home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Så gode bliver de
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Så gode bliver de  (Læst 7769 gange)
stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Så gode bliver de
« : 07 Feb 2019, 18:58 »

Halløj

Kunne se der manglede den tråd, så prøver lige og se om vi kan fylde den godt ud Opstemt
Jeg har 2 jeg gerne vil starte med, hvis nogle har noget på dem Smiley

Houssem Aouar fra maj 2019 og frem?

Franck Kessié fra maj 2019 og frem?
Logged

AwesomeAlex
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Så gode bliver de
« Svar #1: 10 Maj 2019, 14:12 »

Hvem bliver den bedste spiller af de unge talenter, ud over eks. Mbappe mf.?

Logged


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Så gode bliver de
« Svar #2: 10 Maj 2019, 16:34 »

Mange unge talenter har negativ potentiale, dvs. at de har et vilkårligt potentiale indenfor et givet interval, mener det bedste er -10 som er 180-200 i potentiale.

Derudover der er mange faktorer der spiller ind, som skader og kvaliteten af træning og kampe spillet.

Man kan derfor ikke sige hvem der bliver bedst, der er nogle som har bedre forudsætninger end andre for at blive gode, og det er sådan set bare søge på google for at finde lister med spillere med højest potentiale.

Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Så gode bliver de
« Svar #3: 13 Maj 2019, 00:26 »

Der er mange store talenter. Tror Jaoa Felix og Mbappe er dem der bliver bedst af de virkelige spiller. Synes der hurtig kommer nogle vanvittige regens.
Logged

AndersBoBo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Så gode bliver de
« Svar #4: 28 Aug 2019, 19:09 »

Hvis man skal over i de lidt billigere spillere, hvad har i så af erfaring?

Jeg har pt medHSV, købt Lissandro Martinez, han er gådt direkte ind i start opstillingen. Samtidig har jeg også hentet Fabio Silva fra Porto. Han er stadig kun 18 år. Men jeg mangler lidt og se hvad han kan. Håber han bliver en +15 måls spiller.
Logged

Allanbager87
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Så gode bliver de
« Svar #5: 16 Okt 2019, 11:14 »

Der er mange store talenter. Tror Jaoa Felix og Mbappe er dem der bliver bedst af de virkelige spiller. Synes der hurtig kommer nogle vanvittige regens.

Enig. Særligt Mbappe bliver insane, hvilket jo også er fair nok med tanke på, hvor god han allerede er i virkeligheden. Hvordan har I  andre det med, at regents bliver så gode? Jeg synes, det er ærgerligt, og at noget af charmen ved spillet dør ud efter et par sæsoner. Jeg elsker nemlig tanken om, at mine spillere rent faktisk findes.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Så gode bliver de
« Svar #6: 16 Okt 2019, 11:46 »

Enig. Særligt Mbappe bliver insane, hvilket jo også er fair nok med tanke på, hvor god han allerede er i virkeligheden. Hvordan har I  andre det med, at regents bliver så gode? Jeg synes, det er ærgerligt, og at noget af charmen ved spillet dør ud efter et par sæsoner. Jeg elsker nemlig tanken om, at mine spillere rent faktisk findes.

Så længe standarden generelt stiger, og det ikke kun er et par enkelte spillere i hele spillet, så har jeg ikke noget problem med det gode newgens. Alt andet end lige vil en sammenligning af spillere fra 60'erne og 0'erne også vise en udvikling, da man jo er blevet bedre og klogere i forbindelse med livstil, træning mv. Jeg er enig i at der ind imellem er nogle MEGET gode newgens, men det er altså ikke noget der får mig til at synes at charmen ved spillet forsvinder. Derudover elsker jeg at se mine egne newgens udvikle sig igennem savet - selvom jeg ikke kender dem på forhånd. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010