home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 58573 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
The SAF Challenge
« : 28 Dec 2018, 09:54 »


Challengen går i al sin simpelthed ud på at kopiere Sir Alex Fergusons fantastiske manager karriere.

Fase 1 - 100 dage i East Stirlingshire

SAF startede med at være manager i East Stirlingshire i den dårligste skotske række. Han stod i spidsen for holdet i 17 kampe. Jeg har valgt at man blot skal holde 100 dage ud i klubben. Det er tilladt at blive i klubben til og med den første kamp efter man har rundet 100 dage. Herefter skal man opsige sin stilling i klubben. EDIT fra 2016: Idet East Stirlingshire ikke længere er at finde i den dårligste skotske række FM19, valgte jeg at spille med Stirling Albion af den ene årsag at navnet ligger op af den oprindelige klub. Da jeg vurderede at det ikke var så vigtigt hvilken klub man havde i de første 100 dage, tænker jeg der er frit valg i denne fase - ret mig endelig hvis andre har en anden holdning.

Fase 2 - Bliv ansat i en klub i næstbedste række og ryk op med klubben (ikke Rangers).

Efter tiden i East Stirlingshire blev SAF ansat i St. Mirren, som han førte op i den bedste skotske række. Man skal derfor nu ansættes i en klub i den Skotske Championship og fører klubben til oprykning. Når oprykning er en realitet er det tilladt at fortsætte til fase 3.

Fase 3 - Vind 3 mesterskaber og Europa League/Champions League med en klub fra bedste række (ikke Rangers og Celtic)

Efter oprykning med St. Mirren ragede SAF uklar med bestyrelsen i klubben og blev fyret. Aberdeen valgte at tage chancen og ansætte ham. Han førte klubben til 3 mesterskaber, 5 cup titler og en enkelt sejr i UEFA cuppen.
I denne fase fokuserer vi kun på mesterskaber og Europa. Man skal derfor ansættes i en klub i den skotske PL og vinde ligaen 3 gange samt vinde Europa League. Her er begrænsningen at man ikke må blive ansat i Celtic eller Rangers. Det er tilladt at blive i den klub man er rykket op med. Beslutningen skal dog tages inden den nye sæson starter.

Fase 4 - Skift til en PL klub vind 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 Champions League titler. Der skal være en treble sæson i blandt.

Efter den store succes i Aberdeen røg SAF til PL og Manchester United, der lå til nedrykning, og vandt hele 13 mesterskaber, 9 cup titler og 2 gange CHL. Herunder var der en en Treble sæson i blandt. Dette skal nu kopieres incl. treble sæson (mesterskab + FA/liga cup + CHL). Man skal ansættes i en PL klub der ligger til nedrykning (Man Utd lå nummer 19 ved overtagelse).

Bonus - Kvalifikation til VM med Britisk nation (ikke England).

SAF var landstræner i ca. et år for det skotske landshold hvor de kvalificerede sig til VM.
Man skal derfor ansættes i en britisk nation som ikke er England og kvalificere holdet til VM. Man vælger selv i hvilken fase dette fuldføres.

Spilopsætning m.v.

For at det skal være lige for alle bedes følgende vælges når man opretter en manager:

Nationalitet: Skotsk
Erfaring: Tidligere Prof. (nationalt)
Licens: ingen

Hvis man skulle miste jobbet undervejs, startes den igangværende fase forfra. Det vil sige man atter skal på klub jagt og trofæ jagten starter forfra.

Selve opsætningen af spillet bør minimum valg være League 2 fra både England og Skotland.

Jeg har bare kopieret challenge fra 2016 og rettet en smule til i forhold til startklub.


« Seneste Redigering: 05 Feb 2019, 13:42 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #1: 28 Dec 2018, 10:00 »

Jeg er startet som den 32-årige Fergus McPahan Alexanderson og har som sagt valgt Stirling Albion. Jeg er selvfølgelig Manchester United fan! Wink


Første ting jeg gjorde var at bede om et trænerkursus, som blev accepteret, nu venter jeg blot på at de 100 dage er gået så jeg kan komme videre. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #2: 28 Dec 2018, 10:26 »

Der er nu gået 100 dage fra jeg startede (25. juni) og datoen siger nu 3. oktober og jeg efterlader Stirling Albion på en skuffende niendeplads med 6 point efter 8 kampe. Kun Elgin City er dårligere med 3 point.

Jagten går herefter ind på et job i den næstbedste række i Skotland - der krydses fingre! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #3: 28 Dec 2018, 11:39 »

Der er så mange saves jeg forsøger mig med, fordi jeg syntes de lyder spændende Smiley Nu har jeg 3 igang, med denne challenge Smiley Husker den fra en tidligere udgave af FM, som værende et save der virkelig satte fut i fejemøjet Smiley Er på igen!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #4: 28 Dec 2018, 11:44 »

Der er så mange saves jeg forsøger mig med, fordi jeg syntes de lyder spændende Smiley Nu har jeg 3 igang, med denne challenge Smiley Husker den fra en tidligere udgave af FM, som værende et save der virkelig satte fut i fejemøjet Smiley Er på igen!

Haha! Opstemt Kender det godt - har noget i samme stil, men mest fordi jeg ikke brænder helt for de projekter jeg har igang. Dette plejer nemlig at være et fedt save, så også derfor jeg satte mig for at prøve dette endnu engang. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #5: 28 Dec 2018, 13:33 »

Det blev for mit vedkommende nyligt nedrykkede Hamilton (datoen siger 25. juni 2019), som jeg skal forsøge at vinde den næstbedste række med. Ikke den mest vanskellige opgave, så jeg håber det går nogenlunde smertefrit. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #6: 30 Dec 2018, 00:43 »

100 dage er gået i klubben Clyde - efterlod dem på en 1. plads 3 point foran...
Jagten går nu ind på et nyt job.

Fase 1 = DONE
Fase 2 = Jobsøgende
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #7: 30 Dec 2018, 13:53 »

Jeg deltager selvfølgelig denne challenge.

Jeg har fundet mit gamle alias frem "Acair Breckenridge" og er nu blevet ansat i Cowdenbeath (Blue Brazil), som jeg en gang i tidligere versioner har prøvet kræfter med i den skotske championship.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #8: 30 Dec 2018, 15:24 »

100 dage er gået i klubben Clyde - efterlod dem på en 1. plads 3 point foran...
Jagten går nu ind på et nyt job.

Fase 1 = DONE
Fase 2 = Jobsøgende

Fase 1 = DONE
Fase 2 = DONE
Fase 3 = jobsøgende eller i samme klub som oprykket med.

Fik jo hos Queen of the South, som jeg førte til direkte oprykning..(a point med nr 2 Dundee Utd) håber på et job i enten Aberdeen eller Hearts til fase 3..
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #9: 30 Dec 2018, 15:35 »

Jeg startede lige forfra - skulle lige have revurderet min taktik, og synes jeg vil prøve at spille med den klassiske 442 som SAF praktiserede i lange perioder - jeg forsøger mig igen med Stirling Albion i de første 100 dage. Smiley

Fedt at se at andre også er med på legen! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #10: 30 Dec 2018, 16:54 »

Acair har nu været 103 dage i Cowdenbeath og efterlader dem på en 7. plads, som de også var seedet til at ende. Nu går jagten ind på et lidt mere interessant job i championship

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #11: 30 Dec 2018, 18:33 »

Hmmm der har været 3 fyringer i Championship og jeg er end ikke kommet til jobinterview. Var det også sådan for jer andre ?
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #12: 30 Dec 2018, 19:20 »

Hmm... Der var et par stykker ja.. Men jeg tror jeg kom til den tredje faktisk - og fik det.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #13: 30 Dec 2018, 21:37 »

Hmmm der har været 3 fyringer i Championship og jeg er end ikke kommet til jobinterview. Var det også sådan for jer andre ?

Jeg søgte ved 2 klubber og fik jobbet i klub nr 2, som egentlig var højere rangeret end den første - var kun til 1 samtale
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #14: 30 Dec 2018, 21:54 »

Så kom jeg igen igennem Fase 1 - denne gang noget bedre end første gang - også med en månedens manager for august. Smiley

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010