home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:21:28 Batigol Blogs #1 - Slava Ukraini! He...
I går kl. 17:20:16 thorup_1992 Idéfabrikken Nordic League og Red B...
I går kl. 13:14:29 frodeflam Skadestuen Hjælp til ny pc
I går kl. 08:29:22 Broen13 Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 07:02:41 b0nb0n Omklædning... FM 19 - Glæderstråden
17 Sep 2019, 19:19 FoxGe Skadestuen Mine Scouts rejser ikk...
17 Sep 2019, 11:23 Gilly Klubsøgnin... Odense Boldklub
Antal Registrerede Brugere: 21117
  0 Brugere, 160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: yhetub
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2020
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2020  (Læst 619 gange)
Arberg
Juniorspiller
**

Tour De France 2020
« : 19 Aug 2019, 13:12 »

Tom Dumoulin skifter til Jumbo-Visma. Vildt hold! Team Ineos vs Jumbo-Viama næste år!

DeBuur
Manager

Sv: Tour De France 2020
« Svar #1: 19 Aug 2019, 20:50 »

Tom Dumoulin skifter til Jumbo-Visma. Vildt hold! Team Ineos vs Jumbo-Viama næste år!

Det bliver sgu interessant at følge, alt efter hvem Ineos stiller med - rygter sender jo Carapaz til Ineos så står de IMO med Bernal, Froome, Thomas og Carapaz der kan vinde TdF

YNWA

Batigol
Manager

« Svar #2: 19 Aug 2019, 21:35 »

Jeg vil nu altså heller ikke afskrive Buchmann og Boras østrigske kontingent som et muligt kandidatur næste år. Buchmann har ikke lavet andet end at udvikle sig de sidste 4-5 år og er sådan set bare blevet bedre og bedre og bedre. I Großschartner, Konrad og Mühlberger har han også et super, super stærkt supporting cast. Læg dertil vinderkulturen på Bora-Hansgrohe og et par stærke all-round ryttere som Schachmann, Sagan og Oss, og så synes jeg efterhånden vi har med et rigtig, rigtig stærkt mandskab at gøre. Buchmann kan sagtens blive rigtig farlig næste år.

Se non è vero, è ben trovato.

DeBuur
Manager

« Svar #3: 20 Aug 2019, 22:45 »

Jeg vil nu altså heller ikke afskrive Buchmann og Boras østrigske kontingent som et muligt kandidatur næste år. Buchmann har ikke lavet andet end at udvikle sig de sidste 4-5 år og er sådan set bare blevet bedre og bedre og bedre. I Großschartner, Konrad og Mühlberger har han også et super, super stærkt supporting cast. Læg dertil vinderkulturen på Bora-Hansgrohe og et par stærke all-round ryttere som Schachmann, Sagan og Oss, og så synes jeg efterhånden vi har med et rigtig, rigtig stærkt mandskab at gøre. Buchmann kan sagtens blive rigtig farlig næste år.

Thumbs Up Thumbs Up helt enig - han er klart en rytter der var fløjet under min radar - det kan blive interessant at følge kampen mellem Bora, Ineos og Jumbo-Visma og så må vi ikke glemme at Astana og Movistar også gerne vil kæmpe med deres top kandidater og jeg tror næppe det bliver Fuglsang der får en chance mere.

YNWA

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010