home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:31:57 Dennislauridsen Træningsbanen Taktik indstillinger
I går kl. 17:48:23 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2019 ...
I går kl. 17:05:59 sorte Omklædning... Spørgsmåltråden
I går kl. 10:12:14 kaasie Omklædning... FM19: Sjove/Interessan...
I går kl. 09:43:38 MPF Klubsøgnin... FC Nordsjælland
18 Mar 2019, 10:16 Roberto_Baggio Spillersøg... Søger spiller-tråden
17 Mar 2019, 22:31 Bubbles Blogs #16 Hvidovre IF - De r...
Antal Registrerede Brugere: 21046
  0 Brugere, 50 Gæster Online.

Nyeste Bruger: skovsi04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Min måde (følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min måde (følg mit save)  (Læst 415 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Min måde (følg mit save)
« : 08 Mar 2019, 18:50 »

Jeg ikke rigtig fået gang i dettes års fm endnu, derfor har jeg også valgt at fokusere på 1 spil. Derfor har jeg været på udkig efter det sidste spil for mit vedkommende i dette års udgave af football manager. Det bliver en blog med lidt billeder Ala en blog også alligevel ikke. Jeg vil opdatere jer når jeg får tid, også derfor det bliver en "følg mit save", da jeg ikke spiller hele tiden pga. Arbejde og familie.

Jeg havde rigtig mange klubber oppe og vende for at finde det perfekte last save. Men jeg er kommet frem til, at det bliver med hjerteklubben Real Madrid. Ja det virker jo ikke til at være en udfordring, men det er heller ikke det jeg ledte efter. Jeg ledte efter en klub som for mig er sjov og som jeg kunne sætte mit eget præg på. Efter Ronaldo og Zidane er smuttet så er der bare sket noget med dette hold. Det trænger til ny energi, ny måde at spille på, der rigtig mange ting at tage fat på, derfor blev der Madrid.

Efter nederlaget til Ajax i chl, blev jeg så frustreret over den måde man vælger at spille på, så derfor kommer der til at ske mange ændringer, spillertruppen, taktik også bare den måde man tænker fodbold på.

Jeg kan ikke forstå den måde de vælger at spille på. Måden der bliver spillet på er lige sådan som ds ronaldo var der og det skal ændres.

Derfor bliver det på min måde!

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: Min måde (følg mit save)
« Svar #1: 11 Mar 2019, 19:15 »

Jeg er ikke nået så forfærdelig langt i mit spil. Jeg har siddet og kigget lidt taktik. Tror jeg er kommet frem til en udemærket en af slagsen.

Jeg er lidt i tvivl omkring hvor jeg syntes jeg skal forstærke holdet. Der nogle spillere jeg gerne så forlod os, men problemet er nok at ingen vil købe dem. Fx. En spiller som Lukas og bale, så jeg gerne røg. Men ellers kigger jeg på en stjerne angriber.

Tror jeg venter en sæson med bale og Lukas, for at lade dem gøre sig interessante for andre klubber.

Jeg kommer med lidt billeder fra mit save når venskabskampene er færdig spillet og vi har fået taget hul på sæsonen.

H A L A   M A D R I D!

gonzo
Juniorspiller
**

« Svar #2: 13 Mar 2019, 10:04 »

Følger... Synes Real´s situation pt er meget spændende, især nu når genrejsningen er startet med signingen af Zidane IRL Wink

Bliver spændende at følge min bedste hade klubs oprejsning Opstemt

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #3: 16 Mar 2019, 09:16 »

Da jeg arbejder en del, og har en lille fyr, så er der ikke den helt store tid til fm, men lidt har også ret.

Jeg har haft utroligt svært ved at finde den rigtige taktik. Jeg ville rigtig gerne spille 4-3-3 DM bred, men kan simpelthen ikke få det til at fungere. Derfor er jeg kommet frem til 5-2-1-2. Derfor var jeg også nød til at starte forfra da mine indkøb var efter den gamle taktik.

MM: Courtois
CB: Ramos
CB: Nacho
CB: Varane
WR: Carvajal
WL: Marcelo
CM: Kroos
CM: Modric
OM: Isco
FW: Benzema
FW: Mariano

Sådan stiller jeg op. Der dog nogle pladser som jeg gerne ser bliver forbedret og gerne nogle spillere der skal væk.

Modric, Bale, Lucas, Mariano. Det er de spillere jeg gerne ser bliver solgt. Men Modric, Bale og Mariano smutter nok først til næste sæson.

Til forsvaret har jeg Napoli's store klippe Koulibaly eller Inter's Skriniar er at fortrække til forsvaret. Ellers skal der en ny angriber til. Har luret lidt på Timo Werner, Icardi og Dybala.

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010