home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Drengene Fra Vestegnen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Drengene Fra Vestegnen  (Læst 9853 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #15: 13 Aug 2019, 18:03 »

Lorte bestyrelse, men det er også bare mange penge til brøndbys økonomi så vidt jeg kan forstå, derudover fedt med Linus har selv haft gode erfaringer med ham i både 17 og 18 i FCK, har dog ikke prøvet ham i 19, men godt at se ham tilbage i Danmark
Logged

Tidligere: Baloo38

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #16: 13 Aug 2019, 20:01 »

Cool blok, følger da med Smiley Har selv oplevet lignende fra BIF save tidligere i FM19, nåede faktisk helt frem til EL semifinalen, hvor jeg tabte på reglen om udebanemål. Det giver godt i omdømme og pengekassen! Held og lykke

Tak. Ja det giver lidt ekstra til klubkassen Smiley

Lorte bestyrelse, men det er også bare mange penge til brøndbys økonomi så vidt jeg kan forstå, derudover fedt med Linus har selv haft gode erfaringer med ham i både 17 og 18 i FCK, har dog ikke prøvet ham i 19, men godt at se ham tilbage i Danmark

Altså kigger vi på vores saldo, så har salget ikke gjort det vilde. Jeg har været i EL gruppespil, det første år, hvor jeg spillede mig videre samt, slå Basel ud i første knockout runde, hvor efter at Man utd blev endestationen. Nu er jeg i CHL gruppespillet, og det har givet små 100 bare ved at deltage, så det ikke penge vi mangler i øjeblikket, det ærgrer mig bare rigtig meget, fordi han er fra eget akademi, samt en af holdets helt store profiler. Beløbet er alt for lidt(upfront - 47 mio) havde de budt 120 upfront, så var han skudt afsted med det samme.

Linus er jeg faktisk rigtig skuffet over. Jeg hentede i første sæson mikkel møller lassen, fra agf og han er altså fortrukne på pladsen i øjeblikket fordi han simpelthen bare spiller bedre. 
Logged

H A L A   M A D R I D!

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #17: 13 Aug 2019, 21:07 »



Altså kigger vi på vores saldo, så har salget ikke gjort det vilde. Jeg har været i EL gruppespil, det første år, hvor jeg spillede mig videre samt, slå Basel ud i første knockout runde, hvor efter at Man utd blev endestationen. Nu er jeg i CHL gruppespillet, og det har givet små 100 bare ved at deltage, så det ikke penge vi mangler i øjeblikket, det ærgrer mig bare rigtig meget, fordi han er fra eget akademi, samt en af holdets helt store profiler. Beløbet er alt for lidt(upfront - 47 mio) havde de budt 120 upfront, så var han skudt afsted med det samme.

Linus er jeg faktisk rigtig skuffet over. Jeg hentede i første sæson mikkel møller lassen, fra agf og han er altså fortrukne på pladsen i øjeblikket fordi han simpelthen bare spiller bedre. 

Nej det kan jeg så godt se, havde lige glemt dit europæiske eventyr. men kan bestemt godt forstå du er ærgelig over at det er så "lidt" penge upfront
Logged

Tidligere: Baloo38

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #18: 17 Aug 2019, 22:24 »





I sidste indlæg kom jeg lidt ind omkring vores transfers. Vi er jo så godt i gang med sæsonen nu, og det må siges at gå ganske udemærket. hvis vi ser på vores kampprogram, så er det ikke mange point vi har smidt, og dog. nederlaget til FCN, startede et eller andet i holdet, som var svær at bryde. Kampen efter blev dog vundet, men jeg sad alligevel med en fornemmelse at, dette ikke var helt forbi. Vi taber så til et langt bedre hold PSG, og det kan forsvares, men efterfølgende, taber vi til Randers, smider point væk i Sønderjyske og taber endnu en kamp, denne gang til Lyngby og vi taber så igen til PSG i CHL. På dette tidspunkt er jeg rigtig bekymret, for hvor lang tid vores nedadgående stime skal vare, vi får dog 3 point med hjem fra AaB, hvor vi faktisk er 10 mand i stort set hele kampen, så at kunne vinde der, giver mig håb.

her er et overblik over hvordan det går i de forskellige turneringer. Som i kan se så fører vi ligaen med 5 point ned til FCK. Vi ligger sidst i CHL, men jeg tror faktisk på vi går videre fra gruppen. I pokalturneringen tager vi i mod Vejle, den turnering har jeg det lidt ambivalent med, fordi jeg ved ikke om det er en turnering jeg skal satse på eller ej. Jeg føler ikke truppen/spillerne har nok erfaring med at skulle spille i 3 turneringer, så tror jeg lader mit b/u19 hold spille kampene i DBU Pokalen.

Vinterpausen nærmer sig, og jeg kan ikke finde ud af om der skal ske noget eller ej. Jeg vel rigtig gerne have gjort truppen mere skandinavisk/dansk, men problemet med mine udlandske spillere, de er sgu ved at være oppe i årene, så det svært at komme af med dem. Vi må vente med at se hvad der sker. 
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #19: 18 Aug 2019, 21:44 »

Jeg blev tilbudt jobbet i Chelsea Fra næste sæson, det betyder at skriveriet om Brøndby stopper. Jeg overvejer om jeg skal kører videre på bloggen, bare med Chelsea istedet.

Hvad syntes folk? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #20: 18 Aug 2019, 23:30 »

Synes du skal kører videre med Chelsea  Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene Fra Vestegnen
« Svar #21: 19 Aug 2019, 08:24 »

TRæls du stopper med Brøndby, men motivationen skal jo være der!

Og jeg følger med hvis du fortsætter med Chelsea, men håber du har en plan. F.eks. også egen avl eller unge engelske spillere, noget i den retning Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010