home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2019
| | | | |-+  #77 Murciélagos - SLUT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: #77 Murciélagos - SLUT  (Læst 29154 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
#76 Murciélagos - ÉN DAG TILBAGE.....
« Svar #90: 30 Apr 2019, 14:54 »



Richard havde gjort det - ingen troede det var muligt og slet ikke i første sæson mod så stærke modstandere som Bane, The Penguin og Ra's Al Ghul!

Richard, som blandt venner blot blev kaldt Dick, fejrede resultatet hele natten sammen med alle heltene. Han vidste at Kory - også kendt som "Starfire" - ventede derhjemme, men lige nu var det tid til fest med gutterne.

Flere af heltene havde udmærket sig positivt igennem sæsonen, og flere var blevet hædret ved de officielle kåringer på Gotham City rådhus.

Daredevil blev kåret til årets spiller, foran en af Banes håndlangere, samt Red Arrow (hvilket siger en del om opstillingen og vigtigheden af dygtige wingbacks).
Daredevil var ligeledes Gotham Citys favorit med klart flest stemmer, foran netop Red Arrow, som dog kunne trøste sig med titlen som bedste unge spiller på holdet.
Iceman og Captain Spain havde også haft en god sæson, mens Hulk viste sig - forventeligt - som den spiller med flest advarsler i sæsonen.

Dicks foretrukne opstilling var også tæt på at være den som byens borgere kårede som det bedste hold, hvilket også fortæller at borgerne var meget tilfredse med den udvikling som Batman CF havde været igennem den senere tid. Flere af heltene var ligeledes på sæsonens hold i La Liga.

Dick fik den største individuelle nationale hæder der kan tilfalde en manager, hvilket selvsagt lunede og gjorde Dick sikker på at han kunne håndtere dette job, og ikke nødvendigvis havde behov for at stå i skyggen af Batman mere... Det var tid til at stå på egne ben og forsøge at udfolde talentet andre steder end Gotham City...


Robin var borte - længe leve Nightwing!



*Til de af jer der ikke kender til historien om Richard "Dick" Grayson - han var Batmans hjælper, også kendt som Robin, og har flere gange været iført Batmans dragt i kampen mod forbrydere. Han kom ud af Batmans skygge og blev hans egen superhelt ved navn Nightwing i løbet af Batman-tegneserierne.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #76 Murciélagos - ÉT INDLÆG TILBAGE.....
« Svar #91: 30 Apr 2019, 15:12 »

Dejlig drejning.

Havde regnet den med Robin (Richard) ud men har tydeligvis ikke læst nok til at vide han blev til Nightwing.

Det er tydeligvis en fejl, nu må jeg ud og finde en masse Batman tegneserier.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: #76 Murciélagos - ÉT INDLÆG TILBAGE.....
« Svar #92: 30 Apr 2019, 15:26 »

Dejlig drejning.

Havde regnet den med Robin (Richard) ud men har tydeligvis ikke læst nok til at vide han blev til Nightwing.

Det er tydeligvis en fejl, nu må jeg ud og finde en masse Batman tegneserier.


Haha - fedt du kan lide det! Opstemt

Tænkte nok der var nogen der kendte til ham. Det var vigtigt for mig fra starten at det var en helt der kunne udvikle sig - skulle jeg nu vinde et eller andet og der måske var behov for den slags tvist. Og så gav det bare mening i forhold til at det var Batman-logoet der var kamp omkring, og så lade Batman være ejer og Robin være hans "hjælper"/manager. Smiley

Jeg har lige en fodboldkamp i aften der skal overstås, men så skal jeg nok levere det sidste indlæg i min blog! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
#77 Murciélagos - SLUT
« Svar #93: 30 Apr 2019, 21:57 »



Dette var min fortælling om hvordan Robin blev til hans endelige alias som Nightwing, og hvordan Batman gav ham mulighederne for at vokse til den person han ender med at være i DC Comics universet.

Det har været lidt specielt for mig at deltage i dette års blogkonkurrence, idet jeg ikke rigtig havde styr på hvad jeg ville inden jeg gik i gang andet end at ideen med Valencia som tegneserieunivers som beskrevet i første indlæg. Hen af vejen fik jeg så småt skruet tingene sammen og fik skrevet alle de her mange indlæg, som det endte med at blive til. Derudover var dette også min debut i denne konkurrence, så det er selvfølgelig også spændende at se hvordan mit bidrag bliver modtaget.

Om læserne har kunnet lide den måde jeg har skrevet blog på, er for mig en ukendt størrelse på nuværende tidspunkt (udover de meget positive kommentarer der har været – og mange tak for det!), men om ikke andet har jeg lært en helt masse om det univers jeg har skrevet om. Jeg har fået kigget en del tegneserier, som jeg aldrig har set før, og er faldet over en del navne som jeg ikke kendte. I forhold til om folk er med eller ej - jeg kigger lige så meget på hvor mange læsere der er med som jeg kigger kommentarer, og da jeg startede var målet 2.500 læsninger, så det er jeg godt på den anden side af – jeg er tilfreds!

At jeg nåede hele vejen igennem og har skrevet så mange indlæg som jeg har gjort, er udelukkende et resultat af at det ikke skulle være lange beskrivelser af alverdens data, hvilket jeg godt vil dele lidt med øvrige der kunne have interesse i blogkonkurrencen fremover. Det har også virket lidt som om, at det har bremset flere af årets blogs, da det simpelthen har været for meget arbejde.

Jeg er ikke det store kreative vidunder der kan sætte alt op i photoshop, og få det til at se vildt fedt ud (jeg ville ønske, men tiden er ikke til det). Det har dog ikke afskrækket mig, og bør heller ikke afskrække andre – som Wester har skrevet flere gange – Keep It Simple Stupid (KISS), hvilket kan gælde både som skribent og som FM-manager og i mange andre aspekter af livet i øvrigt. Jo flere ting man prøver, jo mere kan det også give uro og skabe problemer for dig!

Til slut vil jeg sige tak til mine konkurrenter – flere af jer har jeg ført en lille intern konkurrence imod – indlæg, læsninger, at ligge øverst på listen. Jeg håber alle har nydt at være med både som skribenter og læsere.

 – Må den bedste skribent vinde!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010