home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 216 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 14811 gange)
hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #15: 19 Feb 2020, 07:18 »

Jeg spiller med Benfica for tiden, ligaen er ret nemt. Har 3 nederlag i Portugal på 3 sæsoner, men Benfica har virkelig mange talenter, som kan få chancen i en masse ligakampe. Her i 4 sæson har jeg samlet et virkelig stærk hold, som jeg satser på skal nå langt i CL.

Af ren nysgerrighed, hvordan ser dit hold ud? Og hvordan er det gået europæisk for dig? Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #16: 19 Feb 2020, 10:54 »

Af ren nysgerrighed, hvordan ser dit hold ud? Og hvordan er det gået europæisk for dig? Smiley

Der mangler 6 spillere på billedet; 3 regens, José Fonte, Cavani & Moutinho.


Men jeg har også en masse spillere lejet ud+ et B-hold der har vundet den næst bedste række 2 år i streg.
Første røg tabte jeg til Bayern i 16 del, andet år tabte jeg til PSG i semifinalen.
Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #17: 19 Feb 2020, 11:12 »


Der mangler 6 spillere på billedet; 3 regens, José Fonte, Cavani & Moutinho.


Men jeg har også en masse spillere lejet ud+ et B-hold der har vundet den næst bedste række 2 år i streg.
Første røg tabte jeg til Bayern i 16 del, andet år tabte jeg til PSG i semifinalen.

Tak Smiley Ser godt ud. Nogle gode spillere du har fået fat i allerede, må man sige. Det lokker sku lidt med i save i benfica Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #18: 19 Feb 2020, 12:03 »

Tak Smiley Ser godt ud. Nogle gode spillere du har fået fat i allerede, må man sige. Det lokker sku lidt med i save i benfica Smiley
Eriksen, Oblak & Cavani er på fri transfer. Semedo kunne jeg hente tilbage fra Barca for 250 mio første sæson, var heldig med B. Silva var utilfreds i City, efter de var blevet nummer 6 i ligaen, røget ud af CL og fyrede Pep.
Fonté & Carrico kan jeg kun anbefale at hente, de er fantastiske for de unge i klubben, gode rollemodeller, som snakker sproget osv. I sær Fonté har sparet mig MANGE mil lønmæssigt, han har kunne snakke alle utilfredse spillere tilbage på deres plads. Skal helt sikkert prøve at hente ham i mit næste save også.
Mens alle bruger Haaland i år, går jeg med Edouard fra Celtic, han bomber løs. Sergio Gomes bliver altid sat til salg for under 10 mio. i mine saves efter noget tid, så det er bare med at slå til. De fleste kender også Almada & Palacios (x2), som er billige, gode spillere fra Argentina. Jeg har faktisk netop hentet 4 Argentinere mere og lejet ud det vindue, hvor de henter kommer tilbage og er med i truppen eller bliver solgt videre med stor profit.
Luiz Felipe og Houssem Aouar fik jeg min sportsdirektør til at hente, de har nok kostet 500-600 mio. til sammen. Trincao er også et must buy, hvis du starter med Benfica!
Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #19: 19 Feb 2020, 13:13 »

Eriksen, Oblak & Cavani er på fri transfer. Semedo kunne jeg hente tilbage fra Barca for 250 mio første sæson, var heldig med B. Silva var utilfreds i City, efter de var blevet nummer 6 i ligaen, røget ud af CL og fyrede Pep.
Fonté & Carrico kan jeg kun anbefale at hente, de er fantastiske for de unge i klubben, gode rollemodeller, som snakker sproget osv. I sær Fonté har sparet mig MANGE mil lønmæssigt, han har kunne snakke alle utilfredse spillere tilbage på deres plads. Skal helt sikkert prøve at hente ham i mit næste save også.
Mens alle bruger Haaland i år, går jeg med Edouard fra Celtic, han bomber løs. Sergio Gomes bliver altid sat til salg for under 10 mio. i mine saves efter noget tid, så det er bare med at slå til. De fleste kender også Almada & Palacios (x2), som er billige, gode spillere fra Argentina. Jeg har faktisk netop hentet 4 Argentinere mere og lejet ud det vindue, hvor de henter kommer tilbage og er med i truppen eller bliver solgt videre med stor profit.
Luiz Felipe og Houssem Aouar fik jeg min sportsdirektør til at hente, de har nok kostet 500-600 mio. til sammen. Trincao er også et must buy, hvis du starter med Benfica!


Nu lokker du virkelig! Har et Milan save igang, som jeg er gået lidt død i og får snart min bærbar tilbage fra rep, så jeg ikke skal sidde ved den stationære at spille. Så skal have gang i et nyt!

Benfica havde jeg slet ikke overvejet inden jeg læste det du havde skrevet. havde mere overvejet Palermo Serie D eller Sunderland, fordi ja.. Det Sunderland. Men blive lidt træt af alt det brexit osv. Synes det skærpere mulighederne alt alt for meget.

Men du sælger sku benfica godt!
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #20: 19 Feb 2020, 20:12 »

I mit Leeds save er Brexit ikke et problem. Der skal alle udlændinge registreres uanset om de er under 21 år. og max 17 kan registreres.

Spørgsmålet er så om det er ændret i patch siden jeg startede mit save.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #21: 19 Feb 2020, 21:43 »

Er Brexit reglerne ikke forskelligt fra save til save?
Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #22: 20 Feb 2020, 07:55 »

I mit Leeds save er Brexit ikke et problem. Der skal alle udlændinge registreres uanset om de er under 21 år. og max 17 kan registreres.

Spørgsmålet er så om det er ændret i patch siden jeg startede mit save.

Okay, jeg ved det faktisk ikke med sikkerhed da jeg ikke har spillet i england i FM20, det bare hvad jeg har læst. Derfor har jeg holdt mig væk indtil videre.  Smiley

Er Brexit reglerne ikke forskelligt fra save til save?

Det kan du sikkert have ret i.  Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #23: 19 Maj 2020, 19:24 »

Søger et godt bud på et hold til et længere save.

- Holdet må ikke være fra bedste række men gerne de lavere ligaer.
- Holdet skal være fra en af de 4 store ligaer
- Holdet skal økonomisk være sikre eller bedre økonomi
- Holdet må gerne have god ungdom en masse eller faciliteter
Logged

Spasmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #24: 22 Maj 2020, 17:10 »

Søger et godt bud på et hold til et længere save.

- Holdet må ikke være fra bedste række men gerne de lavere ligaer.
- Holdet skal være fra en af de 4 store ligaer
- Holdet skal økonomisk være sikre eller bedre økonomi
- Holdet må gerne have god ungdom en masse eller faciliteter
Derby
Logged

fritzfarlig
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #25: 29 Jul 2020, 21:11 »

[/img]

store ambitioner med kinesiske pengemænd

https://twitter.com/i/status/1286749848885133313
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #26: 06 Aug 2020, 18:03 »

Overvejer at starte et spil i en lille bitte nation. Tænker umiddelbart Færøerne eller Island, hvor målet i første omgang er, at få et hold i et europæisk gruppespil. Men hvem skal jeg være? - Evt. En klub fra et andet land en førnævnte
Logged

Arsenal <3

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #27: 22 Okt 2020, 13:23 »

Søger et sidste save inden det nye FM udkommer. Er åben for det meste, men klubben må gerne have lidt mønt på lommen så jeg kan forme klubben.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #28: 23 Okt 2020, 14:24 »

De fleste klubber i England har en god sum penge at gøre med både i PL og Championsship.

Ellers tænker jeg at Shakhtar eller Dynamo Kiev kunne være fedt, omend det er klubber der er formet en del.

Ellers er der helt sikkert klubber i Frankrig der kunne være interessante: Nice med Dolberg, og jeg selv har en forkærlighed for talentarbejdet i Troyes og Auxerre (der er nok ikke så mange penge at gøre med). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #29: 23 Okt 2020, 16:14 »

De fleste klubber i England har en god sum penge at gøre med både i PL og Championsship.

Ellers tænker jeg at Shakhtar eller Dynamo Kiev kunne være fedt, omend det er klubber der er formet en del.

Ellers er der helt sikkert klubber i Frankrig der kunne være interessante: Nice med Dolberg, og jeg selv har en forkærlighed for talentarbejdet i Troyes og Auxerre (der er nok ikke så mange penge at gøre med). Smiley
Endte med at starte med BIF(Som jeg altid gør). Hvis jeg går død så prøver jeg et af dine forslag. Tror Nice kunne være sjovt. Tak for buddene. :-)
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010