home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby If
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby If  (Læst 21607 gange)
Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Brøndby If
« : 03 Nov 2019, 14:42 »

Jeg ved vi er mange der holder med brøndby og spiller med dem i fm  Smiley Lad os dele vores erfaringer her .

Jeg er selv startet ud idag. Intet er sket på transfer marked endnu. Jeg venter og ser tiden an. Kommer jeg til gruppespillet i europa skal der hentes en eller 2 ekstra ind.  Smiley

Skipper , Lindstrøm og Ferndrup kommer til at få den del spilletid i år. Specielt de 2 sidste ser virkelig spændende ud.



Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #1: 03 Nov 2019, 19:48 »

Har du gjort dig nogle tanker om, hvilken formation du vil praktisere, nu når NF har lavet et formationsskifte i virkeligheden?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #2: 03 Nov 2019, 20:41 »

Har du gjort dig nogle tanker om, hvilken formation du vil praktisere, nu når NF har lavet et formationsskifte i virkeligheden?

Jeg har spillet en 5-2-3 i mit liverpool save. Det samme har jeg valgt at gøre her. Jeg ligger nr 2 efter 10 kampe. Nået til gruppespillet i Europa hvor det er blevet til 2 sejre. Men alt kan sig i næsten sæson når der kommer lidt penge på kontoen i form af transfer og Europa penge. Og selvfølgelig nye unge talenter.  Smiley
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #3: 09 Nov 2019, 16:57 »

For mig er der to muligheder i mit kommende save med Brøndby.

Enten bliver det en 352 formation med en sikker defensiv og masser af boldbesidelse.

Eller også, som jeg hælder mest til, skal Brøndby tilbage til 442 diamant, med gegenpress. Ren Zorniger stil, med direkte spil og højt pres.
Spillerne er der stadig til det, og der er ikke nogen rigtige klasse wings, som man skal tage højde for.
Jobbe og Bjur kan begge godt spille enten centrale positioner.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #4: 09 Nov 2019, 18:00 »

For mig er der to muligheder i mit kommende save med Brøndby.

Enten bliver det en 352 formation med en sikker defensiv og masser af boldbesidelse.

Eller også, som jeg hælder mest til, skal Brøndby tilbage til 442 diamant, med gegenpress. Ren Zorniger stil, med direkte spil og højt pres.
Spillerne er der stadig til det, og der er ikke nogen rigtige klasse wings, som man skal tage højde for.
Jobbe og Bjur kan begge godt spille enten centrale positioner.
Det er også en 442 diamant som jeg har praktiseret i demoen so far. Det fungerer ret godt. Mine erfaringer er, at Jung og Larsson er rigtig dygtige til at komme med frem og bidrager med utrolig mange oplæg.
Dog ser jeg ikke så meget fremtid i Bjur, og Jobbe blev solgt for 15 mio til Stoke. Frendrup har overtaget den defensive midtbane efter en længere skade til Rado.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #5: 09 Nov 2019, 21:08 »

Det er også en 442 diamant som jeg har praktiseret i demoen so far. Det fungerer ret godt. Mine erfaringer er, at Jung og Larsson er rigtig dygtige til at komme med frem og bidrager med utrolig mange oplæg.
Dog ser jeg ikke så meget fremtid i Bjur, og Jobbe blev solgt for 15 mio til Stoke. Frendrup har overtaget den defensive midtbane efter en længere skade til Rado.

Jeg starter først mit rigtige spil når den endelige version udkommer.
Men har leget lidt, med forskellige taktikker. Jung og Larsson er fantastiske, helt enig.

Jeg er umiddelbart opsat på at få nogle af de unge spillere til at bryde igennem.
Tror Bjur kan blive en ganske udmærket backup, han er trods alt kun 19 år, så der er mulighed for at udvikle sig, men mangler lige 2-4 stykker i en del vigtige attributes, for at være rigtig god.

Jobbe kan både spille 8'er og 10'er - må se om jeg ender med at sælge ham i mit save når den endelige version kommer, men har valgt at beholde ham her i betaen.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #6: 10 Nov 2019, 17:03 »

Mestre i første sæson.   Cool

Skipper blev i vinters sendt til Stoke for 6 mio.
Efter mesterskabet kom i hus har jeg fået forlænget med Jung, wilczek og Kaiser de ville ellers ikke forlænge. Schwabe og ferndrup får også ny kontrakt. Tørnes og fisker ryger ud af klubben når deres kontrakter løber ud.

Jeg går en meget travl sommer i møde, mange spillere er ønsket af flere klubber.  Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #7: 14 Nov 2019, 12:37 »

Mestre i første sæson.   Cool

Skipper blev i vinters sendt til Stoke for 6 mio.
Efter mesterskabet kom i hus har jeg fået forlænget med Jung, wilczek og Kaiser de ville ellers ikke forlænge. Schwabe og ferndrup får også ny kontrakt. Tørnes og fisker ryger ud af klubben når deres kontrakter løber ud.

Jeg går en meget travl sommer i møde, mange spillere er ønsket af flere klubber.  Smiley
Har du fået overstået transfervinduet?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #8: 21 Nov 2019, 17:10 »

Jeg er så småt ved at være halvvejs igennem året. Er nået til start december. Det blev til et alt for tidligt exit i Europa. Feyenoord blev endestationen. Kravet var gruppespil, men det kunne jeg ikke opfylde. I ligaen var det et krav at skulle spille om EL pladser, men lige nu kører det forrygende, ligger klart i spidsen af ligaen med omkring 10 point ned til nummer 2.

Jeg har valgt at gå tilbage til en 442 diamant. Jeg syntes holdet passer bedst til en smal taktik. I starten stod det klart for mig at nogle spillere skulle ud og nogle ind.

Fisker, Erceg og Mensah blev smidt afsted, ind er så kommet Grønli, Finnbogason, krohn deli, Adam Sørensen og Ramkilde. Dog skal der flere spillere ud.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #9: 23 Nov 2019, 12:18 »

Jeg er lige startet med BIF.

På transfer fronten kan det nævnes at Larsson skrider til vinter
og Erceg er skudt af.

Jeg har hentet en koryfær hjem i form af Krohn Dehli på fri og har hentet Bruninho på fri.

Ud over det har jeg ikke foretaget nogle handler, men har givet CV fuldmagt til at handle for mig, kunne godt bruge en CB ekstra, da jeg stiller i en 5-3-2-2.
Vi slog cliftonville ud med samlet 18-1 i første runde af Europa, og slog Silkeborg 1-0 i første runde af superligaen.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #10: 23 Nov 2019, 14:34 »

Har du fået overstået transfervinduet?

Nej jeg har startet nyt save.  Smiley
Logged

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #11: 24 Nov 2019, 11:00 »

Efter en fremragende halv sæson, hvor det blev til en 3. plads i gruppespillet i Europa League, samt en tæt guldkamp med FCK har jeg overstået transfervinduet. Transfervinduet endte med et salg af Wilzcek, hvor jeg både valgte succes på den korte bane og hentede selveste Zlatan Ibrahimovic som erstatning, samt et spændende talent fra Vejle, Wahid Faghir. Derudover valgte Hoffenheim at udnytte klausulen i Schwäbe, han blev erstattet af Sondre Rossbach.

Taktisk er jeg gået tilbage til den stil, som Zorniger udførte i hans første sæson. Afslut første gang, genpres og en diamant.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #12: 24 Nov 2019, 15:10 »

Så er 1 sæson færdigspillet. Det blev til en sejr i ligaen og i pokalen. Europa var som sagt ikke noget at råbe hurra for. FCK kom i kvartfinalen i EL så håber måske det kan give en fordel når vi skal i CHL.
Jeg har som skrevet i tidligere post, kørt med 442 diamant. Det har fungeret rigtig godt dog her til sidst var der dumme pointtab men sejr i ligaen var aldrig i fare.

Nu går spillerne på sommerferie og jeg regner med at skulle opruste mig til den nye sæson. Håber især at bringe durmisi tilbage til Brøndby, samt leje Højbjerg da hans klub rykkede ned. Ellers så skal jeg have fat i en ny angriber istedet for finnbogason
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby If
« Svar #13: 25 Nov 2019, 19:28 »

Første halvsæson er ovre, det er gået godt.
16-3-1 i ligaen, overvintre på førstepladsen 1 point foran F*CK

I Europa er vi videre som 1'ere i en relativt hård gruppe mod Wolfsburg, AS Sant-Etienne og Qarabag. Her gikv i 3-2-1

Med andre ord har vi kun tabt 2 kampe det første halvår hvilket jeg er godt tilfreds med.

Krohn dehli har været habil på midten som Mezzala hvor han har lavet 9 mål i 22 kampe.
på toppen har der været skarp kampen om at være de startende 2;
Bruninho er noteret for 17 mål i 26 kampe
Wilzcek er noteret for 14 mål i 26 kampe
Hedlund er noteret for 12 i 18 kampe

Jeg håber at få skudt uhre af i pausen, han har egentligt været OK i de pokalkampe han har fået, men han har ikke niveau.
Radosevic må nok også vinke farvel, Frendrup er fremtidens mand på den defensive midt, hvor Børkeite har vundet kampen over Rado.
Pengene skal bruges på en backup til gammelby som spiller fast på HWB, Larsson smutter ved kontraktudløb.
« Seneste Redigering: 25 Nov 2019, 20:48 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby If
« Svar #14: 25 Nov 2019, 19:34 »

Dehli kunne det være muligt at se din formation?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010