home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 19289 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #30: 09 Nov 2020, 09:52 »

Jeg er faktisk også selv lidt forundret over at jeg er kommet så langt - det har lidt været det save jeg er gået tilbage til, hver gang jeg skulle finde på noget nyt, og det har helt sikkert hjulpet! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #31: 09 Nov 2020, 11:24 »


Jeg er nået en sæson længere, og jeg vil lige bringe jer igennem, hvad der i princippet er den mest ligegyldige sæson jeg nogensinde spillet, men hvor det dog har været nødvendigt at klare sig godt for at få chancen for det jeg gerne vil - VM for klubhold. Det var lige før det glippede og efter den sidste kamp fik jeg et ultimatum der betød jeg jeg skulle have 9 point i de næste 5 ligakampe (men jeg er jo ligeglad - til den tid er jeg her ikke mere uanset hvad).

Det endte dog alligevel nogenlunde okay - ledelsen havde bare højere forventninger:

Barna blev topscorer og min FM20-favorit Maphumulo med flest assists (Jeg har købt en Mamelodi Sundowns trøje med hans navn Opstemt)!

Og så lidt kåringer fra sæsonen:





Og nu til det vigtige - VM for klubhold. Vi kom i gruppe med River Plate og Real Madrid, hvilket var lidt skræmmende hvis jeg skulle vinde trofæet:

Det lykkedes dog, og herefter stod den på Flamengo, som fik bøllebank, og så hed det de blå fra Manchester - det lignede en kamp der skulle afgøres på straffespark (ingen væsentlige chancer det meste af kampen):

Så var der kun finalen mod Atletico Madrid tilbage, og vi kunne kalde os vindere af VM for klubhold og jeg kunne sige at jeg havde vundet alle undtagen ét af de vigtigste og største trofæer som klubmanager (på nær CONCACAF CL, I know):

Afgjort i det 118'ende minut.. Jeg fældede næsten en tåre over hvor smukt det var! Opstemt

Jeg har sagt op og det er tid til klubjagt i Mexico og med håbet om at nå den sidste turnering i savet.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #32: 09 Nov 2020, 12:54 »

Det er lykkedes at finde et job (og et ret godt et)!


Med tanke på at FM21 er lige rundt om hjørnet, så jeg mig nødsaget til ikke bare at tage et hvilket som helst hold. Heldigvis for mig var flere af de store hold i Mexico i problemer, og før Pachuca kom på banen, var Necaxa en mulighed også.

Fordelen ved Pachuca er dog til at få øje på - det er den største klub i Nordamerika lige nu, og har vundet CONCACAF CL de sidste to år, så da de fyrede deres manager, efter en FORFÆRDELIG start, slog jeg til med det samme..

Jeg overtager et hold på 16-pladsen, som virkelig halter, men de har heldigvis 400 mDKK at handle for, så der bliver helt sikkert hentet nye spillere ind!

Vigtigst er det dog at vi klarer os godt i CONCACAF, som starter i januar 2038. Datoen siger lige nu 3. november 2037, så der er lidt at arbejde med, men vi skal selvfølgelig klare os som forventet i ligaen, så jeg skal have arbejdshandskerne på indtil da også - nu må vi se om det faktisk lykkes mig at vinde CL i hele verden - muligheden er der ihvertfald! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #33: 09 Nov 2020, 15:19 »


Så blev sæsonen i Pachuca færdigspillet, og jeg vil lige kort rende igennem den. Det vil være med fokus på CONCACAF CL fremfor ligaen, da det jo i sidste ende er det savet efterhånden handler om - i ligaen blev vi 8'er, og vores statistik kan ses i nederste billede, hvis nogen ønsker at se dette.

I CONCACAF CL er der et par ting der er gået godt - vi har været det klart bedst spillende hold:




Og så lidt der ikke er gået godt, men fantastisk!:


Og så slutter jeg lige af med endnu en rekord:

Jeg nåede det! Opstemt Jeg var heldig med det sidste hold, og det faktum at de havde mange penge til spillerkøb, men man må også forvente at jeg efterhånden har et godt ry de fleste steder. Jeg har aldrig haft så succesfuldt et save, og ligefrem at gå fra den svenske 2. division til at vinde alle Champions League trofæer i verden og have været manager for Juventus og Manchester United! Opstemt

Nu kan FM21 bare komme an! Indtil da vil jeg bruge min tid på Ebbsfleet United, som jeg har en forkærlighed for! Opstemt Endnu engang tak for alle der har fulgt med - jeg håber I har fået lidt ud af mine skriverier - vi ses på den anden side! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #34: 09 Nov 2020, 15:32 »

Fedt! Tilløk! Håber vi se et lignede save i FM21.

Har altid selv ønsket sådan et save, men går altid død.. Håber FM21 kan ændre det!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #35: 09 Nov 2020, 15:48 »

Fedt! Tilløk! Håber vi se et lignede save i FM21.

Har altid selv ønsket sådan et save, men går altid død.. Håber FM21 kan ændre det!

Tak tak! Opstemt

Motivationen har også været væk et par gange, men jeg har altid fundet tilbage hertil efter et andet save eller to.. Det har hjulpet til at holde det kørende heldigvis. Jeg ved ikke om det bliver på samme måde i FM21 for mit vedkommende - jeg har et par anderledes saves jeg gerne skal have prøvet af, men man ved aldrig - man går aldrig helt fejl af journeyman-saves Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #36: 12 Nov 2020, 13:11 »

Og så lige for at slutte det helt af, så kom min nyeste trøje ind af døren i dag, og I skal ikke snydes for at se den! <3 <3


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010