home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:39:46 Tuxtla Fodbold Manchester United tråden
I går kl. 18:25:30 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
I går kl. 08:48:52 Enevoldsen Omklædning... Spørgsmåltråden
I går kl. 08:09:35 Broen13 Klubsøgnin... Journeyman
23 Maj 2019, 05:57 darkalf Fodbold Brighton Tråden
22 Maj 2019, 11:57 lejones Omklædning... FM 19 - Glæderstråden
20 Maj 2019, 10:26 AwesomeAlex Træningsbanen Utilfredse spillere me...
Emne Forfatter
[24] Football's C... MBJ
#16 El Profesor e... Ninja777
#77 Murciélagos -... Broen13
Kaos på Sicilien ... szukizek
|11| Leutzcher Li... Christoffer
#2 Bosnian Brutes Nodiem
#ModNyeVeje diverdab
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Polakens hjørne (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Polakens hjørne (Følg mit save)  (Læst 317 gange)
Polaken
Juniorspiller
**

Polakens hjørne (Følg mit save)
« : 14 Mar 2019, 18:15 »

Velkommen til mit lille univers, hvor jeg vil fortælle om hvad der rør sig fra min side i FM.
Der kommer ikke et fast flow af opdateringer, da tiden til at spille er meget varieret. Jeg opdaterer når jeg synes det er på tide, og når jeg har fået spillet.

Pt. er jeg i gang i den jyske hovedstad Aarhus, hvor jeg har fokus på de unge spillere, og at få AGF frem mod det danske mesterskab. Samtidig prøver jeg at redde økonomien, så AGF igen kan få plus på bankbogen.

Jeg har startet op med den seneste vinteropdatering, og har ligeledes en database med Danmarkserien med. Vi er netop blevet færdig med første halvdel af sæsonen, og er lige gået på vinterpause.

I ligaen ligger vi nummer 4 ved vinterpause, med 10 point op til 1. + 2. pladsen, og har 8 point til 7. pladsen udenfor top 6. Så med 6 kampe tilbage af grundspillet ser det spændende ud, og jeg regner stærkt med vi ligger yderligere afstand til 7. pladsen i disse kampe.

Vi er også fortsat med i DBU Pokalen, hvor vi i kvartfinalen har trukket Esbjerg ude. Jeg går efter videre avancement herfra. Jeg har indtil nu primært benyttet mig af mine unge spillere + reserver, men jeg kommer formentlig til at stille med flere profiler fremadrettet.

Taktisk spiller jeg en 4-1-2-2-1 (Eller 4-3-3 om man vil) med to indvendige angribere på kanterne. Jeg har fokus på at spille bredt, med offensive backs, og ønsker at spille mere direkte i spillet, for at få flyttet presset væk når vi har erobret bolden.

Transfermæssigt har jeg intet foretaget mig, andet end at sende en række unge spillere på andet græs. Der var allerede hentet en del ind til truppen grundet den nye opdatering, så jeg har endnu ikke følt det var nødvendigt med nye spillere. Jeg valgte at udleje Mustapha Bundu da han desværre ville få lang vej til spilletid hos mig denne sæson. Han er sendt til Aab, der desværre gør det godt, men det er kun positivt at han spiller med i toppen, fremfor i bunden af ligaen.

I stedet har jeg haft stor fokus på at få fyldt min stab op, på alle niveauer, så spillerne har de bedste muligheder for at udvikle sig. Nu skal vi også bare have opgraderet faciliteterne.

Som nævnt vil jeg have fokus på de unge spillere, og flere af dem der skal bære holdet i fremtiden. Jeg vil derfor efter hver sæson komme med en top 3 af de spillere under 21 år, som fortjener at blive rost for deres indsats på førsteholdet.

Mit mål med denne sæson er at sikre top 6 til Aarhus. Jeg har ikke andre mål for ligaen, men vil sætte nyt når top 6 forhåbentligt er nået. I pokalen går jeg efter en semifinale, og så må vi se hvor det ellers kan bringe os.

Ønsker i SS af noget, så tøv ikke med at spørge.  Smiley

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010