home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81302 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #180: 11 Aug 2019, 17:51 »

Vanvittigt flotte resultater! Det er slet ikke tilfældet at man føler sig langt bagefter!! Opstemt

Jeg håber du kan blive ved med de gode takter - det varer da vidst ikke længe før du har vundet det hele! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #181: 12 Aug 2019, 13:21 »

Vanvittigt flotte resultater! Det er slet ikke tilfældet at man føler sig langt bagefter!! Opstemt

Jeg håber du kan blive ved med de gode takter - det varer da vidst ikke længe før du har vundet det hele! Wink
Inden du giver mig for meget ros, så bare dét at jeg er PSG, gør det allerede meget lettere. Jeg har endnu ikke oplevet, at en spiller ikke ville skifte til min klub, og det eneste der holder mig tilbage, er når Manchester United forlanger 330 millioner euro for deres spillere. Og når jeg så kan sælge mit 6/7. valg på angrebsposten for 20 millioner euro, og hente en brasiliansk erstatning med niveau til at være førsteangriber for samme pris, så forsvinder den økonomiske udfordring fuldstændig Wink Og rent spilmæssigt er det kun Liverpool, City og Chelsea som rigtig kan true mig og slå mig over to kampe/i ligaen - Det er blandt andet derfor, at jeg vil til England. De to første SuperCups kommer til at afgøre, hvordan sæsonen forløber sig. Ligue One og VM er en walkover, de franske cups kommer an på lodtrækning og kampdage (Det er bare træls at spille Coupe France semifinale to dage før en CHL semifinale), mens Champions League bliver afgjort på marginaler igen i år (Hvis jeg trækker en af de tre engelske hold).

Men nu er det også markant lettere at være PSG som blev afleveret på førstepladsen i Ligue One, end at være Torino som du måtte samle op fra Serie B Grin Og du har stadig otte år at løbe på for at nå mig - Mon ikke du også samler på de store titler til den tid Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #182: 12 Aug 2019, 15:12 »

Inden du giver mig for meget ros, så bare dét at jeg er PSG, gør det allerede meget lettere. Jeg har endnu ikke oplevet, at en spiller ikke ville skifte til min klub, og det eneste der holder mig tilbage, er når Manchester United forlanger 330 millioner euro for deres spillere. Og når jeg så kan sælge mit 6/7. valg på angrebsposten for 20 millioner euro, og hente en brasiliansk erstatning med niveau til at være førsteangriber for samme pris, så forsvinder den økonomiske udfordring fuldstændig Wink Og rent spilmæssigt er det kun Liverpool, City og Chelsea som rigtig kan true mig og slå mig over to kampe/i ligaen - Det er blandt andet derfor, at jeg vil til England. De to første SuperCups kommer til at afgøre, hvordan sæsonen forløber sig. Ligue One og VM er en walkover, de franske cups kommer an på lodtrækning og kampdage (Det er bare træls at spille Coupe France semifinale to dage før en CHL semifinale), mens Champions League bliver afgjort på marginaler igen i år (Hvis jeg trækker en af de tre engelske hold).

Men nu er det også markant lettere at være PSG som blev afleveret på førstepladsen i Ligue One, end at være Torino som du måtte samle op fra Serie B Grin Og du har stadig otte år at løbe på for at nå mig - Mon ikke du også samler på de store titler til den tid Peace

Der kan selvfølgelig være noget rigtigt i at PSG er et hold af en helt anden kaliber end andre klubber, og jeg sammenligner ej heller på nogen måde med Torino! Opstemt

Kan godt forstå du gerne vil til England - det er den stærkeste liga jo! Opstemt

Jeg havde ikke kigget på årstal i forhold til hvor du var henne.. Wink Kunne du ikke tænke dig at lave en lille oversigt over hvor du var henne i dit save, lidt ala den jeg har i slutningen af seneste indlæg? Det behøver slet ikke være så detaljeret, men så slipper dovne jeg for at gå tilbage og tracke for at sammenligne karrierer! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #183: 12 Aug 2019, 17:19 »

Der kan selvfølgelig være noget rigtigt i at PSG er et hold af en helt anden kaliber end andre klubber, og jeg sammenligner ej heller på nogen måde med Torino! Opstemt

Kan godt forstå du gerne vil til England - det er den stærkeste liga jo! Opstemt

Jeg havde ikke kigget på årstal i forhold til hvor du var henne.. Wink Kunne du ikke tænke dig at lave en lille oversigt over hvor du var henne i dit save, lidt ala den jeg har i slutningen af seneste indlæg? Det behøver slet ikke være så detaljeret, men så slipper dovne jeg for at gå tilbage og tracke for at sammenligne karrierer! Peace
Det bliver fra hvad jeg kan huske og finde af anekdoter i savet Smiley

Dalian Transcendence FC,Chinese Jia League (Næstbedste)
30/06-2018->22/09-2018
Holdet lå sidst med stor afstand til overlevelse (Jeg erfarede, at klubben i virkeligheden gik konkurs, og derfor havde mistet alle deres profiler og personale før januar, hvorfor holdet var mildest talt elendigt efter juleopdateringen). Det blev til 12 kampe, 4 mål og 1 point og en fyring. Ikke noget jeg snakker så højt om længere..

Vänersborgs IF,Division 2 Norra Götaland (Fjerdebedste)
05/11-2018->13/07-2020
Jeg havde det meste af Sverige på prøvetræning for at samle et nogenlunde hold. I den netop overstået 2018-sæson var holdet sluttet som nummer 11 (Lige over nedrykningsplayoff). Prøvetræningerne gav intet af kvalitet, men til gengæld fandt min eneste talentspejder hele tre spillere med 5 stjerner, som bar holdet til en førsteplads og en oprykning. I Division 1 Norra startede det nogenlunde, men rigtig mange uafgjorte betød at jeg befandt mig midt i tabellen, da nogle større hold ringede.

Västerås SK FK,Superettan (Næstbedste)
13/07-2020->07/09-2021
Jeg kiggede først efter hold i Superettan i den lavere end, men de afviste mig. Istedet kontaktede Västerås mig, og jeg strøg til tops i den næstbedste svenske række, ved bare at sætte signaturen på aftalen. Västerås og jeg var et klart match og i 13 kampe blev det til 36 mål og 32 point og jeg rykkede dermed op i den bedste svenske række. Jeg fik også min første personlige titel med månedens manager i august 2020.
Allsvenskan var en lang kamp for overlevelse, hvor jeg bare langsomt dalede ned gennem tabellen efter en urimelig god start. Og min sidste kamp for holdet den 25. august 2021 var da også et 0:3 nederlag til Norrköbing, hvilket betød at holdet for første gang under min ledelse kom ned på nedrykningsplayoff-pladsen. BONUSINFO: Västerås holdt sig yderligere 5 år i den bedste række, inden de var nede og vende i Superettaen i 3 år. Men sidste år (2034) satte de så klubrekord med bronzemedaljer i Allsvenskan. Og en enkel af de spillere jeg hentede til klubben (Martin Ellingsen) er en legende i klubben!

Malmö Fotbollförening,Allsvenskan (Bedste)
07/09-2021->23/03-2023
Det lignede en dårlig kombination, da jeg i sæsonens sidste otte kampe kun fik 10 point og gav Malmö den dårligste placering i lang tid som nummer 8 (Ingen har gjort det dårligere end jeg siden da). Men 2022 sæsonen blev en succes. Tre gange månedens manager og en klar førsteplads med pointrekord. Inden da vandt jeg Pokalturneringen og skulle i sommeren 2022 spille mit første europæiske gruppespil, da jeg overraskende slog et svagt Anderlecht-hold ud i Playoff. Jeg fik kæmpede mig videre fra gruppen (Zagreb, Slavia Prag og HJK), men tabte til Marsielle over én kamp (VM i Qatar) i første knockout runde. I starten af 2023 kvalificerede jeg holdet til finalen i Pokalturneringen, men denne nåede jeg ikke at spille.
BONUSINFO: Malmö har to mesterskaber, to Pokalturneringer og to Europa League gruppespil siden min afgang. De er meget svingende (de har nemlig også to syvende pladser).

Feyenoord Rotterdam,Eredivisie (Bedste)
23/03-2023->08/07-2027
Frygtelig start i Feyenoord, idet jeg tog holdet fra en 2.plads (CHL-Kval) til en 4.plads (EL-Kval) med to sejre og fire uafgjorte i sæsonens sidste seks kampe. Det var til gengæld startskuddet til en fantastisk karriere i Feyenoord. Jeg fik solgt for 91 millioner euro den sommer - mange sure spillere - og det lagde byggestenene til at jeg kunne vende skuden for Rotterdam-klubben. 4 mesterskaber, 3 SuperCups, 2 Pokalturneringer, 1 Europa League og 1 Champions League. 4 gange årets manager og en 3. plads i den hollandske Hall of Fame. Derudover blev der udviklet store talenter som Martina og Gool som idag spiller i PSG, men også en argentinsk venstreside med Palacios og Paez, som jeg tog med til Dortmund og som dominerede det argentinske landshold i tiden fra 27-31.
BONUSINFO: Feyenoord tog tre magre år, inden de vandt den hollandske række tre gange i streg fra 31-33. Desuden er det blevet til endnu en Europa League-sejr i 2029 (Benfica), mens de var i finalen sidste år og tabte til Manchester United. I 2030 var de i Champions League semifinalen og tabte til Real Madrid.

Borussia Dortmund,Fußball-Bundesliga (Bedste)
08/07-2027->01/06-2031
Det blev aldrig helt godt i Dortmund. Jeg brugte store summer på at hente spillere fra Feyenoord med til Tyskland (Martina, Paez, Palacios, Maguila, Vrabec) og jeg kan da også pryde mig med to tyske mesterskaber og to tyske pokalturneringer samt en SuperCup. Det ene mesterskab kom desuden i hus ved, at min lejesvend scorede hans to eneste mål i Stuttgart som dermed vandt rækkens sidste kamp over Schalke, hvilket betød at jeg kunne vinde mesterskabet foran Schalke. To gange blev jeg Årets Manager og en enkel gang valgte spillerne mig til samme titel. Desuden blev det til 2 CHL kvartfinaler, 1 CHL semifinale og i 2030 måtte jeg lide den pinlige skæbne, at slutte sidst i min CHL-Gruppe og ryge ud inden jul (En nem gruppe med Zenit, Luzern og Lyon).
BONUSINFO: Dortmund fik 3 2. pladser i streg efter mit exit, inden de vandt det tyske mesterskab i den forgangne sæson. De tabte Europa Leauge finalen i 2034 til Schalke, hvilket er det tætteste på en europæisk titel de er kommet.

Paris Saint-Germain FC,Ligue 1 Conforama (Bedste)
03/06-2032->?
Efter et år som arbejdsløs fik jeg muligheden for at tage over for Ancelotti i PSG. Jeg tillader mig at sige, jeg har gjort det udemærket..
3x Ligue One
2x Champions League
2x Coupe de France
1x UEFA SuperCup
1x FIFA Club World Cup
1x Fransk SuperCup
1x Coupe de la Ligue BKT
3x Årets Manager
5. plads på den franske Hall of Fame
7. plads på den verdensomspændende Hall of Fame
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #184: 17 Aug 2019, 13:51 »

Det gik stærkt hen over midtugen, så det bliver en sammenfatning af to sæsoner, fremfor den sædvanlige ene sæson.

2035/2036 var sæsonen, hvor alle segl skulle sættes ind på, at vinde 7 titler i samme sæson. Til det følte jeg egentlig at truppen var ganske komplet, og selvom jeg tidligere talte om, at jeg gerne ville forynge truppen lidt, så blev det kun til et salg af min 31-årige serbiske midterforsvar. United betalte 82 millioner euro for manden, hvilket var mere end rigeligt for mig at sige "Ja tak" til. Erstatningen blev en ung fransk midterforsvar, som jeg længe havde kigget på - Han kostede mig 65 millioner, hvilket viste sig at være penge ud af vindue, så da Chelsea året efter købte ham for 60 millioner + procenter, tog jeg imod tilbuddet.

Det hele startede som det skulle. 2:0 over Monaco i den franske SuperCup og 3:1 over United i den europæiske SuperCup. Og sidst på året blev Shandong Luneng besejret med 2:1 i Klub VM finalen. To katastrofale opgør i 2036 satte dog en bræt stopper for drømmen. I Frankrig sparkede vi tre gange på træværket og måtte nøjes med 1:1 mod Real Madrid, og i Spanien ramte vi igen træværket og brændte et straffespark - Og så var vi ude med 2:1 samlet. I første Knockout runde! Pinligt! Det skuffende resultat betød vi også tabte Coupe de la Ligue BKT finalen til Monaco med 2:1, men vi genfandt melodien og vandt det franske mesterskab med et forspring på 16 point (100p), mens vi måtte ud i straffespark for at tage den 5. og sidste titel denne sæson i Coupe de France over Lyon. 5/7 er ikke dårligt, men sæsonen var stadig ikke godkendt med vores tidlige exit i CHL!

Med den manglede Champions League titel betød det også, at jeg nu kunne se frem til - minimum - to sæsoner til i PSG, for at opnå de 7 titler.

Sommeren 2036 var ganske opmuntrende. Martin Mancini blev verdens dyreste målmand, med en købspris på 144 millioner euro, mens Kamil Majewski ovenpå en sæson som 3/4. valg i truppen blev solgt til Bayern for 110 millioner euro. Den franske backup Samuel Moreau (Som kun var en del af truppen fordi han talte som franskmand i CHL-registreringen) røg til Arsenal for 52 millioner euro og som nævnt øverst, fik jeg næsten pengene igen på min unge franskmand. Samlet set: 374 millioner euro. Ind kom en brasiliansk målmand for 22 millioner og en portugisisk venstrekant ved navn Saturnino Romão for 62 millioner euro, hvilket må betragtes som røveri ved højlys dag.

36/37 var også året, hvor jeg endelig begyndte at bruge flere af mine talenter (Selvom jeg stadig udlejer en fandens masse). Artem Borovskyi har erobret pladsen i front, =https://prnt.sc/otuy5uZerbato banker gevaldigt på til en plads i midterforsvaret og Sechi har efterhånden fået slået hans 13 år ældre konkurrent af som Box-To-Box-spiller.

Det blev endnu et år med stor dominans. Ligue One blev vundet med et forspring på 16 point (99p) og en målscore på rekordhøj 84 mål (104-20). Den franske SuperCup blev vundet 1:0 over Monaco, Coupe de la Ligue BKT blev vundet 3:0 over Ajaccio, mens Coupe de France blev tabt 1:2 til Lyon efter forlænget spilletid. Lyon havde fem spillere på landsholdssamling. Jeg havde 32 (Og yderligere 12 spillere på udlån, som ikke var til rådighed).

4/5 er godkendt, taget omstændighederne i Coupe de France i betragtning. Nu sætter jeg igen jagten ind på 7/7 titler, og med 520 millioner euro at handle for, 5 talenter der kommer hjem for at kæmpe med om en startplads og kun tre spillere som har overskredet sidste salgsdato, så bør det simpelthen være i år, at det sker!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #185: 20 Aug 2019, 16:26 »

Jeg vandt de vigtige turneringer (Ved ikke lige hvor de sidste 3 er blevet af), men det blev "kun" til 4/7 titler, med Ligue One, 2x SuperCup og Champions League. Ja, jeg vil næsten gå så langt og sige, at det var de tre letteste turneringer, jeg tabte. Til gengæld er en interessant situation opstået.
En lønstigning på næsten €2 millioner, men vigtigst af alt en billet til England. Der er dog nogle issues som gør, at jeg ikke kaster mig blindt over tilbuddet. Først og fremmest; Jeg har ikke vundet de 7 titler i samme år i PSG. Og selv hvis jeg ikke mente, at jeg havde holdet til det, så har jeg pengene (€600 millioner + ca. 10 reserver/talenter som skal sælges i omegnen af €300 millioner). Så jeg kunne ret beset samle et dream team i PSG, og se om 3. gang er lykkens gang.
Arsenal er ikke hvad de har været. Faktisk er Europa Leauge triumfen sidste år, deres eneste titel i otte sæsoner, og efter de tabte dette års Champions League finale (til mig), så skal de ikke ud og spille europæisk i den kommende sæson qua en ottendeplads i Premier League. Truppen er til gengæld fin. Modsat mange andre hold, så har Arsenal ikke ophobet en masse ældre spillere, og de få der er, har faktisk kvalitet nok til den kommende sæson. Klubben har suberp faciliteter og derudover er der €100 millioner at handle for, og omkring €50 millioner i lønninger.

Så nu står den på store overvejelser. Naturligvis vil Arsenal sinke min jagt på Guardiola og de 1800 point jeg er efter på Hall of Fame, men til gengæld får jeg muligheden for at bygge noget stort op i London..
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #186: 26 Aug 2019, 11:24 »

16. juni 2039 - Mere end 20 år siden Oscar Lapointe startede sin karriere - er han endelig kommet til England. Han sagde farvel til PSG efter 7 år med 29 titler - De sidste fem i denne sæsoner, hvor den franske SuperCup, Ligue One, Klub VM, Champions League og Coupe de France blev vundet. Det efterlader Lapointe 1.400 point efter Guardiola, som han nu kommer til at kæmpe ansigt til ansigt med, eftersom spanieren befinder sig i Manchester City.

Svimlende 46 millioner euro blev der betalt, for at Lapointe kunne tage godt halvdelen af PSG-Staben med til England og Manchester United.

Manchester United er langt fra fordums styrke, og kun tre mesterskaber i perioden 20/21-22/23 er det blevet til. De seneste år har været meget magre, hvor andenpladsen fra 32/33 er det tætteste på Premier League man er kommet, efterfulgt af tre år uden Champions League - Hvilket holder heller ikke skal spille den kommende sæson.

Ser man lidt udenfor England, så har klubben tabt to Champions League finaler i henholdsvis 23 og 26 til PSG og Chelsea. Klubbens seneste trofæ ligger i 2035, da man vandt Europa League over Feyenoord, og dermed fik oprejsning fra et finalenederlag i 2027 til Leverkusen. Det er blevet til ni engelske Cup-sejre - 1 FA, 4 Carabao og 4 Community Shield. Seneste sejr ligger dog tilbage i 2032.

Truppen er langt fra den styrke jeg forlod i PSG, men det positive er selvfølgelig, at klubbens profiler har en fin alder endnu. Et af klubbens absolut største problemer er utrolig høje lønninger, og endnu højere transferpriser, som klubben betaler. Reinaldo er eksempelvis verdens næstdyreste fodboldspiller efter Neymar, med en pris på 209 millioner euro - Og det er ikke ligefrem fordi han er absolut verdensklasse.

Planen med United er at få arbejdet os op i Top 4 - Liverpool, Chelsea og City er lige nu markant bedre end os, Tottenham, Arsenal og West Ham. Kan jeg ligge omkring Top 4-5 stykker er jeg tilfreds. Derudover skal der flere briter på holdet. I øjeblikket er United god for 2 engelske landsholdsspillere, en walisisk og en enkel skotsk. Der skal vi være bedre repræsenteret. På sigt skal jeg selvfølgelig til tops igen og blive verdens største klub.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #187: 27 Aug 2019, 08:24 »

Fedt skifte til United. Og elsker at du skal til at gøre truppen engelsk igen. Der plejer at være store talenter på deres reserve hold, så kan være du kan finde nogle vilde talenter dernede! Ellers kommer der forhåbentlig nogen snart Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #188: 27 Aug 2019, 10:58 »

Fedt skifte til United. Og elsker at du skal til at gøre truppen engelsk igen. Der plejer at være store talenter på deres reserve hold, så kan være du kan finde nogle vilde talenter dernede! Ellers kommer der forhåbentlig nogen snart Smiley
Jeg har i den grad brug for et godt Youth Intake.. I hele U23 og U18 truppen er der én spiller, som hvis jeg giver ham meget kærlighed, kan blive til noget i fremtiden - På trods af klubben har de bedste faciliteter. Resten (Både på ungdomsholdene og førsteholdstruppen) er Smalling/Jones/Lingard typer, som er brugbare, men ikke kommer til at rykke holdet i den rigtige retning. Så alle de briter jeg gerne ville hente i dette transfervindue, blev istedet en ivorianer, en græker og to franskmænd. Så jeg kommer til at væbne mig med tålmodighed her i England Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #189: 28 Aug 2019, 16:00 »

Flot skifte - personligt er jeg lidt ærgerlig over at det blev netop United du endte i, da jeg egentlig havde bestemt mig for at det var den eneste engelske klub jeg ville til! Peace Jeg håber du kan få dem tilbage på sporet og være lige så succesfuld som du har været i PSG! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #190: 28 Aug 2019, 16:02 »

Det er efterhånden ved at være længe siden jeg sidst postede noget i denne tråd, men det er altså ikke fordi jeg ikke spiller på savet mere - tværtimod.

En sæson er gået, og jeg vil lige give en status.

Efter sidste sæsons positive takter, burde jeg være på vej mod større og bedre ting med Torino, men det var åbenbart ikke så nemt:


Læg lige mærke til at topscorer blev Cannavó fra nedrykkede Palermo!


Igen blev Vanja årets målmand, men det er vidst blot et udtryk for at vi var et af de hold der var flest chancer imod!..






Arposio vandt også en titel men igen, nok mest fordi han var en af de eneste i den gruppe af spillere:




Den hårde sæson havde dog ikke afskrækket et nyt job, så jeg er netop blevet landstræner for Italien - nu må vi se hvor hurtigt jeg kan køre dem i sænk!:


Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #191: 30 Aug 2019, 10:13 »

Av for en dukkert broen.. Det var godt nok også noget af en formkrise til sidst, med kun ét point i fem kampe. Men et godt resultat med Italien, må vel betyde, at bedre tider er på vej!

Jeg selv har nu opfyldt andet mål i mit save, idet den kinesiske ejer, Luo Dongdong, efter en fin debutsæson i United, har tilbudt mig at blive den bedst betalte manager i verden - Endda med en god margin til Thomas Tuchels (Atl. Madrid) €9.593.000 og Guardiolas (City) €9.197.000.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #192: 30 Aug 2019, 11:20 »

Ja det var ikke så godt, men håber den næste sæson bliver sæsonen hvor jeg kommer fri af bunden - Jeg har lavet et enkelt røverkøb, og talenterne er blevet lidt ældre, så jeg håber det går den rigtige vej fra nu af!

Fedt med din nye løn - hvad er der så efterhånden tilbage for dig..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #193: 30 Aug 2019, 12:47 »

Ja det var ikke så godt, men håber den næste sæson bliver sæsonen hvor jeg kommer fri af bunden - Jeg har lavet et enkelt røverkøb, og talenterne er blevet lidt ældre, så jeg håber det går den rigtige vej fra nu af!

Fedt med din nye løn - hvad er der så efterhånden tilbage for dig..? Smiley
Hall of Fame. Jeg mangler stadig 1450 point for at nå Guardiola. Men så har jeg også nået de tre mål jeg satte: CHL, Bedst betalte og nummer 1 i Hall of Fame Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #194: 06 Sep 2019, 12:09 »

Endnu en sæson er overstået, og endnu et recap på denne:

Vi tager de personlige titler først, som det efterhånden er normen:




Jeg er meget tilfreds med at mit store indkøb fra Troyes er faldet til i klubben og nu har vundet fansenes hjerter! Han er ligeledes blevet en af lederne på holdet.


Dette skyldes nok også en af hans bedste sæsoner nogensinde:


Ligeledes har vi et par spillere på årets hold:


Vanja er nu kun nummer to på målmandslisten, Andre nummer 1 i forsvaret, samt Alessandro nummer tre (begge er vores backs), og Farid nummer to som angriber:


Andrea blev årets spiller i Serie A, efter en stærk sæson - hvorfor han jo selvsagt også kom på årets hold


Og Farid blev topscorer, hvilket er årsagen til hans plads på årets hold


Nu har jeg skrevet så meget om min franske forelskelse - der kommer lige lidt om ham her:




Så er ungdomsholdet ved at være på plads og klar til at konkurrere med de store, og det har de bevist ved at vinde U20-ligaen!


Vores egen sæson er gået som forventet, omend vi lå i lang tid med højere oppe, og var altså til slut kun fire point (dårligere målscore end Chievo) fra en plads i Europa. Derudover vil jeg lige påpege at vi kun var to point efter Juventus, som først hentede os i de sidste tre runder!




Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010