home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 91724 gange)
Unitedbabes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #150: 11 Jan 2020, 09:19 »

Hjælp.. jeg kan ikke finde mine spillers, fx min topangribers, skudstatistik inden under kampstatistik/mit holds statistik hverken under generelt eller offesiv Græder  synes altid det har været der i de tidligere spil.. På forhånd tak for hjælpen,  fra en ny her på siden Hævet Øjenbryn
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #151: 11 Jan 2020, 21:26 »

Hjælp.. jeg kan ikke finde mine spillers, fx min topangribers, skudstatistik inden under kampstatistik/mit holds statistik hverken under generelt eller offesiv Græder  synes altid det har været der i de tidligere spil.. På forhånd tak for hjælpen,  fra en ny her på siden Hævet Øjenbryn

Hvis du højreklikker på den øverste bar (har markeret det med hvidt), kan du selv indsætte og tilpasse diverse ting. Husk at gem til senere brug når du er færdig. Smiley

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #152: 12 Jan 2020, 13:03 »

Kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg står selv for at udleje spillere og acceptere handler for u23
Men hver gang jeg loader spillet forfra er der en fra mit personale
Der er sat til det. Skal jeg skal huske at ændre det hver gang.
Nogle der ved hvorfor det er sådan?

Og udover det har jeg faktisk også ændret så jeg kan se tilskuer tal under kampprogram,
Men det skal jeg også gå ind og vælge hver gang jeg loader spillet forfra.
Er der ikke en måde hvor på man kan lave en masse om, også det stadig ser sådan ud når man loader spiller
« Seneste Redigering: 12 Jan 2020, 13:05 af lejones » Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #153: 12 Jan 2020, 13:14 »

Kunne godt bruge lidt hjælp.

Jeg står selv for at udleje spillere og acceptere handler for u23
Men hver gang jeg loader spillet forfra er der en fra mit personale
Der er sat til det. Skal jeg skal huske at ændre det hver gang.
Nogle der ved hvorfor det er sådan?

Og udover det har jeg faktisk også ændret så jeg kan se tilskuer tal under kampprogram,
Men det skal jeg også gå ind og vælge hver gang jeg loader spillet forfra.
Er der ikke en måde hvor på man kan lave en masse om, også det stadig ser sådan ud når man loader spiller

Jeg havde samme issue omkring udlejning af unge spillere, og jeg mener først det hjalp, da jeg fyrede min Loan Manager. Ellers skulle jeg også ændre det igen ved hver sæsonstart.

Mht. tilskuertallet, der har jeg desværre ikke nogen idéer.
Logged

Unitedbabes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #154: 12 Jan 2020, 17:44 »

Hvis du højreklikker på den øverste bar (har markeret det med hvidt), kan du selv indsætte og tilpasse diverse ting. Husk at gem til senere brug når du er færdig. Smiley



Tak, men det virker ikke Forlegen der sker ikke noget når jeg højreklikker øverst, skal det være inden, under eller efter en kamp , synes jeg har prøvet det hele..
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #155: 12 Jan 2020, 18:13 »

Tak, men det virker ikke Forlegen der sker ikke noget når jeg højreklikker øverst, skal det være inden, under eller efter en kamp , synes jeg har prøvet det hele..

Du kan gøre det hvornår som helst. Er du sikker på du er det rigtige sted? Musemarkøren burde skifte form når du holder musen over.
Logged

Unitedbabes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #156: 12 Jan 2020, 19:10 »

Jeg kan indsætte kolonner inden på min taktik siden, ellers ikke Ubeslutsom
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #157: 13 Jan 2020, 09:24 »

Jeg havde samme issue omkring udlejning af unge spillere, og jeg mener først det hjalp, da jeg fyrede min Loan Manager. Ellers skulle jeg også ændre det igen ved hver sæsonstart.

Mht. tilskuertallet, der har jeg desværre ikke nogen idéer.

Det er min leder af ungdoms udvikling der står for det, hvilket giver mening. Men det så irriterende  jeg skal ændre det hver gang jeg åbnet spillet. Indstillingen burde jo blive gemt når jeg ændre den
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #158: 13 Jan 2020, 09:26 »

Er der nogen der ved om SI. Arbejder på problemet med 1 mod 1. Jeg brænder sindssygt mange chancer. Har aldrig oplevet fm på den måde.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #159: 13 Jan 2020, 10:08 »

Er der nogen der ved om SI. Arbejder på problemet med 1 mod 1. Jeg brænder sindssygt mange chancer. Har aldrig oplevet fm på den måde.
Der kommer eftersigende en patch, men der er ingen tidshorisont, desværre.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #160: 13 Jan 2020, 10:28 »

Er der nogen der ved om SI. Arbejder på problemet med 1 mod 1. Jeg brænder sindssygt mange chancer. Har aldrig oplevet fm på den måde.
Udnyt det. Pres modstanderen helt i bund, skub helt op og have offside fælde til. Hvis din målmand er nogenlunde, så spiller han 9/10 1 mod 1 af deres chancer, mens du selv får 9-10 mål på en sæson i at presse højt. Det har fungeret rigtig godt for mig i år, da jeg selv var træt af alle de misbrugte 1 mod 1, fordi jeg altid spiller meget i dybden.
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #161: 13 Jan 2020, 16:19 »

Udnyt det. Pres modstanderen helt i bund, skub helt op og have offside fælde til. Hvis din målmand er nogenlunde, så spiller han 9/10 1 mod 1 af deres chancer, mens du selv får 9-10 mål på en sæson i at presse højt. Det har fungeret rigtig godt for mig i år, da jeg selv var træt af alle de misbrugte 1 mod 1, fordi jeg altid spiller meget i dybden.

Kan sagtens se hvad du mener, men det bare ikke tilfældet for mig. Jeg har presset vanvittigt højt og scorer desværre ikke mere af den grund men lukker flere mål ind.
Jeg forstår bare ikke hvor der er så mange tabte 1-1 chancer. Det jo virkelig ikke særlig realistisk og samme problem har jo ikke være i tidligere versioner i den grad.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #162: 13 Jan 2020, 17:19 »

Kan sagtens se hvad du mener, men det bare ikke tilfældet for mig. Jeg har presset vanvittigt højt og scorer desværre ikke mere af den grund men lukker flere mål ind.
Jeg forstår bare ikke hvor der er så mange tabte 1-1 chancer. Det jo virkelig ikke særlig realistisk og samme problem har jo ikke være i tidligere versioner i den grad.
Synes faktisk det netop har været et problem de sidste par udgiver, før de har før lavet en patch.
Det er som sådan heller ikke fordi jeg scorer "flere" mål (udover når presset virker, selvfølgelig), jeg forsøger blot at sørge for de andre holds store chancer komme 1 mod 1 i stedet for indlæg eller lignede.
Logged


Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #163: 13 Jan 2020, 19:23 »

Jeg ved godt der er forskel på hold og kvalitet af spillere, og da jeg selv er en del sæsoner inde, med Inter, og har et fornuftigt hold, får jeg da lavet en del mål. Men jeg synes også det er en balancegang mellem at lukke godt af, såvel som at få presset til at virke og lave mange mål. Dog synes jeg ikke det er så slemt med brændte 1-1 i år, som tidligere. synes da i hvert fald jeg laver en del mål på den front.

Sidste sæson (26/27), lavede jeg 124 mål i ligaen og lukkede så også hele 18 æsker ind, simpelthen fordi jeg stod for højt og pressede for meget på.
TIl den nyværende sæson, står jeg lidt dybere og har en 45-1 målscore efter 18 kampe i ligaen. Det koster lidt på scorede mål, men omvendt har de så lukket helt fænomenalt af. (Det er så også håbløst urealistisk at jeg kun har lukket en enkelt basse ind, men det er vel FM i en nøddeskål).
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #164: 22 Jan 2020, 08:29 »

Jeg endte på 7 plads i premier league og i reglerne står der at man så er med i kval til euro cup ll.
Nu er jeg næsten halvvejs i næste sæson og er stadig ikke med i nogen kval. Er der nogen der kan forklare mig det?
Det giver jo ingen mening
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010