home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81311 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #105: 15 Jun 2019, 11:45 »

Jeg kan desværre ikke tiltrække så meget andet end kinesere i den næstbedste række, så jeg er på jagt på alle ungdomslandshold i landet, for at finde talent, og det er lykkedes en lille smule. Det bliver så spændende om det er nok! Opstemt Jeg må også hellere holde lidt igen med økonomien, så jeg ikke ligger klubben i ruiner! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #106: 15 Jun 2019, 12:06 »

Jeg kan desværre ikke tiltrække så meget andet end kinesere i den næstbedste række, så jeg er på jagt på alle ungdomslandshold i landet, for at finde talent, og det er lykkedes en lille smule. Det bliver så spændende om det er nok! Opstemt Jeg må også hellere holde lidt igen med økonomien, så jeg ikke ligger klubben i ruiner! Wink
Hmm.. Lyder mærkeligt. Da jeg startede i Kina, var Dalian den eneste klub der ikke kunne få udenlandske spillere til. Resten kunne sagtens få især brasilianere til. Kvaliteten af udenlandske spillere i Kina er dog også faldet gevaldigt i mit save, så det er måske fordi du er kommet et par år ud i fremtiden. Men held og lykke! Jeg regner med dig!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #107: 15 Jun 2019, 12:27 »

Måske er et fordi jeg baserer mine transfers på hvad mine talentspejdere kan se, og hvis ikke de kommer så meget ud, så sker der jo ikke så meget.. Wink

Jeg håber dette er vejen frem! Opstemt De har ihvertfald penge og villighed til at betale kurser! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #108: 16 Jun 2019, 20:37 »

27 dage mellem 2 jobs..

Jeg vil sige et kæmpe tak til Kolding BK, men bliver nødt til at sige stop nu. Efter 22 kampe og en sidste plads, synes jeg både for klubben og min skyld, at det var tid til at sige stop. Jeg mistede motivation og havde i længere tid søgt jobs, men uden held. Nogle gange fordi klubberne ikke kunne få mig fri. Sammen med det og en sidste plads i ligaen, kunne jeg ikke se det vende til noget positivt. Jeg ønskede også klubben blev oppe, da jeg stadig har klubfølelser for dem. Så efter 979 dage og 96 kampe for Kolding BK sagde jeg tak for denne gang, og held og lykke resten af sæsonen. Jeg vil krydse fingre, og følge med i deres kamp om overlevelse.

Nu som arbejdsløs vidste jeg ikke helt hvad planen var.. Jeg nåede at sove længe som arbejdesløs i en nat, før jeg blev kaldt til jobsamtale. Hobro IK som ligger nummer 5 i NordicBet Ligaen, og som jeg havde tabt til begge gange denne her sæson manglede en ny manager. Samtalen gik godt og det viste sig 27 dage efter min opsigelse, at jeg nu var ny Hobro IK manager. Et skifte i samme liga, men et skridt op i forhold til alt omkring og i klubben. Nu skal mit mål være at rykke op i Superligaen med Hobro!

I min nye kontrakt er jeg gået fra 27.000kr om året til 310.000kr om året nu  Cool

FUN FACT: På min første arbejdsdag skal jeg spille mod Kolding BK  funny
« Seneste Redigering: 16 Jun 2019, 20:39 af NHL19 » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #109: 17 Jun 2019, 16:20 »

Så sluttede min sæson for Fiorentina i sæson 24/25, med en fyreseddel d.16/3

Min statistik for Fiorentina i de 366 dage jeg fik i spidsen.



Min samlet oversigt for hele min karriere



D.29/4 kom næste job i hus, denne gang i Holland ved FC Gronningen.

De har en kamp tilbage af sæsonen og bliver nr. 11. Så den står på en sommerferie hvor der skal findes ud af hvad der skal ske med holdet.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2019, 17:50 af Fynbo » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #110: 18 Jun 2019, 09:31 »

Ærgerligt med Fiorentina - håber du har mere held i Holland! Smiley Hvorfor blev du fyret - dårlige resultater, dårlig placering, pga. truppen eller hvad..?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #111: 18 Jun 2019, 12:08 »

Spændende NHL.. Der er ikke langt op til oprykningspladserne og skulle det misse i år, må du være blandt favoritterne næste år. Smiley

Bittert med en fyring, Fynbo.. Fiorentina må stille store krav - I mit save rodder de rundt i Serie B. Forhåbentligt går det bedre i Gronningen Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #112: 18 Jun 2019, 14:42 »

Ærgerligt med Fiorentina - håber du har mere held i Holland! Smiley Hvorfor blev du fyret - dårlige resultater, dårlig placering, pga. truppen eller hvad..?

Det var dårlige resultater, og så kunne jeg ikke opnå bestyrelsens forventninger om en plads til Europa.

Bittert med en fyring, Fynbo.. Fiorentina må stille store krav - I mit save rodder de rundt i Serie B. Forhåbentligt går det bedre i Gronningen Smiley

Det håber jeg også, selvom de også har en forvent om en plads der giver adgang til Europa.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #113: 18 Jun 2019, 14:48 »

NHL: Held og lykke med Hobro, jeg var også utrolig glad for mit skifte fra et økonomisk dårligt hold jeg havde spillet op i 1 div. til et "top" hold i 1 div. Derfra gik det stærkt for mig!

Fynbo: Det var sgu synd, det er ellers en af de klubber jeg altid har kunne lide. Spændende i Holland, måske du kan være heldig og fiske et par gode, unge spillere fra de andre klubber Opstemt

Gilly: Tillykke med jobbet i PSG, jeg havde faktisk søgt det i mit Lille save efter mit sæson.. Men mere om det, når jeg kommer hjem fra Italien!
Logged


NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #114: 19 Jun 2019, 14:22 »

NU SKAL JEG I SUPERLIGAEN!!
En klassisk clickbait, hvis man tror jeg rykkede op.. Det skete desværre ikke, da luften gik lidt ud af ballonen efter mine 4 første kampe. Jeg startede ellers ud med at vinde de 4 første kampe for klubben, og dermed var der mulighed for oprykning. Tempoet kunne dog ikke holdes, og i de sidste 6 kampe blev det kun til 1-3-2, og dermed blev det til en 4. plads.

Nu ser jeg kun fremad, og føler jeg skal vise mine evner for alvor nu. Jeg vil i Superligaen med Hobro! Det er høje men også realistiske forventninger. Jeg har sagt det samme til bestyrelsen, så tvivler ikke på det hedder oprykning eller fyring. Vi er også spået en 3. plads. For første gang havde jeg også lidt penge at lege med, og derfor blev der hentet 10 spillere ind, hvor 2 af dem er sportsdirektøren der hentede til fremtiden. Ud var Putros utilfreds efter Hobro rykkede ned, Buur en ung regen der ville videre i karrieren og sidst havde stjernespilleren Mistrati allerede havde en aftale med Lyngby.

Så er det tid til at forløse min drøm!!  Opstemt

Kolding BK rykkede desværre ned, og meget sjovt rykkede storebror Kolding IF op i NordicBet Ligaen
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #115: 19 Jun 2019, 20:46 »

Jeg har også valgt at forsøge mig med et journeyman save! Fik rimelig hurtigt et job som Marroko's u23 landstræner. I december landede jeg endelig et klubjob hos Wexford i den anden bedste irske række!
Logged

Traditionsklub siden 1924

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #116: 22 Jun 2019, 13:11 »

SU SU SUPERLIGA
Så skete det!!!

Jeg er nu i Superligaen og er manager i verdens 11. bedste liga. Der er stadig lang vej til millionerne og CL, men det er et godt skridt på vejen. Vejen til Superligaen var langt fra nem..

Efteråret var en meget svær periode. Vi formåede kun at vinde 2 kampe i træk 2 gange, derimod tabte vi aldrig 2 kampe i streg, men vores spil var meget ustabilt. Derfor hoppede mit hjerte lige så ustabilt som resultaterne, og udsigten til oprykning så svær ud. Vi kom igennem efteråret 9-4-6 og var på en 6. plads, da vi gik på vinterferie.

Foråret fik en helt anden sang, og min hjerterytme blev lidt mere normal. Det var dog utrolig tæt, og med vores svære slutprogram var kampen om oprykning utrolig tæt. Oprykingen var først hjemme efter sidste kamp, hvor vi under kampen er bagud på ude for oprykning, men vi fik den hjem til sidst. Vi endte med en 2. plads, og i foråret var vi 8-4-2.
Et tydeligt billede på ustabiliteten og tætheden kan ses på vores positionsgraf.

Omkring min kontrakt situation, skrev jeg under på en 2 årig kontrakt som er 540.000kr om året værd. En lønstigning på lidt over 50%. Længden på 2 år var kravet fra klubben, men om jeg er der begge år må tiden vise. Mit mål er klart at overleve og være i klubben mindst 1 år.

Optakten til næste sæson er slut nu, og vi skal til at spille første kamp mod AGF. Medierne spår os igen en meget svær sæson, og næsten er en sikker nedrykker. Klubbens økonomi har stor fokus for mig, da klubben er konstant i minus, og når der er minus kan jeg ikke få en licens. Derfor gik jeg på transfermarkedet efter frie transfer, og hvis nogle klubber kom med et godt tilbud, så ville jeg slå til. Så 4 spillere kom ind og 1 røg ud, og dermed kom der nogle gode penge i hus.

Nu går projekt overlevelse 2.0 igang!

Siger ikke denne her sang var på I bagrunden da jeg rykkede op, men sangen er da god  Cool
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #117: 25 Jun 2019, 08:58 »

Så blev det til endnu en fyring (slut september 2022)... Godt jeg fik dem til at betale næste kursus inden! Opstemt


Det blev til en 12' plads ved fyringen, og målet var 8', så fair nok at det ikke gik længere. Nu vil jeg søge mod Europa igen - med mine forbedrede evner qua mit igangværende kontinental B-kursus må der være nogen der er dumme nok til at ansætte mig!


Jeg er lidt ærgerlig over fyringen, da klubben havde en god økonomi og som det (lidt grynet) kan ses herunder, var villige til at opgradere faciliteterne.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #118: 26 Jun 2019, 14:19 »

Så er der nyt fra mig igen - nu med mit sjette trænerjob på fire år (har skrevet under per den 26. januar 2023). Til gengæld er jeg rigtig godt tilfreds med dette skifte:


Det betyder lige endnu en tur rundt om jorden, og jeg er nu tilbage i Europa og i den næstbedste række i Frankrig!






Med plads til godt 20.000 tilskuere er der god grund til optimisme omkring økonomi, hvis bare vi kan komme af med dyre kontrakter og måske forhåbentligt en snarlig oprykning. Det skal dog siges at der på nuværende tidspunkt bliver brugt 4 mio. kr. på lønninger om måneden, og jeg har knap 1,8 mio. kr. i budgettet, så der er lidt at arbejde med...


Jeg har forpligtet mig til et par ting i forbindelse med kontrakten, men den bedre løn gør at jeg kan leve med det.


Og så lige en af hovedårsagerne til at dette job bliver fedt - faciliteterne er i orden, og jeg kan forvente gode talenter fra start af, hvilket der også allerede er i truppen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #119: 26 Jun 2019, 14:52 »

Fedt nyt job Smiley

Dejligt at læse om nogens spil Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010