home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Aurora Pro Patria 1919 - En Dansker koloni
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Aurora Pro Patria 1919 - En Dansker koloni  (Læst 2171 gange)
Corns93
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Aurora Pro Patria 1919 - En Dansker koloni
« : 11 Dec 2018, 13:18 »

AuroraProPatria1919 - En Dansker koloni





Introduktion


Velkommen til min blog, her i Football Manager 2019.

Hele idégrundlaget med denne blog, stammer fra tidligere spil.
Jeg har altid godt kunne lide, at arbejde med små klubber og bygge dem op fra bunden. De seneste år, har jeg kastet energien i, at hente unge Danske spillere fra lidt lavere divisioner til udlandet. Jeg mener at der render mange dygtige spillere rundt, i de lavere rækker, som har potentiale til mere.
I tidligere spil har jeg spillet med Clyde fra den Skotske League 2, hvor jeg havde et hav af Danske spillere, og gik fra League 2 til Championsship. Her havde jeg blandet andet fornøjelsen af, Oliver Carrera, Oskar Tranberg, Frederik Nielsen, Lasse Sørensen og Oliver Feldballe m.fl.
Denne idé har jeg tænkt mig at føre videre her i Football Manager 2019. Samme koncept. Der skal kigges rigtig meget på det Danske markedet, og det bliver den første lange proces. Derudover skal der hentes folk ind til træner og scouting teamet, som også skal være af Dansk afstamning.
Jeg har selv spillet i de Danske serie rækker, hvor det blev til kampe i både Danmarksserien og Jyllandsserien. Derfor har jeg også selv set, at niveauet hos enkelte spillere er højere end hvad man lige tror. Ja.. Og så har jeg også altid interesseret mig rigtig meget for Dansk fodbold, i alle rækker.

Jeg håber at i har lyst til at følge med!

Klubben




By: Busto Arsizio, Lombardy
Indbyggertal: 83,405
Stadion: Stadio Carlo Speroni (4627)
Grundlagt: 1919
Spillerdragt: Blå/hvid
Kælenavn: Tigrotti (Lille tiger)
Ærkerival: AS Varese 1910
Liga: Serie C/A
Seedning: 19 (20 hold)

Pro Patria er en gammel klub i Italiensk fodbold, med stolte traditioner. Meeeen, vi skal langt tilbage for at finde deres storhedstid. Dengang i 1950'erne var fast inventar i den bedste Italienske fodboldrække, Serie A. Klubbens fans er meget loyale, men ikke forkælede. Man fornemmer at der er en god arbejdsro, til at gøre tingene ordentligt. Dog har nogle fangrupperinger racistiske tendenser, senest i 2013 var den gal med tilråb mod AC Milan spillere under en træningskamp.
Som mange andre Italienske klubber, har Pro Patria også været ramt af en ustabil økonomi. Klubben har været erklæret konkurs et par gange, og måtte bygges op igen. De sidste mange år har klubben haft en tilværelse i Serie D (og lavere), men efter nogle gode år er klubben atter tilbage i den professionelle Italienske fodboldpyramide.

Filosofi og ambitioner


Filosofien omkring dette save, er selvfølgelig at hente og udvikle så mange Danske spillere som overhovedet muligt. Det må gerne blive en forretning, så jeg kan styrke klubbens samlede økonomi.
I første sæson skulle jeg gerne have 1-3 Danskere i klubben, og efter 3-4 sæsoner, skal jeg gerne have omkring 50% af kamptruppen fyldt ud med Danskere. Det bliver selvfølgelig svært at finde og tiltrække spillere der er gode nok, men mon ikke at jeg allerede nu har et par stykker i ærmet, som skal scoutes.
Ambitionerne er egentlig ikke ret høje de første par sæsoner, da jeg lige skal finde fodfæste og spillerne i truppen skal falde til.
Den langsigtede målsætning er den bedre halvdel af Serie B, indenfor 4 sæsoner.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2018, 14:09 af Corns93 » Logged

Bolton Wanderers Football Club
Once in - Never out

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aurora Pro Patria 1919 - En Dansker koloni
« Svar #1: 11 Dec 2018, 15:24 »

Spændende projekt, og bliver da spændende at se om det lykkes at skabe en dansk koloni i det norditalienske Smiley
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010