home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd  (Læst 22550 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #60: 22 Feb 2019, 10:26 »

Hjemme godt ude knap så godt for tiden.. vi udrader de andre hold hjemme og smider dumme point på udebane. Pt er topscorer en central forsvarer på 16 som har scoret 9 mål på hjørnespark/frispark.. har lavet et par fremtidige signings til holdet, der pt spiller med i toppen, har derfor skrevet med Vito mannone, albin ekdal  og henrique sereno som støder til truppen til sommer. Som det ser ud pt hedder den serie A næste sæson, men det er tæt i toppen og vi har en 12-13 kampe endnu.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #61: 23 Feb 2019, 14:11 »

Tror jeg starter challengen på ny - selvom jeg er kommer ret langt i mit nuværende.  Rullende Øjne
Tænker det kunne være sjovt kun at bruge sanmarinesiske spillere i klubben - gør det endnu mere udfordrende.  Peace
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #62: 25 Feb 2019, 22:24 »

Tror jeg starter challengen på ny - selvom jeg er kommer ret langt i mit nuværende.  Rullende Øjne
Tænker det kunne være sjovt kun at bruge sanmarinesiske spillere i klubben - gør det endnu mere udfordrende.  Peace

Ville det ikke snart være synd, kan du ikke bare fortsætte, og fra nu, kun bruge spillere fra San Marino.?
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #63: 26 Feb 2019, 13:42 »

Ville det ikke snart være synd, kan du ikke bare fortsætte, og fra nu, kun bruge spillere fra San Marino.?
Der er kommet en bug i spillet - så har problemer med at åbne FM19 for tiden...  Ubeslutsom
Men kvaliteten fra akademiet var ikke til at de kunne starte på Serie B niveau. Så mit holds niveau ville falde en del hvis jeg pludselig skiftede om på holdopsætningen.  Skuffet
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #64: 26 Feb 2019, 23:48 »

Så blev det vist også tid til en update fra mit save.

Strategien med at leje 10 nye spillere til startopstillingen viste sig i starten af sæsonen at være katastrofal. De første 10 kampe i ligaen gav kun 7 point (1-4-5) og en velfortjent plads som bundskraber i Serie C. Holdet spillede som en sæk kartofler og ligegyldigt hvad jeg taktisk forsøgte ville ingenting lykkes.

Men, men, men.. efter de første 10 kampe lykkedes det i slutningen af oktober at signe den altoverskyggende stjerne på det Sanmarinesiske landshold Filippo Berardi. Berardi havde siden sommerferien gået uden klub uden at ville forhandle med mig, men i de resterende 28 kampe gik holdet 23-4-1 og endte på 80 point Shockeret

Gjorde Berardi så hele forskellen? Det tror jeg ikke. En anden stor faktor var det de 10 lejekrigere blev spillet sammen og desuden fik jeg i vintervinduet muligheden for at hente en CB og en CM med Serie B-niveau og en ny angriber.

Desværre var det kun nok til en 2. plads da Vicenza gjorde rent bord og tog hele 90 point og den direkte oprykningsplads. Vi skulle derfor igennem playoffs for at sikre oprykningen og der blev det til sejre over to kampe i både kvart- og semifinalen før finalen skulle spilles på neutral grund over en kamp mod Cremonese. Her blev det til en stensikker 2-0 sejr og i tredje sæson hedder det altså allerede Serie B crazy

På youth intake kom der en OMC med god personlighed igennem som lige nu ligner Serie B potentiale. Problemet lige nu er at klubben stiger hurtigere gennem rækkerne og dermed bliver de unge sanmarinesere desværre begravet på ungdomsholdene Skuffet

Forberedelsen til næste sæson er allerede i gang. Berardi bliver og de tre jeg hentede i vintervinduet tager endnu et år. Min VB, en anden CB og en anden CM bliver også endnu et år på leje. Desuden har jeg signet min målmand og OMV da de havde kontraktudløb samtidig med at lejeaftalen udløb. Jeg frygter dog at alle andre end de to jeg nævnte fra vintervinduet ikke har Serie B niveau og derfor kan sæsonstarten næste år måske komme til at ligne denne. Desuden spekulerer jeg lidt i om det er ved at være tiden at eje, men klubbens økonomi er ikke til at købe nogle og faciliteterne er for ringe til at udvikle nogen..
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010