home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Er du dygtig nok?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Er du dygtig nok?  (Læst 28725 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #15: 22 Nov 2018, 19:29 »

Haha det er også rigtigt nok, vi skal jo egentlig betale for at spille kampe! Opstemt

Sjovt nok klagede jeg over at manager var for let og nu er det endt med 2 fyringer, en i Brescia og en i AGF efter halv sæson.
Så nu vil jeg igang med challengen og se om jeg ikke kan gøre det bedre Wink
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #16: 22 Nov 2018, 19:38 »

Der er vel ikke regler om hvor mange ligaer du må tage med, eller hvor god du må være som manager (starter selv fra scratch)?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #17: 22 Nov 2018, 19:52 »

Nej det er der ikke - i princippet er det din måde at tænkte "hvilken type manager ville FA vælge til et prestige projekt" Smiley
Ville nok selv vælge Storbritannien og gamle kolonier og de store europæiske ligaer
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #18: 22 Nov 2018, 20:07 »

Jeg glæder mig virkelig til næste sæson, hvor jeg har skaffet mig status som semipro. Lige nu falder korthuset stille og roligt sammen, da spillerne forlader klubben stille og roligt, da de gerne vil have lidt flere penge, end de 10 kr de får pr kamp. Eller nogle får ingen ting, da jeg fandt ud af, at jeg kunne fjerne alle lønninger til spillerne, når jeg skrev under med nye spillere Smiley

Lige efter jeg skriver denne besked, så forlader min topscorer klubben. Nu har mine 4 bedste spiller forladt klubben....
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #19: 22 Nov 2018, 20:08 »

Hvis i får gode talenter ser vi dem gerne !! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #20: 22 Nov 2018, 22:06 »

et lille fif til ansættelse af personale i amatørklub. Det er fuldstændig ligemeget hvilken rolle de tiltrækker, så søg efter de egenskaber i søger efter i personalet.

Selvom de foretrækker en specifik rolle, siger de ja til den rolle du tilbyder selvom det er et job de ingen interesse har i Smiley

Samtidig har jeg kombineret så nogle af mine personale har dobbelt job. Det betyder du kan have flere i en specifik job end klubben tillader, deres bijob tæller ikke med under begrænsninger.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #21: 23 Nov 2018, 15:21 »

Så er jeg færdig med første sæson. Jeg endte på en overraskende 9. plads i følge mine egne forventninger. Det var bestyrelsen også glade for, da de regnede med at vi skulle kæmpe bravt for at blive oppe. Hvis jeg dog kigger på det materiale, som jeg havde i løbet af sæsonen, så kunne jeg lige så godt være endt i playoff pladserne. Til at starte med, så havde jeg en overraskende god trup, men da ingen af spillerne havde kontrakt, så forsvandt de stille og roligt, og resultaterne blev dårligere og dårligere, men 1 marts kom ungdomsspillerne ind, og nogle af disse har niveau til at spille i en division højere end os. Vi var dog heldige at transfervinduet lukkede lidt efter de kom til, så ingen hold kunne nå at få en kontrakt fra dem, så jeg sluttede af med et forholdsvis godt hold.

Økonomien ser god ud, og jeg har et overskud på 11 mio lige nu, så der er en god sjat penge på kistebunden, så jeg kan nok overleve de næste par sæsonen bare på det.

Her kommer der lige de 3 bedste spillere fra mine ungdomsspillere. Herman Maragh, Louis Williams og Carl Johnson

Forhåbentligt kan jeg få skrevet kontrakt med dem, når jeg bliver semi professionel her til sommer Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #22: 26 Nov 2018, 14:01 »

Jeg siger holy shit, de kan vel sagtens spille League 2 og måske league 1. Top talenter! jeg synes ikke jeg har startet med et specielt godt hold. Har selv hentet en del på fri transfer fordi der ikke var nok spiller i klubben.

Medieprognosen er sidste plads. Spillerne og klubben er glade hvis vi bare kæmper om ikke at rykke ned. Jeg glæder mig til, når de nye ungdomsspller kommer Opstemt

Derfor synes jeg det er flot med din 9. plads, dog er jeg overrasket over at du skriver du nok kunne have nået playoff.

Er dine nye ungdomsspiller de bedste spillere i klubben?
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #23: 26 Nov 2018, 14:33 »

Jeg siger holy shit, de kan vel sagtens spille League 2 og måske league 1. Top talenter! jeg synes ikke jeg har startet med et specielt godt hold. Har selv hentet en del på fri transfer fordi der ikke var nok spiller i klubben.

Medieprognosen er sidste plads. Spillerne og klubben er glade hvis vi bare kæmper om ikke at rykke ned. Jeg glæder mig til, når de nye ungdomsspller kommer Opstemt

Derfor synes jeg det er flot med din 9. plads, dog er jeg overrasket over at du skriver du nok kunne have nået playoff.

Er dine nye ungdomsspiller de bedste spillere i klubben?

Jep, jeg havde 5 spillere, som var bedre end alle dem jeg havde i forvejen, da de kom ind, og 2 af dem var også de bedste i klubben og endda de 2 bedste CM i ligaen. 1 af dem er blevet i klubben, og lige nu cruiser jeg mod oprykning, hvor jeg ligger nr. 1 efter 15 kampe, hvor det er blevet til 38 point. Nr. 2 har 31, så det ser fint ud. Jeg er også seedet som nr. 1 med odds 1.20 :O

Jeg har dog ikke mulighed for at give spillerne kontrakter, selvom jeg er blevet semipro...

Tilgengæld har den nye bestyrelse valgt at udvide stadion. I mellem tiden spiller jeg på Villa Park, og har + 10.000 tilskuere til hver kamp, så der kommer gode penge i kassen lige nu, så jeg kan muligvis prøve at spørge efter at blive professionele senere på sæsonen Opstemt
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #24: 26 Nov 2018, 14:59 »

Fed udvikling! Det er da træls at du stadig ikke kan tilbyde løn, når du nu er blevet semi-pro. Har prøvet at finde svar på det problem, men det er svært. Det jeg kunne frem til at det måske har noget med klubbens status at gøre. Måske hvis du rykker op, kan du tilbyde løn
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #25: 26 Nov 2018, 21:18 »

Jeg har muligvis fundet en fejl i spillet, som man kan udnytte.

Når man tilbyder en amatør kontrakt, forlanger nogle spiller bonuser for kamp, mål osv. det kan man som amatør klub normalt ikke tilbyde, men hvis man istedet for at trykke på forhandl kontrakt, trykker på afslut handel kan man åbenbart give den kontrakt spilleren forlanger.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #26: 27 Nov 2018, 20:57 »

Så blev jeg færdig med 2 sæson, og det blev en kæmpe succes, hvor jeg vandt The Double Peace Det blev både til en sejr i ligaen og i The Buildbase FA Trophy. Vi er også blevet professionele til den kommende sæson, så nu skal der skrives rigtige kontrakter, så jeg kan tjene nogle flere penge Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #27: 28 Nov 2018, 10:40 »

Tillykke Jepze ! Må vi se dine vigtigste spillere ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #28: 02 Dec 2018, 20:01 »

Så kom jeg igennem min første sæson, og det endte med en oprykning efter playoff. Efter de første 5 kampe regnede jeg ikke med andet end midterplaceing, men så begyndte jeg at vinde mange kampe og lå til playoff efter en halv sæson. Så beyndte det at gå nedad, det skyldtes nok at jeg hentede nye spillere og mistede min bedste midtbanespiller.
Ved Marts lå jeg lige udenfor playoff. Men efter en formationskifte til 4-4-2 vandt jeg de sidste 6 kampe ud af 8 og kom i playoff.

I playoff finalen møder jeg så det eneste hold jeg tabte til i de sidste 8 kampe. Dog havde jeg tidligere vundet over dem og tjekkeke min taktik udefra den kamp. Jeg gik tilbage til min gamle 4-1-4-1 taktik. Vi dominerede kampen og kom foran flere gange, men kunne ikke holde buret rent--> 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 4-2. 4-3, 4-4.  Så kampen endte i forlænget spilletid. Her kommer jeg hurtigt foran med 5-4, men de udligner igen hurtigt til 5-5. dog scorer jeg 3 minutter efter til 6-5 og det blev stillingen og oprykningen blev en kendsgerning.. Det jeg lagde mærke til der var afgørende for mine scoringer og mdstanderens reducering var hvad jeg råbte ind på banen fra sidelinien.

Jeg fik nogle vanvittige talenter ved youth-intake. Den bedste jeg fik er eftertragtet af 40 klubber. hovedsageligt af Championship klubber og bundklubber fra PL. Han ryger desværre gratis, da jeg ikke kan tilbyde proffesionelle kontrakter og han vil spille på højere niveau.

Ellers er 8 af mine youth intake gået direkte ind i startopstillingen og regner med at tilføje 2 ekstra. Synes det er svært at finde
gode spiller på det her niveau, så satser nok på den næste Youth-intake, da jeg får toptalenter!
« Seneste Redigering: 02 Dec 2018, 20:14 af Sutharam » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er du dygtig nok?
« Svar #29: 02 Dec 2018, 20:12 »

Op til den nye sæson er jeg blevet semipro og det betyder at jeg kan tilbyde rigtig meget i bousser nu iforhold til tidligere. Dog kan jeg stadig ikke tilbyde en kontrakt med fast løn, så de kan stadig skifte på fri transfer. Op til den nye sæson har jeg fået et transferbudget på 7 mio kr. Og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg har fået dem, når jeg ikke kan sikre nogen af de spillere jeg køber. Det vil jo være penge ud af vinduet!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010