home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Mine Scouts rejser ikke ud og scouter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mine Scouts rejser ikke ud og scouter  (Læst 4393 gange)
brianberg85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Mine Scouts rejser ikke ud og scouter
« : 14 Sep 2019, 11:01 »

Jeg har 20 scouts ansat, da jeg gerne vil scoute så stor et område som muligt.
Dog sker der ingenting.
Har spillet 1 sæson og langt de fleste står på 3% kenskab til det givende område de
er sendt ud til (Setting står som igangværende så det bliver ved med at besøge området).
Den ene scout er endda gået fra 3% kendskab til 0%.

Er der nogen som har oplevet samme problem? Min scouting pakke er den største man kan vælge.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mine Scouts rejser ikke ud og scouter
« Svar #1: 17 Sep 2019, 07:17 »

Har du en chefspejder ansat? Det har du nok.
Men under personale indstillinger, skal du sørge for at han har ansvaret?

Eller også, skal du gå ind under transfercenter(mener jeg), og så selv lave en masse opgaver til dem Smiley Altså der kan du sende dem til at scoute andre lande/ligaer, og eller scoute dit lands ungdomsrække osv.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Mine Scouts rejser ikke ud og scouter
« Svar #2: 17 Sep 2019, 19:19 »

Har du en chefspejder ansat? Det har du nok.
Men under personale indstillinger, skal du sørge for at han har ansvaret?

Eller også, skal du gå ind under transfercenter(mener jeg), og så selv lave en masse opgaver til dem Smiley Altså der kan du sende dem til at scoute andre lande/ligaer, og eller scoute dit lands ungdomsrække osv.

Oplever rent faktisk samme problem.  Huh
Hvis man er landstræner og sætter sine spejdere til at lede efter spillere med uafklarede nationalitet, så kommer der ingen spillere i min indbakke, på trods af at jeg sætter dem op.  Skuffet
Logged

brianberg85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Mine Scouts rejser ikke ud og scouter
« Svar #3: 30 Sep 2019, 20:23 »

Har du en chefspejder ansat? Det har du nok.
Men under personale indstillinger, skal du sørge for at han har ansvaret?

Eller også, skal du gå ind under transfercenter(mener jeg), og så selv lave en masse opgaver til dem Smiley Altså der kan du sende dem til at scoute andre lande/ligaer, og eller scoute dit lands ungdomsrække osv.

Jeg har overtaget ansvaret og har pt. 22 scouts. De scouter hver deres region i verden, så næsten alle er dækket.
Opsætningen er sat op til at opgaven aldrig stopper. Alligevel så er der områder hvor de kun når op på ca. 2-3% og så går den ned på
0 igen. Om det er fordi at det er lande som ikke er med i mit spil (Har ikke valgt deres ligaer til) ved jeg ikke, men synes aldrig at det har været et problem for mig før. Ligger pt. på 48% og det har jeg gjort i 1½ sæson nu. Normalt er jeg oppe på omkring 80%.
Har også justeret budgettet så de har masser af penge at rejse for.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mine Scouts rejser ikke ud og scouter
« Svar #4: 01 Okt 2019, 12:32 »

Jeg har overtaget ansvaret og har pt. 22 scouts. De scouter hver deres region i verden, så næsten alle er dækket.
Opsætningen er sat op til at opgaven aldrig stopper. Alligevel så er der områder hvor de kun når op på ca. 2-3% og så går den ned på
0 igen. Om det er fordi at det er lande som ikke er med i mit spil (Har ikke valgt deres ligaer til) ved jeg ikke, men synes aldrig at det har været et problem for mig før. Ligger pt. på 48% og det har jeg gjort i 1½ sæson nu. Normalt er jeg oppe på omkring 80%.
Har også justeret budgettet så de har masser af penge at rejse for.
Scouter du mange spillere ad gangen? Altså, hvor du går ind på hans profil(Eller højreklikker) og beder om en report? I så fald, vil dine scouts nemlig bruge meget tid på at rejse. Men ellers lyder det mærkeligt.

Et løst skud fra hoften kunne være, at én scout til hver region simpelthen ikke er nok? Nogle regioner er trods alt store..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010