home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AGF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AGF  (Læst 6803 gange)
MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
AGF
« : 21 Dec 2019, 09:33 »

Der skal selvfølgelig også være et indlæg omkring AGF! Thumbs Up

Jeg er i gang med første sæson og er nået til slutningen af januar.

Stillingen ser sådan her ud:

AGF -            44 p.
FCM -            41 p.
FCN -             38 p.
FCK -             35 p.
Randers -       30 p.
Silkeborg        29 p.
AAB -             28 p.
EfB -              27 p.
SønderjyskE - 25 p.
OB -              25 p.
BIF -             23 p.
Hobro -         14 p.
Lyngby -        13 p.
Horsens -       10 p.

Jeg er vældig tilfreds med 1. halvår og udover at ligge nr.1 så er jeg også videre i pokalen!

Transfers ind:

Okyere Wriedt - Leje/sikret på fri efter sæsonen.
Josip Radosevic - Leje.
Mikkel Damsgaard - 10 mio.
Kristian Riis - Leje.
Jacob Christensen - 7 mio.
Mikael Uhre - Leje.
Christian Früchtl - Leje.

Transfer ud:

Mustapha Bundu - 15 mio + 50% af næste salg.
Mustafa Amini - 6 mio.
Daniel Gadegaard Andersen - 2.2 mio.
Alexander Ammitzbøll - Leje.
Gift Links - Leje.
Patrick Mortensen - 4.25 mio.
Kasper Lunding - Leje.
Kristian Riis - Leje ophævet.
Alexandern Jovanovic - Leje udløbet.

Jeg stiller op i en 4-4-2 med to defensive midtbanespillere:

Christian Früchtl

Munksgaard - Tingager - Backman - Højer

Josip Radosevic - Benjamin Hvidt

Jakob Ankersen - Jon Dagur Thorsteinsson

Okyere Wriedt - Nicklas Helenius

Mit mål er at komme kvalificere mig til europæisk fodbold, og indtil videre går det efter planen!

Jeg kommer med en ny melding, når sæsonen er færdig!  funny

Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #1: 21 Dec 2019, 23:18 »

Så fik jeg spillet min 1.sæson færdig, og hvilken skuffelse, når man tænker på hvor jeg lå henne ved vinterpausen.

Jeg ligger 1'er, da jeg går ind til slutspillet, men så går alt galt. 2 sejre, 1 uafgjort og 7 nederlag samt et nederlag til Brøndby i pokalsemifinalen. Det resulterer i at jeg bliver 4'er, som gør at jeg skal spille mod SønderjyskE om at komme i europa. Den kamp ender jeg så med at tabe 3-2. Kæmpe skuffelse!

Her til anden sæson, har jeg valgt at lave lidt om og er gået fra en 4-4-2 med to def. midt, og i stedet gået over i en standard 4-4-2.

Af transfers til 2.sæson har jeg lavet disse:

Ind:

Okyere Wriedt - Fri.
Christian Joel - 680.000 kr.
Adalberto Penaranda - Leje.
Sebastian Hausner - Leje.
Anders Dreyer - Leje.

Ud:

Albert Grønbæk Erlykke - Fri.
Daniel Thøgersen - Fri.
Youssef Toutouh - Fri.
Jesper Juelsgård - 2,5 mio.
Mikkel Rasmussen - Leje.
Sebastian Hausner - 50 mio + 50% af næste salg.
Jakob Ankersen - 6,75 mio.
Mikkel Damsgaard - Leje.

De transfers betyder at min startopstilling ser sådan her ud:

Christian Früchtl

Munksgaard - Tingager - Backman - Højer

Dreyer - Duncan - Hvidt - Kaastrup

Wriedt - Penaranda

Denne sæson er sæsonen jeg skal kvalificere mig til europa, så top 3 er målet!

Jeg vender tilbage, når jeg er færdig med transfervinduet i januar Wink
Logged

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #2: 22 Dec 2019, 12:35 »

Så er jeg gennem januartransfervindu et, og sikke et efterår det har været. Videre til kvartfinalen i pokalen og 15 sejre, 3 uafgjorte og 0 nederlag i ligaen!

Stillingen efter 18 kampe i ligaen, i 2.sæson:

AGF - 48 p.
FCK - 40 p.
AaB - 35 p.
FCM - 26 p.
FCN - 25 p.
SJE - 22 p.
BIF - 22 p.
SIF - 18 p.
RFC - 16 p.
OB - 15 p.
EfB - 15 p.
VBK - 14 p.

Kvalifikationen til slutspillet er allerede sikret! Så top tre ser godt ud!

Transfer ind:

Hugo Claesson - Fri.
John Björkengren - Fri.
Victor Kristiansen - Leje.

Transfer ud:

Alex Gersbach - Leje.
Gift Links - Leje.

Ikke det helt store, men jeg er selvfølgelig også ovenud tilfreds med mit hold efter det vilde efterår!
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #3: 22 Dec 2019, 12:54 »

Det er sjovt - synes altid de store klubber køber Bundu for åndssvagt mange penge
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #4: 13 Apr 2020, 05:25 »

Er lige begyndt med AGF. Usædvanlig god økonomi. 50 mio på bundlinien. 10 mio transfer, dog kun 10k tilbage til lønninger.

Fik forhandlet med med Brugge om et salg af Bundu til 27 mio. kr dog ville han ikke skifte, da Brugge ikke ville give mere i løn end det han fik i AGF.

Transfer(indtil videre)

Ind:

Yaya Toure - Fri
Lazar Samardzic  - 6,25 mio

Ud:

Amini - 5,25 mio kr.
Ankersen - 4,75 mio kr

Lazar Samardzic er kun 17 år og et køb til overpris, da han ikke går direkte ind i startopstillingen. Men stort talent, jeg regner med kan spille sig ind som starter i næste sæson. Købte ham da klubben havde mange penge og havde solgt både Ankersen og Amini. Han er bedst som OMC, men kan spille både venstre kant og central midtbane.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #5: 13 Apr 2020, 09:14 »

Jeg kan kun anbefale og beholde Bundu, han har været en af mine bedste spillere i to sæsoner og kan nemt sælge for ham 50 mio. nu. Hvis du har den svenske liga med, er der mulighed for og hente nogen gode spillere med kontraktudløb i anden sæson Smiley
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #6: 13 Apr 2020, 15:35 »

Ja har både Norge og Sverige med. Har allerede efter 1 måned i spillet fundet gode talenter i både Norge og Sverige.

Ja det er jo ikke fordi AGF mangler penge i dette spil, så jeg har ikke brug for at sælge ham. Men der er så mange spændende unge talenter man kan hapse og der kunne et salg af Bundu skabe plads til en af disse talenter.

Jeg synes ikke hans egenskaber er så vilde i spillet, men hans værdi taler for sig selv. han er dobbelt så meget i værd(12 mio) som den nærmeste (6 mio)
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #7: 14 Apr 2020, 18:20 »

Slutningen af august går der rygter om at Al-Shabab pønser på at byde 107 mio for Bundu. Kom an!
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #8: 18 Apr 2020, 03:41 »

Jeg er godt nok træt af at min bestyrelse vælger at blande sig ulogisk salgs prisen af mine spiller.
Efter 1 sæson får jeg først forhandlet med Norwich om et salg af Kasper Lunding til 27 mio +30% af fortjeneste. Burnley byder dagen efter 27 mio. ligeud og bestyrelsen acceptere. Flere klubber interesseret og Crystal palace kommer med et bud på 24 mio + 12 mio, sammenlagt 36 mio. Jeg siger ja, men bestyrelsen vælger at annulere buddet og vil forhandle buddet til 77,5 miokr. der selvfølgelig ender med at de bakker ud. Han bliver derfor solgt for 27 mio til Burnley 9 mio mindre.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #9: 18 Apr 2020, 16:47 »

Nogen der har erfaring med ungdomsmålmanden Daniel Gadegaard Andersen. Han har stort potentiale og jeg kunne sagtens satse på ham. Men har fået et bud på 15 mio og jeg kan hente bedre målmænd billigt.
Logged

starman
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #10: 22 Maj 2020, 11:27 »

Er lige kommet igennem første sæson med GF. Har ikke rigtig gjort de store indkøb og har heller ikke solgt.  Der kom et lavt bud på Bundu, men ellers ikke noget. Endte på en 4. plads og vandt kampen om at komme i europa. Hvilke af klubbens egne talenter ser i størst potentiale i? Lunding har haft problemer med skader, så har ikke kunne bruge ham så meget. Hausner har spillet næsten alle kampe og gjort det godt. Duncan ser ud til at blive god, men har ikke givet ham så meget tid endnu. Amini er ude nu, så tænker Duncan skal have chancen. Måske også Hvidt.
Kunne godt bruger en an angriber - Mortensen virker uskarp og Helenius har spillet en del, men scorer altså ikke ret mange mål. Hvordan udvikler Ammitz sig for jer?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AGF
« Svar #11: 24 Maj 2020, 17:16 »

Har i haft held med, at få Amini til at forlænge? Ellers vil jeg få ham solgt med det samme.

Er netop begyndt med AGF nemlig. Smiley
Logged

Arsenal <3

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AGF
« Svar #12: 25 Maj 2020, 13:02 »

Har i haft held med, at få Amini til at forlænge? Ellers vil jeg få ham solgt med det samme.

Er netop begyndt med AGF nemlig. Smiley

Nej, han var hurtigt ude og sige han ikke ville - så han spillede for det meste reserve i sæson 1 for mig, hvor Blume spillede hans plads.

sæson 1 blev jeg nummer 3 i og vandt Playoff så spiller europæsik i sæson 2, og tabte pokal semifianlen.

I sæson 2 ligger jeg pt. nummer 4 hvor FCK er stukket af. og så er jeg i gruppespil i europa efter en række østeuropæiske hold er slået ud og så til sidst Gent. Så er i gruppe med Real Sociadad, Feyenoord og sporting lissabon. 2 point i 4 kape er dog ikke prangende.

Bundu røg første vinter for 25 mio. Og så har jeg hentet en svensk midtbane i Erdal Rakip og en norsk backup midtbane i Oliver Berg. Ellers er der ikke hentet noget, men i stedet brugt unge spillere til at dække afgange. Eksempelvis Hausner der røg for 10 mio (han blev møg sur over jeg afviste i første omgang). Har 90 mio i kassen, så regner med at agere offensivt til sommer.

Hvidt har slået Poulsen af på den defensive midt, og så er Kaastrup fast på venstre kant og lunding er begyndt at presse Links (som var sæson 1s bedste spiller) Så de unge banker godt på!



Har dog også oplevet en irreterende bestyrelse - både ankersen og Thorsteinson er lettere utilfredse med manglende spille tid, for di de begge er backup på venstre kant (og Thorsteinsom alligevel skadet konstant) så vil bare gerne af med 1 af dem. Men når jeg kan få 7-10 mio for dem, så vil bestyrelsen have ove 40. Thorsteinson sågar 135 mio! Så det ender med at de ryger gratis.
Helenius kunne jeg få 8mio for, der vil de have 35 mio. Helt håbløst urealistisk!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010