home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  [62] Din Vej 2019
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [62] Din Vej 2019  (Læst 124280 gange)
DVestergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #45: 01 Feb 2020, 20:41 »

Nu hvor der har været forsinkelse med computeren, er der så mulighed for én mere? Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #46: 04 Feb 2020, 22:31 »

Nu hvor der har været forsinkelse med computeren, er der så mulighed for én mere? Smiley

Så skidt da  Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #47: 06 Feb 2020, 17:31 »

Hey alle sammen. Jeg har ENDELIG fået min computer tilbage i mine hænder Opstemt, så jeg er pt. i fuld gang med at færdiggøre alle spillere, og jeg dobbeltchecker lige jeres informationer igen for at se om jeg har fået det hele med.

Så hvis jeg skriver en pb til jer med noget i skal ændre eller lignede, må i meget gerne vende hurtigt tilbage, så vi kan komme i gang med projektet Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #48: 06 Feb 2020, 17:40 »

<a href="https://www.youtube.com/v/B5HRYsRECOU" target="_blank">https://www.youtube.com/v/B5HRYsRECOU</a>
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #49: 08 Feb 2020, 13:28 »

Hey alle sammen. Jeg tænker jeg ikke er den eneste der meget gerne vil få i den her projektet, så hurtigt som muligt. Så derfor får de sidste, der mangler at svare mig tilbage indtil på mandag, og så starter jeg projektet op i løbet af mandag aften, hvor der vil komme SS af alle spillere Peace

Hvis tiden er til det, når vi muligvis også en update mere med en opdatering på de 3 første måneder Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [2] Din Vej 2019
« Svar #50: 10 Feb 2020, 18:58 »





Så er vi langt om længe i gang med projektet, tak for jeres tålmodighed Smiley Nedenfor har vi en liste over de 12 deltagere vi kom op på. Vi har i 2019 udgaven af Din Vej, 1 keeper, 3 centrale forsvarsspillere, 3 centrale midtbanespillere, 4 offensiv spillere/angribere samt 1 der kan dække flere positioner langs højre siden. I forhold til nationaliteter, rummer vi 8 danskere, 1 tysker, 1 englænder, 1 italiener og 1 islænding.

Ulle2408- Ulrik Vinbech Nikolajsen – MM
Jonaspetersen93 – Jonas Petersen – F (C)
Renehenriksen – Jonas Elsbøl – F (C)
xanor – Kaj Østergaard – F (C)
gonzo – Don Bundgaard – M/OM (C)
szukizek – Peder Schurizek – M (C)
Broen13 – Dino Saur – M (C)
valverde4ever – Kristján Einarsson – OMH
Seller95 – Sebastian Nielsen – OM (C), An (C)
Arsrea – Frederik Gade – OMV, An (C)
QuesT – Jonesy jr. – An (C)
Ninja77 – Frederik Nørgaard – F/WB/M(H)




Her i første rigtige update, er der jo endnu ikke så meget at berette om, så vi starter med et billede af alle jeres spillere og en kort status. Næste update til at finde sted i starten af september in-game, hvor transfervinduet jo er lukket og de første godt 3 måneder er gået.

Ulrik Vinbech Nikolajsen – FC SYDVEST TØNDER
Ulrik starter sin karriere hos FC Sydvest Tønder, der spiller i 2. division. Af en eller anden årsag, kan Ulrik allerede hentes på fri transfer (måske fordi det er 2. division, eller også er det selve klubben), og det har Brøndby, FCK, FCM og Sønderjyske lagt mærke til. Rygterne siger FCM står forrest i feltet pt.

Jonas Petersen – SFB-OURE FA
Jonas starter hos SFB-Oure, der spiller i Danmarksserien pulje 3. Pt. er der ingen interesse for Jonas, men med rigtige fine stats og hans unge alder, skal man nok ikke forvente han spiller hos sin nuværende klub i alt for mange år frem.

Jonas Elsbøl – AB
Den næste Jonas i rækken, spiller hos AB, der ligesom FC Sydvest spiller i 2. division. De ligger dog i hver sin pulje, henholdsvis pulje 1 og 2. Jonas har ingen interesserede klubber pt.

Kaj Østergaard – TSV 1860 MÜNCHEN
Kaj starter sin fodboldtilværelse hos tyske 1860 München. Pt. er der ingen interesse i Kaj, men klubben har sat ham utilgængelig for udleje, så noget tyder på klubben har planer for vores unge centerback.

Don Bundgaard – FC UNITED OF MANCHESTER
Don starter på U18 holdet hos sin klub, FC United of Manchester. Der er ingen interesse i Don aktuelt, men Don går også med ambitioner om at blive en del af førsteholdet både på kort sigt og også være en fast del på længere sigt, så det stemmer jo fint overens. Mon ikke Don er at finde på klubbens førstehold før vi får set os om.

Peder Schurizek – FLEETWOOD TOWN
Peder starter ligesom sin spillerkollega i det engelske, Don Bundgaard, også hos sin klub, Fleetwood Towns U18 hold. Der er ingen interesse i Peder udefra endnu, men han er blevet sat som utilgængelig for udleje, så det viser forhåbentlig at klubben har planer for ham i fremtiden.

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Dino starter ud hos Bolton, og han har rigtig lovende stats fra start af. Det har også udmøntet sig i en ret stor interesse for nogle store klubber, både fra England og Italien. Det inkluderer bl.a. Juventus, Milan, Inter, Liverpool, City og Arsenal. Juventus rygtes til at være Dinos foretrukne klub.

Kristján Einarsson – AARHUS FREMAD
Kristján spiller for Aarhus Fremad, der spiller i samme division og pulje som Ulrik Vinbech og FC Sydvest, så de skal nok få sig nogle spændende opgør. Kristjáns stats ser også rigtig lovende ud allerede nu, især fysikken ser rigtig fornuftig ud. Kristján kan også hentes på fri transfer allerede nu, og det har FCK, FCM, Lyngby og Silkeborg taget notits af. FCM ser ud til at være drømmeskiftet for Kristján pt. 

Sebastian Nielsen – MIDDELFART BOLDKLUB   
Sebastian gør sig også hos en 2. divisionsklub, der spiller i pulje 1 og dermed kommer vi op på 3 spillere har hjemme her. Sebastian er på trods af sin unge alder, allerede en nøglespiller i klubben, så der er ingen tvivl om at de forventer store ting af det unge talent for fremtiden.

Frederik Gade – FC HELSINGØR
Frederik starter hos FC Helsingør, der igen gør sig i den danske 2. division. Denne gang i pulje 2, hvor AB og Jonas Elsbøl jo også husere. Der er ingen interesse for Frederik pt. men det kan ikke vare længe for omverdenen får øjnene op for dette spændende talent.
   
Jonesy jr. – SKOVSHOVED IF
Næstsidste mand i rækken, er Jonesy jr. der spiller for Skovshoved, der også spiller deres kampe i 2. division pulje 2 sammen med AB og FC Helsingør. Jonesy har overaskende ingen interesse for tiden, men klubben ham allerede som en nøglespiller. Jonesy kan også se frem til at danne en stærk angrebsduo med den tidligere bomber Simon Bræmer, der pt. er skadet i 3 til 5 måneder, så medmindre Jonesy allerede er væk, bliver de et farligt angreb for alle hold i deres række.

Frederik Nørgaard – ALBINOLEFFE
Frederik starter i det italienske hos Albinoleffe, og må for tiden affinde sig med en rolle på U18 holdet. Frederik er en spiller der kan dække mange pladser, og det skal nok komme ham til gavn når det gælder spilletid. Der er pt. ingen interesse i Frederik, men det er kun et spørgsmål om tid.




« Seneste Redigering: 10 Feb 2020, 20:29 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #51: 10 Feb 2020, 20:17 »

Fedt du er kommet igang! Opstemt Og lækkert med stor interesse allerede - frygter dog at jeg kunne finde på at strande på et U-hold og ikke udvikle mig!

Held og lykke gutter! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [2] Din Vej 2019
« Svar #52: 11 Feb 2020, 08:17 »

Det er hele ventetiden værd  Thumbs Up

Jeg kan dog ikke forstå at der ikke er interesse for den nye René Henriksen  Wink Wink

Forsæt det gode arbejde Cracy-Poul

Held og lykke til alle  Smiley Smiley
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [2] Din Vej 2019
« Svar #53: 11 Feb 2020, 10:25 »

Ja, en dejlig start på spillet Smiley

Ser frem til mere Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Din Vej 2019
« Svar #54: 11 Feb 2020, 13:39 »

Så lækkert at se starten er gået igang nu Opstemt
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Din Vej 2019
« Svar #55: 11 Feb 2020, 16:29 »

Fedt du er kommet igang! Opstemt Og lækkert med stor interesse allerede - frygter dog at jeg kunne finde på at strande på et U-hold og ikke udvikle mig!

Held og lykke gutter! Opstemt

Ja det jo altid en fare ved at skifte til en stor klub for hurtigt. Vi må se hvad fremtiden bringer  Peace

Det er hele ventetiden værd  Thumbs Up

Jeg kan dog ikke forstå at der ikke er interesse for den nye René Henriksen  Wink Wink

Forsæt det gode arbejde Cracy-Poul

Held og lykke til alle  Smiley Smiley

Det er uforståeligt, men mon ikke det kommer  Thumbs Up

Og tak Smiley

Ja, en dejlig start på spillet Smiley

Ser frem til mere Smiley

Det lyder godt, der kommer mere senere i aften  Cool

Så lækkert at se starten er gået igang nu Opstemt

Ja det sgu godt endelig at være i gang, og tak for kommentaren Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #56: 11 Feb 2020, 16:58 »






Jeg har simuleret frem til 10. september 2018. Transfervinduet er lukket, og det er tid til at se hvad der er sket med jeres spillere. Jeg kan afsløre vi allerede har 2 klubskifter.

Ulrik Vinbech NikolajsenSØNDERJYSKE
Første mand vi har fat i, og allerede her finder vi det første klubskifte. Ulrik kunne hentes på en fri transfer, og det var for fristende for SønderjyskE, der blot 8 dage inde i spillet, tilknyttede Ulrik på en aftale der løber til sommeren 2021. Ulrik har allerede slået en fornem rekord, da han er den yngste spiller i klubbens historie til at få debut for førsteholdet med sine 16 år og 325 dage. Ulrik er backup keeper efter Sebastian Mielitz, men han har allerede 4 Superligakampe på CV’et da førstekeeperen har været ude med skade. I de 4 kampe har Ulrik lukket 8 mål ind, og holdt rent bur 1 enkelt gang.

Jonas Petersen – SFB-OURE FA
Livet hos SFB Oure kører stille og roligt derud af. Jonas har spillet 6 kampe i ligaen samt 2 i pokalen, hvor de først slog Aarhus Fremad ud med 2-1. Det blev dog til exit i runden efter med 0-3 mod Hvidovre. Jonas Petersen er blevet udtaget til det danske U19 landshold, og det er allerede blevet til debut imod Luxemborg, hvor Danmark vandt 4-0. Jonas er også viceanfører i klubben.

Jonas Elsbøl – AB
Jonas får masser af spilletid hos AB, der aktuelt ligger nummer 3 i rækken med 11 point for 7 kampe. Jonas har spillet 6 kampe i ligaen samt 2 i pokalen, hvor Lyngby blev stopklods i 2. runde. Wolves skulle eftersigende være interesseret i Jonas talenter. Jonas er også med på U19 landsholdet, hvor han udgjorde et stoppepar sammen med Jonas Petersen.

Kaj Østergaard – TSV 1860 MÜNCHEN
Hos Kaj og 1860 München kører det også rigtig fint derud af. Kaj har spillet 7(2) kampe allerede bidraget med 1 assist I 3-0 sejren over Chemnitzer. Oveni assisten, fik han også kampens spiller med en rating på 8,2, så altså en rigtig solid start for Kaj.

Don Bundgaard – FC UNITED OF MANCHESTER
For Don, går det ikke lige så hurtigt som man måske kunne ønske sig, men det er ikke helt skidt trods alt. Det er blevet til spilletid i 3 venskabskampe mod forskellige U23 hold, hvor han har gjort det fint med en gennemsnitlig rating på 7,13. Han er stadig at finde på U18 holdet, men han er trods alt blevet anfører her, og mon ikke han nok skal få spillet sig hurtigt op i klubben. Don er blevet udtaget til det engelske U19 landshold, og han har allerede fået debut, og den kom i 2-3 nederlaget til Frankrig.

Peder Schurizek – FLEETWOOD TOWN
Peder har taget store spring i klubben, og har allerede kæmpet sig op på førsteholdet. Peder har spillet 3(2) kampe for første holdet, hvor det er blevet til 1 enkelt scoring. Udover det, er han blevet skiftet ind i et par cupkampe. Alligevel har klubben sat ham på udlejelisten, så måske der venter et lejemål i det kommende transfervindue. Peder er også med på det danske U19 landshold, hvor han spillede sammen med de 2xJonas.

Dino Saur – BOLTON WANDERES
Dino havde masser interesse for sig i sit første transfervindue, men han valgte, fornuftigt nok, at blive hos Bolton og udvikle sig. Det har kastet masser af spilletid af sig, i form af 6(1) kampe, hvori han har bidraget med 2 mål. Udmærket for en central midtbanespiller. Det italienske klubber har trukket følehornene til sig, men alle de store engelske er stadig interesseret på rygtebasis. Liverpool og City meldes som dem med størst interesse, mens Dino selv skulle være mest opsat på et skifte til Tottenham, der også er interesseret. Dino er også udtaget til det italienske U20 landshold, og han fik sin debut i 3-0 sejren mod Tjekkiet.

Kristján Einarsson BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH
Kristján er 2. mand med et klubskifte i den her update, og turen går til bundesligaen og Borussia Möncehngladbach. Et ganske flot skifte må man sige. Kristján blev hentet på en fri transfer, og gør sig for tiden på klubbens U19 hold. Kristján har fået spilletid i 3 venskabskampe, hvor han har lavet 1 enkelt assist. Det er også blevet til 1 enkelt kamp på det islandske U21 landshold i 0-1 nederlaget mod Rumænien.   

Sebastian Nielsen – MIDDELFART BOLDKLUB   
Sebastian har fået en ganske fin start, måske mere endda mere end fin, på livet hos Middelfart. Middelfart ligger nummer 1 i rækken, dog med 2 andre klubber på samme pointantal, men det er i høj grad pga. Sebastians bidrag. Sebastian danner en giftig angrebsduo med tidligere Esbjergspiller Jesper Lange, og de 2 har til sammen scoret 10 mål indtil videre i sæsonen. Sebastian lavede de 4, men har også 2 assist til sit navn. Sebastian har også scoret 2 mål i pokalturneringen, 1 i hver kamp mod Ribe (2-0) og siden OB (1-2). OB kampen må have været en bitter oplevelse for den lille klub. Middelfart kom foran i første halvleg, og OB først fik udlignet i det 82. minut, og for at gøre ondt værre, scorede OB 3 minutter før tid på et straffespark i den forlængede spilletid.

Frederik Gade – FC HELSINGØR
Hos Frederik og Helsingør, går det rigtig godt. Helsingør ligger nummer 2 i rækken, og det har Frederik en stor andel i med sine 3 mål i 6 kampe. I pokalturneringen, er det blevet til 1 mål og 1 assist i 2 kampe. Man er videre til 3. runde, hvor man møder SønderjyskE. Her kan man altså potentielt møde Ulrik Vinbech, der velsagtens har fine chancer for at få spilletid nu det er i pokalen.
   
Jonesy jr. – SKOVSHOVED IF
Jonesy er måske lidt overaskende stadig at finde i Skovshoved, på trods af han kan hentes på en fri transfer. Skovshoved ligger næstsidst i rækken, og selvom Jonesy gør det fint, burde han måske kigge sig om efter spilletid på en højere hylde. Jonesy har spillet 8 kampe med 2 mål og 3 assist til følge. I 2. runde af pokalturneringen mødte man Frederik Gade og Helsingør, som man slog med 3-1. Jonesy lavede 1 assist i den kamp. I 3. runde af pokalen møder man Brøndby IF.

Frederik Nørgaard – ALBINOLEFFE
Frederik Nørgaard er stadig at finde på U18 holdet hos Albinoleffe. Frederik har fået spilletid i 2 Coppa Italia kvalkampe, men desværre røg man ud i 2. runde mod Novara. Frederik er 4. mand til at spille på det danske U19 landshold, hvor han spillede som højre back. Liverpool og Tottenham meldes interesserede, og sidstnævnte skulle være det foretrukne valg for Frederik.


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #57: 11 Feb 2020, 17:33 »

Lækkert at se Kaj får lidt spilletid. Var ved at frygte, nu det var blevet til udlejelisten i første omgang, at Kaj blot skulle gå hen og blive reserve! Opstemt
Logged


gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #58: 11 Feb 2020, 17:50 »

Skulle nok ikke have valgt 20 i ambition, i en klub som FC United Of Manchester! Men regner med at blive klublegende, også på trods af deres ringe træningsfaciliteter 
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3] Din Vej 2019
« Svar #59: 11 Feb 2020, 22:25 »

Lækkert endelig at være igang, det har været ventetiden værd Smiley sikke dog et giftigt forsvar Danmarks U19 har med de 2 flotteste navne i midten Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010