home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58523 gange)
Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #60: 15 Jan 2019, 19:24 »

Mit spil crashede, så nu er jeg tilbage til at være arbejdsløs Skuffet Det er hvad man får ud af at ikke gemme automatisk og blot lade det stå mens man er på arbejde og windows smider en rogue opdatering din vej Skuffet Skuffet Skuffet

Lyder lidt som en rookie mistake Forlegen
Hvor langt var du nået i spillet?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #61: 15 Jan 2019, 19:41 »

Mit spil crashede, så nu er jeg tilbage til at være arbejdsløs Skuffet Det er hvad man får ud af at ikke gemme automatisk og blot lade det stå mens man er på arbejde og windows smider en rogue opdatering din vej Skuffet Skuffet Skuffet

Ejh, for h......! din klovn Boxx!! Det er på en måde tragisk og på en måde vildt komisk.. Du må på den igen! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #62: 15 Jan 2019, 21:42 »

Lyder lidt som en rookie mistake Forlegen
Hvor langt var du nået i spillet?

Det var den værste rookie mistake - er den største klovn!
Jeg var en måned længere henne, så næsten inde i Februar. Og Kilmarnock var faktisk et rigtig sjovt hold :O Og de har self ikke bedt om samtale i denne omgang

Ejh, for h......! din klovn Boxx!! Det er på en måde tragisk og på en måde vildt komisk.. Du må på den igen! Opstemt

 Græder Græder Den gør ondt!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #63: 16 Jan 2019, 11:04 »

Så er 1,5 år i Inverness næsten gået.

Jeg overtog holdet i Januar 2020 med 12 runder igen. Implementerede min taktik med de nuværende spillere og gjorde det OK. Spillede klubben op på 7 pladsen, 5 point fra play-off spillet. Mine tanker var dog allerede rettet mod den kommende sæson, hvor målet var klart. Oprykning!

Sådan skulle det også gå. Med 4 runder igen kan Inverness kalde sig mestre i Championship i 20/21 sæsonen.
Nu går mine tanker på, om jeg skal lade min kontrakt løbe ud og vente på et jobtilbud fra den bedste række, eller om jeg skal fortsætte eventyret i Inverness. Økonomien er ikke god. Men synes tilgengæld holdet er ganske udemærket og der kommer nogle fremragende unge spillere op gennem ungdomssystemet..

Hvor lang tid tog det jer andre at få et jobtilbud fra en interessant klub fra den skotske Premier League?

Det skal måske også lige siges, at Hunter stadig kun har National C-licens, da klubben simpelthen ikke har råd til, at give betale for den næste licens.. Så måske det bliver svært at få et andet job i en bedre klub..
Derudover er Hunter nu blevet et favoritpersonale i Inverness.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2019, 11:10 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #64: 16 Jan 2019, 11:10 »

Så er 1,5 år i Inverness næsten gået.

Jeg overtog holdet i Januar 2020 med 12 runder igen. Implementerede min taktik med de nuværende spillere og gjorde det OK. Spillede klubben op på 7 pladsen, 5 point fra play-off spillet. Mine tanker var dog allerede rettet mod den kommende sæson, hvor målet var klart. Oprykning!

Sådan skulle det også gå. Med 4 runder igen kan Inverness kalde sig mestre i Championship i 20/21 sæsonen.
Nu går mine tanker på, om jeg skal lade min kontrakt løbe ud og vente på et jobtilbud fra den bedste række, eller om jeg skal fortsætte eventyret i Inverness. Økonomien er ikke god. Men synes tilgengæld holdet er ganske udemærket og der kommer nogle fremragende unge spillere op gennem ungdomssystemet..

Hvor lang tid tog det jer andre at få et jobtilbud fra en interessant klub fra den skotske Premier League?

Alt efter hvordan du er rykket op (Direkte/playoff), samt hvor mange trænerkurser du har fået taget, så er der jo lidt forskellige scenarier. For mit vedkommende var det to dage fra jeg sagde op til jeg fik det nye job, men jeg sagde også op for at komme i betragtning til Aberdeen-jobbet (det var ledigt inden min opsigelse). Jeg havde fået taget to kurser og var igang med det tredje, og rykkede op via playoff med Hamilton. Hamilton har så gjort det rigtig godt og er "Best-of-the-rest" på 4.-5. pladsen sammen med Hearts. Smiley

Det burde umiddelbart ikke være umuligt for dig at finde et nyt job indenfor overskuelig fremtid, såfremt der selvfølgelig bliver nogen ledige. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #65: 16 Jan 2019, 11:12 »

Alt efter hvordan du er rykket op (Direkte/playoff), samt hvor mange trænerkurser du har fået taget, så er der jo lidt forskellige scenarier. For mit vedkommende var det to dage fra jeg sagde op til jeg fik det nye job, men jeg sagde også op for at komme i betragtning til Aberdeen-jobbet (det var ledigt inden min opsigelse). Jeg havde fået taget to kurser og var igang med det tredje, og rykkede op via playoff med Hamilton. Hamilton har så gjort det rigtig godt og er "Best-of-the-rest" på 4.-5. pladsen sammen med Hearts. Smiley

Det burde umiddelbart ikke være umuligt for dig at finde et nyt job indenfor overskuelig fremtid, såfremt der selvfølgelig bliver nogen ledige. Smiley
Har lige opdateret min indlæg. Hunter har, som skrevet, kun fået en enkelt licens i 3 år som manager. Det var i Stiling Albion. Inverness har ikke villet betale for det næste..
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #66: 16 Jan 2019, 11:13 »

Har lige opdateret min indlæg. Hunter har, som skrevet, kun fået en enkelt licens i 3 år som manager. Det var i Stiling Albion. Inverness har ikke villet betale for det næste..

Haha! Opstemt Bare i orden.. Men altså det kommer lidt an på mavefornemmelse - hvis du føler du har et godt hold til Premiership, så bliv. Jeg skiftede som sagt kun fordi et stort job (og SAF's job) var i sigte. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #67: 16 Jan 2019, 11:19 »

Haha! Opstemt Bare i orden.. Men altså det kommer lidt an på mavefornemmelse - hvis du føler du har et godt hold til Premiership, så bliv. Jeg skiftede som sagt kun fordi et stort job (og SAF's job) var i sigte. Smiley
Jeg er bare bange for, at der igen skal gå over et år før, at et jobtilbud tikker ind... Holdet er ikke godt sammenlignet med de store klubber i Premiership.. Og økonomien heller ikke..  Opstemt
Så den er svær! Har stadig 4 kampe tilbage i Championship. 1,5 måned til, at kontrakten udløber.. Så måske jeg kan strække den lidt og se, om der kommer en trængerfyring i Premiership nu her under slutspillet..  Smiley
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #68: 16 Jan 2019, 11:21 »

Jeg er bare bange for, at der igen skal gå over et år før, at et jobtilbud tikker ind... Holdet er ikke godt sammenlignet med de store klubber i Premiership.. Og økonomien heller ikke..  Opstemt
Så den er svær! Har stadig 4 kampe tilbage i Championship. 1,5 måned til, at kontrakten udløber.. Så måske jeg kan strække den lidt og se, om der kommer en trængerfyring i Premiership nu her under slutspillet..  Smiley

Altså jeg ventede jo til sæsonen var slut, men selvfølgelig også fordi jeg skulle rykke op først! Peace

Men det er der jo ikke noget i vejen med - der er jo også nogle titler der skal deles ud efter sæsonen, så det haster jo ikke før du nærmer dig den nye sæson. der sker jo altid noget omkring sæsonafslutningen. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #69: 16 Jan 2019, 12:40 »

Jeg fik det først ledige job efter at have sagt op i Championship (Der gik et halvt år før en manager blev fyret) og jeg havde også kun National C-Licens - Fordi jeg simpelthen glemte at spørge bestyrelsen i Partick om licenskurserne.. Så du bør få tilbudt jobs i Premiership Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #70: 16 Jan 2019, 18:43 »

Jeg sagde ikke op i Livingston inden jeg søgte jobbene i 2 klubber, og fik så det i Hibs.

Jeg har også fået taget et par træner kurser, og jeg havde rigitg svært ved at få job i Championship med kun en træner licens. Så vil mene det er bedst at du holder hoved koldt, og venter til allersidsste øjeblik med at sige op og bare søg de jobs der vil komme i PL Smiley
« Seneste Redigering: 16 Jan 2019, 18:47 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #71: 16 Jan 2019, 22:39 »

Se jeg har et helt andet problem end jer. Fordi jeg klokkede i det og ikke fik gemt Kilmarnock, havde jeg ikke noget job (der var gået en halv sæson). Jeg har nu ikke haft jeg noget i en hel sæson, fordi Kilmarnock ikke fyrede deres manager, og overraskende nok har ingen andre gjort det. Nu må vi se hvad der sker i den nye sæson - ellers starter jeg altså forfra på 3. fase inden længe

Derudover har jeg National B-licens og rykkede direkte op.. må se hvad der sker

EDIT: Og bedst som jeg har skrevet dette, skifter Brendan Rodgers til Dortmund og celtic tilbyder mig en samtale, et job som jeg jo ikke må tage  Græder Græder Græder
« Seneste Redigering: 17 Jan 2019, 08:05 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #72: 16 Jan 2019, 23:06 »

Efter længere tids overvejelser valgte Steven Hunter ikke at forlænge kontrakten i Inverness trods en stensikker oprykning og flere rekorder i både klubben og Championship. I stedet gik jagten ind på et job i en af de større skotske klubber.
Vi skulle dog helt frem til December måned før, at de første trænerfyringer fandt sted. Motherwell og Hearts fyrede begge deres managere og Aberdeen var tæt på. Begge tilbød straks jobinterview og sågar et kontraktudspil. Så nu skulle der vælges.
Økonomien så klart bedst ud i Hearts, men de lå nummer 10, 6 point færre end Motherwell på 8 pladsen.


Det blev dog Hearts alligevel, da klubben rent økonomisk så bedst ud og faciliteterne er også i top. Klubben har underpræsteret længe og sluttede nummer 10 i sidste sæson. Så det skal vendes nu!
Tidspunktet (2. Januar) er perfekt. Så kan jeg få sat mit præg på holdet i transfervinduet. Måske der købes en spiller eller to fra den tidligere klub Inverness?  Huh


« Seneste Redigering: 16 Jan 2019, 23:08 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #73: 17 Jan 2019, 08:07 »

Fedt med Hearts! Opstemt Det er en kongeklub med stort potentiale! Jeg synes det er fedt at vi trods alt er i så mange forskellige klubber som vi er. Smiley

God vind! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #74: 17 Jan 2019, 10:54 »

Klasse med endnu en manager i Hearts! De har nemlig super gode faciliteter og du bør - medmindre du er ligeså uheldig som jeg - få sprøjtet nogle stærke talenter afsted. Min trup tæller i hvert fald 3 egen avl i startopstillingen (Som så godt nok alle var en del af U19-holdet da jeg kom) + 2 på bænken.

Det kunne faktisk være sjovt at se, hvordan din trup ser ud, idet jeg stadig har ca 16 mand fra den trup jeg oprindelig overtog for lidt over 3 år siden. Til sammenligning ser min trup lige pt (1. januar 2024) således ud: http://prntscr.com/m8c70u
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010