home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91945 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #240: 14 Apr 2020, 13:53 »

Ja jeg fik det også til at virke den vej igennem. Specielt de ikke har fikset sådan noget haha Opstemt
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #241: 18 Apr 2020, 16:26 »

Kan i anbefale gode talenter i skandinavien?

Jeg er AGF i sommeren 2020. Blev nr. 2 og derfor i EL 2. kvalifikation. Betyder at jeg mere eller mindre kan tiltrække alle spiller i Norden. (undtaget de bedste spiller fra FCK, Rosenborg og Malmø osv.)

Har lige budt 17 mio for Magnus Kofod. kan han anbefales?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #242: 21 Apr 2020, 01:13 »

Jeg er kommet ind i et besynderligt problem. Jeg er AGF i 2. sæson. Har lejet Bukayo Saka og efter halvt år er England gået ud af EU og det betyder at Saka ikke har arbejdstilladelse længere. Jeg betaler 1 mio/md + noget af lønnen og jeg kan ikke annullere lejeaftalen. Det samme drejer sig om min angriber Brewster lejet i Liverpool.

Nogen der har nogen forslag ?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #243: 21 Apr 2020, 01:21 »

Okay det er ligemeget. De kan stadig bruges på trods af ingen arbejdstilladelse og de markeres rød når amn udtager dem, som om de er utilgængelig
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #244: 21 Apr 2020, 16:30 »

Tag evt. et kig i min blog, der er et par gode nordiske spillere. Alexander Hjælmhof, Aral Simsir.  https://fmfreaks.dk/index.php?topic=42011.0
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #245: 09 Maj 2020, 21:11 »

Betaler man kampbonus til spiller for venskabskampe og reserve/u19 hold?

Jeg er semi prof hold med spiller der kun bliver betalt udefra kampbonus
Logged

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #246: 17 Jun 2020, 21:50 »

Er der kommet en opdatering eller noget jeg har misset? Jeg har spillet Manager det meste af dagen (fridag + fruen var på job Smiley ) og jeg har oplevet et par ting jeg ikke har oplevet før. i mit Brøndby Spil.

Jeg har oplevet 3 gange, 2 for min modstanders målmand og 1 gang for min, at målmanden sparker bolden lige ud i en angriber og så går bolden i mål.

Den anden ting jeg har oplevet 2 gange idag er på friløbere. Hvis jeg har haft en friløber hvor målmanden får hånden på men der stadig bliver scoret bliver de dømt som selvmål. Undrer mig bare da jeg aldrig har set det før. Andre der har oplevet noget lignende?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #247: 24 Jun 2020, 21:25 »

Et lille noob spørgsmål, men jeg har først købt FM20 idag...
Er der ingen måde at søge efter specifikke klubber eller spillere længere? Der plejer da at være et lille søgsfelt oppe i højre hjørne.

Edit: Never mind. Jeg er blind  Grin
« Seneste Redigering: 24 Jun 2020, 21:30 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #248: 25 Jun 2020, 17:42 »

Har i prøvet at blive overtaget, hvor den nye ejer har købt spillere til jer uden at spørge først?
Kan se det er ret ofte, men tænker også det er sindsygt ærgeligt at han smider masser af penge efter en spiller du ikke kan bruge, og du så ender med at blive fyret for det.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #249: 06 Aug 2020, 21:49 »

hej, mit sprøgsmål står sikker et eller andet sted, men har prøvet at søge uden held.

er fck, og bestyrelsen forlanger overpriser på mine spiller,  fx. Robert mudrazija til 167mio . viktor Fischer til 430 mio ! . og der er ingen de vil give så meget.

og det er lige meget hvad jeg vælger så siger betyrlesen nej Opstemt hva skal man gøre ??
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #250: 07 Aug 2020, 10:54 »

hej, mit sprøgsmål står sikker et eller andet sted, men har prøvet at søge uden held.

er fck, og bestyrelsen forlanger overpriser på mine spiller,  fx. Robert mudrazija til 167mio . viktor Fischer til 430 mio ! . og der er ingen de vil give så meget.

og det er lige meget hvad jeg vælger så siger betyrlesen nej Opstemt hva skal man gøre ??

Prøv at hent nye spillere ind, der kan overtage for de spillere du gerne vil af med.
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #251: 28 Sep 2020, 15:40 »

Har den nye update ændret på forhandlings taktikken fra AI?

Normalt kunne byde et beløb, som de ikke ville acceptere, men give et modbud på. Så kan du efterfølgende byde det der ligger midt imellem og de vil acceptere.

Jeg oplever noget helt andet for tiden. Jeg byder eks. 3 mio for sen spiller. KLubben vil have 7. Normalt betyder det at de vil acceptere et bud på 5 mio. når jeg så byder 5 mio vil de nu have 12  mio. og giver et sidste bud på 9 mio kr.
« Seneste Redigering: 28 Sep 2020, 16:17 af Sutharam » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #252: 28 Sep 2020, 15:56 »

Det har jeg også set, men jeg synes nu også det var der før. Om det er med vilje eller det er en bug har jeg lidt svært ved at vurdere.. :/
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #253: 28 Sep 2020, 16:22 »

Ja okay. har jeg ikke oplevet før. Fedt at der ikke er en "facit" på en forhandling. Også fair nok at de vil have mere, når man trækker forhandlingerne i langdrag istedet for at sige ja første gang de spørger.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #254: 28 Sep 2020, 17:16 »

Ja okay. har jeg ikke oplevet før. Fedt at der ikke er en "facit" på en forhandling. Også fair nok at de vil have mere, når man trækker forhandlingerne i langdrag istedet for at sige ja første gang de spørger.

JA det var faktisk også sådan jeg tolkede det.. Det er jo også en form for forhandlingsteknik, som helt sikkert også er benyttet nogen steder.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010