home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby If
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby If  (Læst 21608 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #15: 25 Nov 2019, 20:41 »

Dehli kunne det være muligt at se din formation?

Er ikke lige ved computeren m. save på, men spiller som følger:

Målmand, Sweeper support
3 CB, alle boldspillende defensiv
2 WB Support
2 Mezzala Angreb
2 Pressende angribere angreb
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #16: 30 Nov 2019, 12:32 »

Efter en fremragende halv sæson, hvor det blev til en 3. plads i gruppespillet i Europa League, samt en tæt guldkamp med FCK har jeg overstået transfervinduet. Transfervinduet endte med et salg af Wilzcek, hvor jeg både valgte succes på den korte bane og hentede selveste Zlatan Ibrahimovic som erstatning, samt et spændende talent fra Vejle, Wahid Faghir. Derudover valgte Hoffenheim at udnytte klausulen i Schwäbe, han blev erstattet af Sondre Rossbach.

Taktisk er jeg gået tilbage til den stil, som Zorniger udførte i hans første sæson. Afslut første gang, genpres og en diamant.

Hvordan er det gået med Zlatan? Håber han er for vild  Thumbs Up
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #17: 09 Dec 2019, 12:32 »

Hvad er Jeres erfaring med de tilkomne ungdomsspillere?
Jeg spiller i 3. sæson, og har opgraderet mine ungdomsfaciliteter hver sæson, og endnu ikke modtaget en ungdomsspiller, som kunne udvikle sig til noget brugbart på førsteholdet....
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #18: 20 Dec 2019, 17:54 »

Så fik jeg også startet op på et Brøndby save, er nået til 3 sep, og transfer vinduet er lige lukket
der er blevet solgt lidt spiller.

Ud.
Hermannsson, Radosevic, Fisker, Erceg, og Gammelby har alle forladt klubben til samlet 26,25 Mio kr.

Ind.
Jeppe Okkels 7 Mio kr
Malte Amundsen 3,75 Mio kr
Morco Ramkilde Fri Transfer

Har lejet 2 unge spillere
Maurice Covic i Hertha Berlin
Goncalo Cardoso i West ham

Kontrakten med Larsson og Kaiser er blevet forlænget efter, vi sikrede os et Europa League Gruppespil her skal vi op i mod.
CSKA Moscow
Maribor
PAOK

Der er spillet 8 kampe i 3F superligaen har ligger vi nr 2. 2p fra FCN, FCK halter efter de ligger på en 6 plads med 4p op til mig dog er de kommet i CHL.
FCM røg hurtigt ud af Europa League. 
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #19: 01 Jun 2020, 16:43 »

Efter seks mesterskaber og seks pokaltitler, lykkedes det at vinde Champions League i 2025.



Vores store stjerne er uden tvivl Sasa Savic, der allerede er et ikon i klubben efter blot fire år. 62 mål i 41 kampe blev det til i indeværende sæson.

Han blev selvfølgelig skadet i finalen, men så var det jo fint at Nagera kom ind og scorede hattrick Tunge

Som I kan se er kun Tibbling, Mukhtar og Wilczek tilbage - sidstnævnte stopper karrieren efter en imponerende målhøst.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #20: 01 Jun 2020, 17:10 »

Og sørme om de ikke også går i gang med at bygge nyt stadion  Thumbs Up

Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #21: 01 Jun 2020, 23:14 »

Efter seks mesterskaber og seks pokaltitler, lykkedes det at vinde Champions League i 2025.



Vores store stjerne er uden tvivl Sasa Savic, der allerede er et ikon i klubben efter blot fire år. 62 mål i 41 kampe blev det til i indeværende sæson.

Han blev selvfølgelig skadet i finalen, men så var det jo fint at Nagera kom ind og scorede hattrick Tunge

Som I kan se er kun Tibbling, Mukhtar og Wilczek tilbage - sidstnævnte stopper karrieren efter en imponerende målhøst.

Har du screenshot af din taktik? Den virker godt nok spændende!
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #22: 03 Jun 2020, 19:59 »

Der er ikke noget banebrydende at komme efter Wink En Gegenpress 4-4-2 med smal diamant. Mentaliteten ændres alt efter modstander.

Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #23: 04 Jun 2020, 23:11 »

Efter seks mesterskaber og seks pokaltitler, lykkedes det at vinde Champions League i 2025.



Vores store stjerne er uden tvivl Sasa Savic, der allerede er et ikon i klubben efter blot fire år. 62 mål i 41 kampe blev det til i indeværende sæson.

Han blev selvfølgelig skadet i finalen, men så var det jo fint at Nagera kom ind og scorede hattrick Tunge

Som I kan se er kun Tibbling, Mukhtar og Wilczek tilbage - sidstnævnte stopper karrieren efter en imponerende målhøst.

Flotte resultater, det er virkelig godt gået  Smiley Thumbs Up

Din taktik minder meget om modpres, som kan findes inde på selve spillet. Jeg har ikke haft succes med den, men kan se at du også har byttet på nogle roller osv. 
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #24: 15 Jun 2020, 19:32 »

Jeg skal til og i gang med 8. sæson, efter syv mesterskaber, syv pokaltitler og to CL-finaler (inkl. én sejr). I CL er vi ubesejret i 26 kampe i træk (sejr i 2025, røg ud i semifinalen efter to uafgjorte i 2026 Græder), og i Superligaen vandt vi i den seneste sæson alle 32 kampe med en målscore på 146-3 Grin Så der er ikke meget modstand at komme efter. Derfor tænkte jeg det må være tid at prøve en lidt alternativ taktik af:



Grundet VM er det kun blevet til én reel testkamp, hvor vi mødte Slavia Prag. Det gik dog ganske fint.



Det er selvfølgelig ikke en taktik jeg vil bruge mod PSG, Liverpool, osv., men tænker den kan da være meget sjov at prøve i Superligaen.

Er der nogen indstillinger i ville ændre? Og har I selv prøvet lidt "alternative" taktikker af? Behøver ikke nødvendigvis være med Brøndby Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #25: 16 Jun 2020, 09:24 »

Jeg skal til og i gang med 8. sæson, efter syv mesterskaber, syv pokaltitler og to CL-finaler (inkl. én sejr). I CL er vi ubesejret i 26 kampe i træk (sejr i 2025, røg ud i semifinalen efter to uafgjorte i 2026 Græder), og i Superligaen vandt vi i den seneste sæson alle 32 kampe med en målscore på 146-3 Grin Så der er ikke meget modstand at komme efter. Derfor tænkte jeg det må være tid at prøve en lidt alternativ taktik af:



Grundet VM er det kun blevet til én reel testkamp, hvor vi mødte Slavia Prag. Det gik dog ganske fint.



Det er selvfølgelig ikke en taktik jeg vil bruge mod PSG, Liverpool, osv., men tænker den kan da være meget sjov at prøve i Superligaen.

Er der nogen indstillinger i ville ændre? Og har I selv prøvet lidt "alternative" taktikker af? Behøver ikke nødvendigvis være med Brøndby Smiley
Kan man få lov til at se nogle af dine vildeste spillere?
Umiddelbart ser det imponerende ud, at du har så mange danskere i startopstillingen!
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #26: 18 Jun 2020, 13:17 »

Helt uden brug af Editor Huh Hvis ja, så er det dælme dulmene godt gået  Peace
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #27: 18 Jun 2020, 20:56 »

Ja, for at vinde CL med et dansk hold efter seks sæsoner er jo fuldstændig absurd i FM? Kys
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #28: 22 Jun 2020, 10:13 »

Mindes det kun var et par år siden at man med køb af 4-5 Tjekkiske spillere til mellem 1 og 5 millioner kroner stykket (måske 8? for Pavelka.) kunne være et godt bud på en EL vinder i første sæson.. så at vinde CL med et dansk hold, efter 6 sæsoner virker absolut lige til. I gamle dage måske svært, men nu, hvor økonomien er så nem at få til at vokse, gratis spillere forholdsvis nemme at lokke OG liga + klub omdømme, så nemt at rykke med.. ja så skal der faktisk ik ret meget itl at klemme sin liga i top 6 og lave en Ajax.

Det tager dog intet fra glæden og oplevelsen af at gøre det! så fedt at se endnu en FM enthusiast opnå det mål Smiley

Syntes personligt at den store udfordring i FM ligger i at genskabe den slags resultater, uden udlændinge, som dansk hold, men det er nok også bare fordi det er sådan jeg foretrækker at spille Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ChrisHansen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #29: 02 Jul 2020, 11:55 »

Hej Alle. Jeg er lige starter med de blå-gule. Er der nogle spillere, man bare SKAL have? Og er der nogen, man bør skille sig af med? Har aldrig rigtig fået noget ordentligt ud af Brøndby, men nu skal det altså have et seriøst forsøg!
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010