home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Er du dygtig nok?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Er du dygtig nok?  (Læst 28616 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #30: 02 Dec 2018, 20:17 »

Bare for at være mere bitter. Så skiftede ham her gratis til Yeovil Town der ligger en liga over mig. Valgte dem fremfor Wigan fra Championship.

Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #31: 04 Dec 2018, 01:47 »

er godt nok træt af at jeg mister mine bedste spiller midt i sæsonen til hold fra samme række på fri transfer, som sætter spillerne på deres u 23 hold Skuffet Glæder mig til at blive prof i næste sæson
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #32: 04 Dec 2018, 23:09 »

Så er jeg færdig med min 2. sæson. Det blev til en 14. plads i VNL. Okay placering med tanke på at bestyrelsen ville have at jeg bare skulle kømpe for at undgå nedrykning.

Sæsonen har været meget god offensivt, da vi var den klub der scorede flest med 94. Jeg er også skuffet over at jeg ikke er med i playoff'en. Men min defensiv var dårlig. Jeg smed masser af "sikre" føringer væk. havde flere kampe hvor jeg var foran 3-0 eller 3-1 som endte uafgjort. Udover dette havde jeg kampe jeg brænde mange og kæmpe chancer og tabte.

I denne omgang fik jeg 2 talenter fra youth intake, der gik direkte ind i startopstillingen. Det var en højre kant på 16 og en målmand 15. Det skal siges at min forhenværende målmand også er fra mit youth intake, som nu bliver reserve.

Hen imod slutningen af sæonen mistede jeg en af mine bedste cb, som lige var fyldt 17 og uden kontrakt. Ham mistede jeg til en liga konkurrent. Da sæsonen er slut er jeg blevet professionel. Dog har jeg problemer med mine største talenter fra youth intake, som alle er fyldt 17 her i foråret. De vil ikke skrive kontrakt med holdet. Det drejer sig om, 2 top angriber og højreback. De vil formentlig gerne til en større klub og der er desværre også stor interesse.

Til den kommende sæson satser jeg på oprykning. Det kræver at jeg kan hente gode spiller og det er jeg ret sikker på er muligt med et stort budget. Dog er klubbens omdømme ikke særlig god og klubbens ambitioner er ikke store, så det kan være svært at overbevise de aller bedste.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #33: 05 Dec 2018, 11:14 »

er godt nok træt af at jeg mister mine bedste spiller midt i sæsonen til hold fra samme række på fri transfer, som sætter spillerne på deres u 23 hold Skuffet Glæder mig til at blive prof i næste sæson

Når du mister spillerne til deres u23-hold, har du så ikke mulighed for at lave noget i forhold til tilbageleje af dem?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #34: 05 Dec 2018, 12:05 »

Har jeg prøvet men de vil desværre ikke spille for min klub, da vi ikke er "gode" nok. Har oplevet spiller der siger nej til min klub, men skifter så på leje til en anden liga konkurrent.

Klubbens omdømme er virkelig lille og det har nok noget med at deres professionelle status at gøre.

Denne challenge kræver maximum tålmodighed, de første 2 sæsoner inden du bliver professionel. Du skal ikke regne med at kunne holde på dine bedste talenter, som du udvikler og skal ofte finde spiller under 21 på fri transfer. Det er meget svært, da dine scouts ikke er særlig gode. Dog er fordelen at du skriver dem på fri transfer, så du kan skrive med så mange du vil, også smide, dem du ikke synes er god nok, ud.

Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #35: 05 Dec 2018, 13:33 »

Men Sutharam kan du lide challengen i sin helhed indtil videre? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #36: 05 Dec 2018, 17:21 »

Ja jeg kan godt lide den, selvom den er hård. Man skal især være meget tålmodig Smiley

Har lagt en ide om hvad jeg skal gøre for vinde PL, som er mit største mål umiddelbart.

Lidt glæde ved at jeg kunne holde på 3 af mine 5 største talenter Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #37: 09 Dec 2018, 23:57 »

Så er 3. sæson slut. Det endte meget godt.

Før sæsonen havde jeg en personlig ambition om at rykke op. Klubben fik også en odds på 2.8 til at rykke op, selvom vi kun var 9. favorit. Bestyrelsen forventede dog kun en midterplacering.

Det endte med en sikker oprykning hvor jeg næsten slog alle rekorder i VNL. Jeg vandt de første 15 kampe og tabte min første kamp efter 18 kampe. Jeg endte med en point -og sejrsrekord i ligaen med henholdsvis 114 point og 36 sejre. Ærgrer mig over jeg ikke slog rekorden for flest mål. Manglede 2 mål for at tangere.

Udover ligasejren, vandt jeg også FA Trophy og kom i 6. runde af FA CUP, som nok er den største bedrift for klubben. Jeg slog 2 championship klubber ud i runde 4 og 5.

Mine talenter har spillet godt, men udviklet endnu bedre i egenskaber. Jeg får fortsat gode nye talenter. Derfor forventer jeg at satse fuldt ud på klubbens talenter. Jeg får dog tit talentspejder rapporter med meget interessante talenter. Klubben har pengene, hvis jeg vil lave et "superhold".

I slutningen af sæsonen holdte jeg min sædvanlige slutmøde med holdet og de var mere ambitiøse end jeg troede. De går efter direkte oprykning i næste sæson. Det fortæller godt om at jeg har toptalenter, som jeg skal gør alt for at holde på indtil jeg når championship. Det betyder nok at jeg skal holde mig fra fristelser og ikke hente spiller udefra.

I slutningen af sidste sæson, kom klubben med en vild nyhed. At vi skulle have et nyt stadium på et tidspunkt og det skulle husere over 56.000 tilskuer. 1 år efter er planen for stadionen klar og byrådet har valgt at finansiere det og leje det ud til os. Det betyder at byrådet lige har investeret 2 milliarder i et nyt stadion til klubben som er klar i 2023(2år)

Målet for næste sæson er direkte oprykning. Egentlig er målet at jeg skal rykke direkte op de næste 2 sæsoner, så jeg er i championship, når det nye stadion står klar.
Klubben har lånt Leicesters stadion for den kommende sæson, da vores stadion åbenbart ikke fylder alle kravene. Af tidligere erfaringer betyder det meget højere entre indtægter. Vi lånte nemlig Aston Villas bane i et halvt år, da vores stadion skulle opgraderes.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #38: 10 Dec 2018, 00:00 »

Hov ved ikke om jeg  får større entre indtægter, da det koster 33 mio at leje Leicester stadion. Ved ikke om det er det smarteste valg af bestyrelsen.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #39: 10 Dec 2018, 10:08 »

Hov ved ikke om jeg  får større entre indtægter, da det koster 33 mio at leje Leicester stadion. Ved ikke om det er det smarteste valg af bestyrelsen.

Fedt at du skyder en god fart op igennem rækkerne, så FA kan få fuld udbytte af deres talentcenter !

I forhold til stadion, så hvis du kan få 10.000 mere ind per kamp, til 100 kroner pr. billet og du spiller 20 hjemmekampe så har du 
20 millioner. Så det kan godt vise sig at være en underskudsforretnin g, hvis ikke enten prisen er højere eller du får flere ind i snit Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #40: 10 Dec 2018, 22:14 »

Indtil videre har der næsten været fuldt hus på King Power Stadium. Så ca 26.000 flere solgte billetter. Gns. prisen ligger på 125 kr. i League 2.

Har fået 4.4 mio kr i entre for 2 hjemmekampe, den ene i ligaen (31.000 tilskuer) og den anden i carabao cup (22.000). Udover dette er der også andre kampindtægter, så det ligner en stor overskudsforretning .
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #41: 11 Dec 2018, 09:32 »

Faldt over denne challenge, som jeg også nu vil give mig i kast med - dog ikke for pointenes skyld, men fordi jeg mangler en fed challenge som kan fange mig Smiley

Allerede den lilla farve fanger mig ret godt Opstemt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #42: 11 Dec 2018, 12:03 »

Faldt over denne challenge, som jeg også nu vil give mig i kast med - dog ikke for pointenes skyld, men fordi jeg mangler en fed challenge som kan fange mig Smiley

Allerede den lilla farve fanger mig ret godt Opstemt

Glæder mig til at se om du kan følge op på Sutharam's flotte præstationer Wink

Den lilla farve faldt jeg over hos TeBe Berlin for snart 4 år siden, og Tyrian Purple er bare en lækker farve !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #43: 11 Dec 2018, 14:50 »

Glæder mig til at se om du kan følge op på Sutharam's flotte præstationer Wink

Den lilla farve faldt jeg over hos TeBe Berlin for snart 4 år siden, og Tyrian Purple er bare en lækker farve !


Indtil videre 3 kampe spillet og 3 kampe vundet - lad os se hvor det ender.
Har mistet 2 unge spillere, og med de mange mål mine angribere laver allerede, så ryger de nok også snart.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #44: 12 Dec 2018, 11:41 »

1. sæson overstået = 1. plads og direkte oprykning.

Vandt med 2 point ned til nr. 2 hvilket helt klart skyldes mit youth intake som havde mange der gik direkte ind i starteren.

Klubben bliver semi prof nu og pengekassen siger 11.5 mio dkk på kistebunden - transferbudget på 9 mio, hvilket ikke vil blive brugt.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010