home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91726 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #165: 22 Jan 2020, 09:08 »

Jeg endte på 7 plads i premier league og i reglerne står der at man så er med i kval til euro cup ll.
Nu er jeg næsten halvvejs i næste sæson og er stadig ikke med i nogen kval. Er der nogen der kan forklare mig det?
Det giver jo ingen mening
Pladserne går til Cup-vinderne, medmindre de ikke allerede er kvalificeret til europæisk fodbold. Mon ikke der er nogen udenfor Top 5/6 stykker der har vundet Liga Cuppen eller Fa Cup?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #166: 22 Jan 2020, 10:21 »

Pladserne går til Cup-vinderne, medmindre de ikke allerede er kvalificeret til europæisk fodbold. Mon ikke der er nogen udenfor Top 5/6 stykker der har vundet Liga Cuppen eller Fa Cup?

Det har jeg så ikke lige tjekket, måske forklaringen ligger der ja. Det vel den eneste grund til jeg ikke har fået pladsen. Må jeg lige tjekke senere
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #167: 23 Jan 2020, 10:12 »

Pladserne går til Cup-vinderne, medmindre de ikke allerede er kvalificeret til europæisk fodbold. Mon ikke der er nogen udenfor Top 5/6 stykker der har vundet Liga Cuppen eller Fa Cup?

Man u og Chelsea vandt de to engelske cupper. Og det sluttede henholdvis 3 og 6 i ligaen. Så jeg burde vel at have fået pladsen til euro cup ll på 7 pladsen
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #168: 23 Jan 2020, 19:40 »

Man u og Chelsea vandt de to engelske cupper. Og det sluttede henholdvis 3 og 6 i ligaen. Så jeg burde vel at have fået pladsen til euro cup ll på 7 pladsen

Kan du give et SS af den endelige ligastilling + fortælle hvem der vandt EL+CL? Smiley
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #169: 23 Jan 2020, 19:46 »

Kan man se hvor lang tid der går, før at ens spiller kan blive en given nationalitet? Spiller i Indonesien, men kender ikke lige reglerne. Synes ikke der står noget under information hos spilleren.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #170: 24 Jan 2020, 15:04 »

1. sæson: 2'er i League One
2. sæson: 4'er i Championship - tabte Playoff finalen til Stoke med 1-0
3. sæson: 7'er efter 10 runder

Jeg spiller med Portsmouth og er blevet opkøbt af et konsortium. Får kort en besked hvor de undskylder utrygheden og at de ser frem til at arbejde sammen med mig. 4 dage senere køber de 2 midtbanespillere til en samlet sum af 35.000.000 kroner. Pengene er ikke taget fra mit budget og jeg har INTET ønske om at få de 2 spillere..  Sur Den ene er hentet i League one for 24.000.00 kroner med bonusser.. Jeg er vildt frustreret over det, da jeg i mit 2½ år i klubben ikke har brugt 35.000.000 kroner på spillere endnu.. BAH!!! Sur

Jeg har på intet tidspunkt kunne annullere hverken kontrakter eller transfer... Stod bare at bestyrelsen havde taget over her..FUCK! ticked off Græder ticked off

Er der andre der har prøvet det?
Logged

- Veni, vidi, vici -

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #171: 25 Jan 2020, 10:36 »

Ja jeg prøvede det med Nafta Lendeva fra Slovenien, vi var suveræne i ligaen, blev bla mester , første sæson efter vi var rykket op!!! Var med i enten euro league el CL hver sæson , så kom der et udenlandsk konsortium i 2025, og de hentede den ubrugelige spiller ind, efter den anden😩. Jeg valgte til sidst og søge hen til rivalerne Olimpija Ljublana
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #172: 25 Jan 2020, 21:05 »

Når der kommer opdateringer til spiller bliver fejl så rettet i nuværende save? Eller kun i nye? Her tænker jeg 1-1 situationer.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #173: 26 Jan 2020, 12:49 »

Databaseændringer er ikke med, men rettelser af bugs med videre burde blive rettet. Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med 1-1 situationer, men er det noget der åbenlyst ikke virker som det skal, er jeg ret sikker på det nok skal blive rettet. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #174: 27 Jan 2020, 11:13 »

Databaseændringer er ikke med, men rettelser af bugs med videre burde blive rettet. Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med 1-1 situationer, men er det noget der åbenlyst ikke virker som det skal, er jeg ret sikker på det nok skal blive rettet. Smiley

Tillader mig at tale på lejones vegne her, og uddybe at der hentydes til når ens angriber har en friløber, og brænder 9/10 gange uagtet hvor meget han har i afslutning eller hvor dårlig målmanden er.

Det håber jeg personligt også der rettes op på, da det frustrerende ikke at kunne få gang i nogen angribere, uagtet hvor gode de må være. De eneste 1 mod 1 situationer jeg scorer på er hvor min angriber skyder lige på målmanden, hvorefter han får en ripost og scorer på.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #175: 27 Jan 2020, 13:07 »

I, og alle andre, kan tage del i Public Beta Match Engine og være med til at præge Match Engine, hvis I vil komme med feedback til SI. Jeg kan ikke love det ændrer noget nu, men desto flere scenarier og episoder man kan give SI, desto bedre et produkt kan de forhåbentlig give os (Hvis man vel og mærke indberetter de fejl/mangler man støder på)..

https://community.sigames.com/topic/511298-football-manager-2020-public-beta-including-match-engine-changes-out-now/
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #176: 27 Jan 2020, 15:02 »

Nu havde jeg ikke FM19, men i de tidligere versioner har jeg altid været i stand til at tjene en del på transfermarkedet, hvorfor jeg også altid har fået stillet 100% til rådighed af transferindtægter. Jeg er nu igang i min 5. sæson med Vitoria de Guimaraes, og jeg bliver ved med kun at få stillet 30% til rådighed, 40% til rådighed. Jeg har hver sæson oplevet, at indtil jeg har solgt for 300 mio får jeg stillet 60% til rådighed, og når jeg har solgt herefter nedsættes den til 30%. Det er til trods for, jeg i første sæson tjener 8 mio (sælger for 8,5), anden sæson tjener jeg 145 mio, tredje sæson 37,5 mio, fjerde sæson 250 mio og indtil videre i femte 65 mio.
Det frustrerer mig efterhånden, for jeg er nu langt om længe begyndt at være en topklub, hvorfor jeg får mere og mere brug for de penge, jeg tjener ind til klubben. Hvert måned Jeg har et enkelt måned i den tid jeg har været her haft et underskud på 60 mio hvert måned, men ellers svinger den mellem +15 mio og -20 mio, så jeg tænker, jeg har etableret en sund økonomi efterhånden. Er der andre, der har haft problemer med, at %-del af transferindtægter nedsættes hele tiden, og kan jeg gøre noget for at undgå dette (udover at spørge at forhøje hver gang)
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #177: 27 Jan 2020, 16:22 »

Nu havde jeg ikke FM19, men i de tidligere versioner har jeg altid været i stand til at tjene en del på transfermarkedet, hvorfor jeg også altid har fået stillet 100% til rådighed af transferindtægter. Jeg er nu igang i min 5. sæson med Vitoria de Guimaraes, og jeg bliver ved med kun at få stillet 30% til rådighed, 40% til rådighed. Jeg har hver sæson oplevet, at indtil jeg har solgt for 300 mio får jeg stillet 60% til rådighed, og når jeg har solgt herefter nedsættes den til 30%. Det er til trods for, jeg i første sæson tjener 8 mio (sælger for 8,5), anden sæson tjener jeg 145 mio, tredje sæson 37,5 mio, fjerde sæson 250 mio og indtil videre i femte 65 mio.
Det frustrerer mig efterhånden, for jeg er nu langt om længe begyndt at være en topklub, hvorfor jeg får mere og mere brug for de penge, jeg tjener ind til klubben. Hvert måned Jeg har et enkelt måned i den tid jeg har været her haft et underskud på 60 mio hvert måned, men ellers svinger den mellem +15 mio og -20 mio, så jeg tænker, jeg har etableret en sund økonomi efterhånden. Er der andre, der har haft problemer med, at %-del af transferindtægter nedsættes hele tiden, og kan jeg gøre noget for at undgå dette (udover at spørge at forhøje hver gang)

Hvis din økonomi svinger hver måned mellem +15 mio og -20 mio er der ikke sammenhæng mellem udgifter og indtægter, de reducere netop rådigheden for at sikre at klubben ikke går i minus på bundlinjen og det er jo tegn på at klubben ikke har en stabil økonomi.

Prøv at stabilisere dine udgifter så de passer med dine indtægter evt. kig på spiller kontrakterne her tænker jeg på bonusser som kamp, mål, rentbur og ubenyttet udskifter bonus, har oplevet specielt at ubenyttet udskifter bonus er en pengesluger, og har derfor gjort det at alle mine A-trup spillere ikke har den med i deres kontrakt.
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #178: 01 Feb 2020, 16:26 »

Jeg købte Harvey Elliot af Liverpool i starten af sæsonen for 790 mio kr.



Købte Jorge som 16-årig for 110 mio kr i Brasilien. Har lige fået ham til klubben efter han er fyldt 18.



Jorge vurderes til at være bedre end Elliot, selvom jeg synes det er tydeligt at Elliot har bedre egenskaber. Er det måske fordi Jorge har præsteret ekstremt godt for sin klub(11 kampe, 5mål, 7,83)?
« Seneste Redigering: 01 Feb 2020, 16:29 af Sutharam » Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #179: 02 Feb 2020, 23:21 »

Er der nogle der før har oplevet følgende.

Min klub (Atl. Madrid) er blevet overtaget af et Konsortium, som en del af overtagelsen havde aftalt at købe 2 spillere??

Ikke at jeg klager, da det er 2 af de spillere der har været øverst på ønskelisten. men stadig over 200 milioner pund der investeres i 2 spillere samt deres ugeløn som er på 275.000 pund hver.

« Seneste Redigering: 02 Feb 2020, 23:23 af pati924 » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010