home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Min offensive konstellation
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min offensive konstellation  (Læst 3373 gange)
MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Min offensive konstellation
« : 23 Mar 2019, 09:12 »

Jeg spiller pt en 4-2-3-1 med Milan. Det gav et mesterskab i første sæson og en ok 3 plads pt i den nye sæson. Jeg mangler for alvor at få gang i min angriber.

Rollerne offensiv er fordelt sådan at:

Begge kanter er indvendige angriber (angreb) midten er en skyggeangriber og angriberen er fremskudt.

Er lidt i tvivl med den offensive midt, om han burde være mere playmaker?
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Min offensive konstellation
« Svar #1: 23 Mar 2019, 09:25 »

I øvrigt.

Starter altid ud med en balanceret tilgang.

Spillet direkte og hurtigt.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Min offensive konstellation
« Svar #2: 23 Mar 2019, 09:29 »

Alle dine 4 offensive spillere vil lege angriber, det er nok lidt for meget..

Jeg ville sætte den offensive midt til at være playmaker support som du er inde på og så ville jeg måske sætte den ene kant til at være fløjspiller. Det vil nok få din angriber til at score flere mål.
Men hvorfor er du utilfreds når du vinder ligaen... Det er selvfølgelig fint at angriberen scorer 40 mål på en sæson, men hvis de andre ingen scorer er det vel skidt. Jeg vil helst ha at målene er fordelt ud på så mange som muligt..
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Min offensive konstellation
« Svar #3: 23 Mar 2019, 09:57 »

Som Forlan siger, så har du fire spillere som alle vil spille direkte og sværme om feltet. Så det er ikke nogen overraskelse, at din angriber har det svært.

Det kræver nok også et helhedsbillede for at kunne bestemme hvilken rolle din offensive midtbane skal have (og kanter for den sags skyld). Du kan sagtens spille med en playmaker centralt på midtbanen, og så lade din offensive midtbane være "Attacking Midfield". Jo flere spillere der vil skabe spillet selv (Agere playmaker, drible etc.) desto mere usammenhængende bliver dit angrebsspil også. Dine andre spillere vil typisk søge at aflevere til din playmaker, som så vil skabe spillet. Jo flere playmakere, desto færre spillere til at løbe omkring ham.

Jeg ville overveje om din 10'er ikke bare skulle være "Attacking Midfield" og en af dine IA på support, og så lade en central midtbane, om at diktere spillet (Paqueta passer vel fint ind her?).
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Min offensive konstellation
« Svar #4: 23 Mar 2019, 13:19 »

Tak for svar.

De to centrale midtbane er en boldvindende (forsvar) og en felt til felt.

Jeg vil nok prøve med en offensiv midt Support og en indvendig angriber Support.

Det skyldes at mit hold er bygget op med indvendig angribere i begge sider. Og så lader jeg angriberen være fremskudt angriber.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010