home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?  (Læst 20363 gange)
prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« : 21 Nov 2019, 21:38 »

Nu hvor FM 20 er udkommet, vil jeg snart igen have mulighed for at lave rettelser og tilføjelser i de danske data. I er derfor velkomne til i denne tråd at anføre data, som i enten mener er fejlagtige, eller data i mener der mangler.

Alle objektive fejl vil blive rettet, altså eksempelvis forkert fødselsdato, nationalitet eller rygnummer. De mere subjektive forslag til ændringer, såsom eksempelvis spilleres individuelle evner og potentiale, tager jeg også gerne imod, men kan dog ikke garantere en eventuel rettelse, da evner som bekendt kan anskues forskelligt.

Begivenheder indtruffet efter 7. november har jeg ikke haft mulighed for at tilføje pga. data deadline, men det vil naturligvis kunne komme med i vinteropdateringen.
Logged

Svartium
Gæst
 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #1: 22 Nov 2019, 08:26 »

Jeg har lagt mærke til 3. trøjerne i Superligaen blev fjernet i 20.1. Dem vil jeg gerne se tilbage.

Derudover har jeg lagt mærke til at Vejle som de eneste ikke har et reservehold, men det ved jeg der allerede er snak om på SI’s forum.
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #2: 22 Nov 2019, 09:07 »

Nu har jeg kun set det i betaen, da jeg ikke har haft tid til at spille det fulde spil endnu. Så ved ikke om det er rettet.

Men Mads Emil Madsen har i betaen kontrakt udløb i sommeren 2020, hvilket ikke er rigtigt. Han har udløb 31-12-2022.
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #3: 22 Nov 2019, 12:53 »

Jonas Grauslund er som er på fri transfer i spillet er ansat i AGF som U19 assistenttræner og scout.
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #4: 22 Nov 2019, 16:26 »

Jeg har lagt mærke til 3. trøjerne i Superligaen blev fjernet i 20.1. Dem vil jeg gerne se tilbage.

Derudover har jeg lagt mærke til at Vejle som de eneste ikke har et reservehold, men det ved jeg der allerede er snak om på SI’s forum.

Fejlen med Vejles B hold er rettet, og med i næste officielle opdatering.

Den med trøjerne skal jeg lige have undersøgt nærmere, 3 valget er fortsat vist i databasen, men kan godt se de mangler på klub-info siden ved Superligaholdene.
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #5: 22 Nov 2019, 16:27 »

Nu har jeg kun set det i betaen, da jeg ikke har haft tid til at spille det fulde spil endnu. Så ved ikke om det er rettet.

Men Mads Emil Madsen har i betaen kontrakt udløb i sommeren 2020, hvilket ikke er rigtigt. Han har udløb 31-12-2022.

Den får jeg rettet til næste opdatering Smiley
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #6: 22 Nov 2019, 16:29 »

Jonas Grauslund er som er på fri transfer i spillet er ansat i AGF som U19 assistenttræner og scout.

Jeg får ham flyttet til AGF Smiley
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #7: 22 Nov 2019, 17:46 »

Hej prinsen! Nu er der noget der har irriteret mig gevaldigt de sidste par år i Football Manager. Under FCK's samarbejdsklubber står der at de arbejder med CSC(Christiania Sports Club), hvilket de ikke gør. De er blevet forvekslet med C.I.K(Christianshavns Idræts Klub).

https://www.fck.dk/en/content/fc-copenhagen-collaboration-clubs 
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #8: 22 Nov 2019, 20:22 »

Esbjerg fB data er mangelfulde..

Hvordan kan Halsti være hurtigere end Austin?  - Austin er markant hurtigere, især over længere distancer.

Joni Kauko er ikke bare en BVM, han kan også spille en offensiv rolle på midtbanen, og er især stærk i felt til felt delen.


Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #9: 22 Nov 2019, 20:43 »

Hej prinsen! Nu er der noget der har irriteret mig gevaldigt de sidste par år i Football Manager. Under FCK's samarbejdsklubber står der at de arbejder med CSC(Christiania Sports Club), hvilket de ikke gør. De er blevet forvekslet med C.I.K(Christianshavns Idræts Klub).

https://www.fck.dk/en/content/fc-copenhagen-collaboration-clubs 

Hej.

Jeg har fjernet CSC fra listen over samarbejdsklubber, kan dog ikke tilføje CIK da de ikke pt. findes i databasen.
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #10: 22 Nov 2019, 20:44 »

Esbjerg fB data er mangelfulde..

Hvordan kan Halsti være hurtigere end Austin?  - Austin er markant hurtigere, især over længere distancer.

Joni Kauko er ikke bare en BVM, han kan også spille en offensiv rolle på midtbanen, og er især stærk i felt til felt delen.



Tak for input, den drøfter jeg med Esbjerg fB researcheren.
Logged

rassemasse73
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #11: 06 Dec 2019, 12:45 »

Er der en grund til at Frederik Nørrestrand ikke er med i spillet, han er godt nok ikke på kontrakt i Brøndby længere, men var et stort talent sidste år?

Ved du om det bliver rettet inden vinteropdateringen at Chelsea har fået nedsat straf?
Logged

prinsen
Dansk headresearcher
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #12: 07 Dec 2019, 20:18 »

Er der en grund til at Frederik Nørrestrand ikke er med i spillet, han er godt nok ikke på kontrakt i Brøndby længere, men var et stort talent sidste år?

Ved du om det bliver rettet inden vinteropdateringen at Chelsea har fået nedsat straf?

Hej.

Jeg har fejlmeldt at Frederik Nørrestrand mangler i spillet til SI.
I den Access database jeg redigerer i, står han som normal fri transfer spiller.

Angående Chelsea har jeg ikke adgang til status for de engelske data, men har fået meldingen at vinteropdateringen indtil videre er sat til at blive tilgængelig den 10.02.20. 
Logged

OBK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #13: 18 Dec 2019, 20:28 »

OB's træningsfaciliteter står overfor en ordentlig overhaling, som hovedsageligt består i byggelsen af et helt nyt superligahus i Ådalen i Odense. Det bliver beskrevet som et løft af OB's faciliteter til op i toppen af Superligaen. Udover huset får de nærliggende baner en overhaling med helt nyt græstæpe og dræn på Bane 1, ligesom der er blevet anlagt en del nye kunststofbaner.

Derudover har OB de seneste 3-5 år skruet gevaldigt op på ungdomssatsningen, og kører så vidt jeg ved med fuldtidsansatte trænere langt ned i ungdomsrækkerne. Dette er som del i en ny satsning på akademiet og hele ungdomssetuppet i OB.

Er det noget, der kan blive kigget på i en af de kommende opdateringer? OB har (med rette) haft horrible faciliteter og ungdomstræning i FM i mange år, men med de nye investeringer i den virkelige verden, vil det være rart hvis man ikke skal bruge mange år og millioner på at opgradere faciliteter, når de rent faktisk er blevet det (/snart bliver det) i virkeligheden.

Jeg kan ikke bidrage med decideret dokumentation, men der er blevet skrevet en del om det i medier samt kommunikeret direkte fra OB.
Logged

JonasMessias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 20 – Har i forslag til rettelser og tilføjelser i de danske data?
« Svar #14: 19 Dec 2019, 01:02 »

Tak for input, den drøfter jeg med Esbjerg fB researcheren.

Er Esbjerg researchen en fra lokalområdet? Jeg kunne virkelig skrive en roman med fejl og mangler, nogle spillere er blevet gode til noget de praktisk talt er ordinære eller elendige til. 


Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010