home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Bayer Leverkusen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bayer Leverkusen  (Læst 2207 gange)
runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Bayer Leverkusen
« : 14 Jan 2019, 16:28 »

Halløj!

Er jeg den eneste som spiller med Leverkusen og synes de ser mega spændende ud?  Smiley

Stortalentet som Bailey der kan blive en af de bedste på sin position i spillet, tyske Kai Haivertz og Julian Brandt, det unge brasilianske talent Paulinho der har et højt potentiale også. I forsvaret er der også Jonathan Tah og Retsos, derudover er der solide spillere som Mitchell Weiser på højre back, Aranguiz og de to Bender brødre på midten og Kevin Volland på toppen.

Der er ret godt spillermateriale selvom der er mange steder der kan forbedres. Jeg har selv fået hentet Kieran Tierney til venstre backen og ellers er der ikke sket så meget på transfer-delen her i første sæson. Min plan er at skille mig af med de to Bender brødre da jeg ikke har så meget fidus til dem og så få hentet en ny central midtbane spiller ind sammen med Aranguiz, derudover er planen at få fat i en ny angriber til min trio i angrebet med Brandt, Havertz og Bailey.

Jeg er kommet sikkert videre fra Europa League gruppespillet, og fører ligaen, dog meget tæt med Bayern, Leipzig og Dortmund lige i hælene.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2019, 16:30 af runge95 » Logged

gonzo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bayer Leverkusen
« Svar #1: 12 Feb 2019, 17:22 »

Hvordan spiller du  Kai Haivertz? Jeg har generelt et problem med at få de centrale offensive spillere til at præstere.
Logged

When the seagulls follow the trawler, it is because they think that sardines will be thrown into the sea.

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayer Leverkusen
« Svar #2: 15 Feb 2019, 21:00 »

Leverkusen er 100% mit næste save, når jeg løber død i Marseille... Har læst rigtig meget om dem inde på SI Games' forum, og det ligner et rigtig spændende save i år.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010