home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 81276 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Journeyman
« : 16 Maj 2019, 10:58 »

Vi har tidligere haft Journeyman's-tråde og specielt nu, hvor vi i år ikke fik nogen Journey for the Money-challenge, så må vi selv dele erfaringerne. Det har tidligere været svært populært, så hvorfor skulle det ikke også være det i år? - Personligt har jeg i hvert fald oplevet markant mere succes i årets udgave, end jeg har gjort i de tidligere versioner.

Jeg vil gerne ligge ud. Som sædvanligt stod den på "Random Generated" navn og nationalitet, og jeg endte som Oscar Lapointe, født på Saint Martin (Caribien) men også med etiopiske rødder - Selvfølgelig uden erfaring i fodboldverden og uden en eneste licens ved hånden. Jeg valgte at spille med alle de europæiske ligaer foruden den amerikanske og kinesiske, hvis det skulle blive aktuelt at rejse langt hjemmefra.

Første job kom i hus relativt tidligt, da kinesiske Dalian Transcendence FC gav en fyrstelig løn til en amatør som Lapointe. Der var dog også en årsag hertil. Klubben lå, med afstand, sidst i den næstbedste kinesiske række med bare én sejr i 14 kampe og udelukkende med ungdomsspillere på kontrakt (Jeg erfarede senere, at klubben var gået konkurs i virkeligheden). Lapointe leverede en heltemodig indsats og hentede ét point i hans 12 kampe i spidsen for Dalian og en fyring, da overlevelse ikke længere var muligt. Det blev til en historisk dårlig målscore på 4-29, men der kom en licens i bagagen og en overraskende god løn taget hans første job i betragtning.

Halvanden måned uden job og Lapointe befandt sig nu i Vänersborgs IF. En klub som i den netop overstået 2018-sæson var endt ét point over nedrykningsplayoff, men som vigtigst af alt var semi-professionel. En lang mørk vinterpause skulle overståes inden sæsonen begyndte 17/4-2019 og efter en nervøs start i den fjerde bedste svenske række, ramte Lapointe en 18-kamps periode uden nederlag. Klubben sjuskede til sidst og gjorde det unødvendigt spændende, men formåede at overleve på førstepladsen og tage den (så vidt jeg husker) eneste oprykningsplads til den tredje bedste svenske række. Her nåede Lapointe lige at få forventningerne meget højt op, da han slog oprykningsfavoritte n Norrby IF i første runde, men kom sidenhen ned på jorden igen. Vänersborgs spillede utrolig meget uafgjort og halvvejs igennem sæsonen, havde holdet en score på 5-7-3 og lå på en 7. plads. På daværende tidspunkt var Lapointe begyndt at drømme om større klubber, og han kiggede mod Superettan. Östers og Halmstad lå begge og kæmpede i nedrykningsplayoff og de lignede det perfekte match for Lapointe, men stik mod forventningerne afviste de ham. Det gjorde Västerås SK til gengæld ikke, efter de havde sendt deres manager til den bedste række, og således sprang Lapointe fra en midterplacering i Division 1 Norra, til en andenplads i Superettan.

13/7-2020 var Lapointe så igen fuldtidsprofessione l og det med gode muligheder for at spille Allsvenskan ved årsskiftet. Västerås og Lapointe var også en fremragende match, og med 6-0, 5-0 og 5-1 sejre fløj holdet op på førstepladsen og tog den ene af tog direkte biletter til Allsvenskan. Her blev der brugt svimlende 105.000,- euro over vinteren og spillere som Martin Ellingsen, Pa Konate, Martin Søndergaard og Thomas Hagelskjær blev hentet til klubben. Västerås startede hæderligt, ført an af topscorer Douglas Karlberg, men strøg så ganske stille og roligt ned gennem tabellen. Når det brændte allermest på leverede spillerne en enkel stor kamp, som 4-1 over Helsingborg, 3-0 og GIF Sundsvall og 3-2 over Örgryte. Men da Lapointe og co. tabte sommerens sidste kamp og gik på landsholdspause, var det for første gang på 14. pladsen - En plads som gav en nedrykningsplayoff kamp. Lapointe forlod dog en synkende skude i landsholdspausen, da han den 7. september 2021 efter knap 14 måneder i Västerås tog videre. Det lykkedes siden hen hans erstatning, Johan Åhnborg, at holde klubben i Allsvenskan, hvor de stadig er idag - Endda uden at have været i nedrykningsplayoff, selvom han to sæsoner i streg, kun blev reddet med marginalt bedre målscorer.

Efteråret 2021 tog Lapointe et stort skridt op ad karriereranglisten, da han blev ansat i Malmö FF. Sandt og sige rykkede han kun 8 point længere op i tabellen, til et hold som året forinden var sluttet på 6. pladsen - Den dårligste placering i Malmö i 11 år. Den statistik gjorde Lapointe kunsten efter, da han fejlede totalt i hans totalt i første otte kampe i klubben, med kun 13 point og en slutplacering som nummer 8; Det dårligste resultat siden 2007 i klubben. Noget skulle ændres hen over vinteren og det blev Lapointes elskede 4-4-2. Malmö gjorde klar til at spille 3-5-2. Klubben solgte for 15,5 millioner euro den vinter - primært opvejet af et svensk wonderkid, Jakob Andersen som bestyrelsen solgte til Leipzig. Der blev dog hentet for 6,75 millioner euro den anden vej i takt med at klubben gjorde klar til systemskifte. Sæsonen startede med 0-0 i den svenske pokalturnering gruppe 7 med Lapointes forhenværende klub Västerås, men siden hen gik klubben en stime på 14-4-0 heriblandt en Pokalfinale sejr over Nörrköbing, som betød det første europæiske gruppespil til Lapointe. I Allsvenskan sluttede Malmö og Lapointe bare ét point fra klubbens tidligere pointrekord med 66 point for 30 kampe og med rækkens bedste forsvar og angreb.
I løbet af sommeren blev det for alvor sjovt, da Lapointe prøvede kræfter med Europa League. ND Gorica blev slået ud i anden runde med 3-0 samlet, og KuPS led samme skæbne i tredje runde med 2-0 samlet. Anderlecht ventede i fjerde og sidste runde, men den belgiske gigant var ikke hvad den havde været og er kun tredje-fjerde bedst i Belgien og Malmö sejrede med 3-2 over to kampe og Lapointe gjorde klar til sit første europæiske gruppespil. Zagreb, Slavia Prag og HJK udgjorde modstanden i Gruppe D. Gruppe bar præg af en underlig fordeling af kampene (Pga. VM i Qatar), men ikke desto mindre havde Malmö to chancer for videre deltagelse i gruppens sidste to kampe mod HJK. På udebane tabte Lapointe dog 2-0 og kniven var for struben på hjemmebane to uger senere. Malmö kom planmæssigt foran 3-0, men var ved at smide det til sidst med 2 sene indkasseringer, men 3-2 sejren var nok til at gå videre til Knock-out fasen. Her ventede Marsielle over én kamp i Frankrig, hvor Malmö måtte se sig slået af et selvmål. Lapointe var egentlig fint tilfreds med tilstedeværelsen i Malmö, men 23/3 2023 kom et flot tilbud fra Feyenoord, og så var Lapointe ellers fortid i Sverige.

Lapointe kunne dog ikke skjule sin skuffelse i Holland. Han var blevet lovet mange midler til at genopbygge truppen, men råderummet var lavere end i Sverige, selvom budgetterne var højere. Lapointe overtog Feyenoord på 3. pladsen, men 10 point i 6 kampe (fire uafgjorte) betød at PSV snuppede 3. pladsen fra Feyenoord, og Lapointe igen måtte ud i en kvalifikation til Europa League.
Inden Lapointe nåede så langt, gik han dog transferamok. Han solgte for €87.000.000 (650 millioner danske kroner) og købte for beskedne €27.000.000 (200 millioner danske kroner). Af kendte ansigter var der Thilo Kehrer fra Southampton (Tidligere PSG), Arijanet Muric fra Manchester City og det tidligere stortalent Ante Coric i Genoa. Også en velkendt ansigt fra Malmö kom med til Feyenoord, da Peter Bengtsson tog til Holland. En ny opstilling for Lapointe (4-2-3-1) var en stor succes i Holland, hvor Feyenoord gik til tops med 77 point (4 foran Ajax) og vandt det hollandske mesterskab, inden vi tabte Pokalfinalen i straffesparkskonkur rence til AZ. Dermed var der også Champions League på menuen for Lapointe - for første gang idet han forlod Malmö inden kvalifikationen begyndte. Inden da, skulle Europa League anno 23/24 lige spilles. Inter Turku røg ud på røv og albuer i tredje kvalrunde med 6-0 og i en halvtæt affære med Motherwell spillede Feyenoord sig i Gruppespillet med samlet 4-3. CS Craiova, Hoffenheim og Athletic var modstanderne og det lå i kortene, at Hoffenheim tog førstepladsen og jeg kunne kæmpe med spanierne om andenpladsen. Men med 15 point fejede jeg al modstand til side og strøg til tops. Herefter blev det for alvor sjovt. CD National røg ud med 6-3 og Young Boys med 4-2. Juventus lignede endestationen i kvartfinalen efter 0-2 i Italien, men De Kuip gik amok, da Lapointe sendte den italienske mastodont ud med 3-0 hjemme. Til gengæld var Chelsea en for stor modstander i semifinalen og Feyenoord tabte 2-5 samlet.
2024/2025-sæsonen er netop overstået og Lapointe startede med at sætte transferrekord, da han hentede Maguila for €23.500.000 i Internacional. Lapointe sad egentlig med følelsen af, at han havde skuffet, men Maguila lavede rent faktisk 22 mål i 28 kampe fra start og satte et par rekorder, så det var ikke så ringe igen. Ringe var det til gengæld i Champions League debuten for Lapointe. Han tabte i Rusland med 1-2 til Spartak Moskva, inden han dog overaskende vandt hjemme over Atletico Madrid. Herefter blev det til to nederlag til Milan og nederlag til spanierne, inden tredjepladsen skulle afgøres mod russerne på hjemmebane. Tvunget til at vinde skuffede Lapointe og spillede kun 2-2, og måtte forlade Europa. Generelt set var det en sløset sæson, og kun fordi Feyenoord hentede 41 ud af 48 mulige i 2025, så strøg Rotterdam-klubben igen til tops i Eredivisie. Det lyder voldsomt, når klubben vandt med 13 point til PSV på andenpladsen, men PSV hentede også kun 6 point i de sidste 5 kampe, hvilket gjorde det noget lettere til sidst.
Lapointe har i sin tid i Feyenoord forlænget kontrakten en enkel gang, og med hans €1.508.000 om året, er han lige nu den 44. bedst betalte manager i verden. Klubben har flere gange tilbud forlængelse af hans kontrakt, som står til at udløbe sommeren 2026, men ham og Feyenoord kan ikke blive enige. Lapointe vil have €2.000.000 og komme i Top 25, men klubben tilbyder mindre og mindre ved hver forhandling. De startede med 1,82 og er sidenhen faldt til 1,76 og 1,74. Såfremt han ikke kan få det, som han vil have det, har Lapointe sat West Ham på radaren, da klubben denne sommer er blevet overtaget af en australsk Tycoon, hvilket tiltaler etiopieren.

Den lange smøre rundes af, ved lige at vende truppens nuværende udseende. Truppen tæller flere kendte navne som Arijanet Muric, Mile Svilar, Thilo Kehrer, Hidde ter Avest og Salih Özcan. Og selvom at Maguila ser ud til at forlade holdet til Chelsea for omegnen af €40.000.000, så står de næste talenter bare klar og venter på deres chancer. Marko Frelih, Mario Palacios og Jason Martina som de mest åbenlyse, men talenter vælter frem hele tiden. PSG er på besøg i ungdomsafdelingen hvert transfervindue, og det handler om at få lavet lange aftaler de få måneder spillerne ikke er utilfredse over, at Lapointe afviser bud fra Frankrig. Men nu må vi se, hvor længe Lapointes eventyr i Holland varer ved.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #1: 16 Maj 2019, 11:13 »

Man blev næsten forpustet af at læse hele denne lange smøre! Opstemt

Spændende hvordan det skal gå dig - hvad er håbet for dit vedkommende? Ny kontrakt eller ny klub..? Det er vel næsten svært at drive det til ret meget mere med Feyenoord inden for overskuelig fremtid? Jeg er med på at du var tæt på at vinde EL, men alligevel. Det handler vel om at komme op i hierarkiet hurtigst muligt, forestiller jeg mig? Smiley

Men bliv endelig ved med at dele - jeg læser meget gerne med - journeyman er ALTID de fedeste saves i min optik! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #2: 16 Maj 2019, 11:42 »

Man blev næsten forpustet af at læse hele denne lange smøre! Opstemt

Spændende hvordan det skal gå dig - hvad er håbet for dit vedkommende? Ny kontrakt eller ny klub..? Det er vel næsten svært at drive det til ret meget mere med Feyenoord inden for overskuelig fremtid? Jeg er med på at du var tæt på at vinde EL, men alligevel. Det handler vel om at komme op i hierarkiet hurtigst muligt, forestiller jeg mig? Smiley

Men bliv endelig ved med at dele - jeg læser meget gerne med - journeyman er ALTID de fedeste saves i min optik! Opstemt
I første omgang er målet Champions League, sidenhen at blive den bedst betalte og så komme så langt op på Hall of Fame som muligt. Mine 479 point er langt fra Guardiolas 5417, men Top 20 er trods alt rimelig afstand (Jock Stein med 1969). Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan det skal ske. Når Maguila bliver solgt og jeg får mine CHL-Gruppespilspenge, så er jeg god for næste en milliard her i Feyenoord, uden et egentligt behov for at forstærke truppen yderligere, andet end måske et par reserver til venstreback og defensiv midtbane. Jeg har kommende verdensstjerner på 3-4 af positionerne i start 11'eren og endnu flere på U-holdene. Men jeg vinder ikke CHL i Feyenoord, for jeg vil ikke ødelægge de klubber jeg er i. Men det er meget få hold i Europa, der kan prale af de samme tal, som jeg har i Feyenoord.

Samtidig så kigger jeg også lidt mod de lande, jeg ikke spiller så ofte med i FM/aldrig har prøvet. Jeg vil egentlig helst til en klub i Spanien/Frankrig (Portugal som et frækt bud, da Porto rent faktisk vandt CHL i 21/22). Tyskland er anden prioritet og så England/Italien som tredje prioritet, da jeg kender de to lande så godt. Ellers kigger jeg efter hold som West Ham, som bliver overtaget af en rigmand, for jeg har heller aldrig prøvet at være i en topklub med en rigmand der pumper penge i klubben hver sæson. Men kan jeg få €2.000.000, så bliver jeg i Feyenoord og håber på en Europa League triumf (Sevilla gjorde det i 20/21, så kan jeg også). Hvis de bliver ved med at være nærig, så lader jeg nok kontrakten udløbe, og kigger efter en spansk/fransk midterklub Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #3: 16 Maj 2019, 13:22 »

I første omgang er målet Champions League, sidenhen at blive den bedst betalte og så komme så langt op på Hall of Fame som muligt. Mine 479 point er langt fra Guardiolas 5417, men Top 20 er trods alt rimelig afstand (Jock Stein med 1969). Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan det skal ske. Når Maguila bliver solgt og jeg får mine CHL-Gruppespilspenge, så er jeg god for næste en milliard her i Feyenoord, uden et egentligt behov for at forstærke truppen yderligere, andet end måske et par reserver til venstreback og defensiv midtbane. Jeg har kommende verdensstjerner på 3-4 af positionerne i start 11'eren og endnu flere på U-holdene. Men jeg vinder ikke CHL i Feyenoord, for jeg vil ikke ødelægge de klubber jeg er i. Men det er meget få hold i Europa, der kan prale af de samme tal, som jeg har i Feyenoord. Du spiller ofte/altid realistisk, så vidt jeg har forstået, så det var jeg slet ikke i tvivl om. Smiley

Samtidig så kigger jeg også lidt mod de lande, jeg ikke spiller så ofte med i FM/aldrig har prøvet. Jeg vil egentlig helst til en klub i Spanien/Frankrig (Portugal som et frækt bud, da Porto rent faktisk vandt CHL i 21/22). Tyskland er anden prioritet og så England/Italien som tredje prioritet, da jeg kender de to lande så godt. Ellers kigger jeg efter hold som West Ham, som bliver overtaget af en rigmand, for jeg har heller aldrig prøvet at være i en topklub med en rigmand der pumper penge i klubben hver sæson. Men kan jeg få €2.000.000, så bliver jeg i Feyenoord og håber på en Europa League triumf (Sevilla gjorde det i 20/21, så kan jeg også). Hvis de bliver ved med at være nærig, så lader jeg nok kontrakten udløbe, og kigger efter en spansk/fransk midterklub Smiley Der er heldigvis masser af store klubber i de lande du peger på, som har mulighed for at vinde Champions League - også i virkeligheden. Men fedt med et ultimatum i Feyenoord - det kunne jo også sagtens foregå i virkeligheden - og så tænker jeg da du er et varmt emne de fleste steder efter et par sæsoner i det hollandske med god succes. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #4: 17 Maj 2019, 17:06 »

Der er heldigvis masser af store klubber i de lande du peger på, som har mulighed for at vinde Champions League - også i virkeligheden. Men fedt med et ultimatum i Feyenoord - det kunne jo også sagtens foregå i virkeligheden - og så tænker jeg da du er et varmt emne de fleste steder efter et par sæsoner i det hollandske med god succes.
29. september 2025 rettede Feyenoord ind og stak mig en løn på €2.050.000 indtil sommeren 2029. Jeg er nu den 24. bedst betalte manager i verden, hvilket dog er lidt overskygget af, at de spillere der skulle tage overfor Maguila og co. ikke har slået helt til. Og vi har ellers en dejlig tilforladelig CHL-Gruppe med Real, Marsielle og Benfica. Så den står på hollandsk fodbold et par sæsoner endnu Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #5: 20 Maj 2019, 17:43 »

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #6: 21 Maj 2019, 10:32 »


Tillykke med pokalen! Så er der vel kun en ting tilbage at vinde for dig i Holland??

Men godt nok ringe udebanestatistik! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #7: 21 Maj 2019, 10:57 »

Tillykke med pokalen! Så er der vel kun en ting tilbage at vinde for dig i Holland??

Men godt nok ringe udebanestatistik! Opstemt
Det er faktisk et tilbagevendende problem alle mine år i Feyenoord. Min internationale statistik lyder på: 16-1-2 på hjemmebane og 5-2-12 på udebane over 3 år. Det er ikke helt godt..

Leicester og Lille ville have mig til samtale, men jeg var for dyr at købe fri, mens West Ham - lidt overraskende - valgte mig fra til fordel for en Brighton-manager. Så jeg tror min relativt lange kontrakt holder nogle klubber tilbage. Så det bliver nok 1-3 jævne år i Feyenoord, hvor jeg skal kæmpe med PSV om titlen og forsøge at komme videre fra CHL - Vinde den kommer dog aldrig til at ske. Men jeg kommer i hvert fald ikke til at forlænge kontrakten i Holland, det er helt sikkert!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #8: 21 Maj 2019, 12:39 »

Det er faktisk et tilbagevendende problem alle mine år i Feyenoord. Min internationale statistik lyder på: 16-1-2 på hjemmebane og 5-2-12 på udebane over 3 år. Det er ikke helt godt..

Leicester og Lille ville have mig til samtale, men jeg var for dyr at købe fri, mens West Ham - lidt overraskende - valgte mig fra til fordel for en Brighton-manager. Så jeg tror min relativt lange kontrakt holder nogle klubber tilbage. Så det bliver nok 1-3 jævne år i Feyenoord, hvor jeg skal kæmpe med PSV om titlen og forsøge at komme videre fra CHL - Vinde den kommer dog aldrig til at ske. Men jeg kommer i hvert fald ikke til at forlænge kontrakten i Holland, det er helt sikkert!

Det lyder til du har en lidt "naiv" tilgang til udebanekampene måske..

Med en Europa League titel i kufferten, og et par gode år i Holland, må der alt andet end lige også være større adresser der kalder på dig om et år eller to! Jeg ved godt du var hooked på en rigmand i West Ham, men al ære og respekt for den klub, så kan det gøres bedre - selvom det selvfølgelig også er en udfordring i sig selv. Men du skal jo være den højest betalte manager i FM, og det tænker jeg ikke West Ham kan honorere.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #9: 21 Maj 2019, 15:50 »

Det lyder til du har en lidt "naiv" tilgang til udebanekampene måske..

Med en Europa League titel i kufferten, og et par gode år i Holland, må der alt andet end lige også være større adresser der kalder på dig om et år eller to! Jeg ved godt du var hooked på en rigmand i West Ham, men al ære og respekt for den klub, så kan det gøres bedre - selvom det selvfølgelig også er en udfordring i sig selv. Men du skal jo være den højest betalte manager i FM, og det tænker jeg ikke West Ham kan honorere.. Smiley
Tilgangen er den samme.. Det er nok det der er problemet Grin Grin

West Ham gav faktisk ham gutten 3,7 millioner, så det er faktisk en pæn stigning. Desuden ville hverken Real Madrid, Monaco eller City have mig inden EL-triumfen, mens Arsenal heller ikke ville have mig efter. Så jeg tror faktisk, at Top 10 i England og Top 5-6 stykker i de andre store ligaer, er det jeg må sigte efter, desværre.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #10: 22 Maj 2019, 01:15 »

Jeg startede med alle ligaer og divisoner i Europa+4-5 andre lande, ingen erfaring, stammer fra Australien/Cook ø'erne. Søger alle jobs...... Og så tilbyder Avartar fra 2. divison i Danmark et job, har jeg godt nok aldrig prøvet før. Nogen andre??
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #11: 22 Maj 2019, 09:37 »

Tilgangen er den samme.. Det er nok det der er problemet Grin Grin Ja lige min pointe (som nok ikke var tydelig nok!) Opstemt

West Ham gav faktisk ham gutten 3,7 millioner, så det er faktisk en pæn stigning. Desuden ville hverken Real Madrid, Monaco eller City have mig inden EL-triumfen, mens Arsenal heller ikke ville have mig efter. Så jeg tror faktisk, at Top 10 i England og Top 5-6 stykker i de andre store ligaer, er det jeg må sigte efter, desværre. Mon ikke det har noget med din nuværende kontrakt at gøre også.. Men fair nok at du ikke er i spil til de helt store klubber (det sker jo heller ikke IRL), men Leicester og Lille....? Opstemt West Ham - okay, men tænker stadig du kan gøre det bedre.. Wink Valencia, Sevilla, AC milan, og den størrelse klubber, bør være klar til at tage en manager af din kaliber (går ud fra du efterhånden har fået taget alle kurserne). Smiley

Jeg startede med alle ligaer og divisoner i Europa+4-5 andre lande, ingen erfaring, stammer fra Australien/Cook ø'erne. Søger alle jobs...... Og så tilbyder Avartar fra 2. divison i Danmark et job, har jeg godt nok aldrig prøvet før. Nogen andre?? Okay, det virker lidt besynderligt.... Ikke herfra i hvert fald! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #12: 22 Maj 2019, 15:04 »

Har aldrig prøvet og blevet tilbudt noget i Danmark før i et Journeyman save, men nu tog jeg i mod det og kæmper med om oprykning. Det føles dog lidt som snyd, at få et "så godt" hold/liga til at starte med..
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #13: 22 Maj 2019, 17:15 »

Mon ikke det har noget med din nuværende kontrakt at gøre også.. Men fair nok at du ikke er i spil til de helt store klubber (det sker jo heller ikke IRL), men Leicester og Lille....? Opstemt West Ham - okay, men tænker stadig du kan gøre det bedre..  Valencia, Sevilla, AC milan, og den størrelse klubber, bør være klar til at tage en manager af din kaliber (går ud fra du efterhånden har fået taget alle kurserne).
Ja, jeg formoder det er den høje købspris der holder klubberne tilbage. Men jeg leder i hvert fald videre efter nye jobs, mens jeg kæmper videre i Feyenoord og forhåbentlig finder en løsning på udebaneproblemerne. Lagde sæsonen ud med at vinde 6-1 hjemme, tabe 4-0 ude og så vinde igen 9-1.. Så det er jo dejlig ujævnt Smiley

Jeg startede med alle ligaer og divisoner i Europa+4-5 andre lande, ingen erfaring, stammer fra Australien/Cook ø'erne. Søger alle jobs...... Og så tilbyder Avartar fra 2. divison i Danmark et job, har jeg godt nok aldrig prøvet før. Nogen andre??
Jeg har altid oplevet at Avarta kommer med jobtilbud, hvis man starter uden licens i denne udgave.. Selvom den danske liga stadig er godt sted at starte, så er man trods alt stadig amatør, så vidt jeg lige husker. Men ja, du kunne nok godt finde værre steder at starte Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #14: 23 Maj 2019, 18:38 »

Min trænerprofil


Udemærket første sæson hos Avarta, nød godt af muligheden for at kunne hente en masse amatører på gratis kontrakter.




Bliver en spændende sæson i 1 division, især med tanke på, der er hele 4(!) hold der rykker ned, så det bliver en sand kamp for overlevelse.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010