home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Er du dygtig nok?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Er du dygtig nok?  (Læst 28693 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #60: 07 Jan 2019, 00:07 »

Så blev min 6 sæson spillet færdig.

Livet i Championship startede godt selvom forventningerne ikke var særlige gode.
Der var købt et par stor talenter til offensiven. Jeg hentede en Angriber og 2 OMC. Den ene på leje med købsoption, da han ikke ville skrive kontrakt med klubben i første omgang. de 2 førstenævnte ostede mig 48 mio og var et mindre prismæssigt scoop.
Vi har den laveste lønbudget på 700k kr om ugen, hvorimod Westbrom bruger knap 7 mio kr om ugen.

Efter en god start i sensommeren, faldt holdet sammen i efteråret og lå omkring 16. pladsen da vi nåede november. Men fra December af startede jeg en sejrstime, som jeg holdte ved indtil slutningen af sæonen, men enkelte uafgjort. Det betød jeg at lå sikkert i playoff og havde hentet forspringet på de 2 øverste hold med 15 point.

I de sidste kampe mistede holdet formen og vi lå nr. 3 inden sidste kamp. Vi kunne nå 2. pladsen ved at vi vandt og West Brom der lå over os, skulle tabe ude mod bundholdet Swansea, som intet havde at spille for, da de havde undgået nedrykning. Swansea var foran 3-1 ved halveg og vandt kampen 5-1. Dog failede vi stort og tabte vores egen udekamp mod Ipswich med 2-1, som vi havde slået 2 gange i streg tidligere.

Det betød Playoff, hvor jeg skulle møde Newcastle i semifinalen, som havde haft en vanvittig run de sidste par måneder og var lige akkurat kommet i playoff. Første kamp endte 1-1 hos Newcastle. På hjemmebane spiller vi en livlig og vanvittig kamp der ender 3-3, hvor vi kom bagud 3 gange. Det endte i straffe, hvor vores straffesparks træning før kamoen var vitalt. Vi sparkede alle 5 ind og Newcastle brændte 1 enkel ud ad 4 spark. Dermed var vi kalr til finalen.

Jeg skulle møde Brentford, som endte på 4. pladsen. De startede bedst og scorede i 45. min af 1. halveg. Der var givet 2 min. ekstra tid og holdet reducerede 20 sek. efter de gav bolden op.
I 2. halveg var der kun et hold på banen og vi vandt kampen sikkert 4-1.

Dermed var PL en realitet!

Til den nye sæson har jeg solgt akademiets største angrebs talent for 192mio kr. til Leicester. Følte salget var det rette, da han kun var brugbar indtil marts fra den nye sæson af. Jeg har købt den ene OMC som jeg havde lejet for 45 mio kr.

Der forventes at vi rykker ned med et stort brag og derfor er min ambition "bare" at undgå nedrykning.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #61: 21 Jan 2019, 02:00 »

Kæmpe fejl i spillet Skuffet

2023: får et nyt stadion

2025: Køber stadionet for 2,7 milliarder, hvor 2,1 milliarder er lånt.
2025: Klubben har lejet et andet nybygget stadion til 44 millioner kr om året, samtidig med at jeg stadig har det andet gæld.
2025: klubben er ved at finde grund til en endnu nyt stadion.

Jeg mistet 600 mio kr og skal nu betale for 8,25 mio kr. om måneden for en stadion vi ikke bruger.

Udover dette har London byråd valgt at bygge 3 stadions til os på 5 år til en værdi over 6 milliarder. hænger slet ikke sammen.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #62: 07 Feb 2019, 06:40 »

Så har jeg fået spillet 2 sæsoner i streg uden en opdatering.

Min første sæson i PL endte med en 11. plads. Med en elendig form i de sidste kampe gjorde at jeg gik fra en sikker 8. plads til 11. plads.

2. sæson gik noget bedre, da jeg blev nr 5, med kun 3 point til top 4. Det endte også med at jeg fik for første gang en af mine akademispiller få Debut for det engelske landshold. Lækkert han nåede det inden han skulle sælges.

Dog sluttede sæsonen skuffende for mig. EL deltagelse er vigtig for mig for at tiltrække bedre talenter. Dog er jeg IKKE med i el, selvom jeg endte på 5. plads. Kan ikke se hvorfor vi ikke kan deltage. Leicester som endte på 7. plad mistede pga. de ikke havde overholdt ffp. Derfor gik min og Leicesters plads til 8. og 9.plads.

Jeg ved ikke om jeg orker længere, når der er disse småfejl i spillet. Men giver det et sidste forsøg på et PL mesterskab, selvom spillerne slet ikke er bedre end til maks midterplacering Opstemt egentlig en trup der ligger til nedrykning. Så er meget overrasket over hvor let det er at få et u21 hold til at overpræstere så meget.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010