home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91971 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #180: 03 Feb 2020, 09:04 »

Er der nogle der før har oplevet følgende.

Min klub (Atl. Madrid) er blevet overtaget af et Konsortium, som en del af overtagelsen havde aftalt at købe 2 spillere??

Ikke at jeg klager, da det er 2 af de spillere der har været øverst på ønskelisten. men stadig over 200 milioner pund der investeres i 2 spillere samt deres ugeløn som er på 275.000 pund hver.



Kunne godt være en valgkamp, som der er fundet sted.
Det sker meget tit Spanien, at man går til valgkamp, som inkluderer spillere og faktisk også trænere IRL.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #181: 03 Feb 2020, 13:01 »

Jeg købte Harvey Elliot af Liverpool i starten af sæsonen for 790 mio kr.

...

Købte Jorge som 16-årig for 110 mio kr i Brasilien. Har lige fået ham til klubben efter han er fyldt 18.

...

Jorge vurderes til at være bedre end Elliot, selvom jeg synes det er tydeligt at Elliot har bedre egenskaber. Er det måske fordi Jorge har præsteret ekstremt godt for sin klub(11 kampe, 5mål, 7,83)?

Jeg har også tit selv svært ved at finde ud af rapporter fra trænere osv. i forbindelse med at give stjerner. Men hvis spilleren er inde i en god periode, kommer dette også ofte med i rapporten og dermed også en del af vurderingen. Sådan oplever jeg det i hvert fald - uanset hvad ville jeg stadig gøre brug af Elliot, hvis det stod til mig Opstemt
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #182: 03 Feb 2020, 18:42 »

Ja Erling Haaland skifter mellel 3 - 4,5 stjerne og han anses pt. som Elite striker. Pt er han åbenbart på niveau med min reserve angriber, som han altid har været vurderet som bedre end. Han har scorer 33,29,23,33 mål i de sidste 4 sæsoner i ligaen.

Jorge er også faldet fra 4,5 til 3 med potentiale til 5.

Har nogen spiller som er vurderet på samme niveau altid uagtet præstationer. Oplever ofte at det er de offensive spiller der skifter vurderinger. Tror det har meget med deres præstationer at gøre.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #183: 03 Feb 2020, 18:44 »

Jeg har også oplevet at store klubber betaler overpris for en middelmådig spiller/talenter. Eller køber spiller de ikke kan bruge. Synes jeg oplever "fejl" som ikke var i tidligere spil.

Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #184: 06 Feb 2020, 23:32 »

Har oplevet her i starten af min sæson i 2026 at både Liverpool og City har hentet 2 af mine akademispiller, som ikke er "del" af truppen endnu. Altså en spiller man ikke kan klikke på og se egenskaber. Altså et regen in making.

Jeg er selv et tophold nu. Hvordan henter man disse akademispiller, skal man ansætte nogle specifikke stabsmedelmmer?

« Seneste Redigering: 06 Feb 2020, 23:35 af Sutharam » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #185: 07 Feb 2020, 00:04 »

Jeg begynder godt nok at opdage nye bugs. I min første PL kamp i 2026 august, kan je gikke lave mere end 2 udskiftninger. Der skete nemlig noget underligt, hvor spillet tror den har lavet en udskiftning uden den har. Da jeg så får lavet denne udskiftning, ser det ud til at den har talt som 2 udskiftninger. Pisse træls!
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #186: 07 Feb 2020, 14:55 »

Hvordan kan man få flyttet sine kampe? Jeg har de senere år accepteret at der er 2 dages mellemrum mellem kampene, hvis man ender i EL semifinale.

Nu er det sket i et par gange i starten eller midt i sæsonen. Min første carabao cup kamp, er på en tirsdag 2 dage efter en PL kamp.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #187: 08 Feb 2020, 21:20 »



Hvor ville i bruge ham? Har købt ham som højreback, men han er ligeså god back som højre angriber/kant. På landsholdet bruger de ham mest som højre kant. Han er udviklet sig til en vurdering bedre end Harvey Elliot.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #188: 09 Feb 2020, 13:45 »



Hvor ville i bruge ham? Har købt ham som højreback, men han er ligeså god back som højre angriber/kant. På landsholdet bruger de ham mest som højre kant. Han er udviklet sig til en vurdering bedre end Harvey Elliot.

Jeg ville benytte ham på som højreback. Han er ikke helt god nok offensivt for mit vedkommende, syntes der mangler lidt dribling og afslutning. Desuden er han arbejdsom, god beslutningsevne og god positionering. Som en back der løber frem og tilbage på højrekanten tror jeg du kan få rigtig meget gavn af ham!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #189: 09 Feb 2020, 13:50 »



Hvor ville i bruge ham? Har købt ham som højreback, men han er ligeså god back som højre angriber/kant. På landsholdet bruger de ham mest som højre kant. Han er udviklet sig til en vurdering bedre end Harvey Elliot.
KLART back!
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #190: 10 Feb 2020, 23:42 »

KLART back!

Second that!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #191: 11 Feb 2020, 03:39 »

Har også altid set ham som back, og brugt ham der i 1,5 sæson. Han er vanvittig i offensiven og lægger de bedste indlæg for mig so far. Har dog givet ham chancen på højrekant af mangel bedre og der var han også rigtig god.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #192: 11 Feb 2020, 08:54 »

Er manager omdømme systemet broken?

Jeg er i Salernitana, hvor jeg har været i tre sæsoner. 1. sæson rykkede jeg ikke op fra Serie B, men det gjorde jeg til gengæld i 2. sæson hvor jeg vandt Serie B mesterskabet. I min 3. sæson var jeg forventet nedrykker, men hev en 5. plads op af hatten i Serie A. Det var fedt, men jeg var overrasket over at se mit omdømme ikke rykkede sig på trods af at det var 1. sæson i den bedste nationale række? 4. sæson blev jeg 10'er og faldt lidt i niveau samtidig med at jeg spillede Europa League. I indeværende sæson er jeg 7'er.

Mit spørgsmål er om omdømmesystemet er i stykker/om i andre har oplevet lignende? Det begynder at være frustrerende, da jeg ikke rigtig kan udvikle klubben meget mere. Men jeg bliver afvist på alt hvad jeg siger - Selv når jeg ofte får at vide at ''min vision ellers passer fint til klubben''.

Har i nogle tips til hvordan jeg kan arbejde mig hen imod at få et job et andet sted? Jeg har både søgt topklubber, men også mindre og mere ligeværdige klubber med nogenlunde samme omdømme som min egen klub. Jeg undrer mig lidt over at jeg end ikke får samtaler smidt i nakken?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #193: 11 Feb 2020, 09:37 »

Hvad med licens og trænerkurser - har du styr på dem..?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #194: 11 Feb 2020, 14:03 »

Hvad med licens og trænerkurser - har du styr på dem..?

Ja, for jeg har højeste licens og trænerkurser..
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010