home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd  (Læst 22564 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #45: 21 Feb 2019, 07:33 »

Jepze - Jeg kan ikke se dine billeder, jeg ved ikke om det er fordi jeg er på arbejdet. Men kan ikke Skuffet
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #46: 21 Feb 2019, 08:07 »

Jepze - Jeg kan ikke se dine billeder, jeg ved ikke om det er fordi jeg er på arbejdet. Men kan ikke Skuffet

Jeg kan godt - tror det er fordi du er på arbejde b0nb0n.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #47: 21 Feb 2019, 08:08 »

Jepze - Jeg kan ikke se dine billeder, jeg ved ikke om det er fordi jeg er på arbejdet. Men kan ikke Skuffet

Mærkeligt, jeg kan nemlig se dem alle sammen, men du kan se dem på dette link https://gyazo.com/1dc6caecd2634d51eeb8b0fb6f9dcf8d
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #48: 21 Feb 2019, 08:30 »

Takker Jepze! Tror det er en blokering her på arbejdet! Fordi kan ikke se dit link Skuffet

Prøv dog at brug en ordentligt sted Opstemt

Jeg må se det når jeg kommer hjem!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #49: 21 Feb 2019, 14:58 »

Det er nu nogle dejlige summer at modtage - og fedt at have en "kanin" at jagte, så man ved at jagten på succes ikke er forgæves! Opstemt

Haha - prøver at bygge på hele tiden.  Wink
Sandheden er dog, at vi mistede 2 profiler på holdet efter forrige sæson - hvilket resulterede i et kæmpe kollaps...
Efter 2 sæsoner i Serie B - med en 10. og 7. plads tilfølge - måtte vi denne sæson kæmpe mod overmagten...
Rykkede ned i Serie C igen...
Er usikker i klubben - men min økonomistyring + brug af unge spillere er nok grunden til de ikke fyrede mig....  Ubeslutsom
Så skal rykke direkte op igen - men mon trup er også til meget mere end Serie C.  Wink
Så prøver at komme op på hesten igen!  Grin
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #50: 21 Feb 2019, 17:15 »

Haha - prøver at bygge på hele tiden.  Wink
Sandheden er dog, at vi mistede 2 profiler på holdet efter forrige sæson - hvilket resulterede i et kæmpe kollaps...
Efter 2 sæsoner i Serie B - med en 10. og 7. plads tilfølge - måtte vi denne sæson kæmpe mod overmagten...
Rykkede ned i Serie C igen...
Er usikker i klubben - men min økonomistyring + brug af unge spillere er nok grunden til de ikke fyrede mig....  Ubeslutsom
Så skal rykke direkte op igen - men mon trup er også til meget mere end Serie C.  Wink
Så prøver at komme op på hesten igen!  Grin

Jeg har godt nok svært ved at forstå at du har været igang så længe og stadig kun roder rundt i bunden af Serie B/toppen af Serie C... Imponerende at du kan blive ved med at holde motivationen synes jeg! Opstemt Jeg ved godt baggrunden for det er at du kun bruger egenudviklede spillere og at du mister de bedste hele tiden, men alligevel! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #51: 21 Feb 2019, 17:50 »

Jeg har godt nok svært ved at forstå at du har været igang så længe og stadig kun roder rundt i bunden af Serie B/toppen af Serie C... Imponerende at du kan blive ved med at holde motivationen synes jeg! Opstemt Jeg ved godt baggrunden for det er at du kun bruger egenudviklede spillere og at du mister de bedste hele tiden, men alligevel! Opstemt
Haha - nørder lidt med tal og Excel, som holder motivationen kørende. Tjekker gennemsnitalderen, evne og værdi på landsholdet hvert 2. år  Thumbs Up
Så fokuserer ekstremt meget på talentudvikling, som er den største motivationsfaktor for mig i FM  Peace
Har en økonomi på 550 mio + nogle gode talenter ude i verden som kommer til at generere penge på - så begynder at holde på de bedste spillere nu. Peace
Landsholdet har lige nu en gennemsnitsalder på 22,3 - og en "evne" på 130 i snit. Så kommer til at blive højere  Peace
130 er ca. top Serie B /bund Serie A - så niveauet er efterhånden meget fint  Thumbs Up
Dog er der ikke dybte på positionerne - en enkelt skade og så er vi betydeligt svækket  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 21 Feb 2019, 18:43 af FoxGe » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #52: 21 Feb 2019, 18:07 »

Landsholdet har lige nu en gennemsnitsalder på 22,3 - og en "evne" på 30 i snit. Så kommer til at blive højere  Peace
130 er ca. top Serie B /bund Serie A - så niveauet er efterhånden meget fint  Thumbs Up
Dog er der ikke dybte på positionerne - en enkelt skade og så er vi betydeligt svækket  Ubeslutsom

Hvad mener du med en "evne"..? Og er de 130 et givent holds evne? For så er du da lidt derfra endnu, selvom du jo selvfølgelig heller ikke ligger i toppen af Serie B. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #53: 21 Feb 2019, 18:19 »

Hvad mener du med en "evne"..? Og er de 130 et givent holds evne? For så er du da lidt derfra endnu, selvom du jo selvfølgelig heller ikke ligger i toppen af Serie B. Smiley

Har en filosofi om ikke at tjekke spillernes potentiale FØR de er solgt. På den måde kan man ikke "vælge og vrage" mellem spillere ud fra deres potentiale - men ud fra hvordan de udvikler sig og bedømmelse de får af trænerne - helt som normalt.  Smiley

Men når jeg ikke længere har indflydelse på deres fremadrettede udvikling, så tager jeg et kig på dem - nok mest fordi jeg lidt er en talnørd, der elsker at se ting "vokse" og føre statistikker.  Smiley
Så ud fra skalaen som går fra 1-200, så ligger mine spillers nuværende gennemsnitlig evne på 130 - som skrevet ovenfor omkring toppen af Serie B / bund af Serie A niveau.  Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #54: 21 Feb 2019, 20:20 »

Har ik fm 19 men denne Challenger har jeg da taget op i fm12. Pt er jeg i serie B omkring vinterpausen. Har dog ik fået nogle gode regens endnu til landsholdet, men det kommer vel engang når faciliteterne bliver bedre osv.
Logged


FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #55: 21 Feb 2019, 20:25 »

Har ik fm 19 men denne Challenger har jeg da taget op i fm12. Pt er jeg i serie B omkring vinterpausen. Har dog ik fået nogle gode regens endnu til landsholdet, men det kommer vel engang når faciliteterne bliver bedre osv.


Fedt  Peace
Hvilken nationalitet har klubben? Fordi i FM18 havde den italiensk nationalitet, mens den i FM19 er en sanmarinesisk klub. Synes også der kommer flere regens med sanmarinesisk baggrund igennem i denne version end i de tidligere - muligvis pga. nationaliteten er ændret.  Huh

Hvor langt er du henne i savet?  Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #56: 21 Feb 2019, 21:57 »

Den står som italienske, men som udgangspunkt signer jeg kun dem med San marionask statsborgerskab.. Selvfølgelig hvis der skulle dukke et helt latterligt vildt talent op som er italiener, så må jeg jo leve med det.. Er lige i starten af januar i 3. sæson. Efter to direkte oprykninger er jeg nu endelig nået til en liga med tv penge.. Hele 13 mil om året.. Har netop solgt en bulgarsk regen jeg fik tilbudt af hans agent i sommers for 6,5 mil kr plus 50 % af næste salg. Han nåede dermed kun en halv sæson cirka, men gik fra u21 landsholdet til A landsholdsspiller og delt topscorer med 6 kasser i 16 kampe mener jeg det var. Nu burde der så være plus i kassen resten af sæsonen, men om prisen bliver en nedrykning må tiden jo vise.
Logged


ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #57: 21 Feb 2019, 22:21 »

Lille update herfra.

Vandt Serie D med 85 point og 98 scorede mål og kun 1 nederlag. Så det var super fedt.
Vandt Serie D cuppen med 8-3 over Fc Bari.
Vandt Serie D Opr. finalen med 2-1 over Modena
Vandt Serie D Poule Scudetto finalen med 4-1 over Latina Calcio.

Nu hedder det Serie C (Lega Pro Girone B), og status som Professionel. Jeg satser ikke på oprykning, men på at spille med i toppen. Har hentet to spillere i Januar, Matteo Vitaioli og Fabio Tomassini begge på fri. (Må købe alle de spillere jeg vil, bare de er fra San Marino)

Landsholdet klarede sig godt i starten med en 2. plads i UEFA Nations League D. 3 Sejre, 2 Uafgjort og kun 1 nederlag. Dog er sejrene skiftet ud med nederlag i kvalen 4 kampe, 3 nederlag og 1 uafgjort, så der er meget arbejde foran, før vi kan spille med, de mellem gode hold.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #58: 22 Feb 2019, 10:01 »

Den står som italienske, men som udgangspunkt signer jeg kun dem med San marionask statsborgerskab.. Selvfølgelig hvis der skulle dukke et helt latterligt vildt talent op som er italiener, så må jeg jo leve med det.. Er lige i starten af januar i 3. sæson. Efter to direkte oprykninger er jeg nu endelig nået til en liga med tv penge.. Hele 13 mil om året.. Har netop solgt en bulgarsk regen jeg fik tilbudt af hans agent i sommers for 6,5 mil kr plus 50 % af næste salg. Han nåede dermed kun en halv sæson cirka, men gik fra u21 landsholdet til A landsholdsspiller og delt topscorer med 6 kasser i 16 kampe mener jeg det var. Nu burde der så være plus i kassen resten af sæsonen, men om prisen bliver en nedrykning må tiden jo vise.


Dejligt - og fedt der kommer penge i kassen.  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Challenge FM19 - Karrieretråd
« Svar #59: 22 Feb 2019, 10:02 »

Lille update herfra.

Vandt Serie D med 85 point og 98 scorede mål og kun 1 nederlag. Så det var super fedt.
Vandt Serie D cuppen med 8-3 over Fc Bari.
Vandt Serie D Opr. finalen med 2-1 over Modena
Vandt Serie D Poule Scudetto finalen med 4-1 over Latina Calcio.

Nu hedder det Serie C (Lega Pro Girone B), og status som Professionel. Jeg satser ikke på oprykning, men på at spille med i toppen. Har hentet to spillere i Januar, Matteo Vitaioli og Fabio Tomassini begge på fri. (Må købe alle de spillere jeg vil, bare de er fra San Marino)

Landsholdet klarede sig godt i starten med en 2. plads i UEFA Nations League D. 3 Sejre, 2 Uafgjort og kun 1 nederlag. Dog er sejrene skiftet ud med nederlag i kvalen 4 kampe, 3 nederlag og 1 uafgjort, så der er meget arbejde foran, før vi kan spille med, de mellem gode hold.


Kommet noget godt igennem ungdomsrækkerne?  Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010