home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Er du dygtig nok?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Er du dygtig nok?  (Læst 28618 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #45: 12 Dec 2018, 17:35 »

Haps! Det her skal jeg prøve! Smiley

Lyder som en rigtig fed udfordring!

I forhold til alderen må en spiller vel godt være 21 og spille kampe, men når han når 22 er det slut?
« Seneste Redigering: 12 Dec 2018, 18:20 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #46: 13 Dec 2018, 01:20 »

Ja når han bliver 22 kan du ikke bruge ham mere på førsteholdet, men stadig tilgængelig for u23.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #47: 14 Dec 2018, 14:08 »

2. sæson overstået - Direkte oprykning til League 2.
Vinder af FA pokalen
Tabte desværre til Newcastle i FA Cup 3. runde med 0-2.

Klubben har også accepteret at vi bliver fultidsprofessionel le Smiley

Økonomien siger +60 mio

Så vi går en spændende League 2 sæson i møde Smiley
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #48: 16 Dec 2018, 13:54 »

3. sæson overstået - direkte oprykning til League 1 - dog med flere bumps på vejen. (Endte som nr 2 apoint med Forrest Green)

Min udfordring er nu, at spillerne vil væk og dem jeg kan få ikke er gode nok.

Forslag til at finde dygtige 16 årige?? Opstemt
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #49: 16 Dec 2018, 18:40 »

4. sæson er overstået og det blev til en 1. plads i League 2.

Talenterne udvikler vanvittigt godt og jeg har sikret mine spiller ved at give dem nye forlængelser ved hver transfervindue Smiley De forventer ikke den store lønforhøjelse og nogle gange acceptere de endda en mindre løn end den de får i forvejen. Ved at forlænge får jeg klubbernes interesse til at kølne af indtil næste transfervindue. Det er kun på min centrale midtbane der ikke er talenter fra eget akademi, ellers er resten spillere fra klubbens akademi.

Igen viste holdet at det havde niveau til championship ved at vi slog adskillige champoshipklubber i pokalerne. Jeg forventer at satse endnu mere på mine egne talenter i den kommende sæson, da jeg har fået nye talenter fra akademiet med god potentiale.
Det bliver dog svært at ikke at hente spillere udefra, når ens scouts gør et godt arbejde og finder adskillige gode spillere der kan gå direkte ind på holdet.

Målet for den nye sæson er umiddelbart direkte oprykning, selvom truppen "kun" forventer playoff.

OBS: Ikke lav den samme fejl som mig! Klubben valgte at lave en aftale med Leicester, så jeg kunne leje deres spillere gratis. Det har vist sig at de har stjålet 5 af mine talenter de sidste 2 sæsoner. kan ikke se deres fulde egenskaber, men 3 af dem ligner nogen der ville have gået direkte ind i startopstillingen.
SÅ HUSK AT ANNULLERE DE AFTALER KLUBBEN SELV VÆLGER AT LAVE MED STØRRE KLUBBER!
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #50: 16 Dec 2018, 18:42 »

I slutningen af sidste sæson meddelte bestyrelsen at de havde fået 2 milliarder af bynævnet til at bygge et nyt stadium og der var planlagt et nyt stadionbyggeri med plads til 56000, som skulle være færdig effter 2 år. Jeg forventede derfor jeg havde et superstadion klar i 2023.
Men nu i slutningen af denne sæson kommer bestyrelsen med en besked om at de er ved at lede efter grund til stadion byggeriet og stadionet bliver nu med 62000 pladser og er først færdig i 2025.

Det betyder at klubben skal leje stadion igen i yderligere 3 år. Synes det virker rimelig uorganiseret for sådan et projekt som klubben nu er.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #51: 16 Dec 2018, 18:52 »

I slutningen af sidste sæson meddelte bestyrelsen at de havde fået 2 milliarder af bynævnet til at bygge et nyt stadium og der var planlagt et nyt stadionbyggeri med plads til 56000, som skulle være færdig effter 2 år. Jeg forventede derfor jeg havde et superstadion klar i 2023.
Men nu i slutningen af denne sæson kommer bestyrelsen med en besked om at de er ved at lede efter grund til stadion byggeriet og stadionet bliver nu med 62000 pladser og er først færdig i 2025.

Det betyder at klubben skal leje stadion igen i yderligere 3 år. Synes det virker rimelig uorganiseret for sådan et projekt som klubben nu er.

Spændende spil du har kørende - mine spillere og klubben forventer dog at kæmpe om nedrykning, men jeg ligger allerede i toppen af League 1 efter 8 kampe.
Er også i gang med stadionbyggeriet..Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #52: 16 Dec 2018, 19:10 »

Fedt, du ender nok i PL før mig Opstemt Hvilken slags fodbold spiller du? Har du fået gode talenter? Mine bedste talent fik jeg i min første sæson, som nu spiller PL i West Brom, har ikke set en lign. talent siden da.

Er bange for at min filosofi omkring at satse på akademiet forringer mine ambitioner om a rykke op hver sæson  Djævel
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #53: 16 Dec 2018, 19:26 »

Har mistest omkring 7 gode talenter som er omkring premier league hold..
Talenterne er okay - i hvert fald fint niveau til League 1 - men er afhængig af at få +5 hvert år..

Spiller primært 4-4-2
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #54: 16 Dec 2018, 21:11 »

Hvaa må vi snart få lidt screenshots af jeres bedste talenter, ligaer og sådan, måske det kunne vække andres interesse Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #55: 16 Dec 2018, 22:37 »

Her får i lige nogle af mine bedste talenter. Har endnu flere og generelt har det været i forsvaret0 jeg har fået de bedste talenter.



 

 
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #56: 27 Dec 2018, 16:26 »

Efter en lille julepause blev jeg færdig med 5. sæson.

Jeg vandt League 1 på sidste spilledag og vandt derudover Checkatrade paint Trophy. Begge dele havde jeg som mit mål og det var tilfredsstillende.

Op til den nye sæson er truppen og bestyrelsen tilfreds med en midterplacering i the Championship. Truppen er heller ikke til mere, men vi har generelt overpræsteret og satser igen på en oprykning.
Inden sæsonstart har jeg solgt klubbens 4. bedste spiller og som var blandt de første der kom ud af mit akademi i første sæson. Han blev solgt for 55  mio kr.  til West Ham. Han ville længe gerne væk og da jeg maks kunne bruge ham 1,5 mere pga. aldersbegrænsningen, valgte jeg at sælge ham.


Jeg har 80 mio. kr at gøre godt med og får konstant store bud på  mine talenter. Har enkelte talenter, som jeg ikke selv ser det store fremtid i jeg kan få nogle gode penge for.
Vil helst bruge klubben egne talenter, men køber nok enkelte forstærkninger, så vi kan spille med om oprykning.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #57: 27 Dec 2018, 16:33 »

Jeg oplever små bugs i spillet. En af dem er et nyt stadion byggeri.

2020: Klubben meddeler at de ville bygge et nyt stadion med plads til 56k tilskuer klar i 2023. Byrådet investerede 2 milliarder.

2022: Klubben meddeler de er ved at planlægge et ny stadion med plads til 62k tilskuer og ved at finde grund, klar i 2025. Det første projekt er væk under "bestyrelsens forespørgelser"

2023: kluben meddeler at de har fået 2,1 milliarder til at bygge stadionet, som er klar i 2025.

2023: En måned efter meddeler klubben at stadionet med 56k tilskuer er færdigbygget og klubben rykker ind på stadionet. Samtidig kan jeg se at det andet projekt stadig er igang under "bestyrelsens forespørgsler".

Er bange for at jeg ender med at få endnu et nyt stadion om 2 år med næsten samme kapicitet.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #58: 27 Dec 2018, 16:57 »

Flot, ser frem til du rammer premier leauge !

Bliver spændende at se om dine talenter på sigt er med til at hive England op af FIFA ranglisten !

I forhold til stadion, håber jeg de udvider, men da stadionet ikke er en fast del af databaseændringerne ved jeg ikke hvor buggen er opstået
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #59: 27 Dec 2018, 20:18 »





Han er på u21 landsholdet.

Arsenal og Chelsea er interesseret i ham. Spilleren vil væk, men jeg tvinger ham til at blive.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010