home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal i være ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være ?  (Læst 22951 gange)
Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Hvem skal i være ?
« : 02 Okt 2019, 21:29 »

Som altid en tråd om hvilke/hvilket hold i skal spille med i det nye fm der er på trapperne inden længe Smiley

Jeg har de sidste mange år altid startet med Brøndby, i år vil jeg prøve noget nyt. Planen er at jeg skal prøvet noget nyt taktisk i forhold til hvad jeg plejer. Jeg spiller som oftes 4-3-2-1 eller 4-3-3. Men i år vil jeg prøve at spille en omgang kompakt, fysisk kontrabold. (Det forstiller jeg mig i hvert fald  Grin ) 5-1-2-2 DM/Wingbacks eller 5-3-2WB som alternativ. Så langt så godt  Opstemt

Et par hold er i tankerne , men kan virkelig ikke beslutte mig. Valget bliver nok først truffet engang vi får lov til at starte betaen op eller hvis jeg bliver inspireret af andre herinde.

Dortmund. +Lækker talentfuld trup +stort stadion +Økonomien i ligaen -Har haft et langt save der før. 
Olympique Marseille. +Antallet af franske talenter! +Har aldrig rigtig haft et save i Frankrig. -Lidt kedelig lidt.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #1: 03 Okt 2019, 09:37 »

Et save med Bolton skal der helt sikkert være plads til - nyovertaget klub på randen af konkurs! Bury har lidt samme situation, men nu hvor de ender udenfor det engelske ligasystem, skal der en tilføjelsesdatabase til - de har ellers gode faciliteter mv.

Ellers skal Palermo nok også have et skud når den første database fra Serie D kommer.

Manchester United skal som altid også besøges for at se om ungdommen kan bære, og så er et journeyman-save et must!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #2: 03 Okt 2019, 13:30 »

Mine sædvanelige klubber Dundee United, Hvidovre og West Ham.

Herudover er mit nok mest sikre save Palermo, der er blevet tvangsnedrykket til Serie D.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #3: 03 Okt 2019, 16:09 »

Starter ud med et Brøndby save herefter går turen til Bolton for at se om man kan få dem ud at den krise de er i.

tror også at jeg vil prøve et spil i det franske tænker lidt Monaco eller Marseille
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #4: 04 Okt 2019, 05:02 »

Middelfart.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #5: 04 Okt 2019, 06:42 »

Det bliver først Winterthur
Logged

jesperjensen78
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #6: 04 Okt 2019, 13:38 »

De hvie (AGF)
Logged

andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #7: 07 Okt 2019, 15:32 »

OGC Nice bygge et hold op omkring Dolleren.
Eller Real Sociedad, en masse spændende unge talenter oppe foran
Logged

Glory Glory Man Utd!

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #8: 07 Okt 2019, 20:31 »

Da tiden ikke er til at sætte mig ind i et mindre hold og føre det hele vejen til tops, eller skifte klub i løbet af gamet, kan det kun Blive Liverpool FC der skal prøves af.
Dem kender jeg stort set alt til og der skal ikke laves mange ændringer, jeg vil prøve at køre videre i Klopps ånd og prøv en del af talentmassen af og ikke købe ind til højre og venstre.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #9: 07 Okt 2019, 21:40 »

Brøndby som altid som første hold.
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #10: 08 Okt 2019, 07:59 »

Da tiden ikke er til at sætte mig ind i et mindre hold og føre det hele vejen til tops, eller skifte klub i løbet af gamet, kan det kun Blive Liverpool FC der skal prøves af.
Dem kender jeg stort set alt til og der skal ikke laves mange ændringer, jeg vil prøve at køre videre i Klopps ånd og prøv en del af talentmassen af og ikke købe ind til højre og venstre.

Liverpool burde også være lige til i den kommende udgave. Jeg tror de bliver ret så vilde  Wink
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #11: 09 Okt 2019, 14:59 »

Jeg lærer altid spillet af kende med Manchester United, da det er favoritholdet... Når det er kommet under huden på mig, vil jeg forsøge mig på et hold og en liga, jeg sjældent spiller... Eksempelvis Genk i Belgien eller Lille, Nice eller Marseille i Ligue 1. Jeg kunne også godt forestille mig, at et spil med Wolves kunne være skægt, men så skulle jeg jo smide Nuno Espirito Santo på porten og det ville gøre ondt helt ind i marven, da ham og Wolves nærmest er one and the same Wink
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #12: 13 Okt 2019, 15:29 »

Starter altid op med arsenal, når beta'en udkommer og så et spil med hjerte klubben Odense Boldklub...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #13: 14 Okt 2019, 14:12 »

Det bliver naturligvis Chelsea FC for mig. Med en dansker i truppen, er det noget helt særligt. Og med et transfer ban, er det lidt ekstra svært.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være ?
« Svar #14: 17 Okt 2019, 09:56 »

Chelsea skal jeg helt klart starte med, og så skal jeg et smut til en af de lavere klubber i England og kører mig et langt spil. Det bliver enten Bolton, MK Dons eller Portsmounth
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010