home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 19359 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #15: 04 Apr 2020, 19:04 »

Så er det tid til en lille opdatering fra mig igen her fra det vestsvenske. Newroz FC har vist sig som en positiv overraskelse for mit vedkommende (hader umiddelbart at spille i de lavere svenske rækker). Holdet spiller, sportsdirektør og assistenttræner fucker ikke noget op, og spillerne opfører sig eksemplarisk.


Dertil hører der til historien at vi i den seneste sæson kun tabte tre kampe, og derfor kan kalde os mestre af 2. division Södra Svealand (og efterfølgende bedst præsterende hold, samt en årets managertitel til mig).


Som det kan ses, dominerede vores spillere stort i spillerstatistikker ne, så det har været en virkelig fed oplevelse her i det svenske (alle fire er spillere fra Newroz).

For klubbens eget vedkommende, var dette deres bedste placering nogensinde, så de skal prøve noget helt nyt efter jul - nemlig at spille i 1. division.

Jeg havde hele tiden sat mig for, at jeg skulle videre når ikke klubben kunne eller ville betale flere kurser for mig, så da der begyndte at komme røde tal på bundlinjen efter National B-licenskurset, var jeg klar over at det var slut ved kontraktudløb den 30. november 2020 (på trods af at de selvfølgelig forsøgte at forlænge).

Min managerprofil ser nu således ud, efter et positivt ophold i Sverige (de 25% på første billede er omdømme):



Nu ser jeg frem til en periode hvor alle muligheder er åbne, og jeg bare venter på det helt rigtige tilbud, så jeg kan komme videre med karrieren!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #16: 05 Apr 2020, 10:49 »

Spændende at se hvor du kommer hen!

Men hvor i alverden får I dog al den tid fra? Altså her tænker jeg på at holde blogkonkurrencen igang og samtidig spille andre challenges Opstemt Jeg har selv fri ift. corona, men synes slet ikke, jeg kan nå at få spillet nok ift. blogkonkurrencen Opstemt
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #17: 05 Apr 2020, 13:10 »

For mit vedkommende spiller jeg ikke længere på det save jeg bruger til blogkonkurrence - derfor kan jeg. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #18: 05 Apr 2020, 17:47 »

Så er jeg her igen - det blev til godt et halvt års ventetid, men den 22. juni tikkede der en spændende mail ind som jeg havde gået og håbet på, derfor er jeg nu manager i den højaktuelle by:






Wuhan Zall har godt en milliard danske kroner i balance, så der var rig mulighed for udvikling, både for mig selv (jeg har selvfølgelig fået bevilget næste kursus), og for klubben hvor jeg har godt 600 mio. kr. at handle for samt et overskydende lønbudget på knap 40 mio. kr. som jeg formentlig flytter over til transferbudgettet meget hurtigt.

Største opgave bliver at finde gode kinesere, da reglerne er således at man maksimalt må have fire udlændinge på banen samtidigt, og målmanden SKAL være kinesisk.

Wuhan ligger nummer 13 ved min overtagelse, og målet er at ende i den øverste halvdel af tabellen indeholdende 16 hold, så der er lidt arbejde forude (halvdelen af sæsonen er spillet).
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #19: 05 Apr 2020, 17:54 »

For mit vedkommende spiller jeg ikke længere på det save jeg bruger til blogkonkurrence - derfor kan jeg. Wink
Hvis man må spørge - hvor langt har du spillet i blogkonkurrencen for at kunne lave nok updates? Smiley

Men godt nok noget af nogle flyveture du ender med Opstemt
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #20: 05 Apr 2020, 18:00 »

Hvis man må spørge - hvor langt har du spillet i blogkonkurrencen for at kunne lave nok updates? Smiley

Men godt nok noget af nogle flyveture du ender med Opstemt

Haha! Opstemt Nu er min blog jo ikke en decideret FM-spil blog, så derfor er det jo ikke nødvendigt med et superlangt save til at underbygge historien. Smiley

Men ja, man kommer lidt omkring i et journeyman-save! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #21: 24 Apr 2020, 23:36 »

Nåh, det er vidst ved at være tid til at skrive lidt om mit journeyman-save, nu hvor jeg igen har fundet lidt tid. Jeg er jo havnet i Wuhan, og har fået sat mig ind i reglerne i Kina, så nu kommer så lidt om hvordan den første tid i Kina har været (jeg dækker halvanden sæson, så der er lidt kød på):

Første sæson startede jeg som nummer 13, men fik vendt tendensen og endte med en godkendt syvendeplads. Det skete delvist ved købet af Kinas bedste målmand, Wang Dalei (kåret til årets målmand og på årets hold), og delvist ved store præstationer fra vores brasilianske offensive midt Jean Pyerre (på bænken på årets hold).

Anden sæson blev blot en forlængelse af de gode præstationer, hvor vi endte på tredjepladsen - klubbens bedste placering nogensinde. Oveni det var der et væld af personlige titler, og begge vores ungdomshold vandt guldet (Wuhan har mange penge, så jeg har mere eller mindre støvsuget ungdomslandsholdene for gode, unge spillere).







Som det kan ses er et af indkøbende en dansker, som har præsteret over al forventning! Han slog ligeledes rekorden for flest scoringer i ligaen:


Det betyder den gyldne støvle i Kina:


Men sjovt nok kun på bænken på årets hold:


Jean Pyerre var igen en af hovedårsagerne til vores flotte sæson (også på ovenstående årets hold), blandt andet som resultat heraf har han vundet flest kampens spiller:


Og blev fortjent kåret som årets spiller i Kina:


Derudover har Cervi slået holdrekord for flest assists:


Og vores venstre back blev årets unge spiller:


Nu går jeg benhårdt efter et Champions League trofæ i Asien, og forhåbentligt lidt nationale titler også (jeg går efter at vinde Champions League på alle fire kontinenter (Asien, Afrika, USA og Europa), så jeg kan komme videre til Europa.
p
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #22: 23 Maj 2020, 20:24 »

Det er ved at være lidt tid siden jeg opdaterede sidst, men jeg er altså fortsat igang med at blive den største manager nogensinde! Smiley

Jeg har været lidt omkring, så i stedet for at gå i dybden med hvert sted, får I lige én hurtig opsummering, og så kan I spørge ind hvis der er noget I vil vide!



Som det ses har jeg rejst på tværs af verden mere end én gang. Wuhan var en succeshistorie efter sidst - vi vandt det asiatiske Champions League sæsonen efter, og året efter jeg var rejst vandt de ligaen.

Så tog Mr. Simoes til hjemlandet, og ydlingsklubben AEK og hentede en masse kendte spillere (bl.a. Delaney og Sørloth), og jeg vandt the double med det samme - så jeg tænkte jeg hellere måtte komme videre.

River Plate stod på spring efter en ny manager, og jeg burde nok have været der længere end jeg var, for de vandt ihvertfald ligaen i den sæson hvor jeg forlod dem...

...men jeg tænkte at jeg havde større chancer for at vinde Copa Libertadores i Brasilien, så jeg at håbede Sau Paolo var vejen frem - det gik ikke og jeg blev fyret (de vandt i øvrigt Copa Libertadores to år efter jeg blev fyret).

Jeg havde behov for lidt luftforandring, så jeg tog til Afrika og Mamelodi Sundowns, hvor jeg stod med en superangriber og et stort budget (efter afrikanske standarder), så jeg opkøbte alt talent i landet og den sidste sæson endte med sejr i ligaen til os, U21 vandt deres række uden at tabe point overhovedet (!), og U19 vandt deres række med én tabt kamp og resten blev vundet, så stor succes - og så vandt vi selvfølgelig det afrikanske Champions League.

Jeg søgte derfor et nyt job, og var omkring Bayern München og AC Milan til jobsamtale, men det valgte andre, så jeg valgte at gå efter at få fuldent de to sidste Europæiske Champions League turneringer inden jeg tager tilbage til Europa.


Fælles for alle steder jeg har været er (på nær AEK), at jeg er gået efter stort set udelukkende at købe nationale personale og spillere på maksimalt 23 år med en maksværdi på 100 millioner danske kroner, hvilket gælder for hele mit save.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2020, 11:46 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #23: 31 Maj 2020, 11:46 »

Min tid i Corinthians var hurtigt overstået - heldigvis for mig, så var det på en god måde Smiley :



Og så var det egentlig meningen at jeg skulle til Mexico, men af tre årsager kom jeg det ikke:
1. Der var umiddelbart ikke udsigt til nogle ledige jobs i Mexico
2. Jeg havde lidt brug fur lige at møde lidt noget kendt i forhold il klubber og ligasystemer
3. en falden gigant var ledig og ville have mig som manager

Og så har jeg bare en forkærlighed for denne klub, og det var også her at sidste års FM19-journey endte for mit vedkommende.

Det viser sig at Juventus ikke har vundet noget siden 2022/23-sæsonen (er i 2031/32-sæsonen), og har underskud på balancen, uden udsigt til bedring overhovedet. Deres spillere er middelmådige (i forhold til toppen af Serie A), og der er ret mange lejeaftaler, taget i betragtning af at der plejer at være en af verdens absolutte topklubber.

Derfor har jeg valgt endnu en afstikker (AEK) fra mit oprindelige mål om at vinde CL i hele verden (det kan selvfølgelig ende med at bidrage til det, men det var ikke den rækkefølge jeg havde tænkt mig) - Juventus skal tilbage til toppen!
« Seneste Redigering: 31 Maj 2020, 11:55 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #24: 22 Okt 2020, 10:47 »

Juventus viste sig som værende en udfordring, og desværre én som jeg ikke kunne klare indenfor den tidshorisont som bestyrelsen ønskede. Jeg var i Torino i godt et år på tværs af to sæsoner, inden jeg blev fyret i marts 2033 fra en tæt på forventet placering som nummer 5 (vi lå 6'er da det skete), men dog ikke godt nok til ledelsen.

Jeg søgte udelukkende jobs i de største klubber, samt Mexico og USA herefter, da jeg fortsat mangler Champions League trofæet i nordamerika og Europa.

Heldigvis var der virkelig mange gode hold der underpræsterede, og da sæsonerne var ved at være færdigspillet rundt omkring, var flere jobs ledige - jeg nævner i flæng: Arsenal, RB Leipzig, Inter, Dortmund mv.

Jeg var dog kun interesseret i ét job da det kom sig til stykket og det var en klub, som endte på en skuffende 5. plads. Det betød fyring til Pochettino, som ellers havde været manager siden 2026, og en mulighed for mig.

Derfor er jeg nu i stedet at finde i mægtige:





Ambitionsniveauet er latterligt lavt, så der burde være mulighed for at klare sig i denne omgang!

Og der er penge nok, samt ingen Glazer-familie eller Ed Woodward til at f*cke noget op!! Opstemt

Og så fulgte der i øvrigt en rigtig fornuftig (!) lønstigning med!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #25: 23 Okt 2020, 14:21 »


En lille opdatering fra Manchester - EL er indtil videre alt for nemt...
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #26: 26 Okt 2020, 13:05 »


Første sæson i Manchester er færdigspillet, og det blev til nedenstående:

EURO League blev reservernes legeplads, men det betød desværre et exit mod Tottenham i semifinalen:

Men første Premier League-sejr siden SAF! Opstemt

Som det ses er Mbappé fortsat going strong i en alder af 34 - kun på grund af en skade på 3 måneder gjorde at han ikke blev topscorer.

Jeg ved det ikke er det laveste i ligaen, men for United er det fint - og også en af årsagerne til at vi vandt ligaen i sikker stil:

Af kåringer blev det til følgende:

Mit største og dyreste indkøb i sæsonen (1,1 miaDKK for en målmand fra Wolverhampton, men VILLE have ham!)



Et af de talenter jeg selv fandt i Corinthians og solgte videre til United:

Og så til endnu et Mbappé-show:





Og selvfølgelig en årets manager til mig:

Og så lige et screenshot af mit håb om en kommende målkonge, hentet for 910 mDKK i Lyon:

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #27: 29 Okt 2020, 09:11 »


Denne sæson blev knap så succesfuld som den seneste, men inden vi kommer til det, vil jeg nok engang (i et andet save godt nok) lige præsentere jer for hvad man kan få Mbappé til - hvis man skulle være i tvivl - han er for vild!:

Ligaen blev som sagt ikke helt den samme triumf, og vi måtte tage til takke med en tredjeplads, efter at have haltet bagefter det meste af sæsonen:

Som det kan ses, har mit angrebses gjort det særdeles godt (alle andre har været ringe eller skadet - inkl. Mbappé), og det bærer årets titler også præg af - bare se ud i venstre side af billedet:

Det blev dog til en enkelt titel, idet Community Shield blev vundet:
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #28: 06 Nov 2020, 13:41 »


Jeg er netop kommet igennem endnu en sæson af mit journeyman save, hvor jeg fortsat befinder mig i Manchester United. Dete gør jeg på grund af at det er gået relativt godt, hvilket kan ses herunder:

Gode resultater betyder mulig Premier Legaue titel, men det så dog længe ud til at Tottenham skulle være de usandsynlige vindere af denne titel... Vi fik dog lavet lidt om på dette til sidst:

Barna blev topscorer og min all time favoritspiller i FM20 - Thabiso Maphumulo (jeg fandt ham selv i Mamelodi Sundowns, købte ham til Corinthians, og nu har jeg ham så i Man U) lavede flest assists:



Og nu til BARNA-show:





Det blev selvfølgelig også til endnu en årets manager-titel til undertegnede:

Og så var der lige den kamp her:

Og så tænker du nok, hvorfor er den noget specielt, men som man kan se i baggrunden, så jubler spillerne på banen - det gør de fordi de netop har spillet 10 mod 11 mod Chelsea og vundet Champions League finalen!:

Et af mine mål med dette save, var at vinde Champions League i hele verden, hvilket jeg er meget tæt på nu. Jeg har dog nok ikke tiden til at spille så meget, og har derfor heller ikke troen på at jeg kan nå det. Derfor har jeg besluttet på en enkelt sæson mere i Manchester, for at få et skud på VM for klubhold, som afholdes efter den næste sæson. Skulle jeg stadig have tid til overs, siger jeg selvfølgelig op derefter og søger alt hvad jeg kan efter et job i Mexico (eller USA, men håber på den første mulighed, da jeg ikke forstår systemet i USA) - nu må vi se! Opstemt

Dette er derfor mit sidste save i FM20, og vil være aktivt, helt indtil FM21 udkommer i BETA-version!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #29: 08 Nov 2020, 19:57 »

Flot holdt ud - fed save  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010