home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91720 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #210: 15 Feb 2020, 23:56 »

Jeg synes stadig vores kære forum er hyggeligt, da jeg er vokset op med det, i sammenhæng med FM. For mig hænger FM sammen med FMFreaks.

EDIT: 10 år her til marts!  Thumbs Up
PS. Jeg er også medlem af forskellige grupper på facebook, men jeg bruger dem faktisk ikke. I sær den danske, synes jeg det virker til, at mange "snyder", hvilket jeg er blevet for gammel til, i sær når man kan mange af dem er voksne. ( Vinder CL med fck første år, sælger en spiller for 1 mia.)


Havde vist 12 år her i December. Husker jeg startede herinde tilbage i tiden på efterskole,

Men for lige at forstå det rigtigt, mener du så; solgt spillere i FCK for 1 mia? - eller bare generelt? For jeg modtager altså jævnlgt bud på 1 - 1,5 mia på de store stjerner.  Har dog aldrig vundet CL med FCK i første sæson  Græder Græder
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #211: 16 Feb 2020, 00:07 »

Havde vist 12 år her i December. Husker jeg startede herinde tilbage i tiden på efterskole,

Men for lige at forstå det rigtigt, mener du så; solgt spillere i FCK for 1 mia? - eller bare generelt? For jeg modtager altså jævnlgt bud på 1 - 1,5 mia på de store stjerner.  Har dog aldrig vundet CL med FCK i første sæson  Græder Græder
For én spiller, som ikke er regen. Jeg har aldrig solgt en spiller for over 1 mia. selv...
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #212: 16 Feb 2020, 00:22 »

For én spiller, som ikke er regen. Jeg har aldrig solgt en spiller for over 1 mia. selv...

Jeg har solgt flere spillere for over 1 mia. og bliver jævnigt budt 1,01 eller 1,01. Men jeg oplever skam "ofte" at få de bud.

Oftest fucker jeg det dog op, ved at prøve at presse den op til 1,2 og så siger de nej og efterfølgende vil de ikke byde over 700  funny
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #213: 17 Feb 2020, 15:49 »

Hvad sker der for FM 2020 og kampprogrammet. oplever hver sæson at der kun er 2 dages mellemrum mellem enkelte kampe. Ved det altid har været sådan når man spillede i PL og kom i semifinale i EL. men nu sker det midt i sæsonen.

Spillet er godt nok fyldt med bugs som først kommer frem når man har spillet +5 år.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #214: 17 Feb 2020, 15:54 »

Hvad sker der for FM 2020 og kampprogrammet. oplever hver sæson at der kun er 2 dages mellemrum mellem enkelte kampe. Ved det altid har været sådan når man spillede i PL og kom i semifinale i EL. men nu sker det midt i sæsonen.

Spillet er godt nok fyldt med bugs som først kommer frem når man har spillet +5 år.

Det er ikke en bug.
Specielt de engelske ligaer er fyldt med kampe, og det gør programmet presset.
Jeg følger en youtuber (Tow Law Town from Park to Prem) der også har samme "problem" eller udfordring med, at der er så mange kampe de skal spilles. Kan ikke forestille mig, at det er bugs.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #215: 17 Feb 2020, 16:52 »

jo men i virkeligheden kan de jo godt finde ud af at flytte kampene, så der minimum er 3 dages mellemrum. Har aldrig haft det problem i nogen af de andre manager spil. Og jeg har spillet med de sidste 19 år.

I de helt gamle spil kunne man spørge om kampene kunne flyttes.

Jeg har en EL 1/8 finale mod RB Leipzig og 2 dage efter Man u, som jeg kæmper med om mesterskabet, Problemet er at de 3 dage efter har en CHL kamp 1/8 finale kamp.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #216: 17 Feb 2020, 19:58 »

jo men i virkeligheden kan de jo godt finde ud af at flytte kampene, så der minimum er 3 dages mellemrum. Har aldrig haft det problem i nogen af de andre manager spil. Og jeg har spillet med de sidste 19 år.

I de helt gamle spil kunne man spørge om kampene kunne flyttes.

Jeg har en EL 1/8 finale mod RB Leipzig og 2 dage efter Man u, som jeg kæmper med om mesterskabet, Problemet er at de 3 dage efter har en CHL kamp 1/8 finale kamp.

Jeg havde et spil med anderlecht, hvor 1 kamp blev flyttet ind mellem to kampe, der kun havde 1 dags pause mellem sig. så jeg endte med at have kamp tre dage i streg. Det var da også det dummeste jeg længe har oplevet.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #217: 18 Feb 2020, 15:29 »

Wow, det lyder pisse dumt!

jeg har lige oplevet at Atl madrid vs tottenham returkamp i EL kvartfinale blive spillet en onsdag, mens resterende kampe bliver spillet på en torsdag. Spillet AI der skal tage sig af kampprogrammet er dum!
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #218: 18 Feb 2020, 17:43 »

Wow, det lyder pisse dumt!

jeg har lige oplevet at Atl madrid vs tottenham returkamp i EL kvartfinale blive spillet en onsdag, mens resterende kampe bliver spillet på en torsdag. Spillet AI der skal tage sig af kampprogrammet er dum!

Ja det er ikke altid helt genialt! Men hvad fanden, jeg overlever med det. Det er et spil og jeg hygger mig med det ,trods småfejl hist og her. FM er jo FM!  Peace
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #219: 18 Feb 2020, 17:56 »

Selvom det kan virke ret så dumt, så har der vel altid været nogle børnefejl - ihvert fald den årrække jeg har været med. Nu vi er ved det - hvilket FM spil fremstår for jer som det bedste/mest fejlfri?
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #220: 18 Feb 2020, 18:27 »

Jeg har sgu snart glemst det gamle spil, når jeg er 800-1000 timer inde i det nye. Så jeg kan aldrig huske sådan noget, desværre!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #221: 19 Feb 2020, 19:35 »

Jeg har fornylig fyret og ansat en ny chefanalytiker og nu får jeg ikke modstanderrapporter længere.

Nogen der ved hvordan jeg får disse rapporter tilbage?

Altså de rapporter der siger hvilken formation der er bedst imod
« Seneste Redigering: 19 Feb 2020, 19:59 af Sutharam » Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #222: 20 Feb 2020, 07:52 »

Jeg har fornylig fyret og ansat en ny chefanalytiker og nu får jeg ikke modstanderrapporter længere.

Nogen der ved hvordan jeg får disse rapporter tilbage?

Altså de rapporter der siger hvilken formation der er bedst imod

Er ret sikker at du skal ind i dine arbejdsopgaver og håndtere det igen og vælge at sportsdirektøren skal gøre det. Det skulle jeg hvertfald da jeg fik ny assistent manager, selvom man kunne vælge ved ansættelse at han overtog de samme opgaver som tildigere assistent havde.
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

DVestergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #223: 21 Feb 2020, 00:35 »

Jeg har siddet og kigget lidt rundt i de forskellige analyser (jeg kan have misset nogle). Er der én, der kan fortælle mig om man kan se effektiviteten af en hjørne/frisparkskombinationer? Man kan jo som bekendt lave tre kombinationer pr. situation. Kan man et sted se hvor mange gange den enkelte kombination er brugt, hvor mange chancer der er skabt af denne kombination og hvor mange mål det har genereret?
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #224: 23 Feb 2020, 15:53 »

Jeg er begyndt ikke længere at kunne "gå tilbage" med piletasterne længere - altså når man er inde at se på en profil, så kan man jo normalt gå tilbage med piletasten til venstre. Hvordan fikser jeg det? Irriterer mig grænseløst lige nu haha
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010