home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  World Domination - Jepze
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: World Domination - Jepze  (Læst 14422 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
World Domination - Jepze
« : 18 Nov 2019, 21:38 »

Nu har jeg fået fingrene i det fulde spil, så jeg starter op med denne udfordring. Her kommer der lige et godt copy/paste fra broen :-P

Well Then,

Som det så fint og udtrykkeligt fremgår, vil dette blive et forsøg på at "gennemføre" FM; Altså vinde samtlige pokaler mulige (Sidestillede ligaer ikke medregnet) i FM. Alt lige fra Australien over Hong Kong, Indien, Europa, USA, Sydamerika og til Syd Afrika skal bemægtiges i alfabetisk rækkefølge.


Grundlæggende Reglement:
 - Manager oprettes uden licens og erfaring
 - Herefter vælges laveste seedet hold i den argentinske 2. division (Atlanta)

Yderligere Reglement:
 - Man må ikke forlade landet før alle nationale pokaler er vundet (Dette gælder dog ikke sidestillede turneringer som National League North/South i England osv.)
 - Det er tilladt at skifte klub indenfor nationen så længe alle pokaler stadig vindes. Det samme gælder fyringer
 - Internationale og interkontinentale (Eller hvad pokker de nu kaldes) skal også vindes undervejs, men kan udskydes indtil sidst mulige nation i den pågældende turnering skal bemægtiges
 - Når alle nationale titler er vundet siges jobbet op og det næste land i alfabetet erobres (Forhåbentlig vil de have mig, ved bare at søge job normalt)
 - Formentlig flere som jeg på stående fod har glemt

 - Held og lykke; Du får brug for det!

 - Der kommer nok en lille update hver måned.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #1: 18 Nov 2019, 23:38 »

Første måned er spillet, og det har ikke lige frem været en dans på røde roser. Der er ikke kommet nogen point på kontoen, selvom jeg syntes at der godt kunnehave været minimum 2 point og måske også 4 point på kontoen, hvis vi havde heldet med os, modsat hvad vores modstanderer har haft i enkelte kampe.



Jeg har faktisk ikke rigtigt andet at sige, udover at der skal rettes op på taktikken, og vi skal igang med at skrabe nogle point sammen, og dette skal gerne ske hurtigst muligt, så vi får lidt selvtillid tilbage.

Der er ikke rigtigt nogen spiller, som jeg vil udnævne som månedens spiller, da der ikke har været nogen, som har stået frem i forhold til andre. Hvis der var en der skulle nævnes, så var det måske vores angriber Luis Lopez, som har stået for 1 mål og 1 assist, men det er også det eneste positive vi kan tage med os fra denne måned. Vi må komme stærkt igen i den kommende måned.

I forhorld til resultaterne, så placerer det os på en solid sidsteplads.

« Seneste Redigering: 19 Nov 2019, 08:43 af jepze » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #2: 19 Nov 2019, 08:20 »

Fedt du er igang også! Smiley Jeg håber resultaterne bliver bedre snart, ellers bliver det en hård omgang! Husk at få taget nogle kurser - Det hjælper når du skal have det næste job!

Held og lykke! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #3: 19 Nov 2019, 08:36 »

September er nu også overstået, og det er da blevet lidt bedre... Der er kommet 1 point mere ind på kontoen, i forhold til sidste måned, så der er lidt fremskridt.



Det ser sgu skidt ud, men spillet er begyndt at blive bedre, men det er lidt ligesom om, at vi har nogle blackouts til sidst i kampene, hvor at vi indkassere et mål eller to, og det er noget, som vi skal have arbejdet med. Taktikken er ikke rigtigt fundet endnu, men det nærmer sig mere og mere, og vi venter bare på den første sejr kommer, så vi kan få lidt selvtillid Smiley

Igen i denne måned må månedens spiller være Luis Lopez, som igen stod for et mål og en assist, så han har faktisk haft en fod med, i 80 % af alle vores mål i ligaen...

Stillingen ser således ud, og vi skraber bunden, men det ser forhåbentligt anderledes ud efter oktober er overstået Smiley Jeg er optimistisk.

Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #4: 19 Nov 2019, 08:37 »

Fedt du er igang også! Smiley Jeg håber resultaterne bliver bedre snart, ellers bliver det en hård omgang! Husk at få taget nogle kurser - Det hjælper når du skal have det næste job!

Held og lykke! Opstemt

Jeg forsøger at tage kurser, men de vil ikke sende mig afsted, da de mener at der er brug for mig på træningsbanen, selvomjeg ikke helt forstår det Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #5: 19 Nov 2019, 09:28 »

Jeg forsøger at tage kurser, men de vil ikke sende mig afsted, da de mener at der er brug for mig på træningsbanen, selvomjeg ikke helt forstår det Peace

Det siger de også til mig ind imellem.. Bare husk det når der er pauser i sæsonen (jeg laver noter til mig selv for at huske det). Ind imellem har det også meget med resultaterne at gøre.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #6: 19 Nov 2019, 09:33 »

Det siger de også til mig ind imellem.. Bare husk det når der er pauser i sæsonen (jeg laver noter til mig selv for at huske det). Ind imellem har det også meget med resultaterne at gøre.. Wink
Haha, jeg ved godt det ved pauserne, men var mere ment som en joke Peace Når jeg har tabt 7 kampe eller hvad det var i træk, så kunne det jo godt være, at jeg skulle fokuserer på at være på træningsbanen, i stedet for at tage et kursus, så holdet bare kunne sejle endnu mere Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #7: 19 Nov 2019, 09:48 »

Haha, jeg ved godt det ved pauserne, men var mere ment som en joke Peace Når jeg har tabt 7 kampe eller hvad det var i træk, så kunne det jo godt være, at jeg skulle fokuserer på at være på træningsbanen, i stedet for at tage et kursus, så holdet bare kunne sejle endnu mere Peace

Det fangede jeg godt, og det tror jeg selvfølgelig også er rigtigt, men jeg ved nu ikke rigtigt om det har nogen effekt at du er "væk fra kontoret".. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #8: 19 Nov 2019, 15:18 »

Så er vi igennem oktober, og der er kommet 600 % flere point på kontoen i denne måneden, end de 2 resterende tilsammen, så det begynder at se okay ud.



Som det kan ses, så er det blevet til 2 sejr, hvor vores frontangriber Luis López har stået for 2 mål, mens Nicolás Talpone, som er kantspiller, har stået for målet i vores nederlag, mens vores centerforsvar Nicolás Caro Torres, har stået for 2 mål. Den ene i sejren mod Mitre, mens det andet var i eget net, og kostede os et point mod Rivadavia.

Når der skal kåres en månedens spiller, såvar jeg lige ved at vælge Nicolás Caro Torres, som sørgede for en sejr til os, men efter hans selvmål i sidste kamp, så kan jeg simpelthen ikke vælge ham. Derfor må det blive til et hattrick til Luis López, som fik lavet 2 mål og en assist, og har spillet til hele 7,28 i denne måned, hvor den nærmeste har spillet til 6,9, som er Torres.

Jeg håbede på, at vi kunne rykke en placering op i tabellen og væk fra nedrykningspladsen, men dette skete ikke, da de resterende hold omkring mig også har vundet en del kampe, men vi følger med de andre bundhold, som er ret vigtigt.

Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #9: 19 Nov 2019, 17:11 »

Endnu en måned er gået og der er kommet lidt flere point på kontoen. Det blev til 7 tiltrængte point, hvor jeg også tog point fra 2. pladsen. Jeg nåede at være til samtale med bestyrelsen inden sidste kamp, hvor jeg fik trukket deres vurdering af mig op fra E til C+.



Det har været lidt af en rutsjebanetur, men der er kun positivt. Vi kæmper om at blive i rækken, så hvert eneste resultat er kærkommet. De 7 point der kom i denne måned doubler antallet af point, som vi har samlet sammen indtil videre, så vi stadig kan holde os tættere på de andre bundhold.

I denne måned blev det til 4 mål af topscoren Luis López, 1 mål fra henholdvis Joaquín Ochoa og Nicolás Previtali, som begge ligger på den centrale midtbane. Ochoa spiller også på venstrekanten en gang i mellem.

Man skulle tror at Luis López kunne tage titlen som månedens spiller igen, da han fik scoret 4 mål og lavet 1 assist, men jeg syntes Joaquín Ochoa har spillet rigtig godt, og derfor er det ham, som jeg føler burde være holdets månedens spiller i november.



Nu ligger vi ikke på sidstepladsen mere, og der kommer vi forhåbentligt ikke ned og pladserer os igen. Vi skulle gerne blive over stregen resten af sæsonen. Nu er der 2 måneders pause, indtil næste ligakamp kommer.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #10: 19 Nov 2019, 20:28 »

3 måneder er gået siden sidste update, og taktikken er ved at være fundet. Denne måned er virkelig gået godt.



Det er blevet til 7 ud af 12 point, og dette må siges at være et fornuftigt udbytte for en af nedrykningskandidat erne. Luis López har scoret 3 ud af 4 mål, hvor centerforsvaren Nicolás Caro Torres igen var på pletten, hvor han stangede bolden ind. Vi mødte 3 top 6 hold, hvor der blev skrabet 4 point sammen, som jeg virkelig er tilfreds med. Vi scorer ikke så mange mål, men lukker heller ikke de fleste mål ind.

Vores målmand, Juan Francisco Riga, vil jeg sige, vil være månedens spiller i denne måned. Han har holdt buret rent 2 gange i denne måned, og er ikke grunden til, at vi tabte mod førstepladsen. Han har stået sublimt og har en rating på 6,82 i denne måned, som jeg syntes er okay



Vi er rykket op på en 12 plads, men der er stadig kun 3 point ned til stregen, så der skal stadig kæmpes om hvert evig eneste point. Ses om en måned igen.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #11: 19 Nov 2019, 21:17 »

Der er intet at sige om den her måned...



Det er skuffende, at der ikke kom point på kontoen, da vi var foran 3-2 indtil 89 i 4-3 nederlaget, hvor det sidste mål blev scoret i 90+6..

Der er ingen månedens spiller i denne måned... Vi skal bare videre...



Vi ligger stadig over stregen, men der gør vi ikke, hvis vi fortsætter denne stime. Den skal vendes så hurtigt som muligt, ellers rykker vi nok ned.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #12: 19 Nov 2019, 22:29 »

Vi fortsætter igennem april, hvor der er blevet spillet 5 kampe, hvor 1 af dem har været i cuppen.



Det blev til 2 sejr og 2 nederlag i ligaen, som jeg syntes er et godt udbytte. Der kom et nederlag i pokalen, som vi burde have vundet, men det er hvad der sker, når jeg vælger at satse på ligaen fremfor cuppen.

Månedensspiller bliver igen i denne måned angriberen Luis López, som også blev nr. 2 på månedensspillerpris en i ligaen, derfor syntes jeg han fortjener den igen. Han scorede 4 mål, og det var faktisk kun i 2-4 nederlaget hvor han ikke scorede, men det kunne vi godt have brugt.

I ligaen ligger vi stadig over stregen, hvor der er 2 kampe igen. Jeg skal bare bruge 1 point for at overleve. Hvis jeg skal rykke ned, så skal Temperley vinde resten af deres kampe og Agropecuario skal nærmest også vinde resten. Derfor vil jeg sige, at vi næsten er sikret at blive i ligaen igen til næste sæson.

Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #13: 19 Nov 2019, 23:19 »

Sidste update for denne sæson, og vi ender med at være ubesejrede i den sidste måned, men der kom dog ikke nogen sejr på kontoen, da det blev til 2 1-1 kampe.



Der blev prøvet en anden taktik i disse kampe, hvor der blev plads til Nicolás Talpone på den offensive midtbane. Denne chance udnyttede han, og han scorede også de eneste 2 mål i denne måned. Derfor er det også ham, som bliver denne månedens spiller.

Vi ender på en 14 plads i puljen, men hvis man skal samle det i de 2 puljer, så ville vi blive nr. 28 ud af 32, hvor prognosen var 32, så en okay sæson.

« Seneste Redigering: 19 Nov 2019, 23:22 af jepze » Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #14: 21 Nov 2019, 10:49 »

Ny sæson, nyt program, nye medspillere og nye modstandere. Dette er faktisk ret godt beskrevet af, hvad vi kommer i møde, i den kommende sæson. Der er sket lidt ændringer turneringsmæssigt, hvor der nu er 18 hold pr. gruppe, i forhold til, at der kun var 16 pr. gruppe sidste sæson, hvilket også vil sige, at der er flere nedrykningspladser i år.



Vi startede turneringen ud med en flot 3-0 sejr, hvor nogle af de nye ansigter scorede. Vi havde 2 habile angribere i sidste sæson, hvorefter vi har hentet endnu en, så vi spiller med 3 på toppen i denne sæson, da defensive også er styrket en del. I første kamp scorede alle 3 angribere hvert 1 mål. I de næste kampe kunne det være gået begge veje, men ender nok med ufortjent uafgjort resultat i begge kampe. Den ene burde vi have vundet, mens at vores nye forsvarsgeneral, Oscar Carniello, trækker et rødt kort i det 91 minut, hvor der nok var ret stor chance for en 100 % chance. I sidste kamp udligner vi i 92 på Luis López, men han var desværre offside, så vi må tage til takke med 5 point i de første 4 kampe, hvilket placerer os på en 10 plads.



Denne måneds spiller må være Luis López igen, da han er med til at gøre lidt ekstraordinært i hver eneste kamp, og kæmper til dommeren har lavet det sidste fløjt. Jeg håber de andre spillere snart stepper op, så vi kan give den titel til en anden Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010