home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Danske 2.Division
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Danske 2.Division  (Læst 7284 gange)
valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Danske 2.Division
« : 10 Dec 2019, 10:08 »

Hej

Nu får jeg spillet om et par dage, og har altid haft en kærlighed for at starte med en dansk klub i 2.division. som oftest Aathus Fremad. Men har lige haft et super spil hvor jeg startede der, så vil gerne tage en anden dansk klub fra 2.Division, og tænker lidt at tage en fra øst.

Nogle der har lidt kendskab til nogle spændene klubber med godt potentiale osv.?

Så tænker jeg denne tråd evt. også kunne bruges til erfaringer fra lavere danske rækker Smiley
Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #1: 10 Dec 2019, 12:10 »

Jeg havde et rigtig fedt save med Brønshøj i 19.

Dem skal jeg helt sikkert have et save med i 20 os, når jeg er færdig med stockport country
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #2: 10 Dec 2019, 12:20 »

Jeg ville nok selv gå med AB, Frem eller B 93 for vække en sovende kæmpe. Jeg ville i hvertfald ikke vælge en amatørklub lige nu, da der er en bug hvor man ikke kan registrere spillere i 1. Division hvis de ikke er på kontrakt, og der er jo desværre en mulighed for ens klub ikke bliver semi pro af at rykke op. Det er i hvertfald noget jeg har læst mig til på SI's forum.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #3: 10 Dec 2019, 12:36 »

Det kommer nok lidt an på, hvad du vil med dit save. Du kunne tage et af de tidligere Superligahold (AB, Helsingør, Frem, Aarhus Fremad, Slagelse (Vestsjælland) eller B93) og fører dem tilbage til Superligaen igen; Her er nogle hold selvfølgelig lettere end andre.

Mange af klubberne ligger jo også i samme områder som flere Superligaklubber, så du kunne tage en klub og lege "lillebror", hvor du henter deres overskudsspillere indtil rollerne byttes om. Personligt har jeg selv haft et underholdende save med Marienlyst, hvor jeg samlede gamle OB'er op indtil jeg selv nåede Superligaen og i sidste ende overhalede OB. Her er Middelfart det oplagte valg med Dalum og Næsby som de lidt mindre klubber.

Personligt ville jeg nok selv vælge Slagelse, hvis jeg skulle lave et 2. divisions save. De måtte jo starte forefra efter konkurs i sommeren 16, så på den måde kan man udvikle klubben som man selv vil, og se om man kan få dem tilbage på Vestsjællands niveau (Eller bedre for den sags skyld) - Og hvis man så virkelig vil nørde, så kan man jo nøjes med at hente sjællandske eller sågar vestsjællandske spillere Smiley
Logged

Svartica
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #4: 10 Dec 2019, 12:59 »

Jeg ville nok selv gå med AB, Frem eller B 93 for vække en sovende kæmpe. Jeg ville i hvertfald ikke vælge en amatørklub lige nu, da der er en bug hvor man ikke kan registrere spillere i 1. Division hvis de ikke er på kontrakt, og der er jo desværre en mulighed for ens klub ikke bliver semi pro af at rykke op. Det er i hvertfald noget jeg har læst mig til på SI's forum.

For ikke at sprede falsk info må jeg lige rette mig selv. Jeg huskede forkert omkring buggen, og det var faktisk et problem en bruger fandt med en semi pro klub. Problematikken kan læses her.
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #5: 10 Dec 2019, 14:40 »

Tak for gode svar

Har selv haft disse klubber oppe. Frem AB og B93, af samme årsager som mange nævner - men smider lige Slagelse i puljen Smiley

Holder mig fra Fremad da jeg i mit seneste save med dem brugte 4 år på at blive etableret superliga klub (nummer 6), havde endda en Rooney i sit sidste år som professionel (skal lige siges det var FM17), så syntes jeg har prøvet dem (har flere eksempler med dem).

Det var bare så man ikke overså et hold, som kunne være spændene og som måske have gode ungdomsfaciliteter eller noget som jeg ikke kender til øst på. De gamle traditionsklubber har jo historien, som kunne være sjov at genskabe. Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #6: 10 Dec 2019, 14:52 »

Tak for gode svar

Har selv haft disse klubber oppe. Frem AB og B93, af samme årsager som mange nævner - men smider lige Slagelse i puljen Smiley

Holder mig fra Fremad da jeg i mit seneste save med dem brugte 4 år på at blive etableret superliga klub (nummer 6), havde endda en Rooney i sit sidste år som professionel (skal lige siges det var FM17), så syntes jeg har prøvet dem (har flere eksempler med dem).

Det var bare så man ikke overså et hold, som kunne være spændene og som måske have gode ungdomsfaciliteter eller noget som jeg ikke kender til øst på. De gamle traditionsklubber har jo historien, som kunne være sjov at genskabe. Smiley
Hvis du stopper halvvejs, så har Næsby nok de bedste faciliteter i 2. Divisionen, omend de halter lidt efter på coaching og recruitment. Deres hold er så til gengæld ikke noget at råbe hurra for..
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #7: 10 Dec 2019, 15:34 »

Og nu udstiller jeg lige mit gegrafiske i København..

B93 er tættest på FCK konkurrent, imens Frem er lidt Brøndbys ikke?
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #8: 02 Jan 2020, 17:28 »

Jeg valgte også et hold fra den danske 2. division. Det går ganske fint indtil videre.
Formåede at rykke op efter 3 sæsoner og det kører også udmærket i nordicbet ligaen. Det sværeste har været at holde på mine spillere, fordi de var på amatørkontrakter. Efter oprykning er vi gået over til semi-professionelle, så har lavet deltidskontrakter til et par spillere  Smiley

Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #9: 20 Feb 2020, 15:48 »



Fra amatør klub til superliga klub.  Thumbs Up
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #10: 20 Feb 2020, 16:03 »



Fra amatør klub til superliga klub.  Thumbs Up

Det sku godt gået! Tillykke! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danske 2.Division
« Svar #11: 20 Feb 2020, 16:46 »

Det sku godt gået! Tillykke! Smiley
Mange tak   Wink  Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010