home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding  (Læst 4679 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« : 08 Nov 2019, 16:09 »

Konceptet er som følger:

•   Start et spil op med så mange ligaer som overhovedet muligt. Jeg er selv startet op med 86 forskellige ligaer på tværs af 41 lande
Det medfører selvfølgelig, at spillet går langsomt, men det er en del af charmen. Derudover skal man mindst have 2 rækker (hvor muligt) med fra hvert land. Dog er FM17 blevet optimeret, så spillet udnytter bedre ens computer end tidligere set.

•   Database-størrelsen er irrelevant i og med at man har så mange ligaer med, så small DB er fint.

•   Man skal være arbejdsløs fra starten af og man skal have Sunday League Footballer som Past Experience og selvfølgelig ingen træningsbadges.

•   Man kan vælge at spille med at ens nationalitet skal være tilfældig. Dette vil sørge for at man undgår at få en dansk klub fra starten af og også gøre at man får en lidt anderledes karriere ud af det. At sørge for tilfældig nationalitet, kan gøres på flere forskellige måder. Her er en af dem: random.org. Første random test er om du skal have to nationaliteter eller ej. Så her får du blot siden til at vælge mellem 1 og 2. Dernæst, får du siden til at vælge mellem 1 og 26/29, alt afhængig af hvilket sprog du kører med. Dette markerer det første bogstav af dét land, du skal være fra. Dernæst er du nødt til at gå ind og tælle hvor mange nationer der starter med det bogstav, og af det antal skal du igen få siden til at vælge et tal for dig. For eksempel, hvis jeg skulle have et land med A og hvis siden dernæst valgte tallet 15 til mig, så ville jeg vide at jeg skulle være fra Azerbadijan. I mit spil endte jeg med at være fra Nicaragua og Algeriet. (Kopieret fra Saviola i FM17-udgaven).

•   Man kan også få random.org til at afgøre hvilket køn, man skal være i spillet.

•   Derefter er det blot at gå på ferie og indstille det således at man søger alle jobs. Det er vigtigt at man går ind i alle jobsamtaler med målet om at få dette job.

•   Hvis man bliver fyret eller siger op undervejs i spillet, så skal man også huske at søge alle jobs. Det er til en vis grænse ok at sige nej til jobsamtaler ved klubber som er betragteligt dårligere end det hold, man lige kom fra.

•   Når du har fået en klub, så kan det anbefales at gå ind i "Manage Subscriptions" og fjerne en masse af disse, da man ellers vil få cirka en milliard nyheder hele tiden.

•   Man skal acceptere det første job man får tilbudt (efter at have været til samtale selvfølgelig).

•   Det er en del af konceptet at man flakker meget rundt i ens karriere, så når man får et jobtilbud mens man er ansat i en klub allerede, så skal det accepteres. Dette er egentligt hoved-princippet i challengen. Hvis det ikke følges, så kan spillet ikke karakterises som en del af denne challenge.

•   Det står en frit for at sige op i en klub, men det vil være dårlig stil at sige op i en klub uden at give det en chance, så en 10-15 kampe bør være absolut minimum. Man giver også sig selv som manager et dårligt ry, hvis man konstant siger op i en klub.

•   Man må gerne være træner for landshold hvis det er det man har lyst til.

Der oprettes en anden tråd, hvor der er profilopdatering! Det er selvfølgelig også OK at oprette sin egen lille profilopdateringstr åd. Tilmeld jer herunder  Thumbs Up
Logged

hippie
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #1: 20 Jan 2021, 00:08 »

Hvordan er 'ed nu liiiige det er ... jeg er startet på et job i Kina, efter én kamp får jeg tilbudt en røvfuld U-landsholdsjobs - så SKAL jeg vel tage det første?
Logged

/hippie

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #2: 20 Jan 2021, 07:53 »

Hvordan er 'ed nu liiiige det er ... jeg er startet på et job i Kina, efter én kamp får jeg tilbudt en røvfuld U-landsholdsjobs - så SKAL jeg vel tage det første?

Jeg læser det som om at man gerne MÅ være landstræner, hvis det er det man har lyst til (men at man ikke SKAL tage et landsholdsjob). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hippie
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #3: 20 Jan 2021, 14:50 »

Jeg læser det som om at man gerne MÅ være landstræner, hvis det er det man har lyst til (men at man ikke SKAL tage et landsholdsjob). Smiley

Så landsholdstilbud må gerne afvises, men klubtilbud må ikke?
Logged

/hippie

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The LP Challenge - Info, spørgsmål og tilmelding
« Svar #4: 20 Jan 2021, 14:56 »

Sådan forstår jeg den oprindelige tekst, ja. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010