home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den danske Masterclass
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Den danske Masterclass  (Læst 39929 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #15: 01 Aug 2019, 09:47 »

Så afventer jeg lige og brokker mig efter sæsonen hvis økonomien stadig er lort Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Masterclass
« Svar #16: 01 Aug 2019, 09:56 »

Jeg har i de sidste mange spil i superligaen aldrig kunne forstå den der projekterede saldo eller hvad den hedder.

For selv om den siger jeg skal sælge for helt vildt meget ender det aldrig så galt, hvis man bare leverer nogenlunde i ligaen (over top 6).
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Masterclass
« Svar #17: 01 Aug 2019, 11:07 »

Ja 19.3 opdateringen har desværre fucket præmiepengene op i DK, så man ikke får præmiepenge efter halvdelen af den indledende fase. I stedet får man, som Ulle skriver, først pengene når den indledende fase er slut og der laves nye grupper. Derudover kan man i superligaen virkelig ikke stole på det projekterede resultat spillet giver sig. Yderligere giver det vel nærmest 30 mio £ hvis du bare kommer med i CHL gruppespil 1 gang.

Derudover vil jeg sige at jeg er MEGET imponeret over at du kan få Anton Skipper til at levere så godt, 7.43 i gennemsnitsvurderin g er meget højt, og så på en CB med 5 i markering og 6 i composure. Det må være de andre stats såsom placeringsevne, der gør at han præstere alligevel.

Men god blok, keep up the good work Thumbs Up

Er det også sådan i 19.3.5?
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #18: 01 Aug 2019, 19:19 »

Er det også sådan i 19.3.5?

Højst sandsynligt, ved ikke hvilken patch mit seneste Superliga save var på, men der var det sådan.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #19: 02 Aug 2019, 14:43 »


#8 – The Masterclass of ‘19

Når der ankommer nye akademispillere, håber man altid på talenter med 5 stjerner i potentiale. Klassen fra 2019 rummede da også to af den slags. Jeg signer som regel kun talenter med mindst 3,5 stjerne og op. Resten gider jeg slet ikke bruge tid på. Jeg valgte at skrive kontrakter med 7 spillere i denne omgang.

Som sagt var der to som havde 5 stjerner i potentiale eller 4 guld og en sort i hvert fald. Det er dem jeg vil have fokus på i denne update. Den første er den kun 15-årige Christian Torp. Min plan er, at han skal omskoles til defensiv midtbane i rollen som Ankermand, som er den rolle jeg bruger på DMC. Hans stats til den rolle skal dog have en god udvikling, før han vil få chancen på 1. holdet. Han vil i første omgang være en del af u19 og reserveholdet.

Den mest spændene spiller fra årgang ’19 er målmanden Peter Lange Gravesen, som jeg vil gøre en del af 1. holdet i den nye sæson. Han skal være 2. målmand i klubben og spille kampe for reserveholdet. Jeg forventer og håber at han på sigt kan udvikle sig til klubbens førstevalg.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #20: 02 Aug 2019, 15:15 »


#9 – Går efter sølv

En skuffende start på forårssæsonen kostede dyrt og FCK skabte et stort hul. Så efter grundspillet er jeg 7 point bagved rivalerne. Så jeg går efter sølv i årets slutspil i Superligaen. Jeg tror simpelthen ikke på, at jeg kan indhente et super stærkt FCK hold.

Hvad økonomien angår, så kan jeg se, at projekteringen er helt off. da den ikke medregner præmiepenge før de ankommer. Så det håbløse underskud ser allerede meget bedre ud og forventer endda et lille plus på kontoen efter sæsonen. Det plus bliver dog kun skabt, fordi jeg har solgt for næsten 5 mio. £ mere end jeg har købt.

Så grundlæggende er det en underskudsforretnin g at drive BIF på nuværende tidspunkt. Hvis holdet, klubben og dermed Masterclass akademiet skal løftes, så skal klubben blive en fast del af det europæiske gruppespil enten i EURO League men selvfølgelig allerhelst i CHL. Det bliver ikke nemt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #21: 04 Aug 2019, 21:08 »

Fantastisk blog, elsker din fokuspunkter selvom jeg ikke er lige vild med holdet du har valgt Wink ærgeligt at du er faldet efter vinterpausen men godt økonomien står til at redde, glæder mig allerede til næste update
Logged

Tidligere: Baloo38

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #22: 05 Aug 2019, 11:01 »

Sørg for at få kontrakter med ungdomsspillerne, da de udenlandske stor klubber forholdsvis tidligt tilbyder dem kontrakt. Jeg mistede et par stykker i mit BIF spil og også I FCN.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #23: 05 Aug 2019, 11:03 »

Fed fed blog Smiley Som sædvanlig.

Håber du kan nå at hente FCK, og det er sgu flot du er med, især med alle de unge du bruger fast Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #24: 06 Aug 2019, 09:34 »

Sørg for at få kontrakter med ungdomsspillerne, da de udenlandske stor klubber forholdsvis tidligt tilbyder dem kontrakt. Jeg mistede et par stykker i mit BIF spil og også I FCN.

Ja jeg bruger tiden på at gennemgå de kontrakter og samtidig forsøge ikke at have for billige frikøbsklausuler på mine bedste spillere.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #25: 06 Aug 2019, 19:51 »


#10 – Sådan gik det…

FCK var som frygtet helt suveræne i slutspillet og blev helt fortjent vindere af Superligaen. Jeg måtte nøjes med 2. pladsen men jeg er ok tilfreds. Jeg står med en meget ung trup og potentialet er kæmpe stort. Jeg forventer, at holdet klare sig endnu bedre næste sæson. Spørgsmålet er, om holdet kan voksne nok til at indhente FCK.

De fleste etableret spillere leveret som forventet. Eneste skuffelse har været Kamil Wilczek som slet ikke har scoret nok mål. Sølle 8 mål blev det til i ligaen. Det skal jeg have fundet en løsning på. I den positive ende skal helt sikkert nævnes de to unge Masterclass spillere som greb chancen og blev en fast del af start 11eren. Anton Skipper og Frederik Nørrestrand leveret rigtig flotte præstationer især set i lyset af deres meget unge alder.

Hvad angår økonomien, så sluttede det meget bedre end frygtet. Tallene er i plus efter præmiepenge og sponsorpenge er kommet ind og så det faktum at jeg solgte for 5 mio. £ mere end jeg købte for i løbet af sæsonen. Bestyrelsen vurderer dog helt som forventet, at økonomien ikke er til udvidelser af træning og ungdomsfaciliteter, så de projekter er desværre blevet annulleret. Hvis det skal lykkes at udvide faciliteterne, så kræver det nok europæisk deltagelse i de næste par sæsoner. 
« Seneste Redigering: 06 Aug 2019, 23:47 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #26: 07 Aug 2019, 07:35 »

Tillykke med 2.pladsen, træls du ikke kunne indhente FCK.
Men endmu mere træls at du ikke kunne få udvidet faciliteterne Skuffet Men er sikker på at hvis du komme i Europa, så skal det nok komme Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #27: 07 Aug 2019, 09:28 »


#11 – 20,6 år

Truppen er mødt ind efter en kort sommerferie og er blevet en del yngre allerede fra første træningsdag. Bellot, Arajuuri, Gammelby og Mensah har alle forladt klubben i løbet af sommerpausen for et samlet beløb på 2,3 mio. £. 4 nye spillere er blevet del af truppen. De nye spillere er 9 år yngre i snit i forhold til de spillere som forlod truppen.

De fire nye spillere er, masterclass spilleren Peter Lange Gravesen og de to FCM talenter Oliver Olsen og Christian Tue som kostede mig sammenlagt 2,3 mio. £ samt Christian Enemark som er tilbage i klubben efter et lejeophold i Køge.

De fire nye spillere betyder, at truppen lige nu har en gennemsnitsalder på kun 20,6 år. Det bliver svært at slå FCK af pinden med så ung en trup. Så jeg overvejer at hente en enkel eller to etableret spillere ind og leje et par af de unge spillere ud. Vi må se hvad der sker, for der er lang vej til at transfervinduet lukker.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #28: 07 Aug 2019, 17:38 »


#12 – Planen for sæsonen

Truppen er fyldt med unge talenter. Hvis de talenter skal udvikle sig, så kræver det spilletid. Så i denne sæson vil jeg i langt højere grad bruge mit rotationssystem, som jeg f.eks. bruger når jeg spiller med Man Utd. Der bruger jeg systemet fordi kampprogrammet er så tæt pakket og jeg vil holde truppen fit for fight. Her handler det om spilletid til alle i truppen og udvikling af talenter.

Kort fortalt betyder det, at B-kæden får ca. 1/3 af spilletiden samt kampene på reserveholdet. A-kæden spiller så 2/3 af kampene og A-kæden spiller de store kampe som f.eks. mod FCK. En hjemmekamp mod Lyngby vil der nok være 4-6 B-kæde spillere i start 11eren. Jeg håber jo også at Euro League gruppespillet bliver til noget denne sæson, så jeg får brug for hele truppen.

Målsætningen for sæsonen er som sagt gruppespillet i Europa og så komme tættere på FCK i Superligaen. Jeg forventer ikke at mesterskabet ender i Brøndby, men jeg vil reducere det forspring FCK havde sidste år. Målet er at være med i guldkampen til det allersidste.

Taktisk har jeg kun lavet en enkel ændring. Jeg er egentlig tilfreds med spillet. Defensiven er stabil men offensivt mangler jeg mål. Mine inside forwards levere ok men min angriber på toppen, han scorer ikke nok. En spiller med Wilzceks kvaliteter bør score mere end 8 mål i sæsonen. I sidste sæson brugte jeg den Komplette Angriber rolle men den har jeg skiftet til Target Man. Håbet er, at han gør tingene en smule mere simpelt og kommer mere i feltet. Målet er, at han får mere at arbejde med især fra indlæg fra backs.

Sidste mål for sæsonen er at holde på truppen så godt som muligt. Jeg vil helst undgå at sælge spillere og vil kun sælge ved helt store tilbud. Vi skal op på mellem 8-12 mio. £ før jeg vil overveje et salg. Jeg udelukker dog ikke forstærkninger til truppen. For hvis den rigtig spiller dukker op til den rigtige pris, så slår jeg selvfølgelig til. For jeg kunne måske godt bruge en enkel eller to mere etableret spiller i truppen inden transfervinduet lukker.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Masterclass
« Svar #29: 10 Aug 2019, 08:20 »


#13 – Fenerbahçe

Jeg fik spilet mig frem til 4.kval runde til Euro League og jeg skulle Fenerbahçe. Det var ikke ligefrem nogen drømmemodstander og jeg frygtede, at jeg endnu engang skulle gå glip af Euro League gruppespillet. Den første kamp var på udebane. Jeg ville så gerne komme hjem med et nogenlunde resultat og gerne med et udebanemål inden returopgøret. Og det fik jeg allerede efter 30 min. Hvor Anton Skipper scorede og jeg endte endda med at vinde kampen med 2-1. Et fantastisk resultat før hjemmekampen.



På hjemmebane forventede jeg, at Fenerbahçe ville komme stormende. De havde dog intet at byde på. De fik ikke et eneste skud indenfor rammen. Det blev en overraskende nem kamp som jeg vandt med 3-0. Den store målsætning om at nå gruppespillet er opnået. Der er allerede kommet godt med penge ind og nogle af dem har jeg købt en ny spiller for men mere om det senere, hvor jeg også gennemgår starten af Superligaen og lidt taktisk.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010