home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 9460 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Tottenham
« : 21 Dec 2018, 19:41 »

Jeg tænker vi også skal have et emne omkring engelske Tottenham. Det er vel næppe kun mig, der har været betaget af deres spillestil og derfor ønsker at spille med dem? Smiley

Jeg valgte selv Tottenham som det første save. Jeg plejer altid at starte min FM-karriere op enten hos FCK, Ajax, Brentford eller Tottenham. Da det var første gang i det nye spil valgte jeg Tottenham, også af frygt for hvilke bugs der vil være på sigt for et længeresigtet spil.

Det var noget turbulent. Jeg er nu gået i gang med tredje sæson, og de første to sæsoner har været op og ned. Jeg har især haft store problemer med at få scoret på mine chancer, ligesom jeg i sæson to slet ikke fungeret på udebane.

I den første sæson valgte jeg taktikken Vertical Tiki-Taka dog med possitiv som mentalitet.
Jeg lavede følgende transfers.
IND:
Sebastien Haller, Frankfurt - 120 mio
Nathan Wood, Middlesbrough - 10 mio
Xherdan Shaqiri, Liverpool - 120 mio
William Carvalho, Betis - 265 mio
UD:
Nkoudou, Rennes - 60 mio
Vorm, Shaktar - 18 mio
Wanyama, PSG - 220 mio
Janssen, Newcastle - 95 mio
Rose, Guangzhou - 177 mio
Llorente, CSKA Moscow - 8,75 mio

Jeg røg ud i 3 runde af både FA Cuppen og Carabao Cuppen mod henholdsvis Chelsea og United - Fair nok. I ligaen endte jeg på en 4 plads med 70 points, mens det i Champions League blev til en tur i semifinalen hvor Liverpool slog mig ud.

Godkendt sæson, men jeg ønskede mere. Jeg legede derfor med nogle forskellige taktikker, og for at sige det mildt, det gik ikke godt i sæson to.
Først skulle der selvfølgelig handles lidt, og derfor så transferhistorikken til 2 sæson sådan her ud.
IND:
Benjamin Pavard, Stuttgart - 260 mio
Kasper Dolberg, Ajax - 170 mio
Federico Chiesa, Fiorentina - 460 mio
Alex Oxlade-Chamberlain, Liverpool - 107 mio
Tanguy Ndombele, Lyon - 330 mio
Alex Telles, Porto - 470 mio
UD:
Erik Lamela, Newcastle - 167 mio
Sebastien Haller, Leicester - 177 mio
Moussa Sissoko, Celta Vigo - 65 mio
Toby Alderweireld, Juventus - 400 mio
Serge Aurier, Huaxia Xingfu - 200 mio

Holdet kunne slet ikke fungere sammen, og i ligaen endte det med en katastrofe og en 7 plads med 59 points.
Det lykkedes mig at gå hele vejen i Carabao Cuppen, mens jeg røg ud i 3 runde af FA Cuppen til Liverpool. Det som formentlig gjorde at jeg blev som cheftræner var den gode stemning blandt spillerne, og at vi kom i finalen i Champions League hvor vi desværre tabte 4-1 til uovervindelige Liverpool.

Efter en skuffende 2 sæson er taktikken skiftet tilbage til den samme i 1 sæson. Her står den så på Europe League samt ligaen. Efter 3 kampe i Europe League er det blevet til tre sejre, og i ligaen ligger jeg med  22 points efter ni kampe nummer 3, en kamp i baghånden modsat Liverpool der fører ligaen med 27 points efter 10 kampe.

Der blev også lavet lidt transfers, da jeg følte jeg blev nød til at få ryddet op, og komme tilbage til stamfilosofien og give vores egne unge talenter chancer. Hvilket betød Nathan Brown (hentet i Middlesbrough) på 18 år er i 1 holdtruppen. Ben Jones, målmand på 17 år er reservemålmand. Maximus Tainio på 19 er oppe og fungerer som reserve DM og derudover er Kyle Walker-Peters og Juan Foyth også fast i 1 holdstruppen nu.

De transfers der blev lavet inden den tredje sæson.
IND:
Patrick El Bahraoui, Almere City - 3,75 mio
Patrick Schick, Frankfurt - 145 mio
Ailton Nascimento, Almere City - 3,5 mio
Sam Field, West Brom - 140 mio
UD:
Paulo Gazzaniga, Burnley - 55 mio
Jan Vertonghen, Man U - 45 mio
Xherdan Shaqiri, Wolves - 195 mio
Cameron Carter-Vickers, Borussia M'gladbach - 75 mio
William Carvalho, Paris SG - 345 mio
Kasper Dolberg, Real Sociedad - (LEJE)
Joshua Onomah, Bristol City - 49 mio

Er der nogen andre der er i gang med spillet eller har gode fif til Tottenham? Smiley
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #1: 21 Dec 2018, 22:09 »

Jeg hopper rundt imellem alle mulige spil, og kan ikke rigtig finde noget der bare fanger mig Skuffet Mangler mit Benevento save fra FM 18

Må se om ikke et save med min hjerteklub kan skabe lidt FM glæde! Opstemt Kaster mig derfor over Tottenham, og forhåbentlig kommer jeg til at deltage aktivt i denne tråd Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #2: 21 Dec 2018, 22:15 »

Hvad er dine erfaringer med talenter? Nogle man virkelig skal satse på?

Jeg har haft gode  erfaringer med Tashan Oakley Boothe i tidligre spil, hvor han bliver et bæst på den centrale midt, så det håber jeg at det kan lykkedes igen!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #3: 21 Dec 2018, 22:26 »

Hvad er dine erfaringer med talenter? Nogle man virkelig skal satse på?

Jeg har haft gode  erfaringer med Tashan Oakley Boothe i tidligre spil, hvor han bliver et bæst på den centrale midt, så det håber jeg at det kan lykkedes igen!

Tainio vil jeg helt klart holde fast på, han dominerer som DM med årene. Det er der i hvert fald tegn på her. Skipp og Foyth er også habile. Men ellers var det den første årgangs talenter jeg fik op, hvor der virkelig kom meget guld.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #4: 21 Dec 2018, 22:38 »

Tainio vil jeg helt klart holde fast på, han dominerer som DM med årene. Det er der i hvert fald tegn på her. Skipp og Foyth er også habile. Men ellers var det den første årgangs talenter jeg fik op, hvor der virkelig kom meget guld.

Fedt! Ham vil jeg holde øje med. Må se om ikke jeg kan få noget ud af nogle af de andre også. Det bliver i hvert fald min filosofi
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #5: 21 Dec 2018, 23:02 »

Fedt! Ham vil jeg holde øje med. Må se om ikke jeg kan få noget ud af nogle af de andre også. Det bliver i hvert fald min filosofi

Glæder mig til at høre mere  Cool
Logged


stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #6: 04 Jan 2019, 21:06 »

Hejsa...

Jeg spiller også med Tottenham men spiller fm 18 har ikke fået mig det købt endnu fm 19 Smiley Hvordan går det med jeres hold?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #7: 29 Jan 2019, 01:54 »

Beklager jeg ikke har opdateret herinde. Har spillet løs i stedet.. Har lige sluttet 27-28 sæsonen, som blev den største jeg indtil videre har oplevet.
Det var indtil sæsonen kun blevet til en 2 plads i ligaen som bedste placering. En ligacup-sejr og to sejre i Europe League.. Masser af penge på bankkontoen og enorm stærk spilletrup.

I år lykkedes det så endelig! Ligacuppen blev vundet for anden gang, men endnu vigtigere blev ligaen også sikret med 87 point! 3 points ned til Liverpool på anden pladsen, og dermed blev ligaen først afgjort i sidste spillerunde.
Udover det blev det til et nederlag i FA Cuppen, og i Champions League stod finalen mellem Liverpool og Tottenham. Jeg havde en gang før været i finalen hvor det blev til et nederlag.

I år var det en defensiv affære (jeg har muligvis det bedste forsvar i Europa) og derfor endte den ordinære kamp 0-0, dog med Liverpool som toneangivende. I det 97 min sker det, som ikke må ske. Liverpools offensive es Hasan Hussein sparker den ind fra 20 meter i en situation hvor Alban Lafont ikke så helt godt ud. Jeg havde absolut intet offensivt præsteret kampen igennem , men i det 118 minut sker det magiske. Indskiftet i det 90 minut var den 36-årige legende Christian Eriksen. På et direkte frispark knalder han os ud i straffesparkskonkur rence. Her viser mit hold styrken og vinder 3-1 efter 4 spark til hver! Liverpool havde 19 skud, de syv på mål i kampen. Jeg havde syv skud i alt, med de to på mål. Men altså - jeg behøver ikke andet end legenden Eriksen for at komme i himlen! Triblen er hjemme!
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #8: 03 Feb 2019, 18:19 »

Jeg er i gang med fjerde sæson og må sige at topholdene i PL er utrolig dominerende. Første sæson blev det til en fjerde plads, men en sejr over Liverpool i CL, som de så har vundet i 2. og 3. sæson. Ligaen vandt jeg i anden sæson med 3 point ned til Liverpool. Tredje sæson vandt UTD ligaen med 6 point ned til mig på anden pladsen, hvor jeg sluttede med 90 point. I tredje sæson vandt jeg FA Cuppen, så det er da blevet til sølvtøj i alle sæsonerne.

Af nævneværdige transfers har jeg købt (Alle beløb i mil pund):
De Ligt (24,5)
Lozano (19)
Timo Werner (43)
Arthur (61)
Chilwell (21)
Ndombele (45)
Pulisic (60)
Tah (44)
Lafont (46,5)

Nævneværdige salg:
Wanyama (24)
Rose (30)
Dembele (30)
Lucas (89)
Vertoghen (25,5)
Aurier (32,5)
Lamela (32)
Odsonne Eduard (55)


Jeg forsøger at holde spillet nogenlunde realistisk og synes egentlig det går meget godt. Køber ikke spillere jeg ikke ser et videresalgs potentiale, hvis ikke de slår til. Min stærkeste startelever ser således ud:

                   Lafont
Ruiz - De Ligt - Sanchez - Chilwell
                    Dier
              Arthur - CE
Pulisic                       Dele
                  Kane

Men jeg roterer rigtig meget og få spillere spiller to kampe i træk for at holde alle friske. Skippy er udlejet til Wolwes i denne sæson og jeg forventer han skal have første holdskampe hos mig i næste sæson.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #9: 28 Feb 2019, 22:08 »

Første sæson er netop færdigspillet og sikke et antiklimaks.

Efter en frygtelig start på sæsonen ændrede jeg taktik til gegenpressing midt i september, og det bar omgående frugt, og jeg tog den ene sej efter den anden i både Premier League og Champions League. Semifinalerne i CL blev dog endestationen, da jeg meget, meget ufortjent røg ud mod Monaco grundet reglen om udebanemål. I Premier League haltede jeg hele sæsonen efter Liverpool, men the Reds tabte to af de sidste tre kampe, og så skulle jeg pludselig bare have ét point i sidste kamp mod Everton, men tre minutter før tid koksede forsvaret, og Everton scorede til 1-2. Der røg den titel.

Min opstilling er som følger:

MM: Lloris/Gazzaniga/Vorm
HB: Trippier/Walker-Peters
CB: Alderweireld/Foyth
CB: Vertonghen/Sánchez
VB: Rose/Davies
CM: Dier/Wanyama
CM: Alli/Dembélé/Winks
HW: Moura/Lamela
OM: Eriksen
VW: Sessegnon/Son
AN: Kane/Llorente

Kane har været helt uhyggelig god, og faktisk har Llorente specielt i første halvdel af sæsonen også braget mål ind.

Jeg går med en plan om at omskole Alli til CM, så han kan udfylde felt-til-felt positionen. Så får jeg plads til både ham og Eriksen.

Sommerens transfervindue skal bruges på en ny kantspiller eller to, og så skal jeg have en ny backup for Harry Kane. Får jeg muligheden for en klasse højre back, tager jeg nok også imod.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #10: 28 Feb 2019, 22:21 »

Første sæson er netop færdigspillet og sikke et antiklimaks.

Efter en frygtelig start på sæsonen ændrede jeg taktik til gegenpressing midt i september, og det bar omgående frugt, og jeg tog den ene sej efter den anden i både Premier League og Champions League. Semifinalerne i CL blev dog endestationen, da jeg meget, meget ufortjent røg ud mod Monaco grundet reglen om udebanemål. I Premier League haltede jeg hele sæsonen efter Liverpool, men the Reds tabte to af de sidste tre kampe, og så skulle jeg pludselig bare have ét point i sidste kamp mod Everton, men tre minutter før tid koksede forsvaret, og Everton scorede til 1-2. Der røg den titel.

Min opstilling er som følger:

MM: Lloris/Gazzaniga/Vorm
HB: Trippier/Walker-Peters
CB: Alderweireld/Foyth
CB: Vertonghen/Sánchez
VB: Rose/Davies
CM: Dier/Wanyama
CM: Alli/Dembélé/Winks
HW: Moura/Lamela
OM: Eriksen
VW: Sessegnon/Son
AN: Kane/Llorente

Kane har været helt uhyggelig god, og faktisk har Llorente specielt i første halvdel af sæsonen også braget mål ind.

Jeg går med en plan om at omskole Alli til CM, så han kan udfylde felt-til-felt positionen. Så får jeg plads til både ham og Eriksen.

Sommerens transfervindue skal bruges på en ny kantspiller eller to, og så skal jeg have en ny backup for Harry Kane. Får jeg muligheden for en klasse højre back, tager jeg nok også imod.
Kan anbefale belotti som backup til kane. Overraskende god
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #11: 28 Feb 2019, 22:30 »

Det er en dyr herre. Jeg sigter muligvis efter en yngre herre, som jeg bedre kan tillade at lade varme bænken, for Kane kan spille nærmest hver gang.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #12: 01 Mar 2019, 14:34 »

Det er en dyr herre. Jeg sigter muligvis efter en yngre herre, som jeg bedre kan tillade at lade varme bænken, for Kane kan spille nærmest hver gang.
Lautaro Martinez har været god for mig. Ellers, så prøv at købe Fabio Silva, en 16 årig med kæmpe potentiale fra Porto. Isak kan også nævnes, god til bænken.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #13: 01 Mar 2019, 15:21 »

Tak, det er muligheder, jeg vil kigge efter. Også Fiete Arp er på ønskelisten.

Det viser sig dog, at jeg må passe lidt på med pengene, for Tottenham-bestyrelsen har været en smule nærige, så jeg må nøjes med 500 mio. Og ja, det kommer man ikke langt med som engelsk storklub.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #14: 01 Mar 2019, 17:11 »

Tak, det er muligheder, jeg vil kigge efter. Også Fiete Arp er på ønskelisten.

Det viser sig dog, at jeg må passe lidt på med pengene, for Tottenham-bestyrelsen har været en smule nærige, så jeg må nøjes med 500 mio. Og ja, det kommer man ikke langt med som engelsk storklub.

Det er mere end jeg fik med Marseille efter to mesterskaber i træk  Rullende Øjne   Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010