home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58514 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #75: 17 Jan 2019, 14:09 »

Klasse med endnu en manager i Hearts! De har nemlig super gode faciliteter og du bør - medmindre du er ligeså uheldig som jeg - få sprøjtet nogle stærke talenter afsted. Min trup tæller i hvert fald 3 egen avl i startopstillingen (Som så godt nok alle var en del af U19-holdet da jeg kom) + 2 på bænken.

Det kunne faktisk være sjovt at se, hvordan din trup ser ud, idet jeg stadig har ca 16 mand fra den trup jeg oprindelig overtog for lidt over 3 år siden. Til sammenligning ser min trup lige pt (1. januar 2024) således ud: http://prntscr.com/m8c70u
Ser ud til, at være en stærk trup! Jeg er ikke kommet videre siden igår. Så truppen ser således ud ved overtagelse.
Logged

Arsenal <3

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #76: 17 Jan 2019, 15:30 »

Ser ud til, at være en stærk trup! Jeg er ikke kommet videre siden igår. Så truppen ser således ud ved overtagelse.

Det er også en trup som meget gerne skulle holde mit 4 points forspring til Celtic og Rangers her de sidste 8 kampe af sæsonen.. Så jeg håber så sandelig den er stærk nok Grin

Jeg kan umiddelbart spotte syv velkendte ansigter i din trup, så der må alligevel siges at være en del variation. Vanecek, McDonald, Cochrane, Haring, Sean Clare, Michael Smith og Harry Stone er de bekendte.. De to første solgte jeg selv, fordi de ikke var gode nok, de to midterste blev solgt af manageren før mig (Cochrane får jeg dog hjem på fri transfer til sommer), mens de sidste tre stadig er i min trup.. Held og lykke!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #77: 17 Jan 2019, 21:13 »

Det er også en trup som meget gerne skulle holde mit 4 points forspring til Celtic og Rangers her de sidste 8 kampe af sæsonen.. Så jeg håber så sandelig den er stærk nok Grin

Jeg kan umiddelbart spotte syv velkendte ansigter i din trup, så der må alligevel siges at være en del variation. Vanecek, McDonald, Cochrane, Haring, Sean Clare, Michael Smith og Harry Stone er de bekendte.. De to første solgte jeg selv, fordi de ikke var gode nok, de to midterste blev solgt af manageren før mig (Cochrane får jeg dog hjem på fri transfer til sommer), mens de sidste tre stadig er i min trup.. Held og lykke!
Vanecek blev solgt som det allerførste. Løntung og aldrende. Hjem til Tjekkiet med ham. Haring er røget til hollandsk fodbold.
Sean Clare og Cochrane er begge tiltænkt startere og de ser fine ud, synes jeg. Smiley
Logged

Arsenal <3

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #78: 18 Jan 2019, 09:23 »

Jeg er også startet på denne Challenge, som Steven Graham. Efter 100 dage og en fjerde plads til Stirling Albion, forlod jeg klubben. Graham er pt. stadig jobsøgende,. Ingen brugbare henvendelser endnu, på trods af en masse fra alle ligaerne i England. Datoen siger 15. Januar 2019. Jeg vil opdatere når der sker noget
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #79: 18 Jan 2019, 16:32 »

Efter min stupide situation tidligere, har jeg igen fået et hold. Jeg valgte ikke at starte fase 3 forfra, fordi jeg tænkte at der nok skulle komme plads til mig. Goddag med et økseskaft.
Jeg har måtte simulere 1½ sæson, så datoen nu hedder 17/12/2021 og min 3. fase i spillet kan begynde  Shockeret

Klubben jeg overtager er Motherwell Smiley Det stog mellem Hearts og Motherwell, og da well var de første til at tilbyde jobbet, slog jeg til!
Klubben har ikke den bedste økonomi (5 mil på balance), men de har derimod rigtig gode faciliteter, så der er rig mulighed for et talent eller to med tiden.
Jeg overtager klubben i en rigtig dårlig situation:



Klubben har underpræsteret hele sæsonen, hvilket kostede jobbet for Neil Lennon, der sidste sæson førte dem til en 6. plads. Nu skal jeg så kæmpe om overlevelse, hvortil jeg faktisk har en rigtig fin trup:


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #80: 18 Jan 2019, 21:46 »

Jeg fik Patrick op i første sæson med dem via playoff, men klubben er simpelthen ikke god nok til den bedste liga, så jeg smutter og prøver at finde en anden klub!!

Klar til fase 3
« Seneste Redigering: 18 Jan 2019, 21:48 af jepze » Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #81: 18 Jan 2019, 23:50 »

Det gik lidt stærkt, men nu kan 3 fase begynde. Datoen siger 27/12-20.

Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #82: 19 Jan 2019, 09:35 »

Hvordan gør man i fase 4, når man overtager et hold under nedrykningsstregen? Fordi man kan jo godt starte en samtale med dem, hvor de er under stregen, og så når man får tilbudt jobbet, er de hoppet op over den?

Altså jeg har langt endnu Smiley Men hvis jeg skulle komme til det problem?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #83: 19 Jan 2019, 11:30 »

Så fik jeg gennemgørt første sæson med Hibernian. Jeg var "Best of the rest", og nåede også at vinde over både Celtic og Rangers i løbet af sæsonen, men spillede nogle dummer uafgjorte, og havde en dårlig start på sæsonen(Pga. EL kval), og det kostede lidt.
Men endte 6 point efter Rangers og 10 point efter Celtic. Men næste sæson, håber jeg virkelig at jeg kan true dem, og måske endda få det første mesterskab.
Nåede i løbet af sæsonen at kører 21 kampe i træk uden at tabe en kamp.

De gode resultater, skal især tilskrives Oli Shaw som scorede 37 mål i løbet af sæsonen i alle turneringer, og blev topscore i den skotske liga med 24 mål. Ganske udemærket, ham håber jeg virkelig jeg kan holde på.

Til næste sæson, skal holdet forstærkes, især på målmandsposten, og så mangler jeg en angriber mere der kan score +15 mål.

I løbet af sæsonen vandt jeg begge cupper og blev kåret til 2 X årets manager, ikke helt skidt.

Liga:


Cupper:
-

Årets manager:

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

jonasc21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #84: 19 Jan 2019, 11:37 »

En opdatering fra Steven Graham i det skotske.
Efter at have sagt op hos Stirling Albion, ledte Graham naturligvis efter en ny klub. Den første klub til at søge en manager i den skotske championsship var Patick Thistle, men da jeg tilkendegav min interesse i jobbet kom beskeden, at deres fans fandt det særdeles sjovt, at en så drlig manager havde interesse i sådan et job...... -.-
En uge efter blev jeg dog tilbudt et jobinterview med Leicester som pt lå nr. 11 i PL. Jeg prøvede for sjov at gå efter jobbet og det endte også med at jeg blev tilbudt dette, hvilket jeg synes et meget mærkeligt efter den forrige situation med Patick Thistle.
Jobtilbuddet afviste jeg selvfølgelig, da jeg skulle finde en klub i den skotse champ.
Herefter gik der et helt år før der kom noget brugbart. Igen var det Patrick Thistle som selv henvendte sig til mig. Det endte godt og Graham er pt. 11. December 2019 ansat som manager, dog med et lidt ambivalent forhold til klubbens fans efter deres kommentar sidst.
Forhåbentlig kommer der noget godt ud af dette. Klubben er pt. placeret som nr. 9
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #85: 19 Jan 2019, 16:08 »

Hvordan gør man i fase 4, når man overtager et hold under nedrykningsstregen? Fordi man kan jo godt starte en samtale med dem, hvor de er under stregen, og så når man får tilbudt jobbet, er de hoppet op over den?

Altså jeg har langt endnu Smiley Men hvis jeg skulle komme til det problem?

Reglen er at man skal overtage et hold samme sted (eller lavere) end SAF, og det er 19'ende-pladsen, så skulle holdet være rykket længere op går den ikke. Eller er andre af en anden holdning, så skal jeg selvfølgelig ikke være enehersker på området! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #86: 19 Jan 2019, 19:13 »

Det her er slet ikke min 'måde' at hygge med FM på, men nu kunne jeg ikke lade være.

Så jeg har startet et save med Steaphan Rothach fra Ayr (Ayrshire) som har overtaget sædet i Stirling Albion, tiden må jo vise hvor længe han bliver der.

Pt. er alt fryd og gammen, men igen er kun 3-4 dage henne.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #87: 19 Jan 2019, 19:19 »

Det her er slet ikke min 'måde' at hygge med FM på, men nu kunne jeg ikke lade være.

Så jeg har startet et save med Steaphan Rothach fra Ayr (Ayrshire) som har overtaget sædet i Stirling Albion, tiden må jo vise hvor længe han bliver der.

Pt. er alt fryd og gammen, men igen er kun 3-4 dage henne.

Endnu federe at du så er med på denne lille udfordring! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #88: 19 Jan 2019, 19:23 »

Endnu federe at du så er med på denne lille udfordring! Opstemt

Tak og det er faktisk ok sjovt indtil nu.

Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #89: 19 Jan 2019, 19:26 »

Reglen er at man skal overtage et hold samme sted (eller lavere) end SAF, og det er 19'ende-pladsen, så skulle holdet være rykket længere op går den ikke. Eller er andre af en anden holdning, så skal jeg selvfølgelig ikke være enehersker på området! Opstemt

Men hvis det er det der gælder er en nummer 18 vel heller ikke ok, selv om det er under nedrykningsstegen?
Men for min skyld er det fair nok de ikke må være over.

Men man må godt tage f.eks. Man city  hvis de nu skulle floppe og ligge dernede?
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010