home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Tactikhjælp
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tactikhjælp  (Læst 3655 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Tactikhjælp
« : 25 Nov 2019, 18:32 »

Hej fm spillere.

Jeg har sgu store problemer med min taktik. Jeg er Brøndby og vandt i første sæson ligaen og pokalen, så taktikken virkede i første sæson. Anden sæson er lige begyndt og det går mildest talt ikke ret godt.
Det drejer sig om min 442 diamant.

MM(f)
FB(a)
CB(d)
CB(d)
FB(a)
ANK(d)
MEZ(s)
DP(s)
OM(a)
TM(a)
PA(a)

Spil op fra forsvar, overlap begge sider, focus spil i midten,genpres, kontra,højere linje og pres linje.

Dette er mine roller og indstillinger. Hvorfor er det lige at der intet der fungere i anden sæson. Jeg syntes måske jeg har mange roller i angreb, men tænker alligevel som det “bedste” hold i ligaen så burde det sagtens kunne fungere.

Nogle der har nogle råd jeg kan bruge?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tactikhjælp
« Svar #1: 25 Nov 2019, 18:39 »

Hvis dine odds til mesterskabet er forbedret til anden sæson, som jeg regner med at de er, efter et mesterskab. Så vil dine modstandere stå mere dybt i banen og prøve at forsvar kampen hjem. Der kan du med fordel prøve at lokke modstanderne længere frem på banen, så dine spiller kan spille bolden hurtigt rundt, når bolden er vundet og dermed fange modstanderne længere fremme på banen.Det skal selvfølgelig være i kampe hvor du i forvejen ikke kan spille dig igennem deres forsvar.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tactikhjælp
« Svar #2: 25 Nov 2019, 19:25 »

Hvis dine odds til mesterskabet er forbedret til anden sæson, som jeg regner med at de er, efter et mesterskab. Så vil dine modstandere stå mere dybt i banen og prøve at forsvar kampen hjem. Der kan du med fordel prøve at lokke modstanderne længere frem på banen, så dine spiller kan spille bolden hurtigt rundt, når bolden er vundet og dermed fange modstanderne længere fremme på banen.Det skal selvfølgelig være i kampe hvor du i forvejen ikke kan spille dig igennem deres forsvar.

Okay tak. Det vil jeg prøve  Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tactikhjælp
« Svar #3: 25 Nov 2019, 20:26 »

Hej fm spillere.

Jeg har sgu store problemer med min taktik. Jeg er Brøndby og vandt i første sæson ligaen og pokalen, så taktikken virkede i første sæson. Anden sæson er lige begyndt og det går mildest talt ikke ret godt.
Det drejer sig om min 442 diamant.

MM(f)
FB(a)
CB(d)
CB(d)
FB(a)
ANK(d)
MEZ(s)
DP(s)
OM(a)
TM(a)
PA(a)

Spil op fra forsvar, overlap begge sider, focus spil i midten,genpres, kontra,højere linje og pres linje.

Dette er mine roller og indstillinger. Hvorfor er det lige at der intet der fungere i anden sæson. Jeg syntes måske jeg har mange roller i angreb, men tænker alligevel som det “bedste” hold i ligaen så burde det sagtens kunne fungere.

Nogle der har nogle råd jeg kan bruge?

Prøv eventuelt at spille med  fløje, hvis du møder meget defensive hold Fx med fem forsvarer eller 4-1-4-1 formationer. Tit og ofte kan man spille bredt med fordel og bruge kanterne. Sådan har det altid været i tidligere spil. Kræver dog nok, at dine kanter og backs har masser af fart og fx er gode til at slå indlæg. God ide med overlaps
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tactikhjælp
« Svar #4: 25 Nov 2019, 20:59 »

Prøv eventuelt at spille med  fløje, hvis du møder meget defensive hold Fx med fem forsvarer eller 4-1-4-1 formationer. Tit og ofte kan man spille bredt med fordel og bruge kanterne. Sådan har det altid været i tidligere spil. Kræver dog nok, at dine kanter og backs har masser af fart og fx er gode til at slå indlæg. God ide med overlaps
Problemet er at jeg har handlet ind til min taktik her i sommerpausen og der har jeg ikke fundet nogle der kan spille fløje  Smiley.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010