home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58822 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #15: 31 Dec 2018, 13:08 »

FASE 1 - Gennemført Liga stilling

Det blev til en 2. plads i ligaen efter de 100 dage med Clyde.
2 gange 2.plads ved månedens manager.
Påbegyndt træner licens.

FASE 2 - Påbegyndt

FASE 3 - LÅST

FASE 4 - LÅST
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #16: 31 Dec 2018, 13:21 »

Sæson 19/20 fik jeg job hos St. Johnstone, hvilket langt fra var lutter lagkage.. Endte på en 10 plads i ligaen, men fik ryddet op i truppen og lejet et par gode spillere til denne sæson.

Sæson 20/21, 4 kampe spillet, 4 sejre, bl.a. 0-2 ude over Rangers
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #17: 31 Dec 2018, 17:33 »

Acair skulle helt frem til d. 24/12 2019 til der kom en julegave i form af ansættelse hos Dunfermline.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #18: 01 Jan 2019, 14:36 »

FASE 1 - Gennemført Liga stilling

Det blev til en 2. plads i ligaen efter de 100 dage med Clyde.
2 gange 2.plads ved månedens manager.
Påbegyndt træner licens.

FASE 2 - Påbegyndt Nyt job ved Morton datoen siger nu 1. April 2020

FASE 3 - LÅST

FASE 4 - LÅST
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #19: 01 Jan 2019, 15:14 »

Så fik jeg job igen og starter fase 2 - igen i Hamilton - denne gang endnu nemmere end sidst da jeg overtager et hold på 1. pladsen den 11. januar 2020 med 4 point ned til nummer 2.

Nu håber jeg at kunne holde dem der, for så er fase 2 hurtigt overstået! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #20: 01 Jan 2019, 18:05 »

Sideløbende med mit QPR-save, har jeg også kastet mig i fodsporene på Alex Ferguson. Mit valg faldt, ligesom Broen, på Stirling i fase 1, idet jeg helt tilbage i 2010-versionen kom til klubben i 2012/2013 (Hvor de også var dumpet ned i League 2), og sidenhen kæmpede mig tilbage i Championship. Specielt husker jeg det, fordi jeg hentede gud og hver mand til klubben og til tider havde over 20 forskellige nationaliteter på førsteholdet.. Jeg tillader mig at tro, at jeg på de 9 år er blevet en anelse klogere Wink

Jeg indrømmer dog, at jeg havde meget svært ved at motivere mig til at gøre noget ud af en klub, som jeg kun skulle lede i 100 dage. Derfor skulle det også bare gå så hurtigt som muligt, og derfor blev Stirling (Seedet 4'er) afleveret på en 6. plads i ligaen. Men jeg fik påbegyndt min Nationale C-Licens, så jeg fik det ud af opholdet som jeg nu kunne. Fase 1 dermed overstået..

Jeg gjorde mig nu parat til en lang pause efter at have læst de andre indlæg heri tråden, men undrede mig godt nok over, at jeg kunne få tilbud om samtaler i Watford og Leicester, når flere klubber i Skotland end ikke ville snakke med mig. Jeg endte dog relativt tidligt med at komme tilbage i job igen, da Greenock Morton tilbød mig et job den 19. marts 2019. Det er ikke helt godt (Ligastilling), men det er heller ikke værre end, at jeg sagtens kan få en respektabel slutplacering. Men jeg bliver nu alligevel nød til at spørge: Hvad sker der, hvis jeg rykker ned?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #21: 02 Jan 2019, 19:33 »

Men jeg bliver nu alligevel nød til at spørge: Hvad sker der, hvis jeg rykker ned?

Umiddelbart tror jeg bare du skal finde et nyt job i Championship.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #22: 02 Jan 2019, 19:39 »

Acair overtog Dunfermline på en 6. plads 1 point fra playoff pladserne, så det var en optimistisk manager der gik i gang. Dunfermline blev coachet op til en 2. plads og playoff kampene var blot en formsag for The Pars.

Acair har valgt at opsige sin stilling i forbindelse med oprykningen, så nu skal der bare ventes til det helt rigtige job dukker op.



Fase 1 - Cowdenbeath 2018/2019

Fase 2 - Dunfermline 2019/2020

Fase 3 - ?
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #23: 02 Jan 2019, 19:57 »

Fergus Alexanderson har også nyheder, og det er heldigvis af samme karakter som I øvrige.

I Hamilton var der god mulighed for at rykke op og det lykkedes da også, men udelukkende grundet en fremragende afslutning og en maj måned med syv sejre af syv mulige.

Inden sidste kamp i ligaen lå vi udenfor playoffpladserne med et point op til det nærmeste hold i playoff - Greenock Morton, men det lykkedes heldigvis at slå dem og resten er historie, som man siger! Opstemt Sjovt nok sørgede vi for at St. Mirren rykkede ned i playoff finalen - samme St. Mirren som Alex Ferguson rykkede op med i sin tid!

Jeg siger op og håber på at få en bedre klub i Premiership - det sidste jeg gjorde inden var at bede om et trænerkursus og dette blev bevilget! Smiley

Fase 1 - 2018/19 Stirling Albion
Fase 2 - 2019/20 Hamilton
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #24: 02 Jan 2019, 20:09 »

... Og der gik 7 dage og så var drømmejobbet scoret - Fergus Alexanderson er per 1. juni 2020 at finde i Aberdeen (som SAF jo også styrede), som endte på en tredjeplads i den netop afsluttede sæson og dermed Europa League allerede i næste sæson! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

kasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #25: 02 Jan 2019, 20:11 »

100 dage gået. Sagt op hos Queen's Park. 8 kampe blev det til med 1 sejr og 4 hvor der blev delt. Ikke særlig overbevisende, men nu skal jeg videre til fase 2.
Logged

We love you OB, we do.
For vi er drengene fra fyn
HELLERE HAVNE I EN GOD TREKANT
END I EN OND CIRKEL.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #26: 02 Jan 2019, 20:12 »

... Og der gik 7 dage og så var drømmejobbet scoret - Fergus Alexanderson er per 1. juni 2020 at finde i Aberdeen (som SAF jo også styrede), som endte på en tredjeplads i den netop afsluttede sæson og dermed Europa League allerede i næste sæson! Opstemt

Stærkt og fedt med Aberdeen :-)
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #27: 02 Jan 2019, 22:25 »

Så kom der en klub i hus til Acair Smiley



Klubben er seedet som nr. 4 i ligaen, men indtager aktuelt 12. pladsen.

Let the hunt begin  Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #28: 02 Jan 2019, 22:29 »

Også en spændende klub - jeg krydser fingre for du kan få tingene til at fungere! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #29: 03 Jan 2019, 17:16 »

Scott McTavish blev navnet på min manager, som han vist også hed i det tidligere forsøg.



Jeg er startet med Stirling Albion, ligesom så mange andre og har brugt de første 100 dage på at få givet mig selv bedre kvalifikationer til fremtidige jobs. Jeg efterlader Stirling Albion i fin stand. Der var spillet 8 kampe da jeg forlod Stirling, og det var blevet til 5 sejre, 2 uafgjorte og et enkelt nederlag. Det betød 17 point og en første plads i ligaen. Nåede også lige at få månedens manager med for September !

En del af dette skyldtes at jeg hentede en del fine spillere ind på fri transfer og generelt spillede offensivt i en 4 - 3- 1 - 2 formation med meget bevægelighed. 26 mål scoret på 8 kampe, syntes jeg er ret fedt Smiley At jeg så har lukket 19 ind er en anden sag, men det var heller ikke fokus området for mig.

Jeg håber de fine præstationer kan få mig ansat ret hurtigt i en fin klub, men indtil videre er ventetiden gået i gang i jagten på det rigtige job til fase 2
« Seneste Redigering: 03 Jan 2019, 17:17 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010