home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:36:21 DeBuur Fodbold Brighton Tråden
17 Apr 2019, 19:41 Fresse94 Fodbold Real Madrid tråd
17 Apr 2019, 19:08 Damse1994 Klubsøgnin... Tilladte lønudgifter P...
17 Apr 2019, 10:37 Arberg Fodbold FC Barcelona-tråden
17 Apr 2019, 08:10 Broen13 Omklædning... Spørgsmåltråden
16 Apr 2019, 15:43 QuesT Skadestuen New zealand liga
16 Apr 2019, 13:15 RedFan_98 Cykling Tour De France 2019
Emne Forfatter
#36 Murciélagos Broen13
[15] Football's C... MBJ
Kaos på Sicilien ... Sunbao
#7 El Profesor en... Ninja777
|11| Leutzcher Li... Christoffer
#2 Bosnian Brutes Nodiem
#ModNyeVeje diverdab
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2019
| | | | |-+  [15] Football's Coming Home
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [15] Football's Coming Home  (Læst 1154 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [8] Football's Coming Home
« Svar #15: 10 Apr 2019, 11:04 »

Tillykke med guldet! Stærkt  Grin

Jo tak, finalen endte med at blive den sværeste kamp, selvom modstanderen på papiret var den nemmeste.  Wink

Der er kun ét hold - Chelsea FC

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16: 10 Apr 2019, 16:26 »

Trofæskabet er selvfølgelig blevet opdateret.  Thumbs Up

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #17: 11 Apr 2019, 13:42 »

Nations League

Denne gang var jeg havnet i gruppe med Frankrig og Sverige, og her endte jeg med at tage gruppesejren efter undervejs at have spillet Frankrig ud på røv og albuer, mens jeg i den sidste gruppekamp hev en sejr i land til allersidst.

Nu har jeg dog ikke tabt i 31 kampe, og i de seneste kampe har Axel Tuanzebe, Mason Mount og Reiss Nelson fået debut på landsholdet, hvor jeg nu har Phil Foden som fast starter på den centrale midtbane.

Jeg kan nu se frem til nye kampe i Nations League i 2021, mens VM-kvalifikationen også starter der. På nuværende tidspunkt er grupperne stadig ikke trukket.

England – Frankrig 1-1
Sverige – England 1-1
Frankrig – England 0-6
England – Sverige 1-0

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [9] Football's Coming Home
« Svar #18: 12 Apr 2019, 13:09 »

Op og ned

Jeg blev parret med Tyskland i semifinalen af Nations League, og ganske ufortjent gik kampen ud i straffesparkskonkur rence, hvor jeg endte med at tabe. Jeg havde ellers spillet tysker ud på røv og albuer, men effektiviteten svigtede.

I bronzekampen var det en ganske lige kamp mod de portugisiske stjerner anført af Ruben Neves og Bernardo Silva, men takket være en scoring af Harry Kane kunne jeg hive en smal 1-0-sejr i land.

Derudover er VM-kvalifikationen startet, og her er det blevet til sejre mod Bulgarien og Grækenland, men i første omgang er fokus på Confederations Cup, hvor jeg skal møde Brasilian, Papua Ny Guinea og Kina i gruppespillet.

Mere herom senere.

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [10] Football's Coming Home
« Svar #19: 14 Apr 2019, 13:45 »

Truppen til Confederations Cup

Jeg satser stærkt på at skulle vinde Confederations Cup denne sommer, og jeg har en næsten skadesfri trup til rådighed. Kun Jack Butland og Reiss Nelson har ikke være tilgængelige, men min trup er stærk alligevel.

Målmænd: Angus Gunn, Dean Henderson, Jordan Pickford

Forsvarsspillere: Trent Alexander-Arnold, Ben Chilwell, Kyle Walker, Luke Shaw, Axel Tuanzebe, John Stones, Joe Gomez

Midtbanespillere: Dele Alli, Lewis Cook, Jordan Henderson, Jesse lingard, Declan Rice, Jadon Sancho, Raheem Sterling, Harry Winks

Angribere: Harry Kane, Marcus Rashford, Callum Wilson

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [11] Football's Coming Home
« Svar #20: 15 Apr 2019, 11:56 »

Brasilien er bare for gode

Confederations Cup er færdigspillet, og to gange stødte jeg ind i Brasilien, og to gange måtte jeg erkende, at den sydamerikanske stormagt viste langt større skarphed og vandt både den første gruppekamp og finalen med 2-0.

Jeg var ikke helt tilfreds med præstationerne, og både offensivt og defensivt var der plads til forbedringer, og jeg må nu gå i tænkeboks for at se, om der skal ændres noget taktisk.

Gruppespil: England – Brasilien 0-2
Gruppespil: England - Papua Ny Guinea 3-0
Gruppespil: England – Kina 4-1
Semifinale: England – Frankrig 2-0
Finale: England – Brasilien 0-2

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [13] Football's Coming Home
« Svar #21: 15 Apr 2019, 19:27 »

VM-kvalifikationen

Jeg var havnet i ganske overkommelig gruppe med Norge, Grækenland, Bulgarien og Litauen, og her havde jeg absolut ingen problemer med at hive førstepladsen i land.

Samtlige kampe blev vundet, og dermed er jeg nu klar til mit helt store mål. VM i 2022 venter forude, og jeg glæder mig især over, at spillere som Phil Foden, Declan Rice og Oliver Skipp viser rigtig gode takter. Jeg har en udfordring på målmandsposten og venstre back, der helt klart er de to positioner, hvor jeg er dårligst besat, men ellers har jeg en sindssyg stærk trup.

England – Bulgarien 4-0
Grækenland – England 0-1
England – Litauen 6-0
Norge – England 0-4
Bulgarien – England 0-3
England – Grækenland 1-0
Litauen – England 0-2
England – Norge 2-0

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [14] Football's Coming Home
« Svar #22: 16 Apr 2019, 18:22 »

Nations League og VM lige om hjørnet

VM i 2022 er lige om hjørnet, men da turneringen først sparkes i gang ultimo november, er der blevet spillet Nations League, og her var jeg havnet i gruppe med Bosnien og Kroatien.

Jeg testede nogle ting af frem mod VM-slutrunden, og blandt andet inkluderede jeg den første regen på landsholdet. En ung, driblestærk højre back ved navn Colin Arthur, der i en alder af 19 år er fast mand for Manchester City. Kommer han med i VM-truppen, skal I nok få et billede af ham.

Kampene gik ikke særlig godt, og selvom jeg dominerede massivt, havde jeg igen store problemer med at få scoret mål nok. Jeg er ved at være ret desperat for at få lavet mere end ét mål pr. kamp, men der er stadig lidt tid til VM.

England – Bosnien 2-1
Kroatian – England 2-1
Bosnien – England 0-0
England – Kroatien 1-0

MBJ
Landsholdsspiller

Sv: [14] Football's Coming Home
« Svar #23: I går kl. 16:25:01 »

VM-truppen

Der er desværre sket det helt forfærdelige, at min største stjerne og mest uerstattelige spiller, Harry Kane, har brækket benet og ikke kommer med til VM. I stedet er jeg nødt til at sætte min lid til, at Marcus Rashford og Callum Wilson kan score nogle mål.

Ingen af de to angribere har været flittige målscorere i min tid som landstræner, og selvom de spiller i henholdsvis Manchester United og Chelsea, er de ikke stamspillere, og jeg må sige, at jeg er ganske nervøs for slutrunden på nuværende tidspunkt.

Med i truppen er der én regen, og det er Colin Arthur, som dog sandsynligvis må stå i skyggen af Trent Alexander-Arnold. Det bliver nok en god defensiv, der skal bære mig langt i Qatar.

Målmænd: Jack Butland (Southampton), Jordan Pickford (Everton), Angus Gunn (Bournemouth)

Forsvarsspillere: Colin Arthur (Manchester City), Trent Alexander-Arnold (Liverpool), John Stones (Manchester City), Axel Tuanzebe (Juventus), Rob Holding (Leverkusen), Joe Gomez (Liverpool), Luke Shaw (Lazio), Ben Chilwell (Leicester)

Midtbanespillere:
Declan Rice (Manchester City), Eric Dier (Tottenham), Oliver Skipp (Tottenham), Lewis Cook (Bournemouth), Phil Foden (Manchester City), Jesse Lingard (Chelsea), Raheem Sterling (Manchester City), Reiss Nelson (Arsenal), Jadon Sancho (Real Madrid), Dele Alli (Tottenham)

Angribere: Marcus Rashford (Manchester United), Callum Wilson (Chelsea)

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010