home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91908 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #225: 23 Feb 2020, 16:43 »

Jeg er begyndt ikke længere at kunne "gå tilbage" med piletasterne længere - altså når man er inde at se på en profil, så kan man jo normalt gå tilbage med piletasten til venstre. Hvordan fikser jeg det? Irriterer mig grænseløst lige nu haha

Bare ind og nulstille Control Settings Smiley Det har nok noget med opdateringen at gøre, da det samme skete for mig  Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #226: 23 Feb 2020, 17:51 »

Ak ja. Kunne se det ikke var nok at nulstille alle settings. Jeg skulle simpelthen helt ind i genveje for at gendanne de indstillinger! Tak Wink
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #227: 26 Feb 2020, 23:44 »

Jeg har fornylig fyret og ansat en ny chefanalytiker og nu får jeg ikke modstanderrapporter længere.

Nogen der ved hvordan jeg får disse rapporter tilbage?

Altså de rapporter der siger hvilken formation der er bedst imod

Jeg har kigget på alt under personale - ansvarsområder. kan ikke finde noget. nogen der kan hjælpe?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #228: 27 Feb 2020, 08:13 »

Efter jeg havde sat spotsdirektøren til at styre talentspejderne, kunne jeg hente meget bedre  og mange flere dataanalytiker.
Så fandt en chefanalytiker med 20 20 20. Og nu får jeg endelig førkampsanalyse igen.

Ham jeg havde før havde kun 14 i holddata og var udlænding. Jeg tror det er måske derfor jeg ikke fik denne analyserapport.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #229: 27 Feb 2020, 10:50 »

Strækt! Godt råd! Det skal jeg huske!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #230: 29 Feb 2020, 17:42 »

Er der nogen der ved hvordan man får en gif til at virke her på forummet? Jeg kan ikke få den til at afspille...
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #231: 04 Mar 2020, 22:36 »

Hey.

Jeg ville blive super glad hvis der var en det kunne fortælle mig hvor jeg set klubbens anslået værdi.
Ser en fm podcast hvor han kan se klubbens værdi, men jeg kan ikke finde det.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #232: 05 Mar 2020, 11:39 »

Hey.

Jeg ville blive super glad hvis der var en det kunne fortælle mig hvor jeg set klubbens anslået værdi.
Ser en fm podcast hvor han kan se klubbens værdi, men jeg kan ikke finde det.

Mener man skal trykke på globussen øverst, også vælge Europa, også er der en liste med klub, økonomi.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #233: 05 Mar 2020, 13:30 »

Så vidt jeg ved, kan man også finde det i nogle skins, du kan downloade. Men på standardskins tror jeg ikke længere det er muligt. Du kan hvis kun se noget specifikt økonomi med ovenstående metode.
Logged


Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #234: 14 Mar 2020, 15:28 »

Nogen der har et godt råd til at kopiere den taktik som AI bruger til alle deres mål fra 25-30 meter af som altid sidder perfekt.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #235: 08 Apr 2020, 08:56 »

Er jeg den eneste, der oplever at møder om klubvision og -forventninger er totalt ligegyldige? De sidste mange år har jeg haft "Få mest ud af dødbolde", som fylder en streg - jeg har altid forsøgt at slette den som den eneste af de 4, jeg har under klubkultur. Jeg får dog aldrig muligheden for at rykke noget. Altså hvad er meningen så med den
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #236: 11 Apr 2020, 19:35 »

Jeg er i 2029 og skal for første gang spille det nye klub vm som spilles om sommeren i gruppe spil. Vi er 8 europæiske hold med i turneringen. 5 fra PL. Barcelona, Atl Madrid og Dortmund.  Hvordan kvalificere man sig til turneringen?

Jeg er forresten Leeds i PL, som har vundet mesterskabet.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #237: 13 Apr 2020, 16:49 »

Jeg er i 2029 og skal for første gang spille det nye klub vm som spilles om sommeren i gruppe spil. Vi er 8 europæiske hold med i turneringen. 5 fra PL. Barcelona, Atl Madrid og Dortmund.  Hvordan kvalificere man sig til turneringen?

Jeg er forresten Leeds i PL, som har vundet mesterskabet.

Semifinalisterne fra Champions league er i hvert fald med. Det er en ret hård turnering, ret mange kampe, på kort tid, så sørg for at have en så bred trup med som muligt - dine normale starting 11, bliver trætte. - Good luck  Thumbs Up
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #238: 14 Apr 2020, 12:49 »

Når jeg spørger min bestyrelse om jeg kan få betalt et trænerkursus, får jeg det samme svar hver gang (eller mangel på samme) - den viser ikke noget. Er det en bug, eller er det bare fordi bestyrelsen afviser?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #239: 14 Apr 2020, 13:37 »

Når jeg spørger min bestyrelse om jeg kan få betalt et trænerkursus, får jeg det samme svar hver gang (eller mangel på samme) - den viser ikke noget. Er det en bug, eller er det bare fordi bestyrelsen afviser?

Det har jeg også oplevet, men kun hvis det gik gennem klubfilosofi-modulet. Hvis jeg gik ind via min trænerprofil og ønskede det der kunne jeg godt, så det gør jeg bare altid nu. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010