home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58664 gange)
QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #90: 19 Jan 2019, 19:33 »

Men det er sjovt at min målmand er nummer 2 på frispark og 4 på straffe.

Så han kommer self med i rotationen til det
Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #91: 19 Jan 2019, 20:30 »

Men hvis det er det der gælder er en nummer 18 vel heller ikke ok, selv om det er under nedrykningsstegen?
Men for min skyld er det fair nok de ikke må være over.

Men man må godt tage f.eks. Man city  hvis de nu skulle floppe og ligge dernede?


I forhold til nummer 18 - ja det har du ret i det er nedrykning, og det kan også være svært at finde et hold til nedrykning som 19 eller 20'er, uden risiko for at du flytter sig o i tabellen før man bliver ansat, hvorfor jeg tror de oprindelige regler bare hedder under nedrykningsstregen - så er der da i det mindste en plads mere at gøre med.. Smiley

Der har ikke været restriktioner på hold i England i den tid jeg kan huske, så ja - hvis City, Chelsea eller Utd ligger til nedrykning er det tilladt at tage dem også. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #92: 19 Jan 2019, 20:54 »

Sæsonen er nu slut i det skotske og hvilken en af slagsen!
Overtog klubben i en krise på 10. pladsen efter 21 runder. Nu, 17 runder senere med 13! sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag kan Hearts kalde sig bronzevindere og er klar til Europa League kvalifikation næste sæson. Godt nok det vildeste jeg nogensinde har prøvet. Stort set alt spillede og på sidste spillerunde med en 1-0 sejr over Rangers spillede vi os på 3. pladsen á point med Hibernian.


Vi fik dog et utrolig skuffende Youth Intake denne sæson...


Heldigvis var der er par gode unge drenge i klubben ved overtagelse, så fremtiden ser lys ud alligevel. Smiley

Går ind til den kommende sæson med kæmpe forventninger. Håber at kunne gøre en god handel eller to, og så er målet ellers at vinde det skotske mesterskab!
Logged

Arsenal <3

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #93: 19 Jan 2019, 21:40 »

I forhold til nummer 18 - ja det har du ret i det er nedrykning, og det kan også være svært at finde et hold til nedrykning som 19 eller 20'er, uden risiko for at du flytter sig o i tabellen før man bliver ansat, hvorfor jeg tror de oprindelige regler bare hedder under nedrykningsstregen - så er der da i det mindste en plads mere at gøre med.. Smiley

Der har ikke været restriktioner på hold i England i den tid jeg kan huske, så ja - hvis City, Chelsea eller Utd ligger til nedrykning er det tilladt at tage dem også. Smiley

Altså jeg er ikke så kold omkring det, men af og til kan man jo søge et job til nedrykning og komme til samtale men først få det efter en kamp eller to, og de så vinder.

Men er ingen stødt på det problem endnu, så sker det nok heller ikke, ellers må man jo indbyde til afstemning.

Okay, ville bare være sikker. Men håber lidt Celtic rykker ned i denne sæson, så kan jeg måske overtage dem i fase 2 Smiley
Og føre dem hele vejen.
Jeg håber, men ved det ikke sker Skuffet
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #94: 19 Jan 2019, 21:44 »

Altså jeg er ikke så kold omkring det, men af og til kan man jo søge et job til nedrykning og komme til samtale men først få det efter en kamp eller to, og de så vinder.

Men er ingen stødt på det problem endnu, så sker det nok heller ikke, ellers må man jo indbyde til afstemning.

Okay, ville bare være sikker. Men håber lidt Celtic rykker ned i denne sæson, så kan jeg måske overtage dem i fase 2 Smiley
Og føre dem hele vejen.
Jeg håber, men ved det ikke sker Skuffet

Celtic og Rangers må du ikke være - det er de eneste klubber du ikke må styre i denne challenge.. Wink Og ja i forhold til de andre ting - nu er det jo ikke en officiel challenge her på siden, så man bestemmer jo lidt selv, men man skal som minimum have en klub der ligger til nedrykning på det tidspunkt hvor man skal skrive under på kontrakten, uanset hvor de så har ligget tidligere. Det må ligesom være det der er udfordringen og sammenligningspunkt et i forhold til SAFs karriere i England. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #95: 19 Jan 2019, 21:55 »

Celtic og Rangers må du ikke være - det er de eneste klubber du ikke må styre i denne challenge.. Wink Og ja i forhold til de andre ting - nu er det jo ikke en officiel challenge her på siden, så man bestemmer jo lidt selv, men man skal som minimum have en klub der ligger til nedrykning på det tidspunkt hvor man skal skrive under på kontrakten, uanset hvor de så har ligget tidligere. Det må ligesom være det der er udfordringen og sammenligningspunkt et i forhold til SAFs karriere i England. Smiley

Og er helt fair. Selv da Sir Alex, overtog Man Utd. var de jo ikke ringe historisk (de havde vundet mesterskaber før og sådan).

Men har fundet ud af hvorfor jeg normalt ikke gør dette.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #96: 19 Jan 2019, 22:13 »

Wow det er lort at man starter med en pokal gruppe.

Min trup er til League two, men bliver slået ihjel i liga spiller, og det ødelægger min morale Skuffet
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #97: 20 Jan 2019, 13:14 »

4½ år, 1618 dage, 8 klubtitler og 18 personlige titler senere er Fase 3 fuldført i Hearts.

Som skrevet sidst, så vandt klubben deres første mesterskab siden 1960 (og mit første) i sæsonen 22/23, så det vil jeg ikke bruge så meget krudt på.

2023/2024 bød til gengæld på Champions League for første gang og hvilken velkomst vi fik i gruppespillet, som vi var direkte kvalificeret til. 6 nederlag og en målscore på 4-21 imod Benfica, Monaco og de senere vindere Real Madrid. Til mit forsvar så gjorde jeg ikke så meget ud af CHL efter jeg så lodtrækningen og vurderede at 3. pladsen var umulig, men jeg havde alligevel ikke forventet så store afklapsninger. Hjemme i Skotland sad vi dog på resultaterne. Begge pokalturneringer blev vundet og takket været en Celtic-bummert i sidste runde på hjemmebane, så vandt vi også mesterskabet anno 23/24.

Sæson 24/25 (Og min sidste sæson) startede dog alt andet end planlagt. I mine første år i klubben havde jeg solgt for beskedne 2 millioner euro og ligeledes kun handlet for 5.2 millioner. Men denne sommer blev der lagt 36.5 millioner euro for mine spillere, samtidig med at jeg selv brugte 20 millioner - Og dermed begyndte jeg langsomt at vende mig til Premier League's prisniveau.

Den skotske liga var en lang duel imellem Celtic og jeg (Se her) og meget symptomatisk så skulle det hele også afgøres på Tynecastle Park (Min hjemmebane). Det eneste der skilte os ad var 5 mål og det var det stadig efter opgøret som endte 1:1. Mesterskabet var dermed mit med endnu mindre margin end året forinden. Den store skotske pokalturnering blev vundet med en finalesejr over Rangers på 2:1, men det var af mindre betydning.

Ude i Europa fik jeg igen en svær pulje. Bayern, Liverpool og Shakhtar. Jeg erfarede dog, at Celtic to år forinden havde banket Shakhtar med 9:2 over to opgør i EL, så jeg fokuserede på de to opgør mod ukrainerne og håbede det bedste. Jeg var ikke ligeså overlegen som Celtic, men jeg slog dem samlet 8:2 og fik en enkelt 4:4 på hjemmebane mod Bayern, hvilket var nok til en tredjeplads - 3 point efter tyskerne og 11 efter Liverpool. Og så spoiler jeg lige mit eventyr i Europa League - For jeg var utrolig heldig med lodtrækning, modstanderens resultater samt de hold der kvalificerede sig til EL. Alle de store gik videre i CHL, hvilket betød at de sværeste modstandere i Europa League var hold som Lazio, Leipzig, Schalke, Marseille og Sevilla. Kun ét storhold gik videre, nemlig Arsenal. Så det handlede om at undgå at komme til London. Og det klarede jeg ganske fint. Hvem ventede så i finalen? Ja, det gjorde de evige rivaler så..
Dermed sætter jeg nu pr. 1 juni 2025 kursen mod Premier League og nedrykningsstregen. Såfremt jeg kan skaffe et hurtigt job, så har jeg tænkt mig at tage tre spillere med - Gregor Ferrier, Aperibé og Colin Anderson.

Og selv hvis jeg skulle ribbe klubben for de tre profiler/talenter, så afleverer jeg Hearts i kanongod forfatning. Klubben er god for 29.712.710 euro (og der kommer flere til ved årsopgørelse samt CHL gruppespil). Klubbens ungdomsfaciliteter er opgraderet til State of the art, ligesom træningsfaciliteter ne er excellent (og i gang med at blive opgraderet). Ligeledes har klubben påbegyndt at bygge et nyt stadion med plads til 10.000 flere tilskuere (30.000), som desværre ikke blev opkaldt efter mig, men Tommy Walker. Klubben har fået et par rugekasse klubber så netværket kan/er udvidet og trænerstaben er den bedste i skotsk fodbold (Udover at jeg ikke har nogen data analysts). Og internationalt set, så er skotsk klubforbold kravlet op på en 7. plads og var kun sølle 0.058 point fra at overhæle Holland på listen og få 2 hold direkte i CHL-Gruppespillet. Så tror jeg vist ikke at de kan bede om mere i Edinburgh..

Opdatering: Et halvt år efter kaster Loch Ness sig ud i det engelske hos elevatorklubben West Brom.. Long may he reign!(19. plads)
« Seneste Redigering: 20 Jan 2019, 16:02 af Gilly » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #98: 20 Jan 2019, 17:03 »

Stærkt, Gilly. Held og lykke i det engelske!
Kan ikke vente med at spille videre i mit Hearts spil. Har småforelsket mig lidt i klubben :-)
Plejer som regel ikke at holde saves mere end 2-3 sæsoner. Men dette save har fanget mig!

EDIT: Hvor mange af de oprindelige spillere er tilbage i klubben, Gilly?
Kan nemlig spoile og fortælle at jeg har signet Leko på fri transfer med Hearts, og kunne da godt tænke mig at se, om han har udviklet sig anerledes hos dig. Smiley
« Seneste Redigering: 20 Jan 2019, 17:08 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #99: 20 Jan 2019, 17:21 »

Stærkt, Gilly. Held og lykke i det engelske!
Kan ikke vente med at spille videre i mit Hearts spil. Har småforelsket mig lidt i klubben :-)
Plejer som regel ikke at holde saves mere end 2-3 sæsoner. Men dette save har fanget mig!

EDIT: Hvor mange af de oprindelige spillere er tilbage i klubben, Gilly?
Kan nemlig spoile og fortælle at jeg har signet Leko på fri transfer med Hearts, og kunne da godt tænke mig at se, om han har udviklet sig anerledes hos dig. Smiley

Stærke resultater Gilly! Opstemt Bliver fedt at høre hvordan det går dig i West Brom - en klub med rigtig gode faciliteter, så grundlaget er der!

Jeg har også signet Leko og han ser således ud i 2023 for mig. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #100: 20 Jan 2019, 17:37 »

Stærkt, Gilly. Held og lykke i det engelske!
Kan ikke vente med at spille videre i mit Hearts spil. Har småforelsket mig lidt i klubben :-)
Plejer som regel ikke at holde saves mere end 2-3 sæsoner. Men dette save har fanget mig!

EDIT: Hvor mange af de oprindelige spillere er tilbage i klubben, Gilly?
Kan nemlig spoile og fortælle at jeg har signet Leko på fri transfer med Hearts, og kunne da godt tænke mig at se, om han har udviklet sig anerledes hos dig. Smiley
Mange tak begge to.. Jeg blev også helt forelsket i Hearts, så jeg måtte lave en backup af savet før jeg sagde op i tilfælde af, jeg skulle få lyst til at komme tilbage igen Opstemt

Min trup så således ud, da jeg 1. juni sagde op - TRUP.
Gregor Ferrier, Kean Bryan, Callum Guy, Sean Clare, Euan Henderson, Aaron Hicky og David Milinkovic var alle i truppen da jeg kom. Derudover var de to tidligere talenter Harry Stone og Daniel Boyle der også fra starten, men deres kontrakt udløb 31. maj
Harry Cochrane, Callum Paterson og Marc Leonard er tidligere Hearts' spillere som jeg har hentet hjem efter den tidligere manager solgte dem.
Kevin O'Conner, Max Power og Jordan Smith (Som så ikke er på billede, da hans kontrakt udløb 31. maj) er spillere som jeg hentede i første transfervindue (De har altså været her i 4 år).
Resten er tilkommere - Flere af dem fra i sommers, hvor jeg handlede for langt mere (Og langt flere spillere) end hvad jeg ellers har gjort.

Mit kendskab til West Brom er yderst begrænset, men her er truppen + 2 regens udenfor billede. Jeg kender Sportiello, Benkovic (Som jeg lige har købt), Arana, Buitink, Willock, Success og Hradecky, men ingen af dem er i West Brom fra starten af.. Det er faktisk pudsigt at Henry Smith (Nederst på billede) var en englænder som jeg selv hentede til Hearts fra Luton og sidenhen solgte for 22.5 millioner euro til Crystal Palace - Nu har han dog udviklede sig til en diva, som for 5. gang på 7 måneder er blevet væk fra træning, fordi han er blevet set i byen. Jeg er dog hans favoritpersonale, så måske jeg kan få sat skik på ham - Han opførte sig i hvert fald ordentligt da jeg havde ham i Hearts

Jeg har aldrig hørt om Jonathan Leko (2026), og han er umiddelbart ikke en spiller som jeg den dag i dag ville kunne bruge.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #101: 20 Jan 2019, 17:43 »

Stærke resultater Gilly! Opstemt Bliver fedt at høre hvordan det går dig i West Brom - en klub med rigtig gode faciliteter, så grundlaget er der!

Jeg har også signet Leko og han ser således ud i 2023 for mig. Smiley
Uden at have spillet åbent, så vil jeg tro, at de har ca. samme stats. Men han har fået en fremragende start i Hearts hvor han styrer højre kant med hans fart. Kan også se, at han gør det helt fint for dig  Wink

Og fedt med en gennemgang af truppen, Gilly. Jeg kommer helt sikkert også til, at lave en backup save når/hvis jeg nogensinde kommer så langt, at tiden er inde til at sige op. Smiley
Men udemærket WBA hold. Hvertfald på papiret og rating mæssigt. Dem skal du nok få til toppen in no time   Peace
Logged

Arsenal <3

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #102: 20 Jan 2019, 19:45 »

Jeg er startet op med et nyt spil, i denne version er det Neil Taylor's forsøg på at blive større end SAF. Efter de 100 dage ved Annan og en 8 plads, er jeg blevet tilbudt job ved Dunfermline d.10 marts 2019. Klubben ligger nr.7, men kun med 4 point op til playoff og 10 point efter nr.1, der er 7 kampe tilbage af sæsonen.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #103: 21 Jan 2019, 10:28 »

Og fedt med en gennemgang af truppen, Gilly. Jeg kommer helt sikkert også til, at lave en backup save når/hvis jeg nogensinde kommer så langt, at tiden er inde til at sige op. Smiley
Men udemærket WBA hold. Hvertfald på papiret og rating mæssigt. Dem skal du nok få til toppen in no time   Peace
Truppen er i hvert fald helt perfekt med 15 mand under 21 med 4½ stjerne eller bedre. En smule problematisk er det så at 8 af dem er CAM eller Angriber, men jeg skal ikke brokke mig Wink Jeg tror dog, at jeg efter 5-6 sæsoner med samme taktik vil prøve lidt noget nyt til sommer, og så må det tage lidt længere tid at komme til tops. Så kan jeg lege Feeder Club imens Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #104: 21 Jan 2019, 10:51 »

Så er det vidst tid til at jeg endnu engang tager jer gennem en sæson i Aberdeen.

Som tidligere nævnt havde jeg vundet den første ligacup, hvilket var uden betydning for challengen, men alligevel rart at vinde noget. Oversigt over kampene er herunder:


Mine transfers i årets løb ser således ud:


Salget af Scott McKenna (tvunget - bestyrelsen bestemte at det var for godt til at afslå, selvom jeg havde fået et bedre tilbud tidligere), var medvirkende til at økonomien i klubben efterhånden ser meget lovende ud - Walton er til den kommende sæson blevet en ret så eftertragtet herre, så det var godt at jeg besluttede mig for at ligge 26 mio. kr. for ham!

Mirallas fik det sidste år af hans karriere, hvor han bidrog stort med indlæg og frisparskmål, Walker-Peeters forsvinder nok til den nye sæson - han er utilfreds og meget eftertragtet, men kan jeg hive 100 mio. kr. ud af en fri transfer efter et år, er jeg også godt tilfreds! Bielik er nu anfører for klubben, og McTominay er et monster på den centrale midt, hvor han bidrager med MANGE langskudsmål! Han er den vigtigste spiller i hele truppen efterhånden.

Sæsonen sluttede med en tilfredsstillende andenplads efter Celtic hvor jeg lige var fem point efter til sidst. Rangers og de øvrige hold blev tilpas distanceret til at jeg aldrig var i tvivl om at vi til den kommende sæson skal forsøge at spille os i Champions League i stedet for Europa League. Læg mærke til Waltons 19 clean sheets mod Celtics 14 - vi nærmer os drastisk! Raul Uche, som blev topscorer, var min sidste handling inden opsigelsen af jobbet i Hamilton, så det er jeg også godt tilfreds med at jeg har fundet.


Den gode placering har betydet diverse hæder - vigtigst af alt til mig:

Journalisternes årets manager
Spillernes årets manager

Jeg går all-in på ligaen denne sæson, så der bliver nok handlet en del ind til den kommende sæson. Jeg gør mig ikke de store forhåbninger om CL, da vi ikke er seedede, men man kan jo være heldig! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010