home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  World Domination - Jepze
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: World Domination - Jepze  (Læst 14503 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #15: 27 Nov 2019, 17:06 »

Nu er det lang tid siden, at jeg sidst har slået noget op, men jeg har skam spillet en masse imens, og jeg er lige gået i gang med en ny sæson. Den forrige sæson kommer lige her. Det var en sæson, hvor vi var på randen af at blive fyret, men vi tog os sammen til sidst, og endte med at tage en 11 plads i gruppen, men en samlet 20 plads, som var 1 plads dårligere en medieprognosen.



Nu til den nye sæson, hvor der ikke er sket så meget på transfersiden, udover at vores førstemålmand er gået på pension, og vi har hentet en ny en ind, som 21 år gammel, og allerede nu har niveau til toppen af rækken, men med potentiale for at blive en god superliga spiller i Argentina. Vi er startet godt indtil videre.



Dette har været en foryngende start, hvor vi starter med at tage en 3-1 sejr over forrige års nedrykkere, hvor de scorer et selvmål og Luis López og Santiago Gómez hver scorer en pind, på oplæg af vores 36 år gamle Pablo Pérez. Kamo nr. 2 er jeg mest stolt over, da Banfield vandt rækken sidste år, men rykkede ikke op. Her scorede Goméz igen, mens vores venstreback Axel Ochoa også lavede en pind. De scorede først i 90+, så det kunne have været lækkert med et clean sheet. Sidste kamp blev det til to mål af den nyeligt kåret vicekaptajn, Nicolás Previtali, hvor det sidste mål blev scoret af den sidste angriber, Joaquín Molina. Dette er dog ikke nok til at tage førstepladsen, men vi ligger á point med favoritterne Belgrano.



Månedens spiller bliver Nicolás Previtali, da han har spillet solidt på midtbanen, og er en af grundende til, at vi ligger til i toppen. Sæsonen er lige begyndt, så vi kan hurtigt ligge nr. 10, hvis vi bare taber 2 kampe.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #16: 27 Nov 2019, 19:27 »

Endnu en måned er gået, og vi er ikke ubesejrede mere, kan jeg lige så godt sige. Men vihar stadig taget point i 6 ud af 7 kampe, hvilket jeg er ganske tilfreds med. Det er blevet til 3 sejr og et enkelt nederlag.



Målene i kampene er spredt ud på 5 spillere, hvor det er vores 3 angribere og vores 2 bakcs, som har scoret målene. Især har Joaquín Molina steppet op og scoret 4 mål. Lige nu ser det rigtig godt ud for alle i klubben, men det kunne være fint, hvis forsvaret lukkede lidt mere ned, så vi ikke lukker i gennemsnit ca. 1 mål ind pr. kamp. På den anden side, så har vi ca. scoret 2,5 mål pr. kamp, som vil sikrer sejren i de fleste kampe. Så hvis jeg skulle give et tip til oddserne, så odds på over 2,5 mål i de kampe vi spille Peace



Vi ligger pt. på en andenplads, og vi kæmper stadig med om førstepladsen, som jo er målet i denne challenge. I denne måned har jeg været mest imponeret over vores back, så valget til månedens spiller står mellem Axel Ochoa og Matías Molina. Jeg syntes begge har fortjent prisen, men det ender med at blive Molina, da han næsten har spillet fejlfrit. Begge har scoret og lavet assist. En anden spiller der bør nævnes er Joquín Molina, som scorede 4 gange og har et snit på 7,80 i denne måned.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #17: 28 Nov 2019, 14:31 »

Så er vi nået ikke mindre end 2 måneder frem, da jeg helt glemte at kigge på datoen, og jeg ville ikke lave et opslag midt i en måned Peace Når, men det er gået lidt op og nedad bakke, men hvis man kigger på den forrige sæson, så er det kun gået op af bakke, da vi vinder flere kampe, end vi taber.



Vi har været ramt en del af skader og karantæner, så det er lang tid siden, at vi har kunne stille med de bedste 11 i samme kamp. Vi har dog stadig revet en masse point hjem til Don León Kolbovski, hvor det er blevet til hele 18 point i 9 kampe, hvilket jeg syntes er fint nok, når vi ikke burde regnes som tophold, men derimod ligge og kæmpe med om at ligge i den øverste halvdel. Målene er spredt meget ud mellem spillerne, men især angribere og backs scorer en del mål, men laver også en del assist.



I stillingen ligger vi nr. 1 til vinterpausen, men vi har kun et forspring på 2 point, så der skal stadig kæmpes en brag kamp, for at ende som nr. 1. Dette betyder dog ikke, at vi tager mesterskabet i hus, da vi skal spille mod nr. 1 fra den anden pulje, men nok om det nu, da der stadig er 14 kampe til, at dette muligvis vil komme til at ske.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #18: 01 Dec 2019, 21:00 »

Bare lige en hurtig update. Jeg er færdig med det første trofæ, men der er jo mange igen Peace

Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #19: 03 Dec 2019, 19:12 »

Jeg er gået lidt død i det med at skrive, men jeg er ikke gået død i savet. Der kommer til gengæld et opslag op, når der sker noget spændende, og det er ved at ske nu. Jeg har ført Atlanta til finalen i pokalen, hvor vi skal møde Newell's, som lige har slået favoritterne fra Boca Juniors ud, så der er skam mulighed for endnu et trofæ



I ligaen ligger jeg pt. på en 4 plads efter 13 kampe.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #20: 03 Dec 2019, 23:50 »

Så mangler der kun en pokal i Argentina, og det er den bedste række Smiley

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: World Domination - Jepze
« Svar #21: 04 Dec 2019, 10:16 »

Flotte resultater - det ser ud til du er kommet godt igang! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010