home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hamburger Sport-Verein
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hamburger Sport-Verein  (Læst 4340 gange)
babs3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hamburger Sport-Verein
« : 25 Feb 2019, 13:22 »

Det er en kendsgerning. Det berømte ur på Volkspark Stadion skulle nulstilles.

Nedrykning for den ellers så stolte klub og Tysklands næst største by, Hamburger Sports-Verein, var desværre en realitet. Efter 55 år som fast inventar i den Tyske 1. Fußball-Bundesliga skal klubben nu vende sig til en ny tilværelse i  2. Fußball-Bundesliga, hvor modstanderne ikke mere hedder Bayern Munchen, Borussia Dortmund og Bayer Leverkusen, men derimod vil modstanderne hedde meget mindre klubber som Sandhausen, Maugdeburg og Damstadt. Der venter dog nogle spændende opgaver i  2. Fußball-Bundesliga fodbold. Med nedrykkerne fra Køln sigter også efter hurtig tilbagevendelse.
I den kommende sæson kommer Hamborg extra op og koge på to tidspunkter af sæson. Der vil to gange afholdes Hamburger Stadtderby, hvor Hamborg klubberne  Hamburger Sports-Verein og FC St. Pauli, der også befandt sig i 2. Fußball-Bundesliga. De seneste møde var fra 7 pr siden, da St.Pauli var oppe og prøve kræfter med de store drenge i 1. Fußball-Bundesliga, hvor St. Pauli kom bedst ud af de to indbyrdes opgaver med henholdsvis en sejr på Volkspark Stadion og en uafgjort på Millerntor-Stadion.

Tilskuerne på Volkspark Stadion var bestemt ikke tilfreds med udsigten til  2. Fußball-Bundesliga, de vil have en hurtig returnering til 1. Fußball-Bundesliga. Tilskuerne og bestyrelsen er krævende. De forventer ikke bare en tilbagevendelse til  1. Fußball-Bundesliga fodbold, men derimod at man vinder  2. Fußball-Bundesliga klart . imens man vinde  2. Fußball-Bundesliga kræver de at man udvikler talenter igennem deres stærke og anerkendte ungdomsafdeling.

Hamborgs trup til den kommende sæson er godt mix af unge talenter med nogle rutinerede kræfter der skal være drivkraften på holdet. Spillere som Aaron Hunt, Lewis Holtby og Kyriakos Papadopoulos skal gå forest og vise vejen for de unge talenter, der ikke har så meget erfaring, som stortalenterne Jann-Fiete Arp, Rick van Drongelen og Tatsuya Ito. 

Transfer- og Lønbudget er på sit max. I løbet af første sæson er der ikke råd til nogle former for indkøb, da der er nul kroner på transfer kontoen. Lønbudget er også godt presset i bund, og tilmed at flere af klubbens rutinerede kræfter som Lewis Holtby udløber efter den første sæson, er der heller ikke meget plads til sjov. Forhåbentlig bliver det bedre efter en oprykning. Så den eneste mulighed for nyindkøb er at leje "gratis" spillere som større klub er villige til at leje ud helt gratis.

Men er en oprykning tilfredsstillende for en klub  Tysklands næste største by?  Burde Klubben ikke stlle højere, som f.eks. at efter en europæsik plads?


Logged

babs3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hamburger Sport-Verein
« Svar #1: 25 Feb 2019, 15:52 »

Datoen siger den 3 februar 2019. Og  Hamburger Sports-Verein ligger på en stabil førsteplads med et forespring på 4 point ned til nummer to og hele 18 point ned til Køln på en tredjeplads(som dog har spillet en kamp mindre.)

Taktikken hedder 4-1-2-2-1, hvor i starten af sæsonen jeg havde problemer med at få mine angriber til at score, hvilket er lykkes senere.


Tidligere nævnte jeg, at der ikke er/var særlig meget plads i transfer- og Lønbudget.
Dog har sommeren 2018 fået lejet et par spillere.
Ind er kommet, alle på gratis lejeaftaler:
Mijat Gacinovic, ung serbisk venstre kant fra Frankfurt.
Carles Alena, Fra Barcelona(som i særdeles hed har imponeret med 7 mål, og to assist i 17 kampe)
Frederico Valverde, fra Real Madrid, hovedsagligt brugt som defensiv midtbane.

Ud er kun et par ungdomsspilere på leje aftaler.


I vinters transfer vindue er ALexandre MEndy kommet ind på en lejekonkrakt, hvor jeg betaler hans løn(den eneste lejeaftale,hvor jeg betaler noget og erstatning for Pierre-MIchel Lasgogga)
Ud er røget et par løntunge spillere, som ikke blev brugt.

Christoph Moritz. Deffensiv midt skiftet gratis til FC Groningen i Holland.
Pierre-MIchel Lasgogga, Angriber fik 400.00 om ugen, og var kun indskiftningspiller, så kunne jeg lige så godt få lidt plads i lønbudget.


Er der andre som spiller med Hamburger Sports-Verein?

* Doc1.pdf (194,6 KB - hentet 2 gange.)
Logged

AndersBoBo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hamburger Sport-Verein
« Svar #2: 28 Aug 2019, 19:06 »

Jeg er også startet på HSV. Jeg kom ddog lidt sent igang med spillet, så har brugt den nye opdatering. Det betyder ,at Fiete Arp var på vej til Bayern. Lidt træls når man ser hvor god han er. Jeg brugte ham meget i den første sæson, hvor han blev topscorer. Men har slet ikke brugt ham efter oprykningen.

Jeg gik på markedet for at finde en erstatning til Arp. En ung lovende angriber og valget faldt på Silva fra Porto. Jeg brugte hele mit tranfer budget på ham, Hvilket betød 26 mil og en del klausuler. Han har ikke helt slået til endnu.

Oprykningen blev sikret rimelig suverænt i første sæson især pga Arp og Holtby.

2 sæson gik over forventning, hvilket betød at jeg vandt mesterskabet. Jeg havde ellers ligget nummer 3 det meste af sæsonen, men så til sidst mødte jeg bundholdene og de 2 andre tophold skulle møde hinanden. Derfor overhaldede jeg dem.
Ind i sæson 2 er -
- Pereira fri
- Ozcan 11 mil.
- Lissandro Martinez 23 mil (mega vild)
- florian Kainz 11 mil
- Lucas Alario Leje

ud er røget en masse marginal spillere og Bobby Wood for 200 mil samlet og en masse løn.

Jeg er nu igang med 3 sæson hvor der er hentet 2 spillere ind. Jeg har haft rigtig meget fokus på udgifter, da HSV har stor gæld. Derfor er truppen ret smal, med mange unge spillere. Det kommer nok til og koste i CL. Men forventer, at kunne ramme top 4 igen.
Indkøb
- Lucas Quarta 33 mil
- Sandro 31 mil.

Ud
- Papadopoulos 44 mil. han var mega utilfreds, men Martinez og Dongelen er bare for gode.

Jeg ligger pt nummer 1, men CL er lige startet. Det kommer desværre nok til at koste mig en del.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010