spil for klubben. Og ellers er der helt sikkert et marked for en målfarlig centerback som Kaj  Thumbs Up

Åh hvor jeg dog håber at det ikke bliver til et skifte til Spurs!! Så går udviklingen da først i stå! Peace

Fede updates CP - Keep 'em Coming! Opstemt

Hehe, bliver spændende at se om din spiller tager et valg som du kan bifalde  Peace

Og tak for rosen, det sætter jeg pris på  Cool
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #71: 12 Feb 2020, 23:18 »



Tak for kommentaren Jonas, sikker på Wolves ville være glade for din spillers kvaliteter  Wink


Det er dog ikke denne Jonas Wolves vil have Peace
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #72: 12 Feb 2020, 23:41 »


Tak for kommentaren Jonas, sikker på Wolves ville være glade for din spillers kvaliteter  Wink


Det er dog ikke denne Jonas Wolves vil have Peace

Haha, troede du snakkede om din egen mand, og havde lige glemt at læse hvad jeg selv havde skrevet i updaten crazy




Jeg er godt et halvt år foran i savet, og kan kun sige, der sker spændende ting og sager, glæd jer  Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #73: 13 Feb 2020, 02:35 »

Haha, troede du snakkede om din egen mand, og havde lige glemt at læse hvad jeg selv havde skrevet i updaten crazy




Jeg er godt et halvt år foran i savet, og kan kun sige, der sker spændende ting og sager, glæd jer  Opstemt

Nej snakkede om min gode ven og makker Wink

Jeg glæder mig allerede
Logged

Tidligere: Baloo38

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [4] Din Vej 2019
« Svar #74: 13 Feb 2020, 12:06 »


Jeg er godt et halvt år foran i savet, og kan kun sige, der sker spændende ting og sager, glæd jer  Opstemt

Uha uha det lyder spændende! Kan næsten ikke vente Wink
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010