home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal i være ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være ?  (Læst 22956 gange)
Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #15: 18 Okt 2019, 21:41 »

Det første hold jeg starter med bliver nok Vejle Boldklub, men lige så snart serie D i Italien bliver lavet, så prøver jeg Palermo, selvom jeg hader den italienske liga, så håber jeg, at jeg kan få taget mig sammen til at giv ligaen et skud, ellers så ender det nok med lower league i England som jeg plejer.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #16: 19 Okt 2019, 09:17 »

Det første hold jeg starter med bliver nok Vejle Boldklub, men lige så snart serie D i Italien bliver lavet, så prøver jeg Palermo, selvom jeg hader den italienske liga, så håber jeg, at jeg kan få taget mig sammen til at giv ligaen et skud, ellers så ender det nok med lower league i England som jeg plejer.

Spændende Challenge - Vejle tilbage i super ligaen - og kommende danske mestre?  Djævel
Logged

AndersBoBo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #17: 20 Okt 2019, 09:24 »

Sunderland er mit bud, en sovende kæmpe. Kan man få dem tilbage i PL.

Ellers er HSV også et godt bud. Kæmpe stadion, store talenter og stort potientiale. Selfølgelig skal jeg også spille med yndlingsklubben Chelsea og alle deres talenter. 
Logged

cristian110
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #18: 20 Okt 2019, 11:53 »

Jeg regner med at starte med Valencia og tage kampen op imod giganterne i Spanien. Derudover regner jeg også med en form for journey Smiley
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #19: 20 Okt 2019, 21:51 »

Spændende Challenge - Vejle tilbage i super ligaen - og kommende danske mestre?  Djævel

Jep det vil være nice, jeg plejer altid at krydre det med Royal League, så en challenge vil være at vinde begge turneringer gerne samme år Opstemt
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #20: 21 Okt 2019, 06:25 »

Jeg forestiller mig også at økonomi er en del af dette save. Starter Vejle ud med gæld? Og selv om de har et stadion på godt 11.000 pladser, skal der noget til for at konkurrence med f.eks FCK  Cool - og med tung økonomi, følger så en stram transfer politik, hvor der skal balanceres på en knivs æg, for at have spillerne der først kan få Vejle i SL, derefter undgå nedrykning, stabilisere sig i SL, og så gå efter mesterskabet  Hævet Øjenbryn - hvor mange sæsoner, tager det normalt for dig at nå dit mål?
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #21: 22 Okt 2019, 13:07 »

Jeg overvejer lidt FCK og så at køre rent akademi med dem. Ellers tænker jeg Esbjerg..
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #22: 23 Okt 2019, 12:59 »

Jeg forestiller mig også at økonomi er en del af dette save. Starter Vejle ud med gæld? Og selv om de har et stadion på godt 11.000 pladser, skal der noget til for at konkurrence med f.eks FCK  Cool - og med tung økonomi, følger så en stram transfer politik, hvor der skal balanceres på en knivs æg, for at have spillerne der først kan få Vejle i SL, derefter undgå nedrykning, stabilisere sig i SL, og så gå efter mesterskabet  Hævet Øjenbryn - hvor mange sæsoner, tager det normalt for dig at nå dit mål?

Økonomien i Vejle er egentligt okay efter vi har fået en "rigmand" til klubben. Klubben vælter ikke i penge, men vi har ikke underskud mere som vi havde for 4-5 år siden, nu har vi heldigvis plus på kontoen. Det gør dog ikke, at man kan gå ud og købe helt vilde gode spillere i starten, men jeg plejer som reelt altid at kigge på hvilke spillere jeg kan undvære og evt hvilke jeg kan få mest for, i sidste sæson solgte jeg Allan Sousa til et Kinesisk hold for 35 millioner kr, og det er han i min bog slet ikke værd, og der kunne nemt findes en erstatning til ham til langt under den pris. Normalt så tager det mig ca 5 år at vinde superligaen, som reelt rykker jeg op fra første divisionen det første år (I år var de så allerede i superligaen) og at vinde Royal League kommer som reelt et par år efter, det er ikke så svært igen, når man har fået et hold der kan spille med i toppen af superligaen, da holdene som reelt af bedre i superligaen end i den svenske og norske liga.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #23: 25 Okt 2019, 11:00 »

Jeg tænker at et lang save med OB er ved at være tiden igen.
Udover det synes jeg enten Leeds eller Valladolid kunne være interessant.

Plejer dog gerne kun at have et save pr spil hvor jeg enten køre med en klub eller skifter lidt rundt
Logged

Flindt25
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #24: 26 Okt 2019, 12:34 »

Jeg regner med at starte med Malaga og føre dem til storhed, også hvis/når der skal startes nyt save bliver det nok et lower league hold i England Smiley
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #25: 26 Okt 2019, 20:40 »

Kommer til at battle mig selv på det punkt helt indtil release. Jeg er altid usikker på første save.

OB, Brentford, Watford, Fiorentina er pt. inde i billedet. Jeg er meget meget i tvivl, men Beta savet skal jo så heller ikke være main save kan man sige hehe Opstemt
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #26: 02 Nov 2019, 12:00 »

Tror jeg vil prøve Kolding IF i 1. Div.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #27: 02 Nov 2019, 12:01 »

Er hoppet på 1860
Logged

Leander
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #28: 02 Nov 2019, 12:21 »

Er hoppet på 1860
Stærkt valg, Sunbao! Hold os gerne opdateret. Jeg er også startet med dem igen i år.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #29: 02 Nov 2019, 12:51 »

Med den yderst spændende guldkamp der er i svensk fodbold i år, så kunne jeg sagtens finde på at starte et spil op der.. Hammerby eller Gøteborg kunne være to spændende bud..
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010